MIKI1
Поставувач на неодговорени прашања.
- Член од
- 10 јануари 2008
- Мислења
- 20.396
- Поени од реакции
- 3.398
Еве, мене „Илјада и една ноќ„ е света книга. И шо има то везе со Лилит?Од Света Книга бе, од кај, па и ти. Шо те глеам чуден.
Еве, мене „Илјада и една ноќ„ е света книга. И шо има то везе со Лилит?Од Света Книга бе, од кај, па и ти. Шо те глеам чуден.
BogohulieЕве, мене „Илјада и една ноќ„ е света книга. И шо има то везе со Лилит?
Со римо-католиците, нема(ме) што да се договараме околу вистината. Вистината веќе од Бога откриена, така зашто да се договараме за веќе познати нешта?Би требало да се договорите со католиците за ова верава бидејќи ние непросветлените сме збунети незнаеме веќе што е лага,а што вистина...
Но еве гледаш ти си од Бога просветлен,а јас не сум ставен сум на маки и искушенија те молам просветлиме божји пратенику покажи ми го правиот Божји пат...Со римо-католиците, нема(ме) што да се договараме околу вистината. Вистината веќе од Бога откриена, така зашто да се договараме за веќе познати нешта?
Во краен случај, Творецот Ти дал ум, користи го, барај и трагај по вистината за да ја најдеш, а не паразитски да очекуваш некој да Ти ја сервира вистината на послужавник, по можност, тоа да биде вистина по Твое наоѓање...
Хмм, па добро, еве, просветлен си...Но еве гледаш ти си од Бога просветлен,а јас не сум ставен сум на маки и искушенија те молам просветлиме божји пратенику покажи ми го правиот Божји пат...
Туку така просветлен?Па јас мислев има некоја процедура.Хмм, па добро, еве, просветлен си...
What say you?"From the time of the Apostles," he said, "the Church has taught, that the souls departed from this world, pure and free from every taint,—namely, the souls of saints,—immediately enter the regions of bliss. The souls of those who after their baptism have sinned, but have afterwards sincerely repented and confessed their sins, though unable to perform the epitimia laid upon them by their spiritual father, or bring forth fruits of repentance sufficient to atone for their sins, these souls are purified by the fire of purgatory, some sooner, others slower, according, to their sins; and then, after their purification, depart for the land of eternal bliss. The prayers of the priest, liturgies, and deeds of charity conduce much to their purification. The souls of those dead in mortal sin, or in original sin, go straight to punishment.
Ова е протестантска финта, читал-не дочитал, со вадење цитати од контекст и нивно издигнување на ниво од вистина.St. Mark of Ephesus on the subject:
But if souls have departed this life in faith and love, while nevertheless carrying away with themselves certain faults, whether small ones over which  they have no repented at all, or great ones for which--even though they have repented over them--they did not undertake to show fruits of repentance: such souls, we believe, must be cleansed from this kind of sins, but not by means of some purgatorial fire or a definite punishment in some place (for this, as we have said, has not at all be handed down to us). But some must be cleansed in the very departure from the body, thanks only to fear, as St. Gregory the Dialogist literally shows; while others must be cleansed after the departure from the body, either while remaining in the same earthly place, before they come to worship God and are honored with the lot of the blessed, or--if their sins were more serious and bind them for a longer duration--they are kept in [hades], but not in order to remain forever in fire and torment, but as it were in prison and confinement under guard.
Yo, nigga', I allready answered.Yo Miкса
What say you?
Еххх, глеаш, просветлувањето немало никаква врска со Твоето мислење и било многу лесна работа.Туку така просветлен?Па јас мислев има некоја процедура.
Римо-католиците имаат свое видување на „чистилишето„, кое е битно поинакво од она кое го посочуваш во цитатите од Светите Оци. Според римо-католциите, (кои патем кажано, гревот го сведоа на престап на не на злодело...), не е битно дали луѓето живеат праведен или неправеден живот во овој Свет, не, тоа не е битно, оти и неправедните, кога ќе го напуштат овој Свет, ќе го поминат „чистилиштето„ и така „подзачистени„ од чистилишниот оган, ќе ќарат свое место во Рајот! Така, не е битно дали сум праведен или неправеден во овој Свет, битно е дека штом умрам, и да сум правел гревови, тие гревови ќе бидат исчистени во „пургаториумот„ и јас, попут млада невеста, ќе влезам во Рајот.Сеа вака:
Ти викаш: митарства;
тој вика: чистилиште;
Јас јас ја викам Леандра на кафе.
Не е исто, моево со вашите.
Но, вашите се два збора за исто.
Јали ќе се плаши во митарствата и покае, или ќе е в чистилиште (а и таму е мачно, те мачат стравој и шо не) и се покае иста работа.
Различно е кафето мое со Леандра. Оти ќе е супраено по најмераци.
Види го погорниот текст.MIKI1 за рајот и за пеколот ми е јасно кој влага таму што се случува,но онака те прашувам за чистелиштето зошто не ми е јасно кој влага таму зошто баш тие луѓе одат што се случува во чистилиштето само тргни го тоа настрана дека е измислено од католицизмот,те прашувам тебе зошто ми делуваш како по упатен во Христијанството,а јас сум Атеист и не се разбирам многу ги знам само општите работи.
Во чистилишето не „оди„ никој, па ни римо-католиците, а уште помалку бушманите. Сите луѓе се смртни, умираат, минуваат низ митарсвата, добиваат привремен суд, кој ќе им трае се‘ до второто Христово доаѓање.Во чистилиште идат католицине, а во митарства православните. И едните и другите кои грешеле, ама не отпојќе и таму ги плашат БУ за да се покајат и откоа и ако се покајат ќе ги пратат в рај, а ако не, доле кај баце Луцко на ражањ и мука (ко да не е натакнуење на ражањ мука, па плус).
Да, тој Павле.Павле, мислиш на оној шо дошол у Македонија??
Тој Павле?
Арно. Суд, па да се суди дали е за одма рај, за малку рај, за митарство или чистилиште, или за многу одгревнуење или одма пекол.
.
Е тој Павле е арен. Бил кај нас на гости.Во чистилишето не „оди„ никој, па ни римо-католиците, а уште помалку бушманите. Сите луѓе се смртни, умираат, минуваат низ митарсвата, добиваат привремен суд, кој ќе им трае се‘ до второто Христово доаѓање.
--- надополнето: 4 октомври 2012 во 16:04 ---
Да, тој Павле.
И да, судот е веднага по смртта, поточно по 7-от (9-от ден) од смртта па се‘ до 40-от ден по смртта, кога душата добива привремен „престој„.