- Член од
- 4 март 2007
- Мислења
- 698
- Поени од реакции
- 137
Po poslednive slucuvanja so inkasantite na patarinite vo Makedonija i debelata korupcija vo Makedonija jasno e deka naplatata nema da ostane ista i deka ke se promeni nacinot na naplata na patarinite.
Mislenjeto na kajganciite i te kako moze da ja olesni odlukata na nadleznite.
1. Vigneta-doaga od frncuskiot i znaci nalepnica, se lepi od vnatresnata strana na vetrobranot ima datum na vazenje i bar kod. Vakvo obelezano vozilo znaci deka e registrirano i ja ima plateno patarinata. Preduslov za voveduvanje na Vignetata , Makedonija vekje go ima,plakjame za patarina pri registracija cinam 2000den. Verovatno treba da se pokaci pausalno za 20 % i patarinite mozat da se urnat. Razgovarav so poveke dijasporci i site se za Vignetata kako nacin na naplata na patarini. Ovaj nacin ke ja ispravi i nepravdata kon site vozila so stranski tablici koi gi koristat Makedonskite patista a plakjaat po okolu 1 Evro za patarini. Cenata i za niv bi bila slicna kako vo cela Evropa kade veke se koristat Vignetite:
-500 den za 10 dena
-1000 den za 30 dena
-1500 den za 3 meseca
-2000 den za 6 meseca
-2500 den za godina dena
Kasata na Makedonija pat sekako bi se zgolemila nekolkukratno, po ispravanje na nepravdata stranskite vozila da plakjaat po priveligirana cena,a Makedonskite vozila plus extra patarina pri registracija. Plus Makedonija nema da bide za potsmev kako edinstvena zemja vo Evropa koja ima patarini na sekoi 5km. Vo evropa standard e otprilika patarina na sekoi 200 kilometri .
2. Masinska naplata- mislam deka na site vi e jasna deka covekot nema da bide faktor na naplata.Na sekoja patarina ke ima atomati za naplata vo denari i evra,edna traka so kamera za registracija na vozilata koi imaat plateno odnapred ili preku mobilen(pominuvaat bez zastanuvanje sa 20km/h). Na sekoja naplatna rampa ke ima verovatno po eden covek za kontrola. Se razbira deka transportot na pari bi nosel odreden rizik.Coveckiot faktor za naplata skoro e odstranet vo site evropski zemji, a vo drugite ima Vigneti. Se razbira deka pred nekoi patarini vo Evropa ima guzva kako na nasite granici.
Jasno e deka nasite patarini nemaat kapacitet za naplata vo mirnovremeni uslovi i koga vo rigionot ke padne uste nekoja granica(Shengen) i koga ke se sluci navala od grcki,ungarski,ceski i polski vozila. Preduslov za ovaa e sekako Makedonija na koja i falat uste 20 km i Srbija na koja i falat 80 km da go napravat E-75 potpolno avtopat.
Mislenjeto na kajganciite i te kako moze da ja olesni odlukata na nadleznite.
1. Vigneta-doaga od frncuskiot i znaci nalepnica, se lepi od vnatresnata strana na vetrobranot ima datum na vazenje i bar kod. Vakvo obelezano vozilo znaci deka e registrirano i ja ima plateno patarinata. Preduslov za voveduvanje na Vignetata , Makedonija vekje go ima,plakjame za patarina pri registracija cinam 2000den. Verovatno treba da se pokaci pausalno za 20 % i patarinite mozat da se urnat. Razgovarav so poveke dijasporci i site se za Vignetata kako nacin na naplata na patarini. Ovaj nacin ke ja ispravi i nepravdata kon site vozila so stranski tablici koi gi koristat Makedonskite patista a plakjaat po okolu 1 Evro za patarini. Cenata i za niv bi bila slicna kako vo cela Evropa kade veke se koristat Vignetite:
-500 den za 10 dena
-1000 den za 30 dena
-1500 den za 3 meseca
-2000 den za 6 meseca
-2500 den za godina dena
Kasata na Makedonija pat sekako bi se zgolemila nekolkukratno, po ispravanje na nepravdata stranskite vozila da plakjaat po priveligirana cena,a Makedonskite vozila plus extra patarina pri registracija. Plus Makedonija nema da bide za potsmev kako edinstvena zemja vo Evropa koja ima patarini na sekoi 5km. Vo evropa standard e otprilika patarina na sekoi 200 kilometri .
2. Masinska naplata- mislam deka na site vi e jasna deka covekot nema da bide faktor na naplata.Na sekoja patarina ke ima atomati za naplata vo denari i evra,edna traka so kamera za registracija na vozilata koi imaat plateno odnapred ili preku mobilen(pominuvaat bez zastanuvanje sa 20km/h). Na sekoja naplatna rampa ke ima verovatno po eden covek za kontrola. Se razbira deka transportot na pari bi nosel odreden rizik.Coveckiot faktor za naplata skoro e odstranet vo site evropski zemji, a vo drugite ima Vigneti. Se razbira deka pred nekoi patarini vo Evropa ima guzva kako na nasite granici.
Jasno e deka nasite patarini nemaat kapacitet za naplata vo mirnovremeni uslovi i koga vo rigionot ke padne uste nekoja granica(Shengen) i koga ke se sluci navala od grcki,ungarski,ceski i polski vozila. Preduslov za ovaa e sekako Makedonija na koja i falat uste 20 km i Srbija na koja i falat 80 km da go napravat E-75 potpolno avtopat.