Второто Христово доаѓање

MIKI1

Поставувач на неодговорени прашања.
Член од
10 јануари 2008
Мислења
20.396
Поени од реакции
3.398
Од Света Книга бе, од кај, па и ти. Шо те глеам чуден.
Еве, мене „Илјада и една ноќ„ е света книга. И шо има то везе со Лилит?
 

Divider

Seraphim
Член од
24 февруари 2005
Мислења
27.337
Поени од реакции
3.062
St. Mark of Ephesus on the subject:

Quote

But if souls have departed this life in faith and love, while nevertheless carrying away with themselves certain faults, whether small ones over which  they have no repented at all, or great ones for which--even though they have repented over them--they did not undertake to show fruits of repentance: such souls, we believe, must be cleansed from this kind of sins, but not by means of some purgatorial fire or a definite punishment in some place (for this, as we have said, has not at all be handed down to us). But some must be cleansed in the very departure from the body, thanks only to fear, as St. Gregory the Dialogist literally shows; while others must be cleansed after the departure from the body, either while remaining in the same earthly place, before they come to worship God and are honored with the lot of the blessed, or--if their sins were more serious and bind them for a longer duration--they are kept in [hades], but not in order to remain forever in fire and torment, but as it were in prison and confinement under guard.
--- надополнето: 4 октомври 2012 во 14:37 ---
Еве, мене „Илјада и една ноќ„ е света книга. И шо има то везе со Лилит?
Bogohulie
 

MIKI1

Поставувач на неодговорени прашања.
Член од
10 јануари 2008
Мислења
20.396
Поени од реакции
3.398
Би требало да се договорите со католиците за ова верава бидејќи ние непросветлените сме збунети незнаеме веќе што е лага,а што вистина...
Со римо-католиците, нема(ме) што да се договараме околу вистината. Вистината веќе од Бога откриена, така зашто да се договараме за веќе познати нешта?

Во краен случај, Творецот Ти дал ум, користи го, барај и трагај по вистината за да ја најдеш, а не паразитски да очекуваш некој да Ти ја сервира вистината на послужавник, по можност, тоа да биде вистина по Твое наоѓање...
 
W

Werther

Гостин
Со римо-католиците, нема(ме) што да се договараме околу вистината. Вистината веќе од Бога откриена, така зашто да се договараме за веќе познати нешта?

Во краен случај, Творецот Ти дал ум, користи го, барај и трагај по вистината за да ја најдеш, а не паразитски да очекуваш некој да Ти ја сервира вистината на послужавник, по можност, тоа да биде вистина по Твое наоѓање...
Но еве гледаш ти си од Бога просветлен,а јас не сум ставен сум на маки и искушенија те молам просветлиме божји пратенику покажи ми го правиот Божји пат...
 

Divider

Seraphim
Член од
24 февруари 2005
Мислења
27.337
Поени од реакции
3.062
Така е, нема католици, православци, протестанти или мормонски верувања.

Има еден Бог и една вера која ни ја дал.
Се друго е бласфемија.
 

MIKI1

Поставувач на неодговорени прашања.
Член од
10 јануари 2008
Мислења
20.396
Поени од реакции
3.398
Но еве гледаш ти си од Бога просветлен,а јас не сум ставен сум на маки и искушенија те молам просветлиме божји пратенику покажи ми го правиот Божји пат...
Хмм, па добро, еве, просветлен си...
 

Divider

Seraphim
Член од
24 февруари 2005
Мислења
27.337
Поени од реакции
3.062
Yo Miкса

"From the time of the Apostles," he said, "the Church has taught, that the souls departed from this world, pure and free from every taint,—namely, the souls of saints,—immediately enter the regions of bliss. The souls of those who after their baptism have sinned, but have afterwards sincerely repented and confessed their sins, though unable to perform the epitimia laid upon them by their spiritual father, or bring forth fruits of repentance sufficient to atone for their sins, these souls are purified by the fire of purgatory, some sooner, others slower, according, to their sins; and then, after their purification, depart for the land of eternal bliss. The prayers of the priest, liturgies, and deeds of charity conduce much to their purification. The souls of those dead in mortal sin, or in original sin, go straight to punishment.
What say you?
 

MIKI1

Поставувач на неодговорени прашања.
Член од
10 јануари 2008
Мислења
20.396
Поени од реакции
3.398
St. Mark of Ephesus on the subject:


But if souls have departed this life in faith and love, while nevertheless carrying away with themselves certain faults, whether small ones over which  they have no repented at all, or great ones for which--even though they have repented over them--they did not undertake to show fruits of repentance: such souls, we believe, must be cleansed from this kind of sins, but not by means of some purgatorial fire or a definite punishment in some place (for this, as we have said, has not at all be handed down to us). But some must be cleansed in the very departure from the body, thanks only to fear, as St. Gregory the Dialogist literally shows; while others must be cleansed after the departure from the body, either while remaining in the same earthly place, before they come to worship God and are honored with the lot of the blessed, or--if their sins were more serious and bind them for a longer duration--they are kept in [hades], but not in order to remain forever in fire and torment, but as it were in prison and confinement under guard.
Ова е протестантска финта, читал-не дочитал, со вадење цитати од контекст и нивно издигнување на ниво од вистина.

Како Ти лично го разбираш напишаново?

Еве што можам да кажам по овој текст, кој ми е познат на посреден начин. Имено, ако праведникот, по некој основ, не покажал доволно покајание додека бил жив, тогаш тој праведник, иако водел побожен живот, иако чинел добордетели, но по некој основ не принел доволно дела за покајание, таквиот праведник, кога ќе го напушти овој Свет, кога ќе ги минува испитувањата од митарствата и кога ќе треба да се соочи со демоните, кои чекаат на тие митарста, од таа средба со демоните, душата од праведникот доживува страв, кој ќе му послужи за надминување на неговото недоволно покајание...

Така, тој страв, кој го доживува душата, е толкуван како „прочистување„ а не дека „чистилиштето„ е некако засебно место за „прочистување„ на недоволно покајаните души.
--- надополнето: 4 октомври 2012 во 15:05 ---
Yo Miкса



What say you?
Yo, nigga', I allready answered.

Но, би додал, согласно цитатов кој го поставуваш: се‘ во цитатот е точно, така да молитвите кои Црквата ги упатува за душите од упокоените, им помагаат на тие души, при нивното патување низ митарствата, а во најлош случај, ако душата од упокоениот се најде во пеколот, тогаш молитвите од Црквата ги ублажуваат неговите маки, но тоа ублажување зависи и од праведноста од таа душа, но и од милоста Божја кон таа душа.

Во секој случај, ако душата од упокоениот не покажала ниту грам покајание и добродетел, ќе си ги трпи пеколните маки засекогаш.
--- надополнето: 4 октомври 2012 во 15:13 ---
Туку така просветлен?Па јас мислев има некоја процедура.
Еххх, глеаш, просветлувањето немало никаква врска со Твоето мислење и било многу лесна работа.
 

Divider

Seraphim
Член од
24 февруари 2005
Мислења
27.337
Поени од реакции
3.062
Сеа вака:
Ти викаш: митарства;
тој вика: чистилиште;
Јас јас ја викам Леандра на кафе.

Не е исто, моево со вашите.
Но, вашите се два збора за исто.
Јали ќе се плаши во митарствата и покае, или ќе е в чистилиште (а и таму е мачно, те мачат стравој и шо не) и се покае иста работа.

Различно е кафето мое со Леандра. Оти ќе е супраено по најмераци.
 
W

Werther

Гостин
MIKI1 за рајот и за пеколот ми е јасно кој влага таму што се случува,но онака те прашувам за чистелиштето зошто не ми е јасно кој влага таму зошто баш тие луѓе одат што се случува во чистилиштето само тргни го тоа настрана дека е измислено од католицизмот,те прашувам тебе зошто ми делуваш како по упатен во Христијанството,а јас сум Атеист и не се разбирам многу ги знам само општите работи.
 

MIKI1

Поставувач на неодговорени прашања.
Член од
10 јануари 2008
Мислења
20.396
Поени од реакции
3.398
Сеа вака:
Ти викаш: митарства;
тој вика: чистилиште;
Јас јас ја викам Леандра на кафе.

Не е исто, моево со вашите.
Но, вашите се два збора за исто.
Јали ќе се плаши во митарствата и покае, или ќе е в чистилиште (а и таму е мачно, те мачат стравој и шо не) и се покае иста работа.

Различно е кафето мое со Леандра. Оти ќе е супраено по најмераци.
Римо-католиците имаат свое видување на „чистилишето„, кое е битно поинакво од она кое го посочуваш во цитатите од Светите Оци. Според римо-католциите, (кои патем кажано, гревот го сведоа на престап на не на злодело...), не е битно дали луѓето живеат праведен или неправеден живот во овој Свет, не, тоа не е битно, оти и неправедните, кога ќе го напуштат овој Свет, ќе го поминат „чистилиштето„ и така „подзачистени„ од чистилишниот оган, ќе ќарат свое место во Рајот! Така, не е битно дали сум праведен или неправеден во овој Свет, битно е дека штом умрам, и да сум правел гревови, тие гревови ќе бидат исчистени во „пургаториумот„ и јас, попут млада невеста, ќе влезам во Рајот.

Чистилиштето нема своја заснованост во Светото Писмо, а да видиме што вели Св. Ап. Павле. во евреите, 9.27:

„...И како им е на луѓето определено да умрат еднаш, а потоа-суд,....„

Очигледно е дека Св. Павле, после срмтта, веднаш посочува на судење, а не некое „интермецо„ во кое би се случило прочистивањето на душите.
--- надополнето: 4 октомври 2012 во 15:49 ---
MIKI1 за рајот и за пеколот ми е јасно кој влага таму што се случува,но онака те прашувам за чистелиштето зошто не ми е јасно кој влага таму зошто баш тие луѓе одат што се случува во чистилиштето само тргни го тоа настрана дека е измислено од католицизмот,те прашувам тебе зошто ми делуваш како по упатен во Христијанството,а јас сум Атеист и не се разбирам многу ги знам само општите работи.
Види го погорниот текст.
 

Divider

Seraphim
Член од
24 февруари 2005
Мислења
27.337
Поени од реакции
3.062
Во чистилиште идат католицине, а во митарства православните. И едните и другите кои грешеле, ама не отпојќе и таму ги плашат БУ за да се покајат и откоа и ако се покајат ќе ги пратат в рај, а ако не, доле кај баце Луцко на ражањ и мука (ко да не е натакнуење на ражањ мука, па плус).
--- надополнето: 4 октомври 2012 во 15:54 ---
Павле, мислиш на оној шо дошол у Македонија??
Тој Павле?
Арно. Суд, па да се суди дали е за одма рај, за малку рај, за митарство или чистилиште, или за многу одгревнуење или одма пекол.

Католиците не викаат умри и има рај. Има смртни гревој море.
Од тие нема покајание.
Но, кај католицине има покајание при исповест, ако попон му дае изим за рај, јебига, тие едно време шиткаа индулгенции... све им ...све им..по список. После почнаа со последна исповест. Шо не чини.
Ама шо не значи дека ако умриш ја ти чистилиште по дифолт. Има бре смртни гревој.
Си знајш то, не се прај на тошо.
 

MIKI1

Поставувач на неодговорени прашања.
Член од
10 јануари 2008
Мислења
20.396
Поени од реакции
3.398
Во чистилиште идат католицине, а во митарства православните. И едните и другите кои грешеле, ама не отпојќе и таму ги плашат БУ за да се покајат и откоа и ако се покајат ќе ги пратат в рај, а ако не, доле кај баце Луцко на ражањ и мука (ко да не е натакнуење на ражањ мука, па плус).
Во чистилишето не „оди„ никој, па ни римо-католиците, а уште помалку бушманите. Сите луѓе се смртни, умираат, минуваат низ митарсвата, добиваат привремен суд, кој ќе им трае се‘ до второто Христово доаѓање.
--- надополнето: 4 октомври 2012 во 16:04 ---
Павле, мислиш на оној шо дошол у Македонија??
Тој Павле?
Арно. Суд, па да се суди дали е за одма рај, за малку рај, за митарство или чистилиште, или за многу одгревнуење или одма пекол.
.
Да, тој Павле.

И да, судот е веднага по смртта, поточно по 7-от (9-от ден) од смртта па се‘ до 40-от ден по смртта, кога душата добива привремен „престој„.
 

Divider

Seraphim
Член од
24 февруари 2005
Мислења
27.337
Поени од реакции
3.062
Ај не го дрви.
Не е чевел, ами кондура работава.

Едни го викаат чвел, други кондура.

А сите ги носат вака или онака.
--- надополнето: 4 октомври 2012 во 16:06 ---
Во чистилишето не „оди„ никој, па ни римо-католиците, а уште помалку бушманите. Сите луѓе се смртни, умираат, минуваат низ митарсвата, добиваат привремен суд, кој ќе им трае се‘ до второто Христово доаѓање.
--- надополнето: 4 октомври 2012 во 16:04 ---


Да, тој Павле.

И да, судот е веднага по смртта, поточно по 7-от (9-от ден) од смртта па се‘ до 40-от ден по смртта, кога душата добива привремен „престој„.
Е тој Павле е арен. Бил кај нас на гости.
 

Kajgana Shop

На врв Bottom