Иран: Смрт - ако преминеш од исламот во друга религија

Член од
7 јануари 2009
Мислења
Поени од реакции
Овие ти се од Иран и другите земји, кои во своето учење вметнале толку паганштини што едноставно немаат никаква врска со вистинскиот Ислам. Нешто слично како што православните прават од христијанството. Ако малце подетално ги проучиш шиитите и дервишите,како и православците ,ќе дојдеш до заеднички заклучок: ЧИСТ ПАГАНИЗАМ! - НИ ТРАГА ОД ВИСТИНСКИОТ МОНОТЕИЗАМ!:toe:

jeeeee8

Like dreams
Член од
28 ноември 2008
Мислења
Поени од реакции
Овие ти се од Иран и другите земји, кои во своето учење вметнале толку паганштини што едноставно немаат никаква врска со вистинскиот Ислам. Нешто слично како што православните прават од христијанството. Ако малце подетално ги проучиш шиитите и дервишите,како и православците ,ќе дојдеш до заеднички заклучок: ЧИСТ ПАГАНИЗАМ! - НИ ТРАГА ОД ВИСТИНСКИОТ МОНОТЕИЗАМ!:toe:
А овдешниве муслимани мислиш немаат таканаречени пагански обичаи?:smir:

Член од
21 август 2008
Мислења
Поени од реакции
ok, se slozuvam deka vo dogmatikata imaat otstapki i deka Tevhidot go svakaat poinaku imeno imaat posrednici, imami i drugi novotarii, no potsetete se samo kolku dobrovolci se javija za da ginat vo odbrana na palestincite vo Gaza i voopsto kolku se za Islamot imeno imamot Homeini rekol deka vo kafirska drzava ne e grev da napravis preljuba bidejki celiot sistem e svrten protiv semejstvoto kako institucija.

Член од
17 април 2007
Мислења
Поени од реакции
ok, se slozuvam deka vo dogmatikata imaat otstapki i deka Tevhidot go svakaat poinaku imeno imaat posrednici, imami i drugi novotarii, no potsetete se samo kolku dobrovolci se javija za da ginat vo odbrana na palestincite vo Gaza i voopsto kolku se za Islamot imeno imamot Homeini rekol deka vo kafirska drzava ne e grev da napravis preljuba bidejki celiot sistem e svrten protiv semejstvoto kako institucija.
EJ EJ EJ poleka malku ne sesto se leta se jade....Mediata i vistinata ima golema razlika cekaj malku ima vreme za sve....vremeto ke si go pokaze svoeto.

R

RAYTHEON23

Гостин
steta e za toj narod mislam deka kaj niv se slucuva nekoja evoluirana inkvizicija(kako na vremeto kaj hristijanite)steta e denes religijata da ima ogromno vlijanie(vo smisla pogresno protolkuvana)pa ginat luge na taa osnova pa sega sakaat i smrtni kazni

Б

Бат Елохим

Гостин
ova e samo prikaz na islamisticka roditelska ljubov. sto grev naprailo detevo ne znam... ama sigurno ne e za ova:

Член од
7 декември 2008
Мислења
Поени од реакции
Една анализа на “мирољубивоста„ на Исламот:

3. Offensive war against all religious others
We have to skip over many verses which clearly uphold the same teaching of waging war against the unbelievers during the years in Medina[SIZE=-1][64][/SIZE] but will now pick up one Sura from the last years of Muhammad’s life, after conquering Mecca in A.D. 630, which establishes fighting not as defensive any more, but aggressive Jihad against all unbelievers. As Bailey writes in the context of this last phase of Qur’anic development, “ince this is the final teaching of the Qur’an regarding Jihad, it is what is still in force today.”[SIZE=-1][65][/SIZE]
Sura 9:1-6 says:
A (declaration) of immunity from God and His Apostle, to those of the pagans with whom ye have contracted mutual alliances. Go ye, then, for four months backwards and forwards (as ye will) throughout the land, but know ye that ye cannot frustrate God (by your falsehood), but that God will cover with shame those who reject Him. And an announcement from God and His Apostle, to the people (assembled) on the day of the great pilgrimage – that God and His Apostle dissolve (treaty) obligations to the pagans. If, then ye repent, it were best for you. But if ye turn away, know ye that ye cannot frustrate God. And proclaim a grievous penalty to those who reject faith. (But the treaties are) not dissolved with those pagans with whom ye have entered into alliance and who have not subsequently failed you in aught, nor aided any one against you. So fulfill your engagements with them to the end of their term, for God loveth the righteous. But when the forbidden months are past, then fight and slay the pagans wherever ye find them, and seize them, beleaguer them, and lie in wait for them in every stratagem (of war). But if they repent, and establish regular prayers and practice regular charity, then open the way for them. (Emphasis mine.)
The list of unbelievers (hence the enemies of Allah) includes Jews and Christians besides pagans as Sura 9 continues in verses 29-31:
Fight those who believe not in God nor the last day, nor hold that forbidden which hath been forbidden by God and His Apostle, nor acknowledge the religion of truth, (even if they are) of the people of the Book [Bible], until they pay the jizya with willing submission, feel themselves subdued. Jews call Uzair [Ezra] a son of God, and the Christians call Christ the Son of God ... God’s curse be on them; how they are deluded away from truth! They take their priests and their anchorites to be their lords in derogation of God, and (they take as their Lord) Christ the son of Mary. Yet they are commanded to worship but One God. (Emphasis mine)
“Those who reject faith” are those who do not want to become Muslims and at this point no more treaties of non-attack are to be observed, since it was decided that they “cannot frustrate God” any longer. The Qur’an clearly establishes an attitude of war toward all those who don’t believe Islam, wherever they may live, until they “repent and establish regular prayers and practice regular charity, then open the way to them.” Yusuf Ali’s comment is: “when war becomes inevitable, it must be prosecuted with vigour.”[SIZE=-1][66][/SIZE] This gives you the impression that it is a war not chosen by Muslims but by God, as it is viewed in the context of a mandate to subdue the world for Islam. The inevitability of war is interpreted not as the Muslims’ choice but as something imposed upon them. The time had come to abolish all agreements of peace with religious others and fight them until they become Muslims and follow Islamic laws.
Muslims would say that it is essential that God not to be frustrated, meaning that Islam has to cover the whole earth as the supreme religion. Since nonbelievers reject Islam there is no other alternative left but for Muslims to show that nonbelievers “cannot frustrate God” by waging war and conquering the world for Islam. “But even then there is room for repentance and amendment on the part of the guilty party, and if that takes place, our duty is forgiveness and establishment of peace,”[SIZE=-1][67][/SIZE] continues Ali.
It seems clear that the guilt of the religious others lies in not embracing Islam and not being ruled by Islam. This is especially clear when Jews and Christians are included in the enemies to be conquered for Islam, even though their religion is considered valid for salvation at the Day of Judgment (Sura 2:62; 5:69). This means that Muslims do make a distinction between being under Islam and being in Islam, just as Moucarry says: “Submission to the political order of Islam does not necessarily imply assent to its doctrinal content [Surah 49:14; 48:11].”[SIZE=-1][68][/SIZE] This “establishment of peace,” means Muslim political rule of all who either become Muslims or live with “a grievous penalty to those who reject faith” in the form of a poll-tax and other humiliating conditions of the status of the dhimmi (“the protected”).

Conclusion on Qur’anic teaching about relating to religious others
During the Meccan period, Muhammad claimed that his role was to warn people. Later, it seems that all those who don’t believe what he taught and forbade, are not simply warned but are to be fought, cursed and commanded to embrace Islam. Nevertheless, since it is logical (due to the nature of belief formation) that “there is no compulsion in religion” (Sura 2:257), those who choose not to embrace Islam have the alternative to live in submission, paying a tax to be allowed to believe what they had believed before but in such a way that they “feel themselves subdued.”
Compared with the concept of tolerance defined at the beginning of this paper, Qur’anic “tolerance” is nothing less than religious persecution. Muslims would never accept this charge of intolerance but they must remember their own complaint when they were the persecuted ones in Mecca. Rev. Bailey makes a valuable observation at this point:
When the pagans were in control and the small number of Muslims were not permitted to enter the Ka’aba, their persecution was called a ‘sacrilegious act’ and ‘an open declaration of war.’ Brigadier S. K. Malik says, ‘The enemy repression reached its zenith when the Koraish denied the Muslims access to the Sacred Mosque to fulfill their religious obligations.’ Now that the tables are reversed, the denial of the pagans’ right to fulfill their religious obligations is not called ‘repression’ but is excused on the grounds that they must ‘shut out all impurity’ because the pagans ‘are unclean.’[SIZE=-1][69][/SIZE]
In a late Medinan Surah 9:28 we read: “O ye who believe! Truly the pagans are unclean, so let them not, after this year of theirs, approach the Sacred Mosque.” (Emphasis mine).

Линк : http://www.answering-islam.org/Quran/Themes/tolerance.html

Член од
7 јануари 2009
Мислења
Поени од реакции
Опа, ве заболе вистината а, па сега почнавте параноично да постирате се и сешто.Никако да признаете дека и шиитизмот не е ништо друго сем бледа копија на паганското православие кое во своето учење украло се што е можно од паганските религии. :vozbud:

Една анализа на “мирољубивоста„ на Исламот:

3. Offensive war against all religious others
We have to skip over many verses which clearly uphold the same teaching of waging war against the unbelievers during the years in Medina[SIZE=-1][64][/SIZE] but will now pick up one Sura from the last years of Muhammad’s life, after conquering Mecca in A.D. 630, which establishes fighting not as defensive any more, but aggressive Jihad against all unbelievers. As Bailey writes in the context of this last phase of Qur’anic development, “ince this is the final teaching of the Qur’an regarding Jihad, it is what is still in force today.”[SIZE=-1][65][/SIZE]
Sura 9:1-6 says:
A (declaration) of immunity from God and His Apostle, to those of the pagans with whom ye have contracted mutual alliances. Go ye, then, for four months backwards and forwards (as ye will) throughout the land, but know ye that ye cannot frustrate God (by your falsehood), but that God will cover with shame those who reject Him. And an announcement from God and His Apostle, to the people (assembled) on the day of the great pilgrimage – that God and His Apostle dissolve (treaty) obligations to the pagans. If, then ye repent, it were best for you. But if ye turn away, know ye that ye cannot frustrate God. And proclaim a grievous penalty to those who reject faith. (But the treaties are) not dissolved with those pagans with whom ye have entered into alliance and who have not subsequently failed you in aught, nor aided any one against you. So fulfill your engagements with them to the end of their term, for God loveth the righteous. But when the forbidden months are past, then fight and slay the pagans wherever ye find them, and seize them, beleaguer them, and lie in wait for them in every stratagem (of war). But if they repent, and establish regular prayers and practice regular charity, then open the way for them. (Emphasis mine.)
The list of unbelievers (hence the enemies of Allah) includes Jews and Christians besides pagans as Sura 9 continues in verses 29-31:
Fight those who believe not in God nor the last day, nor hold that forbidden which hath been forbidden by God and His Apostle, nor acknowledge the religion of truth, (even if they are) of the people of the Book [Bible], until they pay the jizya with willing submission, feel themselves subdued. Jews call Uzair [Ezra] a son of God, and the Christians call Christ the Son of God ... God’s curse be on them; how they are deluded away from truth! They take their priests and their anchorites to be their lords in derogation of God, and (they take as their Lord) Christ the son of Mary. Yet they are commanded to worship but One God. (Emphasis mine)
“Those who reject faith” are those who do not want to become Muslims and at this point no more treaties of non-attack are to be observed, since it was decided that they “cannot frustrate God” any longer. The Qur’an clearly establishes an attitude of war toward all those who don’t believe Islam, wherever they may live, until they “repent and establish regular prayers and practice regular charity, then open the way to them.” Yusuf Ali’s comment is: “when war becomes inevitable, it must be prosecuted with vigour.”[SIZE=-1][66][/SIZE] This gives you the impression that it is a war not chosen by Muslims but by God, as it is viewed in the context of a mandate to subdue the world for Islam. The inevitability of war is interpreted not as the Muslims’ choice but as something imposed upon them. The time had come to abolish all agreements of peace with religious others and fight them until they become Muslims and follow Islamic laws.
Muslims would say that it is essential that God not to be frustrated, meaning that Islam has to cover the whole earth as the supreme religion. Since nonbelievers reject Islam there is no other alternative left but for Muslims to show that nonbelievers “cannot frustrate God” by waging war and conquering the world for Islam. “But even then there is room for repentance and amendment on the part of the guilty party, and if that takes place, our duty is forgiveness and establishment of peace,”[SIZE=-1][67][/SIZE] continues Ali.
It seems clear that the guilt of the religious others lies in not embracing Islam and not being ruled by Islam. This is especially clear when Jews and Christians are included in the enemies to be conquered for Islam, even though their religion is considered valid for salvation at the Day of Judgment (Sura 2:62; 5:69). This means that Muslims do make a distinction between being under Islam and being in Islam, just as Moucarry says: “Submission to the political order of Islam does not necessarily imply assent to its doctrinal content [Surah 49:14; 48:11].”[SIZE=-1][68][/SIZE] This “establishment of peace,” means Muslim political rule of all who either become Muslims or live with “a grievous penalty to those who reject faith” in the form of a poll-tax and other humiliating conditions of the status of the dhimmi (“the protected”).

Conclusion on Qur’anic teaching about relating to religious others
During the Meccan period, Muhammad claimed that his role was to warn people. Later, it seems that all those who don’t believe what he taught and forbade, are not simply warned but are to be fought, cursed and commanded to embrace Islam. Nevertheless, since it is logical (due to the nature of belief formation) that “there is no compulsion in religion” (Sura 2:257), those who choose not to embrace Islam have the alternative to live in submission, paying a tax to be allowed to believe what they had believed before but in such a way that they “feel themselves subdued.”
Compared with the concept of tolerance defined at the beginning of this paper, Qur’anic “tolerance” is nothing less than religious persecution. Muslims would never accept this charge of intolerance but they must remember their own complaint when they were the persecuted ones in Mecca. Rev. Bailey makes a valuable observation at this point:
When the pagans were in control and the small number of Muslims were not permitted to enter the Ka’aba, their persecution was called a ‘sacrilegious act’ and ‘an open declaration of war.’ Brigadier S. K. Malik says, ‘The enemy repression reached its zenith when the Koraish denied the Muslims access to the Sacred Mosque to fulfill their religious obligations.’ Now that the tables are reversed, the denial of the pagans’ right to fulfill their religious obligations is not called ‘repression’ but is excused on the grounds that they must ‘shut out all impurity’ because the pagans ‘are unclean.’[SIZE=-1][69][/SIZE]
In a late Medinan Surah 9:28 we read: “O ye who believe! Truly the pagans are unclean, so let them not, after this year of theirs, approach the Sacred Mosque.” (Emphasis mine).

Линк : http://www.answering-islam.org/Quran/Themes/tolerance.html

Ај преведи што си постирал, да те разберат сите,а и да можам да те нокаутирам .

Член од
17 април 2007
Мислења
Поени од реакции
Ceakaj malce ti druze skopsko...posto gledam si kopiral ama nisto ne si razbral za toa sto si go kopiral kolku sto gledam.Kazi mi ti mene koga islamot napadzal nekoja nacija ili nekoja vera dosega??Nego stalno bil napadnat imas dosta primeri kako sto se:vo palestina preku 500 mrtvi vo rok od dve nedeli od tie 500 preku 300 deca od vozrast 1 mesec do 15 godini,cecenija,irak,zaremzaboravivte sto napravija srbite vo bosna???!!!vo srebrenica i vo zupa,zarem go zaboravivte kosovo!!!Epa sega kazi mi ti na mene koj na kogo napadza...Isus vo biblija ni kazuva ako nekoj te udri svrti mu i drugata strana neka te udri zarem ne e taka?????Ali ako ja preteras epa nikoj ne trpi druze skopskosigurne i toj ke se odbrane...A site velat eve gi teroristite kako ubivaat!!!!Zarem 10 i 500 e isto???zarem 1000 i 50000 e isto ????Jas kolku sto gledam pobrgu nekoj drug bi imenuval terorist nego islamot.Se nadevam deka nikogo ne navreduvam so mojot odgovor.:smir:

Член од
21 август 2008
Мислења
Поени од реакции
Neprijatelite na islamot go napravija Islamot vakov kakov sto e denas na odredeni mesta kade ima agresija i okupacija na islamskite drzavi, Islamot samo se brani nikogas ne napaga topa e negovata velicina i sirokogradost, Zapadna Evropa nikogas nemase da znae za anticka Grcija i nejzinata nauka i filozofija da ne bese Islamot koj gi prevede na arapski site naucni filozofski i literaturni dela od toa vreme, koj vospostavi procut na kulturata, naukata, umetnosta, filozofijata, sekogas kogha Islamot dominiral toj bil toleranten i sirokograd, no koga e prinuden da se brani, nekoi smetaat deka nema pravo na toa, sto e sosema pogresno, ima pravo da se brani koga e napadnat i zagrozen. Mene mi smeta samo sto nekoi muslimani go krsat tevhiidot so toa sto nacijata ja stavaat pred verata to est Islamot, inaku Islamot ko sto imam kazano mnogu pati spored mene e najdobra religija!

Член од
17 април 2007
Мислења
Поени од реакции
Sto e sega zarem nemate odgovor na mojot post???Kazete nesto i da vi postiram nekolku sliki sto mi gi krevaat vlaknata i mi se tresat nozete koga gi gledam ocite mi se polnat so solzi a dusata mi place.Samo recete nesto pa da vi postiram nesto od toa necovecko sto jas go vidov.

Член од
7 декември 2008
Мислења
Поени од реакции
Ceakaj malce ti druze skopsko...posto gledam si kopiral ama nisto ne si razbral za toa sto si go kopiral kolku sto gledam.Kazi mi ti mene koga islamot napadzal nekoja nacija ili nekoja vera dosega??Nego stalno bil napadnat imas dosta primeri kako sto se:vo palestina preku 500 mrtvi vo rok od dve nedeli od tie 500 preku 300 deca od vozrast 1 mesec do 15 godini,cecenija,irak,zaremzaboravivte sto napravija srbite vo bosna???!!!vo srebrenica i vo zupa,zarem go zaboravivte kosovo!!!Epa sega kazi mi ti na mene koj na kogo napadza...Isus vo biblija ni kazuva ako nekoj te udri svrti mu i drugata strana neka te udri zarem ne e taka?????Ali ako ja preteras epa nikoj ne trpi druze skopskosigurne i toj ke se odbrane...A site velat eve gi teroristite kako ubivaat!!!!Zarem 10 i 500 e isto???zarem 1000 i 50000 e isto ????Jas kolku sto gledam pobrgu nekoj drug bi imenuval terorist nego islamot.Se nadevam deka nikogo ne navreduvam so mojot odgovor.:smir:
Да бе, како не сватив, тоа муслиманската вера била стварно мирољубива, можеби сум во заблуда...
Не , не беа тие муслимани што разнесуваат хотели, клубови, трговски и деловни објекти,туристички автобуси, училишта, театри,метроа, градски превоз,возови, авиони, во име на света војна против неверниците (џихад), све со цел што повеќе убени “неверници“...
Не се тие оние што осудуваат на смрт дури и муслимани кои се осудуваат поинаку да гледаат на исламот...
Кога хамас го ракетира израел и гинат цивили, тоа го прават онака од милост и пеат песни, слават што ќе го уништат комшијата, а кога ќе дојде израел да си го врат долгот, оп сега сме жртви, деца страдале.
Не оди подалеку, во Македонија и Косово, во сите конфликти со албанците(99.9% и нешто повеќе муслимани) како жив штит ги ставаа жените и децата и од позади пукаа, за да случајно вратиш и отепаш навистина некој што не должен да испаднеш крвник.Браво за жртвувањето...Загинатото дете потоа се користи во рекламни цели...
Да се вратиме поназад во историјата...
Си слушнал сигурно за данок во крв, одземање на сила христијански и деца од други вери , насила да ги направиш муслимани кои ќе војуваат за алах, како и Скендер Бег, Омер паша,и многу други.Ги прашал некој дали сакаат да сменат вера?(Народот намерно си ги сакател децата да не бидат грабнати)
Насилно грабнување жени за потурчување и раѓање деца кои ќе се воспитуваат во ислам.(Многу случаи на тетовирање крст на чело или раце да се спасат)
Претворање на цркви во џамии...онака од поштување спрема другата вера...
Ако украдеш, сечење рака, ако изневериш, каменување до смрт, јавно бесење, сечење глави (проследено со масовен народен собир и веселба што го средиле типот).
Татко си ја задавил ќерката , а брат му му помогнал оти девојчето се заљубило во Англичанец...
Беназир Буто ја утепаа, оти сакаше да нправи модерна држава од Пакистан. Од тогаш се случи Мумбаи(Пакистанци) , пак стотина неверници настрадаа.
Индонезија-Бали, убиа 200 Австралијци, а типот на суд мртов ладен вика во има на алах ги убил и баш му е гајле..
Не исламот е мирољубив, и спрема муслимани и спрема христијани и спрема други вери..
Во право си , во заблуда сум...

liomkd,
Да не сватиш погрешно,не ми е целта да го навредам исламот како религија, ги почитувам сите, без разлика на вера и убедување, се додека се држат до она што го учи религијата.
Христијанството,Исламот, Будизмот, во основа проповедаат мир и спокојство.
Проблемот не во верата, проблемот е во духовните водачи.
Кај христијаните , папите неколку пати кренаа крстоносни војни против муслиманите (неверниците) и изгинаа неброени луѓе за бадијала.
Хомеини , оној талибанецот Омар, па Ал-Каеда, и слични спротивно на исламот го трујат народот против другите вери и се случува тоа што се случува...
Кај нас, џамии се користеа за митралески гнезда, и магацини за оружје (тоа е свет храм, не е касарна), многу е битно како ќе каже оџата.
Ако оној што те учи на верата те заебе , готово е...
Хамас и други екстремисти регрутираат деца и жени како бомбаши самоубијци, Иран во војната со Ирак користеше цели одреди од деца кои гинеа со алах како последен збор.....
Треба да се почитуваме меѓусебе, секој има право да почитува или бог или тотем, а другиот треба да си ја гледа својата работа, дури тогаш ќе нема неверници...
Вака омразата се врти во круг, го трчаме патот кон пеколот...сите заедно....

spiros

Шалом Алеихем!
Член од
7 септември 2008
Мислења
Поени од реакции
Ако во добро го разбрав текстов, во Грција противуставно е да смениш вера :)
Како и да е, простете ни. Ние уште сме во 1429 година, и црквата којзнае што правела тогаш :)
Селам + Шалом, побратиме!

Одсрце им простувам на сите припадници - побратими и посестрими припадници - на мухамеданскиот Ислам! :smir:

Само многу важно е секој припадник на овој ислам да знае дека ИСУСОВИОТ СОВРШЕН ИСЛАМ е целта на патувањето во времето и просторот на верникот!

Какви грозотии правела “црквата“ несакам нити да зборам, нити да знам, единственото што сигурно го знам е дека ВИСТИНСКАТА ЦРКВА секогаш го следела ХРИСТА и никого никогаш нити убила, нити повредила!

Тие ИСУСОВИ “следбеници“ што убиваат, што водат војни, што повредуваат, ... тие го изневеруваат ХРИСТА, додека следбениците на мухамед (с.а.в.с.) кога убиваат, се повикуваат баш на суната и слични преданија кои им ги одобри и покажа овој голем (по мајка и татко) арабски пратеник!

Истражувала и истражувала :wink:, знаеш ти колку напреднало пелењето огнови од тогаш па гвантанамо техниките и слично....

Вистинските следбеници ХРИСТОВИ и Вистинската ХРИСТОВА ЗАЕДНИЦА (црква), никогаш никого не убивала, нити присилувала на вера или остаток во вера!

Тие “верници“ и “цркви“ што го правеле тоа, го напуштиле СОВРШЕНИОТ ХРИСТОВ ПАТ и ќе одговараат како сите други чии раце им се крвави!

БОГ (Елоах, Алах) да им биде на сите Милостив

Во Името и Срцето ИСУСОВО

АМИН

Е побратиме, баш како што ти гледаш на шиитите и останатите залутани вери, така ние припадниците на ИСУСОВИОТ ИСЛАМ гледаме на сите кои не го следат СОВРШЕНИОТ ИСЛАМ!

Иншалах :cuc: да се отворат срца и очи за Чистата ВОЛЈА БОЖЈА (Елоахова, Алахова) која - наместо земја, камен, сперма од маж или билокаква друга творба - за спасение на сите се отелотвори во ИСУС!

АМИН

Sto e sega zarem nemate odgovor na mojot post???Kazete nesto i da vi postiram nekolku sliki sto mi gi krevaat vlaknata i mi se tresat nozete koga gi gledam ocite mi se polnat so solzi a dusata mi place.Samo recete nesto pa da vi postiram nesto od toa necovecko sto jas go vidov.
Побратиме liomkd, секој кој е заслепен за ИСУС и Неговиот СОВРШЕН ИСЛАМ прави такви грозотии. Секој!

Ти малку погоре велиш дека ИСЛАМОТ никого не нападнал. Побратиме таа Вистина само за ИСУСОВИОТ ИСЛАМ важи!
Ако зборуваш и објаснуваш нешто друго тука, јас најљубезно те молам - во Името БОЖЈО ( АЛАХОВО, ЕЛОАХОВО) - не лажи!

Селам!

Член од
21 август 2008
Мислења
Поени од реакции
More Secenje raka za kradenje i kamenuvanje do smrt za bludnici, kaj nas kako sto se krade nikade taka, i promiskuitet na golemo, zatoa dobar e islamot i toa bas onoj sto vie vikate deka e extremen, toa e pure islam!

spiros

Шалом Алеихем!
Член од
7 септември 2008
Мислења
Поени од реакции
More Secenje raka za kradenje i kamenuvanje do smrt za bludnici, kaj nas kako sto se krade nikade taka, i promiskuitet na golemo, zatoa dobar e islamot i toa bas onoj sto vie vikate deka e extremen, toa e pure islam!
Тој што убива ќе биде убиен а среќен е секој кој поради Чистата ВИСТИНА неубива!
Тој што краде ќе биде краден а среќен е тој што поради Чистата ВИСТИНА некраде!
Тој што блудничи ќе биде блудничен а среќен е тој што поради Чистата ВИСТИНА не блудничи!

Само преку Чистата ВИСТИНА има спасение!

Сведочиме секому дека само Она/Оној што наместо материја се отелотвори во ИСУС ХРИСТОС е Чистата ВИСТИНА !

Иншалах сите срца да се отворат за Единствената Чиста ВИСТИНА!

АМИН

Kajgana Shop

На врв Bottom