- Член од
- 7 октомври 2008
- Мислења
- 6.055
- Поени од реакции
- 6.443
Берлинале: Абрил се инспирирала од македонските икони
Плакатот на филмот на Теона Митевска „Жената што ги избриша своите солзи“ кој својата светска премиера ја има вечерва во „Панорама специјал“ на Берлинскиот филмски фестивал осамна денеска на една од најфреквентните точки пред Синестар кината на Потсдамер плац
Утрово филмот ја имаше и својата проекција за новинарите по што следеше и прес-конференција на која брилијантната француска актерка со шпанско потекло Викторија Абрил нагласи дека инспирацијата за емоциите на нејзиниот лик ја црпела токму од средновековните икони на Богородица кои ги видела во Македонија.
-Македонија ме потсетува на Андалузија од моето детство - рече актерката, додавајќи дека на прв поглед се вљубила во сценариото на Митевска.
На прес-конференција се обрати и Митевска, зборувајќи за поврзаноста меѓу главните филмски ликови.
- Ликовите на двете мајки со сосема различни судбини, едната јуручка од радовишките села (Лабина Митевска), а другата урбана Французинка (Викторија Абрил), која таргично го губи својот син, постојано се испреплетуваат. Тие се дури како еден лик со две страни – изјави режисерката Теона Митевска.
Присутните новинари ги шармираше и нејзиниот син Каелиок Митевски, кој го толкува ликот на малиот Илкин.
Филмот „Жената што ги избриша своите солзи“ од македонско-белгиско-словенечко-германска копродукција, е трауматична приказна за вината и избавувањето во кој играат Абрил, Митевска, Жан Мари Галеи, Арбен Бајрактар и други.
Ова е трето долгометражно остварување на Теона Митевска по „Како убив светец“ и „Јас сум од Титов Велес“ и второ учество во програмата „Панорама“ на Берлиналетo.
http://www.time.mk/read/dcfbfa0161/5bbabcb722/index.html
The Woman Who Brushed Off Her Tears
THE WOMAN WHO BRUSHED OFF HER TEARS
Плакатот на филмот на Теона Митевска „Жената што ги избриша своите солзи“ кој својата светска премиера ја има вечерва во „Панорама специјал“ на Берлинскиот филмски фестивал осамна денеска на една од најфреквентните точки пред Синестар кината на Потсдамер плац
-Македонија ме потсетува на Андалузија од моето детство - рече актерката, додавајќи дека на прв поглед се вљубила во сценариото на Митевска.
На прес-конференција се обрати и Митевска, зборувајќи за поврзаноста меѓу главните филмски ликови.
- Ликовите на двете мајки со сосема различни судбини, едната јуручка од радовишките села (Лабина Митевска), а другата урбана Французинка (Викторија Абрил), која таргично го губи својот син, постојано се испреплетуваат. Тие се дури како еден лик со две страни – изјави режисерката Теона Митевска.
Присутните новинари ги шармираше и нејзиниот син Каелиок Митевски, кој го толкува ликот на малиот Илкин.
Филмот „Жената што ги избриша своите солзи“ од македонско-белгиско-словенечко-германска копродукција, е трауматична приказна за вината и избавувањето во кој играат Абрил, Митевска, Жан Мари Галеи, Арбен Бајрактар и други.
Ова е трето долгометражно остварување на Теона Митевска по „Како убив светец“ и „Јас сум од Титов Велес“ и второ учество во програмата „Панорама“ на Берлиналетo.
Автор:Мимоза Петревска Георгиева, наш известувач од Берлин
http://www.time.mk/read/dcfbfa0161/5bbabcb722/index.html
The Woman Who Brushed Off Her Tears
THE WOMAN WHO BRUSHED OFF HER TEARS
SYNOPSIS
Teona Strugar Mitevskas dritter Film verwendet märchenhafte Elemente, um von familiären Tragödien zu erzählen. THE WOMAN WHO BRUSHED OFF HER TEARS beginnt in Frankreich und schickt seine Protagonisten in die tiefsten Wälder Mazedoniens.
In Paris verliert Helena unter tragischen Umständen ihren Sohn. Sie will den Verlust kompensieren, indem sie den mazedonischen Abschiebehäftling Lucian an sich zu binden versucht. Als seine Betreuerin gelingt es ihr, den Jungen zu entführen. Helena, ihr Ehemann und Lucian reisen nach Mazedonien. Das Paar will dort die Asche seines Sohnes verstreuen und zugleich eine Reise unternehmen. In Mazedonien kämpft Lucians Geliebte Ajsun um ihre Freiheit. Sie und Lucian haben einen kleinen Sohn. Doch Ajsuns Vater hat seine Tochter bereits an einen anderen Mann verkauft, um sie so vor der Schande eines unehelichen Kindes zu bewahren. Ajsun und Helena – beide Frauen müssen sich in einer von Männern dominierten Welt behaupten.
Während der letzte Film der Regisseurin (JAS SUM OD TITOV VELES, Panorama 2008) im postkommunistischen Balkan spielte, kontrastiert hier das moderne Paris mit dem mazedonischen Landleben. Streunende Wölfe, magische Kräfte und seltsame Zufälle durchdringen die Geschichte.