jamajka
mode: Calm
- Член од
- 28 април 2007
- Мислења
- 19.581
- Поени од реакции
- 27.428
ОК тоа го кажав и го пресметав погоре и еве ти ги резултатите. Еве ќе се самоцитирам.OK, фала. Веродостоен владин извор. Идеме на главното, што повеќе пати го прашав: Разлика во исход од судари каде обичен автомобил се удира со обичен автомобил, или со СУВ. Има и куп други статистики за комбинации (на судари), обичен автомобил со камион, СУВ со камион. Итн, итн. Сите се интересни, и го кажуваат тоа што многу пати го кажав. Повисокото и поголемото возило секогаш е голема опасност за помалото возило. Притоа некои возила се оправдано (со намена) поголеми, но некои се од чист кypч поголеми. Како СУВ-овите.
149-та страна од истиот документ.
- обичен автомобил се удира со обичен автомобил, 1853 убиени
- обичен автомобил се удира со СУВ, 3,609 убиени.. од кои 2738 се во обичните автомобили... 3+пати повеќе отколку во СУВ-овите.
Поента. На. Тезата.
Прегледај го приврзокот 407090
Автоматски споено мислење:
На ова сакав да дојдеме и без статистика. Со логика. Пошто логично е. Поголем и многу повисок автомобил удира помал понизок автомобил кој завршува под поголемиот автомобил кој има многу поголема кинетичка енергија... Зарем е чудно тоа што поголемото повисоко возило е побезбедно во таа ситуација? Пошто не е чудно.
Втор момент во истата табела: Обичен автомобил судар со обичен автомобил: 1853 убиени.
СУВ се удира со СУВ: 1684 убиени... Подобро ама релативно споредливо.
СУВ удира обичен автомобил: 3,609 убиени.
Навистина треба ли повеќе нешто да се каже?
Мислам дека нема потреба, но сепак ајде види дали има голема разлика во исход од судар обичен автомобил со камион, во однос на судар СУВ со камион (подвлечено е со црвена линија). Многу сличен исход, 1312 наспроти 1293.
Значи СУВ е ранлив наспроти камион, кој е поголем потежок и повисок. Логично? Се разбира дека е логично. Значи СУВ-ови се генерално побезбедни од обични автомобили се додека има обични автомобили. Извади ги обичните автомобили од равенката и СУВ нема предност во безбедност. Побезбеден е од обичен автомобил затоа што е повисок (и потежок). Така ќе треба сите да возиме камиони или барем монстер тракови, за да бидеме „најбезбедни“.
Се разбираме сега зa што зборувам цело време?
Накратко ако се укинат возилата со високо подвозје, ќе дојдеме до некоја цифра според тенденцијата на сударите лека кола со лека кола до сума од 3836 смртни случаи во меѓусебни судари, ако сегашната вкупна бројка на жртви е 1741+3509 = 5250 тоа е за 1414 помалце, што е супер...Значи Light trucks има 149 Милиони (50.37% од вкупниот број на возила), passenger cars има 124 Милиони (41.96% од вкупниот број на возила), а сепак 51.9% од сообраќајните несреќи ги прават овие возила, напсроти 41.6% сувовите. Самава пита е доволен индикатор на безбедност на сообраќајот.
Но еве ти и по фаталност повторно.
![]()
Но ајде, немам време ама ќе ти ја дадам и другата статистика. Прво и основно од вкупниот број на смртни случаи, во судир помеѓу две возила фаталноста спрема тоталниот број е 23.11% (12,544 од вкупно 54,272 смртни случа)
![]()
Сега тука имаме бројка која вистина е индикативна, во судар помеѓу лека кола и сув има 3509 жртви или најголем број жртви од било која друга комбинација на возила, и се слагам дека тоа е така, затоа што сувовите се бајаги побезбедни за возачите од леките коли.
Но ајде да видиме 2 други статистики. а тоа е фаталноста во судар помеѓу лека кола и лека кола, и фаталноста во судар помеѓу СУВ и СУВ. И да збориме за тенденцијата.
смртноста помеѓу лека кола и лека кола изнесува 1,741 или 0,0014% од вкупниот број на леки коли
смртноста помеѓу СУВ и СУВ изнесува 1513 или 0,001% од вкупниот број сувови
Ајде сега да видиме какви би биле бројките доколку ги нема СУВОВИТЕ со оваа тенденција
значи би имале 274 милиони леки возила со тенденција од 0,0014% смртност во меѓусебни судари и тоа би било: 3,836 што доколку споредиме со сегашните 1741+3509 = 5250 е за 1414 помалце
Ајде сега да видиме какви би биле бројките доколку ги нема леките коли со оваа тенденција.
Значи би имале 274 милиони Сувови со тенденција од 0,001% смртност во меѓусебни судари и тоа би било 2740 жртви доколку го споредиме со сешаните 5250 би му дошло 2510 помалце
Во директна споредба, тоа е помалце за 1096 жртви во корист на СУВовите.
Кога на ова ќе ги додадеме и анализите на останатите статистички податоци, доаѓаме до вкупна бројка од над 8000 помалце жртви, доколку би се укинале патничките возила, напсроти унинување на Сувови. Го имаш тука тоа во генералната пресметка.
Но ако ги нема леките коли и ако ги има само сувовите, според тенденцијата на жртви СУВ со СУВ, тогаш ќе дојдеме до бројка од 2740 жртви доколку го споредиме со сешаните 5250 би му дошло 2510 помалце.
Значи сепак со укинување на леките коли и нивна замена со возила со високо подвозје, ќе дојдеме до бајаги помалце жртви отколку обратно. Тоа се должи на фактот дека смртноста во сударите помеѓу 2 возила со високо подвозје е бајаги помала од смртноста помеѓу 2 леки возила.
Со новата класификација во 2021 некои леки возила се префрлени во возила со високо подвозје, и таму имаш уште почиста статистика, пошто во оваа статистика имаш некои леки возила кои се со (по)високо подвозје, а сепак класифицирани како леки возила во статистиките до 2020. Кога ќе ги видиш бројките, буквално сите бројки, тогаш уште повеќе зборат во корист за возилата со високо подвозје и нивната позитивна улога во општата безбедност во сообраќајот.
Така на пример во 2021 имаш 107 милиони леки возила и 170 милиони возила со високо подвозје. а на пример имаш 2225 убиени пешаци од леки возила што е 0,00206% од учеството на леки возила во сообраќајот, наспроти 2762 убиени од возила со високо подвозје, што е 0,00162% од учеството на возилата со високо подвозје во сообраќајот.
Значи спрема статистичките тенденции од 2021 со новата класификација доколку ги укинеме леките возила, ќе добиеме генерално побезбедносен сообраќај буквално во сите сфери. Дури и таа една сфера што ја потенцираш и што има позитивни бројки би се подобрила од причина што нема да има судари меѓу леки возила и возила со високо подвозје, а смртноста помеѓу возила со високо подвозје (0,00140%) е многу помала од смртноста на судари со леки возила (0,00163%)
Автоматски споено мислење:
Генерално, кога збориме за статистика и логика, секогаш статистиката ја победува логиката. Логиката е субјектива, статистиката е објективна. Многу работи што ми се чинеле нелогични во животот сум ги увидел со статистиката.
Последно уредено: