Заден трап на Пежо

Член од
21 јули 2009
Мислења
31
Поени од реакции
12
Здраво дечки.
Имам пежо 206 1.4hdi, 2003год. Го возам веќе 10.000км со вкупна реална километража од 226.000. Е сега пежо како пежо задниот трап почна да се закривува, и двете тркала се неколку степени искривени. Со тоа си доаѓа и појак звук на тропање на дупки, не е страшно ама се приметува дека не е од амортизерите. Се јавив во неколку сервиси вклучуваќи и овластен на пежо - Еуроимпекс каде се разбира ми кажаа дека треба да погледнат прво, а за тој поглед треба да платам дијагностицирање на проблем што стварно нема потреба кога од авион се гледа каков проблем е. Во сите други сервиси добив различен одговор:
1. Требало гумите да се искриват "скроз" па тогаш да се сменеле и осовини и игличести лагери, и се вкупно би ме коштало 200 евра.
2. Требало да се репарира што побрзо бидеќи можело да дојде до искривување на базата па после нема друго чаре, и тоа во ск би ме коштало 9.000 ден.
Мајстор како мајстор секој различно кажува, сигурно некој од вас има репарирано па ќе ве замолам да ми објасните на поширок начин што сте сменувале, колку биле искривени тркалата, колку ве коштало и тн.
Фала однапред :)
 

Fringe

Скитник низ паралелни светови
Член од
24 септември 2011
Мислења
7.898
Поени од реакции
3.004
Цената почнува од 150 евра а зависнист од тоа колку е оштетен трапот оди нагоре а колку порано толку поефтино.
Кај дреар тихо карши реплек или на илинденска после бензинската на мак петрол ни под разно.

Менување на лагери може секој подобар мајстор да го направи

Елементите за трапот можеш да ги најдеш во Цилаз на Митрополит Теодосиј Гологанов со Рузвелтова во кругот на Елена Лука или бивш Фотоцентар кој го уништи приватизацијата на опозицијата

Еден број е од сервисот во Лисиче а другиот е од продавницата.
На било кој број да се јавиш нема да погрешиш

Цилаз.PNG
 

Anco

За солун ДА, ЗА срем НЕ
Член од
1 ноември 2011
Мислења
8.603
Поени од реакции
15.403
Бидеиќи е за Пежо,темава да искористам и да прашам
да не има некаде тие што расклопуваат возила преден браник
за Пежо Партнер во еден дел,црн пластика.(може и ретровизор)
И уште ова,колку треба да издржат погонските гуми (предни се тука)
км. За нивна замена,гледам баш тие се повеќе истрошени од задните а имам точно помината 30.000 км. шарата е некаде макс.до 3мм.
 
Член од
21 јули 2009
Мислења
31
Поени од реакции
12
Цената почнува од 150 евра а зависнист од тоа колку е оштетен трапот оди нагоре а колку порано толку поефтино.
Кај дреар тихо карши реплек или на илинденска после бензинската на мак петрол ни под разно.

Менување на лагери може секој подобар мајстор да го направи

Елементите за трапот можеш да ги најдеш во Цилаз на Митрополит Теодосиј Гологанов со Рузвелтова во кругот на Елена Лука или бивш Фотоцентар кој го уништи приватизацијата на опозицијата

Еден број е од сервисот во Лисиче а другиот е од продавницата.
На било кој број да се јавиш нема да погрешиш

Прегледај го приврзокот 150932
Мајсторов во лисиче ако не се лажам Љупче е така?
 

Fringe

Скитник низ паралелни светови
Член од
24 септември 2011
Мислења
7.898
Поени од реакции
3.004
Мајсторов во лисиче ако не се лажам Љупче е така?
Не знам како се вика мајсторот,само купувам делови и сам си ги поправам колите
 
Член од
21 јули 2009
Мислења
31
Поени од реакции
12
Цената почнува од 150 евра а зависнист од тоа колку е оштетен трапот оди нагоре а колку порано толку поефтино.
Кај дреар тихо карши реплек или на илинденска после бензинската на мак петрол ни под разно.

Менување на лагери може секој подобар мајстор да го направи

Елементите за трапот можеш да ги најдеш во Цилаз на Митрополит Теодосиј Гологанов со Рузвелтова во кругот на Елена Лука или бивш Фотоцентар кој го уништи приватизацијата на опозицијата

Еден број е од сервисот во Лисиче а другиот е од продавницата.
На било кој број да се јавиш нема да погрешиш

Прегледај го приврзокот 150932
Прво фала ти многу за одговорот. Сега само што се вратив од сервисот, луѓето се ептен фини и ми објаснија детално.Еве за сите оние кои што незнаат што се менува, како и кога сега ќе ви објаснам.
Значи кога гумите почнуваат да се криват, не само лагери се менуваат и осовини. Со самото тоа што менувате игличасти лагери и осовини во глобала имате репариран трап и ова кошта 9.000ден. Е сега заебанцијата е тоа што чим гумите се искривени тие осовини треба да се подесат (вака сфатив, употреби некој термин како "пикснат" и да бидам реален врска немам што значи :) ) и тоа кошта плус 1,800ден од страна. Уствари комплет репариран трап за да бидиш рајат наредните 60,000-10,000км би коштало околу 12.600ден.
Како и да е мене ме интересираше до кога може да се вози така и дали би имало друга штета. Значи се додека гумите но почнат да фаќаат на шасија при оптеретување слободно се вози. Јас и онака никогаш не оптеретувам задни седишта или гепек, не ни качувам луѓе така да би немал мака. Ако некој има дополнително прашање слободно ако знам ќе му одговорам.[DOUBLEPOST=1466687975][/DOUBLEPOST]
Бидеиќи е за Пежо,темава да искористам и да прашам
да не има некаде тие што расклопуваат возила преден браник
за Пежо Партнер во еден дел,црн пластика.(може и ретровизор)
И уште ова,колку треба да издржат погонските гуми (предни се тука)
км. За нивна замена,гледам баш тие се повеќе истрошени од задните а имам точно помината 30.000 км. шарата е некаде макс.до 3мм.
Види во Јурумлери имаше еден што растураше Пежоа па би требало да има.
А инаку нормално е предните да бидат повеќе истрошени и зависи како и каде се возени ама би рекол до 35,000 - 40,000. Сепак ако осетиш било каков знак на истрошеност менувај ги се работи за гума. :) Муабетов ми е ако ова се однесува на поефтините гуми, ако возиш континентал или мишелин и сите такви од таа класа комотно, одат минимум 50,000
 

Fringe

Скитник низ паралелни светови
Член од
24 септември 2011
Мислења
7.898
Поени од реакции
3.004
Да не те маткаат прегледај ги видеата да видиш што се менува
Сам ако ја правиш повеќе од 4-5к денари нема да потрошиш

 
Член од
21 јули 2009
Мислења
31
Поени од реакции
12
Да не те маткаат прегледај ги видеата да видиш што се менува
Сам ако ја правиш повеќе од 4-5к денари нема да потрошиш

Ги имам гледано сите и нормално дека прават голем ќар ама и реално долга и тешка процедура е а сам да го правам тоа ... не ме бидува :)
 

Fringe

Скитник низ паралелни светови
Член од
24 септември 2011
Мислења
7.898
Поени од реакции
3.004
Ги имам гледано сите и нормално дека прават голем ќар ама и реално долга и тешка процедура е а сам да го правам тоа ... не ме бидува :)
Не е тешко ако имаш алат.
На берлинго сам ги имам менувано двете страни за 6-7 часа а добро извежбан мајстор сигурно тоа би го направил за 3-4 часа.

Не кажав затоа сега ќе кажам дека трапот највеќе страда од претоварање
 
Член од
21 јули 2009
Мислења
31
Поени од реакции
12
Не е тешко ако имаш алат.
На берлинго сам ги имам менувано двете страни за 6-7 часа а добро извежбан мајстор сигурно тоа би го направил за 3-4 часа.

Не кажав затоа сега ќе кажам дека трапот највеќе страда од претоварање
Чекај чекај, само ги смени и тркалата се исправија или има некоја дополнителна процедура за исправање? И што им значи тој термин "пикснување"?
 

Kadaif

M.D.
Член од
21 јануари 2008
Мислења
6.322
Поени од реакции
7.318
Друже, јас да сум ко тебе ќе го продаам тоа пежо.
 
Член од
21 јули 2009
Мислења
31
Поени од реакции
12
Друже, јас да сум ко тебе ќе го продаам тоа пежо.
Секоја француска кола ја има истата мана. Ако не е француска ке имаш друга мана. Муабетов ми е секое возило си има по некоја мана која чини скапо. Со оглед на тоа што поминувам 50.000 годишно каква и да земам кола кога тогаш ќе морам да се соочам со таков скап дефект. Еве пример VW има мана со замаец, луф масер и тн. Ако ме разбираш што сакам да ти кажам :)
 

Kadaif

M.D.
Член од
21 јануари 2008
Мислења
6.322
Поени од реакции
7.318
Секоја француска кола ја има истата мана. Ако не е француска ке имаш друга мана. Муабетов ми е секое возило си има по некоја мана која чини скапо. Со оглед на тоа што поминувам 50.000 годишно каква и да земам кола кога тогаш ќе морам да се соочам со таков скап дефект. Еве пример VW има мана со замаец, луф масер и тн. Ако ме разбираш што сакам да ти кажам :)
Волксваген има маана со замаецот после 400 000 км, а на таа километража билок која марка да е, ќе има не со замаецот него и со многу друи ствари.
 
Член од
21 јули 2009
Мислења
31
Поени од реакции
12
Волксваген има маана со замаецот после 400 000 км, а на таа километража билок која марка да е, ќе има не со замаецот него и со многу друи ствари.
Да во право си, со оглед на тоа што секој трет македонец вози голф 4, увезен од бугарија со 185,000 поминати ( а уствари реално има 390,000) така да пак иди на моето, после 3-4 месеци ќе имаш скап дефект дали ќе биде замаец, луф масер, трап, мењач... моли се на бога да биде нешто помало :)
 
Член од
17 јануари 2016
Мислења
15
Поени од реакции
4
Бидеиќи е за Пежо,темава да искористам и да прашам
да не има некаде тие што расклопуваат возила преден браник
за Пежо Партнер во еден дел,црн пластика.(може и ретровизор)
И уште ова,колку треба да издржат погонските гуми (предни се тука)
км. За нивна замена,гледам баш тие се повеќе истрошени од задните а имам точно помината 30.000 км. шарата е некаде макс.до 3мм.
Делови за Пежо има во Стенковец, кога се оди накај границата со Косово, има бензинска пумпа од лева страна и одма тука е и патот за накај Орман. Е таму нема што нема за Пежо.
 

Kajgana Shop

На врв Bottom