Владата најави нови 8000 вработувања

  • Креатор на темата Креатор на темата Мартин`
  • Време на започнување Време на започнување
Ако веќе решиле да вработуваат нови 8.000 лица во јавната администрација барем нека ги вработат тие кои веќе со години работат без решение(како волонтери или како договор на дело), тие барем имаат повеќегодишно искуство и пракса, а не да носат луѓе од џенем со без ниту еден саат работно искуство и пракса на местото на кое ќе бидат вработени и тоа за стално ......... ама кај нас одсекогаш се правеле пиздарии и сеуште ќе се прават .......... многумина има особено во здравството и во школството кои работат со години без решенија(или како волонтери или како по договор на дело), ако веќе примаат нека ги примат нив кои веќе имаат стекнато некакво работно искуство и пракса, а не новајлии без ниту ден работно искуство и пракса, али ајт нека си тераат како што си наумиле ....... мој предлог е :icon_mrgr: цела држава, сите нeвработени и старо и младо, нека ги запослат во јавната администрација и нека им даваат плати по 50(педесет)евра и ќе бидеме барабар со Куба, Сев.Кореја и.т.н.
Vivo el Socialismo ! Hasta la Victoria siempre ! (n):LOL:
--- надополнето: 3 јуни 2012 во 10:14 ---
Стари ти се информациите. Има апдејт. Неколку држави веќе ни понудиле нивната територија да биде под наша контрола за да под наша власт научеле како треба да водат држава:)

WOW Значи Македонија ќе биде новата колонијална велесила :icon_mrgr: само незнам која територија ќе ни ја дадат во наше владение ............. Намибија ........ Ангола ......... Конго ......... :ROFLMAO::LOL: малце да ги спастриме со нашите идеи и знаења ..... особено во Икономската пољитика !
Плус знаеш ли дека дедо ми Лазар од с.Мокрино беше прав Икономиста, ни чај не пиеше, мрсен му бил ! (n)
 
Не ме заебавај се вади за 0.9 денари по литар давачка и што ке заработела 5.5 мил евр а на годишно ниво, не ме зафркавај капка во морето плус ова информација е од а1 така да сум многу скептичен и не можеш да ми кажеш дека заради о.9 денари дрѓавата што наплака давачка се толку поскапи горивата а не заради тоа што ти напишав во претхоново мислење

1.освен периодот на врвот на кризата кога привремено ја намали акцизата за горива па после пак ја врати на старо. но не ја зголеми туку ја врати акцизата на стапката што беше порано јас зборам да има повеке покачено отколку што било

2.нешто очигледно не гледаш дека за разлика од тогаш кога доларот беше слаб а еврото јако , сега е обратна ситуацијата тука барај ја разлика од тогаш колку било а сега колку е цената на нафтата не мора веднаш на владата како она за се да е дежурен кривец..
Eве ти цени на деривати во Македонија
capturewiz235.png

Македонија
2005 50 дизел / 60 бензин
2006 55 дизел / 65 бензин
2007 54 дизел / 66 бензин / 70 $ за барел (брент) нафта
2008 60 дизел / 68 бензин / 147 $
2009 48 дизел / 55 бензин / 65 $
2010 58 дизел / 70 бензин / 85 $
2011 68 дизел / 80 бензин / 120 $
2012 75 дизел / 86 бензин / 128 $
Цени на брент нафта на светски берзи
oil-prices.png

И не се 0,9 денари по литар, туку доста поголема сума.А дневната потрошувачка е исто добра сума.
Знали по основа на акцизи над 160.000 евра дневно одат во буџетот, т.е. над 58 милиони евра годишно.Ова се само податоците од бензинските пумпи на Макпетрол односно грубо речено пола од податоците.
Лани сме трошеле над 620 тони бензин и дизел дневно
29
МАЈ 2012
17:38

Македонците лани точеле и трошеле над 620 тони бензини и дизел-горива просечно дневно на повеќе од 150 бензински пумпи низ целата земја. Од акциза на наточените дизел-горива и бензини во централниот буџет просечно на дневна основа се слевале над 160.000 евра.
nafta1-e1330357142565.jpg
Омилено гориво им е еуродизелот, а одвај го забележуваат биодизелот. Од бензините најмногу го трошат безоловниот Б-95. Регистрираните дизел возила полнеле над 3,5 литри, а бензинците помалку од еден литар просечно дневно, покажува анализата на МКД.МК правена врз основа на официјалните податоци за малопродажба на горива на „Макпетрол“, најголема компанија за трговија со деривати, која покрива повеќе од 65 отсто од македонскиот малопродажен пазар на нафтени деривати.
Македонците, во малопродажба, точат и трошат повеќе дизел-гориво иако има двојно помалку возила на дизел-погон. Лани се наточени и потрошени вкупно повеќе од 138.000 тони дизел горива што значи дека просечно дневно се точени 378 тони дизел-гориво. Тоа значи дека просечно на едно возило на дизел-погон дневно биле наточени над 3,5 литри нафта.
Наспроти возачите на дизел, сопствениците на бензинци лани танкирале и потрошиле околу 90.000 тони бензини, што значи дека на дневна основа биле точени околу 246,6 тони од овој дериват. Кога тоа ќе се подели на бројот на регистрираните моторни возила на бензински погон, кои според официјалната евиденција на МВР за 2010 година и нашата тенденција за раст од барем 5 отсто годишно, ги има барем 250.000 излегува дека во просек секој од нив дневно точел и трошел помалку од еден литар бензин.
Од аспект на централниот буџет покорисни биле сопствениците на возила на бензин. Од нив лани во буџетот влегле околу 1,95 милијарди денари односно околу 5,3 милиони денари (86.000 евра) просечно дневно. Наспроти нив дизелџиите просечно дневно ја полнеле државната каса со околу 74.000 евра односно со 4,5 милиони денари. Оваа разлика се јавува поради тоа што акцизата за дизел горивата изнесува 12 денари наспроти таа за бензините, која е 80 отсто повисока и изнесува 22 денари за литар.
Според официјалните податоци на „Макпетрол“, најголем учесник на пазарот на малопродажба со нафтени деривати еуродизелот е најпродаваното гориво на македонскиот пазар. Лани само оваа компанија , во малопродажба, продала 97.547 тони, што е речиси за половина повеќе од најпродаваниот бензин Б-95, од кој пумпашите наточиле 54.150 тони.
Дизелџиите и покрај еколошките кампањи се покажале конзервативни зашто не сакаат новини – лани потрошиле само 4.462 тони биодизел-гориво само 6 отсто од продажбата на еуродизелот. Во споредба со 2010 година продажбата на „еуродизелот“ лани бележи раст од 6 отсто, а продажбата на Б-95 е на речиси исто ниво како и во 2010 година.
МКД.МК
Друга работа, уште од пред продажбата на Окта во Македонија не е влезена брент нафта, а пресметките на цените се вршат на основа на таа нафта.Инаку е за 10-20 долари по барел поскапа од оваа кај нас преработена.​
13.09.2007, 17:48
929D0861B33E684F8734DBD2F62B4C48.jpg
Уралската нафта и' носи милионски профити на ОКТА
Компанијата увезува неквалитетна евтина нафта, а ја прикажува како скапа брент нафта, од што има голем ќар
МАЈА ТОМИЌ
ОКТА увезува уралска или друга тешка сибирска нафта, која е евтина и со низок квалитет, а од друга страна, прикажува дека увезува и преработува скапа брент нафта. Капацитетите на ОКТА се градени во друго време и технологијата не одговара за преработка на поскапа нафта.
Но, тоа функционира добро за компанијата, бидејќи на тој начин таа остварува за себе високи профити, велат експертите. Затоа што берзанската цена на барел брент нафта е за околу 10 долари повисока, разликата од цените останува како чист профит за ОКТА.
Поголемиот дел од овој профит директно останува во Г*ција, во седиштето на „Хеленик петролеум“, бидејќи нафтата се транспортира до Македонија преку солунското пристаниште. Врз основа на цената на брент нафтата на Лондонската берза, иако таква реално не се увезува, туку поевтина, согласно со домашната методологија за пресметка на цените на нафтените деривати и курсот на денарот, се формираат малопродажните цени на дериватите. На тој начин ОКТА остварува висока заработувачка.
„Со веќе донесената тужба не можеме ништо да направиме. Но, затоа Владата може да поведе тужба пред меѓународните судови, затоа што ОКТА ги изигрува македонските закони и ги злоупотребува институциите и граѓаните со тоа што не' снабдува со поевтина и понеквалитетна нафта, а ја прикажува дека е брент и така остварува значителен профит. Секако, треба со документи да го потврди тоа“, вели Јакимовски.
ОКТА големи профити остварува и со едностраното користење на нафтоводот Скопје - Солун. Согласно со договорот, за транспорт на еден тон нафта, за секои пренесени милион тони годишно, се наплаќаат по 25 долари. (Иако експертските пресметки беа дека исплатливоста на нафтоводот е со 400.000 тони нафта годишно и цена на транспорт од 21 долари по тон.) Ако се транспортираат помали количества, со тоа се качува цената на превозот. Инаку, сега таа изнесува 26,4 долари по тон. Со вака прикажани трошоци за транспорт, кои се вградуваат во продажната цена на дериватите, според некои пресметки, ОКТА остварува најмалку 15 милиони долари чист профит годишно, споерд други извори е околу 600 милиони долари. ОКТА не ја прифати понудата на „Македонски железници“ за транспорт на суровата нафта, иако нивната цена беше за 9 долари по тон пониска, нанесувајќи и' со тоа директен удар на компанија.
Кога во 2002 година дојде на власт СДСМ, беа направени пресметки дека за три години од потпишувањето на купопродажниот договор со ОКТА во 1999 година, што го направи владата на Љупчо Георгиевски, државата е оштетена со 120 милиони долари. Тоа е по основа на неплатени акцизи и царини за увозот на нафтени деривати, увоз на нафтени деривати наместо сурова нафта, како и по основа на разликата во цената на нафтата на светскиот пазар со онаа која монополски се наметна на домашниот пазар.
Статијата е прочитана 1769 пати.

Се сеќаваш кој го потпиша договорот за ексклузивитет со Окта?Или немаш толку години?Да не испаднам проСДСМ, тие во 2002 крекаа за Окта, а го продадоа ЕВН.
Нека ги префрлат админите во темата за гориво ова и цитираното, ако не е за овде.
 
Ако веќе решиле да вработуваат нови 8.000 лица во јавната администрација барем нека ги вработат тие кои веќе со години работат без решение(како волонтери или како договор на дело), тие барем имаат повеќегодишно искуство и пракса, а не да носат луѓе од џенем со без ниту еден саат работно искуство и пракса на местото на кое ќе бидат вработени и тоа за стално ......... ама кај нас одсекогаш се правеле пиздарии и сеуште ќе се прават .......... многумина има особено во здравството и во школството кои работат со години без решенија(или како волонтери или како по договор на дело), ако веќе примаат нека ги примат нив кои веќе имаат стекнато некакво работно искуство и пракса, а не новајлии без ниту ден работно искуство и пракса, али ајт нека си тераат како што си наумиле ....... мој предлог е :icon_mrgr: цела држава, сите нeвработени и старо и младо, нека ги запослат во јавната администрација и нека им даваат плати по 50(педесет)евра и ќе бидеме барабар со Куба, Сев.Кореја и.т.н.
Vivo el Socialismo ! Hasta la Victoria siempre ! (n):LOL:
--- надополнето: 3 јуни 2012 во 10:14 ---


WOW Значи Македонија ќе биде новата колонијална велесила :icon_mrgr: само незнам која територија ќе ни ја дадат во наше владение ............. Намибија ........ Ангола ......... Конго ......... :ROFLMAO::LOL: малце да ги спастриме со нашите идеи и знаења ..... особено во Икономската пољитика !
Плус знаеш ли дека дедо ми Лазар од с.Мокрино беше прав Икономиста, ни чај не пиеше, мрсен му бил ! (n)



грујо си прави пат со тоа ново врабоптување на 8000 невработени, па луге овде се отвара работа за нови 4000 столици тоа е работа за други 4000н столари-тишлери....
но овде се поставува една дилема која многу е тешко ке се одрази на претераното партиско вработување...колку невработени ке има после промената на власта дали можеме да предпоставиме??
а дедоти Лазо Бараков Икономистот да не беше егеец па чајот шо му бил мрсен :pos:
 
грујо си прави пат со тоа ново врабоптување на 8000 невработени, па луге овде се отвара работа за нови 4000 столици тоа е работа за други 4000н столари-тишлери....
но овде се поставува една дилема која многу е тешко ке се одрази на претераното партиско вработување...колку невработени ке има после промената на власта дали можеме да предпоставиме??
а дедоти Лазо Бараков Икономистот да не беше егеец па чајот шо му бил мрсен :pos:

Незнам, ти што викаш ??
 
Има точни податоци колко е државната администрациja без силовите министерства?
 
Има точни податоци колко е државната администрациja без силовите министерства?

Па со се локална заедница едно 200 000 најмалку или 1/5 од вкупното работоспособно население со тоа што просечната плата во администрација е повисока отколку во приватниот сектор и имаме едно 20-25% невработеност и еден тон пензионери.

Значи околу 3:1 или 2:1 испаѓа вработени наспрема буџетари.
 
Не ме заебавај се вади за 0.9 денари по литар давачка и што ке заработела 5.5 мил евр а на годишно ниво, не ме зафркавај капка во морето плус ова информација е од а1 така да сум многу скептичен и не можеш да ми кажеш дека заради о.9 денари дрѓавата што наплака давачка се толку поскапи горивата а не заради тоа што ти напишав во претхоново мислење

1.освен периодот на врвот на кризата кога привремено ја намали акцизата за горива па после пак ја врати на старо. но не ја зголеми туку ја врати акцизата на стапката што беше порано јас зборам да има повеке покачено отколку што било

2.нешто очигледно не гледаш дека за разлика од тогаш кога доларот беше слаб а еврото јако , сега е обратна ситуацијата тука барај ја разлика од тогаш колку било а сега колку е цената на нафтата не мора веднаш на владата како она за се да е дежурен кривец..


1. Регулаторната комисија што ја регулира цената на горивата кој ја раководи? :icon_lol:
2. Цената на барел нафта отсекогаш била во долари, еврото нема никаква врска со тоа.

За темата, порано беше нишај врата - земај плата. Сега и без нишање ќе земаат... :)
 
1. Регулаторната комисија што ја регулира цената на горивата кој ја раководи? :icon_lol:
2. Цената на барел нафта отсекогаш била во долари, еврото нема никаква врска со тоа.

За темата, порано беше нишај врата - земај плата. Сега и без нишање ќе земаат... :)
Регулаторна комисија си има методологија како што има секоја земја во светот и според таа методологија се формира цената и таа е независна комосија!
Денарот е врзана валута со еврото со самото тоа кога еврото губи од вредност во однос на доларот така и денарот станува послаб во однос на доларот.
Тука на форумот сите се економски и финансиски писмени страшно:facepalm:
 
Па со се локална заедница едно 200 000 најмалку или 1/5 од вкупното работоспособно население со тоа што просечната плата во администрација е повисока отколку во приватниот сектор и имаме едно 20-25% невработеност и еден тон пензионери.

Значи околу 3:1 или 2:1 испаѓа вработени наспрема буџетари.
Ако внатре ставим и силовите министерства... тоа ке иде дека почти секи трет - четврт е вработен на државна служба. Тоа е премного.
 
Владата најави нови 8000 вработувања

И според најминималистички груби пресметки излегува скоро 30 милиони евра годишно трошок за бруто плати директно од буџетот.:D
 
Регулаторна комисија си има методологија како што има секоја земја во светот и според таа методологија се формира цената и таа е независна комосија!
Денарот е врзана валута со еврото со самото тоа кога еврото губи од вредност во однос на доларот така и денарот станува послаб во однос на доларот.
Тука на форумот сите се економски и финансиски писмени страшно:facepalm:

Страшното е шо има економски и финансиски неписмени. :icon_lol:

Поголема глупост од болдираното немам прочитано. А за независната комисија, каде што членовите се директно поставени од власта, и е независна - да не знај чоек дали да се смеј или да плачи.
 
Страшното е шо има економски и финансиски неписмени. :icon_lol:

Поголема глупост од болдираното немам прочитано. А за независната комисија, каде што членовите се директно поставени од власта, и е независна - да не знај чоек дали да се смеј или да плачи.

Па во право е што мислиш како денарот е цело време 60 денари евро,толку е зошто е толку фиксирано.

Зошто одговорот е за цената на нафта а нафтата се продава во долари ( освен во Иран али Иран не продава на Европа ) како што станува доларот посилен во однос на еврото така поскапа ќе станува нафтата за сите земји кои го користат еврото или пак нивните валути се поврзани со еврото.
 
овие гарант решиа да се здебелат....само до кога...после матен Вардар ќе ги носи
 
Владата најави дека за сите нивни мерки се потребни 13 милиони евра од буџетот на државата. Тоа е еден споменик од Скопје 2014 година. Значи, Владата трампаше илјадници работни места за само еден споменик. Колку ли работни места можеа да се отворат да не беа спомениците, златните коњи, златните огради и жалните врби?

Потроши 13 милијарди евра до сега и сега ке ја подорбува економската положба со 13 милиона ....????

И што е услов ова да го веруваш ...???

:facepalm:

Па 12 милиони евра се мудата на Букефал .... Да не му ги ставеле ке ни била подобра економската положба во Македонија ....

Е толку им сече ...
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom