Бугарските ѕверства врз Македонскиот отпор

Член од
18 февруари 2024
Мислења
14
Поени од реакции
6
Кои се нашите? Во тоа време мојот род живеел во Македонија. Инаку точно е дека гркомани имало и во Мизија и Тракија и во Македонија. Се разбира, повеќето од нив ниле во Македонија.

Борис Сарафов: "Истовремено еден руски полковник, некојси Бешков, обиколуваше низ Македонија, и се искажуваше многу неповолно за нас Бугарите во Македонија". Исто "Отидов во Хилендарскиот манастир, каде повеќето од калуѓерите беа Бугари од Македонија.", исто "Тука на 17 март се сретнав со Чакаларов. Потем во бугарското село Блаца, по него Тихолишта."
Што пишува Сарафов во "Писмо од штабот на Битолскиот револуционерен округ до бугарската влада.": еве "Со оглед на критичната и страшна ситуација во која западна бугарското население во Битолскиот вилает по пустошењата и злосторствата извршени од турските чети и Башибозук, со оглед на тоа што овие пустошења и ѕверства продолжуваат систематски и невозможно е да се предвиди до каде ќе одете, пред згора на тоа, дека овде сè бугарско ризикува да пропадне..."

Гоце Делчев: Истото може да се каже и за Добруџа. Тешко дека има подобро место за добруџијанец од Добруџа. Тешко дека има подобро место за балканец од Балканот. "Македонија одамна ќе беше слободна земја" Со слободата доаѓа и автономијата и идното присоединување кон Бугарија по моделот на Источна Румелија - ова не еднаш им го спомнал Делчев на своите другари.

Сандански: „Но, сега тоа веќе се случи и наша должност е да се бориме заедно со Бугарија и за Бугарија.“

„Претходно сметавте дека нашата борба за решавање на македонско-одринското прашање е борба за решавање на бугарското прашање... Борбата што ја водиме сега ја сметате за борба за доминација на бугарската националност над другите националности кои живејте со нас.. . Да заборавиме отсега кој е Бугарин, кој е Грк, кој е Србин, а кој Влав, но да се потсетиме дека сите ние сме беззаконски робови!... Да го посееме семето на револуцијата!“

Еј, бедни луѓе! Вие, кои 500 години бевте газени под нозете на тиранијата, а денес добрите синови на татковината ја укинаа и создадоа среќа во сечиј живот, на која среќата ќе и нема крај. Денес живеете под знамето на еднаквоста, братството и слободата. Еј браќа! Оние кои живеевме со бугарското име, од денес да знаеме дека сите сме еднакви под светлечкото знаме на братството. Денес сите ние – Турци, Бугари, Грци, Арнаути, Евреи итн. се заколнавме дека ќе работиме за нашата сакана татковина и ќе бидеме неразделни и сите ќе се жртвуваме за неа и ако треба и крвта ќе ја пролееме... Сите во еден глас да извикаме „Долу султаната !" Да живее народот! Да живее татковината! Долу тиранијата!

"Врховизмот е најтипичен случај на бесмислено расцепување на бугарската енергија."

"Работата не е толку едноставна како што ви кажуват врховистите. Голема Русија не успеа да го обедини бугарскиот народ..."

"Македонските револуционери кои по долга и сурова борба против турската тиранија доживеаја да го видат својот сон - освојување на слободата на татковината, не можат да дозволат таа да потпадне под српска и грчка власт. Нема да застанат на најстрашните терористички средства за да го остварат својот негуван сон - слободна, бугарска Македонија!

Ова ти е Сандански!

Бугароубиец - Нормално е така да се вика (види погоре пак што вели за Врховизмот Сандански).
"Ама немој ти да веруваш дека револуционерите работат за автономна Македонија, та отпосле да ја присоединат кон Бугарија? Боже чувај! Тоа никогаш нема да биде... Сите ние Македонци, макар каде и да сме, макар колку и да сме учеле, никој нема да дозволиме Македонија да се присоедини кон било кој, туку ќе работиме кон неа да се присоединат др провинции". Коста Шахов на Андреј Љапчев.
"Ние не можевме да ја предрешаваме судбината на македонскиот народ и оставиме на него понатаму да си ја кове судбината..." Христо Татарчев
Автоматски споено мислење:

Кои се нашите? Во тоа време мојот род живеел во Македонија. Инаку точно е дека гркомани имало и во Мизија и Тракија и во Македонија. Се разбира, повеќето од нив ниле во Македонија.

Борис Сарафов: "Истовремено еден руски полковник, некојси Бешков, обиколуваше низ Македонија, и се искажуваше многу неповолно за нас Бугарите во Македонија". Исто "Отидов во Хилендарскиот манастир, каде повеќето од калуѓерите беа Бугари од Македонија.", исто "Тука на 17 март се сретнав со Чакаларов. Потем во бугарското село Блаца, по него Тихолишта."
Што пишува Сарафов во "Писмо од штабот на Битолскиот револуционерен округ до бугарската влада.": еве "Со оглед на критичната и страшна ситуација во која западна бугарското население во Битолскиот вилает по пустошењата и злосторствата извршени од турските чети и Башибозук, со оглед на тоа што овие пустошења и ѕверства продолжуваат систематски и невозможно е да се предвиди до каде ќе одете, пред згора на тоа, дека овде сè бугарско ризикува да пропадне..."

Гоце Делчев: Истото може да се каже и за Добруџа. Тешко дека има подобро место за добруџијанец од Добруџа. Тешко дека има подобро место за балканец од Балканот. "Македонија одамна ќе беше слободна земја" Со слободата доаѓа и автономијата и идното присоединување кон Бугарија по моделот на Источна Румелија - ова не еднаш им го спомнал Делчев на своите другари.

Сандански: „Но, сега тоа веќе се случи и наша должност е да се бориме заедно со Бугарија и за Бугарија.“

„Претходно сметавте дека нашата борба за решавање на македонско-одринското прашање е борба за решавање на бугарското прашање... Борбата што ја водиме сега ја сметате за борба за доминација на бугарската националност над другите националности кои живејте со нас.. . Да заборавиме отсега кој е Бугарин, кој е Грк, кој е Србин, а кој Влав, но да се потсетиме дека сите ние сме беззаконски робови!... Да го посееме семето на револуцијата!“

Еј, бедни луѓе! Вие, кои 500 години бевте газени под нозете на тиранијата, а денес добрите синови на татковината ја укинаа и создадоа среќа во сечиј живот, на која среќата ќе и нема крај. Денес живеете под знамето на еднаквоста, братството и слободата. Еј браќа! Оние кои живеевме со бугарското име, од денес да знаеме дека сите сме еднакви под светлечкото знаме на братството. Денес сите ние – Турци, Бугари, Грци, Арнаути, Евреи итн. се заколнавме дека ќе работиме за нашата сакана татковина и ќе бидеме неразделни и сите ќе се жртвуваме за неа и ако треба и крвта ќе ја пролееме... Сите во еден глас да извикаме „Долу султаната !" Да живее народот! Да живее татковината! Долу тиранијата!

"Врховизмот е најтипичен случај на бесмислено расцепување на бугарската енергија."

"Работата не е толку едноставна како што ви кажуват врховистите. Голема Русија не успеа да го обедини бугарскиот народ..."

"Македонските револуционери кои по долга и сурова борба против турската тиранија доживеаја да го видат својот сон - освојување на слободата на татковината, не можат да дозволат таа да потпадне под српска и грчка власт. Нема да застанат на најстрашните терористички средства за да го остварат својот негуван сон - слободна, бугарска Македонија!

Ова ти е Сандански!

Бугароубиец - Нормално е така да се вика (види погоре пак што вели за Врховизмот Сандански).
Револуционерен лист: "Автономна Македонија се сфаќа од Организацијата како самостојна државичка."
Христо Татарчев објаснува зошто го зеле Одринско: " положбата на христијанското население таму, особено бугарското, по ништо не се разликувала од онаа на МАКЕДОНСКИОТ НАРОД".
Автоматски споено мислење:

Еве го Сандански:
"Ние решително се спротивставивме на вашите офицери зашто го знаевме нивното воспитување. Тие се луѓе кои дале заклетва на бугарскиот кнез и бугарската држава затоа не можат да бидат др освен нивни послушни и слепи орудија. А пак ние не сакаме да ја замениме турската тиранија и турските султани со др такви, дури ни со бугарската тиранија и бугарскиот кнез. Ние сакаме Македонија да биде автономна, независна, слободна, Македонија на Македонците...."
Гоце Делчев на Даме Груев:" зарем има др поле за работа повеќе од Македонија? Зарем има др место за Македонецот освен Македонија? И има ли народ понесреќен од македонскиот?"
Исто Гоце Делчев: " јас не познавам народ што страдал повеќе од своите синови изроди како македонскиот".
Еден ваш Иван Богоров: " За да ја создадеме Бугарија, прво треба Бугари да создадеме".
Еден странски патеписец за Софија во 1810г." Градот има 20.000 жители, мнозинството од нив се грци".
Уште еден ваш- кнез и цар фердинанд:" населението во Македонија не е српско, ни бугарско, туку посебен народ. Народ што збори дијалект кој е посебен дијалект, па и посебен јазик".
 
Последно уредено:

Щипянецъ

македонски Бугарин
Член од
21 декември 2011
Мислења
1.750
Поени од реакции
835
"Ама немој ти да веруваш дека револуционерите работат за автономна Македонија, та отпосле да ја присоединат кон Бугарија? Боже чувај! Тоа никогаш нема да биде... Сите ние Македонци, макар каде и да сме, макар колку и да сме учеле, никој нема да дозволиме Македонија да се присоедини кон било кој, туку ќе работиме кон неа да се присоединат др провинции". Коста Шахов на Андреј Љапчев.
"Ние не можевме да ја предрешаваме судбината на македонскиот народ и оставиме на него понатаму да си ја кове судбината..." Христо Татарчев
Автоматски споено мислење:


Револуционерен лист: "Автономна Македонија се сфаќа од Организацијата како самостојна државичка."
Христо Татарчев објаснува зошто го зеле Одринско: " положбата на христијанското население таму, особено бугарското, по ништо не се разликувала од онаа на МАКЕДОНСКИОТ НАРОД".
Автоматски споено мислење:

Еве го Сандански:
"Ние решително се спротивставивме на вашите офицери зашто го знаевме нивното воспитување. Тие се луѓе кои дале заклетва на бугарскиот кнез и бугарската држава затоа не можат да бидат др освен нивни послушни и слепи орудија. А пак ние не сакаме да ја замениме турската тиранија и турските султани со др такви, дури ни со бугарската тиранија и бугарскиот кнез. Ние сакаме Македонија да биде автономна, независна, слободна, Македонија на Македонците...."
Гоце Делчев на Даме Груев:" зарем има др поле за работа повеќе од Македонија? Зарем има др место за Македонецот освен Македонија? И има ли народ понесреќен од македонскиот?"
Исто Гоце Делчев: " јас не познавам народ што страдал повеќе од своите синови изроди како македонскиот".
Еден ваш Иван Богоров: " За да ја создадеме Бугарија, прво треба Бугари да создадеме".
Еден странски патеписец за Софија во 1810г." Градот има 20.000 жители, мнозинството од нив се грци".
Уште еден ваш- кнез и цар фердинанд:" населението во Македонија не е српско, ни бугарско, туку посебен народ. Народ што збори дијалект кој е посебен дијалект, па и посебен јазик".
1. "ма немој ти да веруваш..." Ова го напишале македонските револуционери. Еден од другарите на Гоце јасно напишал што го споделил Гоце со него за автономијата и нејзините цели.

2. Еве ти уште от Коста Шахов

1713180964919.png
3. Никој не спори дека постои македонски народ - тоа е народот на Македонија. Прочитај што напишал Ѓорче Петров за тоа што е и од што се состои македонскиот народ.

4. Татарчев

Идејата за слободата на Македонија се појави кај македонско-бугарскиот народ врз основа на тој неотповиклив универзален закон за развој и конкретизирање на мислата и волјата како национално самосознание и историска реалност. Македонско-бугарскиот народ, откако се ослободи од духовната и културната угнетување, за која ги даде најпаметните личности, како браќата Миладинови, Жинзифов итн., ...

Не можевме да го прифатиме гледиштето за „директно присоединување на Македонија кон Бугарија“, бидејќи видовме дека ќе има големи тешкотии поради противењето на големите сили и аспирациите на соседните мали држави и Турција. Ни падна во мислите дека автономна Македонија конечно ќе може полесно да се приклучи кон Бугарија, а во краен случај, доколку тоа не се постигне, ќе може да служи како обединувачка единица на федерацијата на балканските народи.

Илинденското востание, од кое македонските Бугари ќе слават триесет години, беше универзален национален сон, под чиј импулс и вера Македонија се подготвуваше неколку години и ги даде сите можни морални и материјални жртви за овој голем момент.


Еве го тестаментот на Татарчев: Аманет до Кукушка и Ресенска општина, само ако се во границите на Бугарија!
"Моја желба е по нејзиното раскошно одржување до нејзината смрт, ако остане нешто од мојот идеален дел од горенаведената куќа, во еднакви делови да им биде доделен на општините: Кукушка и Ресенска во Македонија за образовни и културни цели, доколку последните општини се во границите на голема Бугарија; во спротивно треба да се даде, за образовни и културни цели, на општината на кој било македонски град што останал под бугарска власт..."
5. И во исто време, Сандански создаде бугарска партија во османлискиот парламент: Народна федеративна партија (бугарска секција)
6. Истото може да се каже и за добруџанецот: "Зарем има др место за добруџанецот освен Добруџа? И има ли народ понесреќен од добруџанскиот?" Нема контрадикторност ако знаеш што е и од што се состои македонскиот народ.
7. Каква е врската меѓу кажаното на Богоров и Македонија?
8. Кој го кажа тоа? Според Ѓорче Петров: Македонското население го сочинуваат Бугари, Турци, Арнаути, Власи, Евреи и Цигани. Еве уште што напишал Гьорче Петров:
1713183380681.png
9. Фердинанд ја поддржувал автономијата на Македонија и се согласил да преговара токму за тоа во периодот непосредно пред Балканската војна. Во овој контекст, можно е да го кажал тоа. Прашањето е кога тоа го кажал и кому?
 
Член од
18 октомври 2009
Мислења
42
Поени од реакции
7
Незнам како е било низ другите градови низ Македонија, но конкретно во Струмица и Струмичко, народот има многу повеќе претрпено и пропатено од Србите во време на Југославија после втората светска војна. Како пример би ги посочил мојте предци родителите на дедо ми и баба ми, од страната на татко ми, кои се биле просечни жители во Струмица и Струмичките села Водоча и Вељуса. Тие велат дека за "бугаско време" (така се вели периодот во кој градот е бил под бугарска власт до крајот на првата светска војна и во периодот на втората светска воја) не е владеело страв и трепет како што е било во почетокот на СФРЈ. Мојот прадедо е убиен во 1953 од страна на југословенските служби поради одбивање на "доброволно" потпишување на документи, петте струмичките студенти се убиени во 1951 и тоа од југословенските служби. Реално гледано Македонскиот народ има пропатено многу и од многу страни, 5 векови од турците, во времето на балканските војни од грците, во време на втората светска војна од бугарите и албанците, во време на југославија од србите, но турците ги нарекуваме браќа иако сме биле под турско ропство 5 века, србите ги нарекуваме браќа иако е имало терор во кралството СХС и во време на СФРЈ, а бугарите ги нарекуваме фашисти и непријатели. Најчест одговор па тоа било пред еден век за турско ропство со бугарите тое е пресно од 40-тите години на минатиот век, точно но србите золумите ги имат правено во се до средината на 60-тите години, ајде зошто не бараме од српските политичари да се извинат за злосторствата во времето на Југославија. Србија се вознемири, прави напори и не го признава Макасарот во Сребреница кај што има илјадници луѓе убиено и тоа пред неполни 30 години, а ние бараме во јајце за пред 80 години. Не подржувам ниту една страна, но ако гледаме со исти критериуми, да гледаме према сите наши соседи и пријатели, а не за србофил и југоносталгичар да гледаме со возхит и да даваме аплауз, а бугарофил да е на исто рамниште со терорист.
Напишаниот текст е конкретно за Струмица и Струмичко, не спорам факти дека во други делови на Македонија има поразлични искуства.
 
Член од
18 февруари 2024
Мислења
14
Поени од реакции
6
1. "ма немој ти да веруваш..." Ова го напишале македонските револуционери. Еден од другарите на Гоце јасно напишал што го споделил Гоце со него за автономијата и нејзините цели.

2. Еве ти уште от Коста Шахов

Прегледај го приврзокот 413123
3. Никој не спори дека постои македонски народ - тоа е народот на Македонија. Прочитај што напишал Ѓорче Петров за тоа што е и од што се состои македонскиот народ.

4. Татарчев

Идејата за слободата на Македонија се појави кај македонско-бугарскиот народ врз основа на тој неотповиклив универзален закон за развој и конкретизирање на мислата и волјата како национално самосознание и историска реалност. Македонско-бугарскиот народ, откако се ослободи од духовната и културната угнетување, за која ги даде најпаметните личности, како браќата Миладинови, Жинзифов итн., ...

Не можевме да го прифатиме гледиштето за „директно присоединување на Македонија кон Бугарија“, бидејќи видовме дека ќе има големи тешкотии поради противењето на големите сили и аспирациите на соседните мали држави и Турција. Ни падна во мислите дека автономна Македонија конечно ќе може полесно да се приклучи кон Бугарија, а во краен случај, доколку тоа не се постигне, ќе може да служи како обединувачка единица на федерацијата на балканските народи.

Илинденското востание, од кое македонските Бугари ќе слават триесет години, беше универзален национален сон, под чиј импулс и вера Македонија се подготвуваше неколку години и ги даде сите можни морални и материјални жртви за овој голем момент.


Еве го тестаментот на Татарчев: Аманет до Кукушка и Ресенска општина, само ако се во границите на Бугарија!
"Моја желба е по нејзиното раскошно одржување до нејзината смрт, ако остане нешто од мојот идеален дел од горенаведената куќа, во еднакви делови да им биде доделен на општините: Кукушка и Ресенска во Македонија за образовни и културни цели, доколку последните општини се во границите на голема Бугарија; во спротивно треба да се даде, за образовни и културни цели, на општината на кој било македонски град што останал под бугарска власт..."
5. И во исто време, Сандански создаде бугарска партија во османлискиот парламент: Народна федеративна партија (бугарска секција)
6. Истото може да се каже и за добруџанецот: "Зарем има др место за добруџанецот освен Добруџа? И има ли народ понесреќен од добруџанскиот?" Нема контрадикторност ако знаеш што е и од што се состои македонскиот народ.
7. Каква е врската меѓу кажаното на Богоров и Македонија?
8. Кој го кажа тоа? Според Ѓорче Петров: Македонското население го сочинуваат Бугари, Турци, Арнаути, Власи, Евреи и Цигани. Еве уште што напишал Гьорче Петров:
Прегледај го приврзокот 413126
9. Фердинанд ја поддржувал автономијата на Македонија и се согласил да преговара токму за тоа во периодот непосредно пред Балканската војна. Во овој контекст, можно е да го кажал тоа. Прашањето е кога тоа го кажал и кому?
Дали си слушнал за милет-системот на Османлиската империја? Димо Хаџи Димов изјавува дека ние ќе си ја гледаме Македонија, а вие гледајте си ја Бугарија.
Да. за македонска држава како што се гледа и од цитатите мои. Кај го кажал тоа за добруџанецот?
За седмото, па ако треба да создаде бугари, значи кај се бугарите, нели постојат? Прочитај ја Стамболовштината во Македонија и нејзините претставители од Петар Поп Арсов, како и интервјуто на Даме Груев за шкотскиот Блеквудс магазин кај што вели дека како што постои српска и грчка, постои и бугарска пропаганда која е поголем непријател на македонската кауза од претходните две.Дека со своите агитирања за анексионистичката идеја прави поголем разгор меѓу македонското население, но тука има место за само една организација- народната, МАКЕДОНСКАТА.
Ако Фердинанд ја поддржува автономијата, зашто тогаш преговара со Србија и Грција за поделба на Македонија? За што би преговарал да делиш нешто што е твое така? Српско-бугарската спогодба од 1912 година јасно се гледа дека е за поделба а не за автономија.
За Народната федеративна партија зошто е бугарска секција прво разбери го милет системот.
И повторно како жителите на Софија во 1810 година се Грци не одговори.
Автоматски споено мислење:

Незнам како е било низ другите градови низ Македонија, но конкретно во Струмица и Струмичко, народот има многу повеќе претрпено и пропатено од Србите во време на Југославија после втората светска војна. Како пример би ги посочил мојте предци родителите на дедо ми и баба ми, од страната на татко ми, кои се биле просечни жители во Струмица и Струмичките села Водоча и Вељуса. Тие велат дека за "бугаско време" (така се вели периодот во кој градот е бил под бугарска власт до крајот на првата светска војна и во периодот на втората светска воја) не е владеело страв и трепет како што е било во почетокот на СФРЈ. Мојот прадедо е убиен во 1953 од страна на југословенските служби поради одбивање на "доброволно" потпишување на документи, петте струмичките студенти се убиени во 1951 и тоа од југословенските служби. Реално гледано Македонскиот народ има пропатено многу и од многу страни, 5 векови од турците, во времето на балканските војни од грците, во време на втората светска војна од бугарите и албанците, во време на југославија од србите, но турците ги нарекуваме браќа иако сме биле под турско ропство 5 века, србите ги нарекуваме браќа иако е имало терор во кралството СХС и во време на СФРЈ, а бугарите ги нарекуваме фашисти и непријатели. Најчест одговор па тоа било пред еден век за турско ропство со бугарите тое е пресно од 40-тите години на минатиот век, точно но србите золумите ги имат правено во се до средината на 60-тите години, ајде зошто не бараме од српските политичари да се извинат за злосторствата во времето на Југославија. Србија се вознемири, прави напори и не го признава Макасарот во Сребреница кај што има илјадници луѓе убиено и тоа пред неполни 30 години, а ние бараме во јајце за пред 80 години. Не подржувам ниту една страна, но ако гледаме со исти критериуми, да гледаме према сите наши соседи и пријатели, а не за србофил и југоносталгичар да гледаме со возхит и да даваме аплауз, а бугарофил да е на исто рамниште со терорист.
Напишаниот текст е конкретно за Струмица и Струмичко, не спорам факти дека во други делови на Македонија има поразлични искуства.
Баба ми има кажувано како Бугарите, заедно со балистите (од тетовско сум) во село Брезно, во долното маало направиле пепел, и они морале да се кријат во горното маало на селото. Исто, додека Германците биле тука си плаќале за кокошките да речам, а бугарите само грабале и се однесувале со голем презир кон населението. Башка,зашто не вработувале месни Македонци во училиштата и јавна служба, туку носеле свои од Бугарија нали:)
Студентите биле убиени по што биле фатени со летоци Да живее независна Македонија и ВМРО!!! а ВМРО е забрането да се спомнува и помислува. Србите денес ги нарекуваме браќа, по што официјалната политика кон Македонија денес им е таква; првите вакцини против корона од нив ги добивме, како и кога почна пукањето на газа со аир србија се вратија нашите тука во Македонија. дека правеле тоа што правеле во Кралство схс, денес е историски факт и нашата историографија денес исто почна да ги спомнува тиквешко и охридско востание и колонстите. а за разлика од грчкиот томос, српскиот томос ја нарекува црквата како што е Македонска православна црква. Шешељ и Вучиќ се имаат извинето за она што го збореле против нас во 90те. Бугарите од др страна продолжуваат со својата 150 годишна политика за негација на се македонско, како што гледаме од дискусијата со штипјанецот :)
 
Последно уредено:

Щипянецъ

македонски Бугарин
Член од
21 декември 2011
Мислења
1.750
Поени од реакции
835
1. Секако дека имам читано за милет-системот
2. И таму нема противречност. Ова е како скопјанец да кажува: Ние ќе се го гледаме Скопје, вие си ја гледајте Северна Македонија. Ова се вика локален патриотизам.
3. Тоа може да го каже секој жител на Добруџа.
4. Има еден убав збор наречен метафора. (во врска со создавањето на бугари). Може да се види дали во делата на преродбениците имало Бугари до времето на Иван Богоров.
5. Ја прочитав Стамболовшчина веројатно пред да се родиш. Дали во него Петар Попарсов зборува за македонски Бугари?
5.1. "И не само не ракоплескаме, ами го осудуваме и со нас заедно треба да го осуди целиот бугарски народ, особено македонските бугари, бидејќи и во тој свет бугарски идеал Стамболов ги замеша својот егоизам и безумие. "
5.2 "Солунските бугари добро се сеќаваат на годишната просечна пресметка на учител-емигрант". Кои се тие солунски бугари?
5.3. "Тука е клучот на горчливата борба меѓу сите овие шарени бугарски елементи во Македонија."
5.4. "Сите солунски Бугари многу добро го знаат односот на Сарафова кон Ганова."
5.5. "Преку бракови да ги привлече првите бугарски семејства во Солун"
5.6. "да ги привлече овие најдобри бугарски општини во Македонија"
5.7. "Бројот на наставници во Машката гимназија беше 24, вклучувајќи го и директорот. Од нив: 1 Чех, 1 Италијанец, 1 Турчин и 18 Бугари; последните се поделени на македонци 10 души и тракомизијци - 8; има 10 основци и средношколци, од кои тројца се македонци, а останатите седум - тракомизијци или како што ги нарекуваат кај нас - северјаци." Добро ги објаснил Попарсов - 18 Бугари (10 накедонци + 8 тракомизијци).
5.8. "До прогласувањето на принципите на слободата и законитоста во Кнежевството - во Македонија најголеми негодувања прави Одделението за образование, кое за бугаромакедонците е она, што за неговиот автор Стамболова е Азиското одделение."
5.9 "бидејќи во однос на македонските Бугари нема суштинска разлика меѓу Лазарова и Егзархот"
5.10. "И ако Лазаров за кратко време ја крена против себе бугарско-македонската интелигенција"
5.11. "А тие „сепаратисти“ што ги именува Кума-Канчева се сите интелигентни бугаромакедонци, чиј „сепаратизам“ се состои во тоа што се против централизацијата на црковно-училишната моќ, со други зборови: ова е млада бугарско-македонска партија која ја брани самоуправата и старите права на бугарско-македонските општини."
5.12. "Причините кои не тераат да ја браниме самоуправата и старите права на бугарско-македонските општини се многубројни и различни:"
5.13. "Во секој случај, овие витални прашања за бугарско-македонската општина требаше однапред да бидат внимателно разгледани од печатот."
5.14. "Мора добро да се запамети дека северниот Бугарин има широк терен да ја врши својата јавна дејност, додека за македонецот останува само училиштето и црквата. Ако и ова му се одземе на македонскиот Бугарин, тогаш тој е принуден да се грижи само за своите лични интереси, што инстинктивно го прават дивите ѕверови. А на Бугаринот во целина и на македонецот особено му треба повисок интелектуален и морален бегство, на кој нашите „добронамерници“, наместо да му помогнат, бараат сите можни средства да го спречат, сомневајќи се во најновото време на некаков сепаратизам, и претходно - гледаш, во нашата националност..."
5.15. Егзархијата едноставно сака да и го одземе правото на Солунската општина да го назначи Управниот одбор, но не се осмелува тоа отворено да го каже и тоа наеднаш, бидејќи тивко, на арамијски, сака да го турне тој ужас за бугаромакедонските општини
5.16. Затоа, Егзархијата мора што поскоро да ја врати довербата меѓу епископите и нивните конгрегации, меѓу себе и македонските Бугари.
5.17. Но, еве конечно, дали е можно тие што знаат само да фрлаат навреди и обвинувања кон македонскиот Бугарин, да скокнат и да ни викаат? „Вие македонците сте никаквеци, скитници, шегаџии, сепаратисти.."
5.18. што го привлече вниманието на бугарско-македонската интелигенција
5.19. "Но, како што докажавме погоре, монархиската власт, диктатурата или - централизацијата на власта, убивајќи ги општините, го задушува народниот дух на македонските Бугари."
5.20. "А Егзарха, не само што не го направи ова, туку со нечуена дрскост оди по стариот ваш вечен пат, без да внимава на интересите на македонските Бугари."
5.21. Значи, што ја прави егзархиската вежба убиствен режим против македонските Бугари? Одговорот на ова прашање лежи во недовербата на Егзархијата кон македонските Бугари, како резултат на што: Егзархијата им ги доверува најважните функции на рацете на северните Бугари:
5.22. Со ова нашата „народна“ егзархија сосема свесно се стреми да убие секое посамостојно движење кај нас, да им одземе секаква можност на македонците да се занимаваат со повисоки општествени прашања и на овој начин, „народната“ мисли, да го стави народниот Бугарско-македонски дух тотално зависен од неа
5.23. без разлика што македонските Бугари не дале причина да ја изгубат довербата на Егзархијата
5.24. со ваквата линија на однесување кон бугаромакедонците, Егзархијата направи неколку капитални грешки одеднаш
5.25. Според тоа, дали Егзархијата со парична помош ќе може да го зачува „кафезот со бугарско-македонскиот дух“ до и за време на „фаталниот момент“ од многубројните непријатели?
5.26. Може ли Егзархијата да се издигне на ниво на власт пред која треба да се почитува македонскиот Бугарин
5.2.7. А за „културната предност“ на северните Бугари, со која дури и наводно образованите луѓе - лекарите, сакаат да се фалат; за „почитта“ на македонците за оваа предност, - смешно е да се зборува, бидејќи простиот бугаромакедонец го мисли токму спротивното, нарекувајќи ги своите северни браќа неселективно - шопи!
5.28. Горенаведените размислувања имаат за цел да укажат на важноста и влијанието на егзархискиот режим врз бугарско-македонците воопшто
5.29. одамна поминаа за младата бугарско-македонска интелигенција, како и за бугарската интелигенција воопшто
5.20. Со слична дилема се соочува и бугарско-македонската интелигенција
5.21. Сите оние кои искрено сакаат да ја зачуваат бугарско-македонската чест:

Воопшто, Петар Попарсов зборува за проблемите на македонските Бугари со бугарската влада, егзархија итн. која ја нарекува „Стамболовштина“. Ако си македонски Бугарин како мене, веројатно се работи за твоите предци, ако не, тогаш книгата воопшто не е за тебе.

6. "Ако Фердинанд ја поддржува автономијата, зашто тогаш преговара со Србија и Грција за поделба на Македонија?" - Има една многу убава книга „Балканската војна (1912-1913). Меморија и историја“ (Конкретно, сеќавањата на Гешов (дел од книгата "Балканскијат с'јуз") и Ризов). Таму се е опишано. Податоци за оваа работа има и во мемоарите на генерал Христофор Хесапчиев - прочитај ги и се ќе ти стане јасно.

7. За 1810. Ниту кажуваш кој го напишал, ниту покажуваш некој текст што можеме да го прочитаме. Не знам ни дали постои такво нешто. Во тоа време, Софија најверојатно била помала, бидејќи во 1878 година била нешто повеќе од 10.000.
 
Член од
27 мај 2018
Мислења
990
Поени од реакции
1.630
1. Секако дека имам читано за милет-системот
2. И таму нема противречност. Ова е како скопјанец да кажува: Ние ќе се го гледаме Скопје, вие си ја гледајте Северна Македонија. Ова се вика локален патриотизам.
3. Тоа може да го каже секој жител на Добруџа.
4. Има еден убав збор наречен метафора. (во врска со создавањето на бугари). Може да се види дали во делата на преродбениците имало Бугари до времето на Иван Богоров.
5. Ја прочитав Стамболовшчина веројатно пред да се родиш. Дали во него Петар Попарсов зборува за македонски Бугари?
5.1. "И не само не ракоплескаме, ами го осудуваме и со нас заедно треба да го осуди целиот бугарски народ, особено македонските бугари, бидејќи и во тој свет бугарски идеал Стамболов ги замеша својот егоизам и безумие. "
5.2 "Солунските бугари добро се сеќаваат на годишната просечна пресметка на учител-емигрант". Кои се тие солунски бугари?
5.3. "Тука е клучот на горчливата борба меѓу сите овие шарени бугарски елементи во Македонија."
5.4. "Сите солунски Бугари многу добро го знаат односот на Сарафова кон Ганова."
5.5. "Преку бракови да ги привлече првите бугарски семејства во Солун"
5.6. "да ги привлече овие најдобри бугарски општини во Македонија"
5.7. "Бројот на наставници во Машката гимназија беше 24, вклучувајќи го и директорот. Од нив: 1 Чех, 1 Италијанец, 1 Турчин и 18 Бугари; последните се поделени на македонци 10 души и тракомизијци - 8; има 10 основци и средношколци, од кои тројца се македонци, а останатите седум - тракомизијци или како што ги нарекуваат кај нас - северјаци." Добро ги објаснил Попарсов - 18 Бугари (10 накедонци + 8 тракомизијци).
5.8. "До прогласувањето на принципите на слободата и законитоста во Кнежевството - во Македонија најголеми негодувања прави Одделението за образование, кое за бугаромакедонците е она, што за неговиот автор Стамболова е Азиското одделение."
5.9 "бидејќи во однос на македонските Бугари нема суштинска разлика меѓу Лазарова и Егзархот"
5.10. "И ако Лазаров за кратко време ја крена против себе бугарско-македонската интелигенција"
5.11. "А тие „сепаратисти“ што ги именува Кума-Канчева се сите интелигентни бугаромакедонци, чиј „сепаратизам“ се состои во тоа што се против централизацијата на црковно-училишната моќ, со други зборови: ова е млада бугарско-македонска партија која ја брани самоуправата и старите права на бугарско-македонските општини."
5.12. "Причините кои не тераат да ја браниме самоуправата и старите права на бугарско-македонските општини се многубројни и различни:"
5.13. "Во секој случај, овие витални прашања за бугарско-македонската општина требаше однапред да бидат внимателно разгледани од печатот."
5.14. "Мора добро да се запамети дека северниот Бугарин има широк терен да ја врши својата јавна дејност, додека за македонецот останува само училиштето и црквата. Ако и ова му се одземе на македонскиот Бугарин, тогаш тој е принуден да се грижи само за своите лични интереси, што инстинктивно го прават дивите ѕверови. А на Бугаринот во целина и на македонецот особено му треба повисок интелектуален и морален бегство, на кој нашите „добронамерници“, наместо да му помогнат, бараат сите можни средства да го спречат, сомневајќи се во најновото време на некаков сепаратизам, и претходно - гледаш, во нашата националност..."
5.15. Егзархијата едноставно сака да и го одземе правото на Солунската општина да го назначи Управниот одбор, но не се осмелува тоа отворено да го каже и тоа наеднаш, бидејќи тивко, на арамијски, сака да го турне тој ужас за бугаромакедонските општини
5.16. Затоа, Егзархијата мора што поскоро да ја врати довербата меѓу епископите и нивните конгрегации, меѓу себе и македонските Бугари.
5.17. Но, еве конечно, дали е можно тие што знаат само да фрлаат навреди и обвинувања кон македонскиот Бугарин, да скокнат и да ни викаат? „Вие македонците сте никаквеци, скитници, шегаџии, сепаратисти.."
5.18. што го привлече вниманието на бугарско-македонската интелигенција
5.19. "Но, како што докажавме погоре, монархиската власт, диктатурата или - централизацијата на власта, убивајќи ги општините, го задушува народниот дух на македонските Бугари."
5.20. "А Егзарха, не само што не го направи ова, туку со нечуена дрскост оди по стариот ваш вечен пат, без да внимава на интересите на македонските Бугари."
5.21. Значи, што ја прави егзархиската вежба убиствен режим против македонските Бугари? Одговорот на ова прашање лежи во недовербата на Егзархијата кон македонските Бугари, како резултат на што: Егзархијата им ги доверува најважните функции на рацете на северните Бугари:
5.22. Со ова нашата „народна“ егзархија сосема свесно се стреми да убие секое посамостојно движење кај нас, да им одземе секаква можност на македонците да се занимаваат со повисоки општествени прашања и на овој начин, „народната“ мисли, да го стави народниот Бугарско-македонски дух тотално зависен од неа
5.23. без разлика што македонските Бугари не дале причина да ја изгубат довербата на Егзархијата
5.24. со ваквата линија на однесување кон бугаромакедонците, Егзархијата направи неколку капитални грешки одеднаш
5.25. Според тоа, дали Егзархијата со парична помош ќе може да го зачува „кафезот со бугарско-македонскиот дух“ до и за време на „фаталниот момент“ од многубројните непријатели?
5.26. Може ли Егзархијата да се издигне на ниво на власт пред која треба да се почитува македонскиот Бугарин
5.2.7. А за „културната предност“ на северните Бугари, со која дури и наводно образованите луѓе - лекарите, сакаат да се фалат; за „почитта“ на македонците за оваа предност, - смешно е да се зборува, бидејќи простиот бугаромакедонец го мисли токму спротивното, нарекувајќи ги своите северни браќа неселективно - шопи!
5.28. Горенаведените размислувања имаат за цел да укажат на важноста и влијанието на егзархискиот режим врз бугарско-македонците воопшто
5.29. одамна поминаа за младата бугарско-македонска интелигенција, како и за бугарската интелигенција воопшто
5.20. Со слична дилема се соочува и бугарско-македонската интелигенција
5.21. Сите оние кои искрено сакаат да ја зачуваат бугарско-македонската чест:

Воопшто, Петар Попарсов зборува за проблемите на македонските Бугари со бугарската влада, егзархија итн. која ја нарекува „Стамболовштина“. Ако си македонски Бугарин како мене, веројатно се работи за твоите предци, ако не, тогаш книгата воопшто не е за тебе.

6. "Ако Фердинанд ја поддржува автономијата, зашто тогаш преговара со Србија и Грција за поделба на Македонија?" - Има една многу убава книга „Балканската војна (1912-1913). Меморија и историја“ (Конкретно, сеќавањата на Гешов (дел од книгата "Балканскијат с'јуз") и Ризов). Таму се е опишано. Податоци за оваа работа има и во мемоарите на генерал Христофор Хесапчиев - прочитај ги и се ќе ти стане јасно.

7. За 1810. Ниту кажуваш кој го напишал, ниту покажуваш некој текст што можеме да го прочитаме. Не знам ни дали постои такво нешто. Во тоа време, Софија најверојатно била помала, бидејќи во 1878 година била нешто повеќе од 10.000.
Оо ти глуп, џабе пишуваш џабе се глупираш НИКОЈ НЕ ТИ ВЕРУВА, небитни сте МКДОНЕЦОТ ПОСТОЕЛ И ЌЕ ПОСТОИ,ти само може да си продолжиш со влажните соништа и тука ќе заврши приказната ...
 
Член од
18 февруари 2024
Мислења
14
Поени од реакции
6
1. Секако дека имам читано за милет-системот
2. И таму нема противречност. Ова е како скопјанец да кажува: Ние ќе се го гледаме Скопје, вие си ја гледајте Северна Македонија. Ова се вика локален патриотизам.
3. Тоа може да го каже секој жител на Добруџа.
4. Има еден убав збор наречен метафора. (во врска со создавањето на бугари). Може да се види дали во делата на преродбениците имало Бугари до времето на Иван Богоров.
5. Ја прочитав Стамболовшчина веројатно пред да се родиш. Дали во него Петар Попарсов зборува за македонски Бугари?
5.1. "И не само не ракоплескаме, ами го осудуваме и со нас заедно треба да го осуди целиот бугарски народ, особено македонските бугари, бидејќи и во тој свет бугарски идеал Стамболов ги замеша својот егоизам и безумие. "
5.2 "Солунските бугари добро се сеќаваат на годишната просечна пресметка на учител-емигрант". Кои се тие солунски бугари?
5.3. "Тука е клучот на горчливата борба меѓу сите овие шарени бугарски елементи во Македонија."
5.4. "Сите солунски Бугари многу добро го знаат односот на Сарафова кон Ганова."
5.5. "Преку бракови да ги привлече првите бугарски семејства во Солун"
5.6. "да ги привлече овие најдобри бугарски општини во Македонија"
5.7. "Бројот на наставници во Машката гимназија беше 24, вклучувајќи го и директорот. Од нив: 1 Чех, 1 Италијанец, 1 Турчин и 18 Бугари; последните се поделени на македонци 10 души и тракомизијци - 8; има 10 основци и средношколци, од кои тројца се македонци, а останатите седум - тракомизијци или како што ги нарекуваат кај нас - северјаци." Добро ги објаснил Попарсов - 18 Бугари (10 накедонци + 8 тракомизијци).
5.8. "До прогласувањето на принципите на слободата и законитоста во Кнежевството - во Македонија најголеми негодувања прави Одделението за образование, кое за бугаромакедонците е она, што за неговиот автор Стамболова е Азиското одделение."
5.9 "бидејќи во однос на македонските Бугари нема суштинска разлика меѓу Лазарова и Егзархот"
5.10. "И ако Лазаров за кратко време ја крена против себе бугарско-македонската интелигенција"
5.11. "А тие „сепаратисти“ што ги именува Кума-Канчева се сите интелигентни бугаромакедонци, чиј „сепаратизам“ се состои во тоа што се против централизацијата на црковно-училишната моќ, со други зборови: ова е млада бугарско-македонска партија која ја брани самоуправата и старите права на бугарско-македонските општини."
5.12. "Причините кои не тераат да ја браниме самоуправата и старите права на бугарско-македонските општини се многубројни и различни:"
5.13. "Во секој случај, овие витални прашања за бугарско-македонската општина требаше однапред да бидат внимателно разгледани од печатот."
5.14. "Мора добро да се запамети дека северниот Бугарин има широк терен да ја врши својата јавна дејност, додека за македонецот останува само училиштето и црквата. Ако и ова му се одземе на македонскиот Бугарин, тогаш тој е принуден да се грижи само за своите лични интереси, што инстинктивно го прават дивите ѕверови. А на Бугаринот во целина и на македонецот особено му треба повисок интелектуален и морален бегство, на кој нашите „добронамерници“, наместо да му помогнат, бараат сите можни средства да го спречат, сомневајќи се во најновото време на некаков сепаратизам, и претходно - гледаш, во нашата националност..."
5.15. Егзархијата едноставно сака да и го одземе правото на Солунската општина да го назначи Управниот одбор, но не се осмелува тоа отворено да го каже и тоа наеднаш, бидејќи тивко, на арамијски, сака да го турне тој ужас за бугаромакедонските општини
5.16. Затоа, Егзархијата мора што поскоро да ја врати довербата меѓу епископите и нивните конгрегации, меѓу себе и македонските Бугари.
5.17. Но, еве конечно, дали е можно тие што знаат само да фрлаат навреди и обвинувања кон македонскиот Бугарин, да скокнат и да ни викаат? „Вие македонците сте никаквеци, скитници, шегаџии, сепаратисти.."
5.18. што го привлече вниманието на бугарско-македонската интелигенција
5.19. "Но, како што докажавме погоре, монархиската власт, диктатурата или - централизацијата на власта, убивајќи ги општините, го задушува народниот дух на македонските Бугари."
5.20. "А Егзарха, не само што не го направи ова, туку со нечуена дрскост оди по стариот ваш вечен пат, без да внимава на интересите на македонските Бугари."
5.21. Значи, што ја прави егзархиската вежба убиствен режим против македонските Бугари? Одговорот на ова прашање лежи во недовербата на Егзархијата кон македонските Бугари, како резултат на што: Егзархијата им ги доверува најважните функции на рацете на северните Бугари:
5.22. Со ова нашата „народна“ егзархија сосема свесно се стреми да убие секое посамостојно движење кај нас, да им одземе секаква можност на македонците да се занимаваат со повисоки општествени прашања и на овој начин, „народната“ мисли, да го стави народниот Бугарско-македонски дух тотално зависен од неа
5.23. без разлика што македонските Бугари не дале причина да ја изгубат довербата на Егзархијата
5.24. со ваквата линија на однесување кон бугаромакедонците, Егзархијата направи неколку капитални грешки одеднаш
5.25. Според тоа, дали Егзархијата со парична помош ќе може да го зачува „кафезот со бугарско-македонскиот дух“ до и за време на „фаталниот момент“ од многубројните непријатели?
5.26. Може ли Егзархијата да се издигне на ниво на власт пред која треба да се почитува македонскиот Бугарин
5.2.7. А за „културната предност“ на северните Бугари, со која дури и наводно образованите луѓе - лекарите, сакаат да се фалат; за „почитта“ на македонците за оваа предност, - смешно е да се зборува, бидејќи простиот бугаромакедонец го мисли токму спротивното, нарекувајќи ги своите северни браќа неселективно - шопи!
5.28. Горенаведените размислувања имаат за цел да укажат на важноста и влијанието на егзархискиот режим врз бугарско-македонците воопшто
5.29. одамна поминаа за младата бугарско-македонска интелигенција, како и за бугарската интелигенција воопшто
5.20. Со слична дилема се соочува и бугарско-македонската интелигенција
5.21. Сите оние кои искрено сакаат да ја зачуваат бугарско-македонската чест:

Воопшто, Петар Попарсов зборува за проблемите на македонските Бугари со бугарската влада, егзархија итн. која ја нарекува „Стамболовштина“. Ако си македонски Бугарин како мене, веројатно се работи за твоите предци, ако не, тогаш книгата воопшто не е за тебе.

6. "Ако Фердинанд ја поддржува автономијата, зашто тогаш преговара со Србија и Грција за поделба на Македонија?" - Има една многу убава книга „Балканската војна (1912-1913). Меморија и историја“ (Конкретно, сеќавањата на Гешов (дел од книгата "Балканскијат с'јуз") и Ризов). Таму се е опишано. Податоци за оваа работа има и во мемоарите на генерал Христофор Хесапчиев - прочитај ги и се ќе ти стане јасно.

7. За 1810. Ниту кажуваш кој го напишал, ниту покажуваш некој текст што можеме да го прочитаме. Не знам ни дали постои такво нешто. Во тоа време, Софија најверојатно била помала, бидејќи во 1878 година била нешто повеќе од 10.000.
Еве го податокот, да грешка сум за бројот на жители, ама си стои дека населението е грчко
Автоматски споено мислење:

1. Секако дека имам читано за милет-системот
2. И таму нема противречност. Ова е како скопјанец да кажува: Ние ќе се го гледаме Скопје, вие си ја гледајте Северна Македонија. Ова се вика локален патриотизам.
3. Тоа може да го каже секој жител на Добруџа.
4. Има еден убав збор наречен метафора. (во врска со создавањето на бугари). Може да се види дали во делата на преродбениците имало Бугари до времето на Иван Богоров.
5. Ја прочитав Стамболовшчина веројатно пред да се родиш. Дали во него Петар Попарсов зборува за македонски Бугари?
5.1. "И не само не ракоплескаме, ами го осудуваме и со нас заедно треба да го осуди целиот бугарски народ, особено македонските бугари, бидејќи и во тој свет бугарски идеал Стамболов ги замеша својот егоизам и безумие. "
5.2 "Солунските бугари добро се сеќаваат на годишната просечна пресметка на учител-емигрант". Кои се тие солунски бугари?
5.3. "Тука е клучот на горчливата борба меѓу сите овие шарени бугарски елементи во Македонија."
5.4. "Сите солунски Бугари многу добро го знаат односот на Сарафова кон Ганова."
5.5. "Преку бракови да ги привлече првите бугарски семејства во Солун"
5.6. "да ги привлече овие најдобри бугарски општини во Македонија"
5.7. "Бројот на наставници во Машката гимназија беше 24, вклучувајќи го и директорот. Од нив: 1 Чех, 1 Италијанец, 1 Турчин и 18 Бугари; последните се поделени на македонци 10 души и тракомизијци - 8; има 10 основци и средношколци, од кои тројца се македонци, а останатите седум - тракомизијци или како што ги нарекуваат кај нас - северјаци." Добро ги објаснил Попарсов - 18 Бугари (10 накедонци + 8 тракомизијци).
5.8. "До прогласувањето на принципите на слободата и законитоста во Кнежевството - во Македонија најголеми негодувања прави Одделението за образование, кое за бугаромакедонците е она, што за неговиот автор Стамболова е Азиското одделение."
5.9 "бидејќи во однос на македонските Бугари нема суштинска разлика меѓу Лазарова и Егзархот"
5.10. "И ако Лазаров за кратко време ја крена против себе бугарско-македонската интелигенција"
5.11. "А тие „сепаратисти“ што ги именува Кума-Канчева се сите интелигентни бугаромакедонци, чиј „сепаратизам“ се состои во тоа што се против централизацијата на црковно-училишната моќ, со други зборови: ова е млада бугарско-македонска партија која ја брани самоуправата и старите права на бугарско-македонските општини."
5.12. "Причините кои не тераат да ја браниме самоуправата и старите права на бугарско-македонските општини се многубројни и различни:"
5.13. "Во секој случај, овие витални прашања за бугарско-македонската општина требаше однапред да бидат внимателно разгледани од печатот."
5.14. "Мора добро да се запамети дека северниот Бугарин има широк терен да ја врши својата јавна дејност, додека за македонецот останува само училиштето и црквата. Ако и ова му се одземе на македонскиот Бугарин, тогаш тој е принуден да се грижи само за своите лични интереси, што инстинктивно го прават дивите ѕверови. А на Бугаринот во целина и на македонецот особено му треба повисок интелектуален и морален бегство, на кој нашите „добронамерници“, наместо да му помогнат, бараат сите можни средства да го спречат, сомневајќи се во најновото време на некаков сепаратизам, и претходно - гледаш, во нашата националност..."
5.15. Егзархијата едноставно сака да и го одземе правото на Солунската општина да го назначи Управниот одбор, но не се осмелува тоа отворено да го каже и тоа наеднаш, бидејќи тивко, на арамијски, сака да го турне тој ужас за бугаромакедонските општини
5.16. Затоа, Егзархијата мора што поскоро да ја врати довербата меѓу епископите и нивните конгрегации, меѓу себе и македонските Бугари.
5.17. Но, еве конечно, дали е можно тие што знаат само да фрлаат навреди и обвинувања кон македонскиот Бугарин, да скокнат и да ни викаат? „Вие македонците сте никаквеци, скитници, шегаџии, сепаратисти.."
5.18. што го привлече вниманието на бугарско-македонската интелигенција
5.19. "Но, како што докажавме погоре, монархиската власт, диктатурата или - централизацијата на власта, убивајќи ги општините, го задушува народниот дух на македонските Бугари."
5.20. "А Егзарха, не само што не го направи ова, туку со нечуена дрскост оди по стариот ваш вечен пат, без да внимава на интересите на македонските Бугари."
5.21. Значи, што ја прави егзархиската вежба убиствен режим против македонските Бугари? Одговорот на ова прашање лежи во недовербата на Егзархијата кон македонските Бугари, како резултат на што: Егзархијата им ги доверува најважните функции на рацете на северните Бугари:
5.22. Со ова нашата „народна“ егзархија сосема свесно се стреми да убие секое посамостојно движење кај нас, да им одземе секаква можност на македонците да се занимаваат со повисоки општествени прашања и на овој начин, „народната“ мисли, да го стави народниот Бугарско-македонски дух тотално зависен од неа
5.23. без разлика што македонските Бугари не дале причина да ја изгубат довербата на Егзархијата
5.24. со ваквата линија на однесување кон бугаромакедонците, Егзархијата направи неколку капитални грешки одеднаш
5.25. Според тоа, дали Егзархијата со парична помош ќе може да го зачува „кафезот со бугарско-македонскиот дух“ до и за време на „фаталниот момент“ од многубројните непријатели?
5.26. Може ли Егзархијата да се издигне на ниво на власт пред која треба да се почитува македонскиот Бугарин
5.2.7. А за „културната предност“ на северните Бугари, со која дури и наводно образованите луѓе - лекарите, сакаат да се фалат; за „почитта“ на македонците за оваа предност, - смешно е да се зборува, бидејќи простиот бугаромакедонец го мисли токму спротивното, нарекувајќи ги своите северни браќа неселективно - шопи!
5.28. Горенаведените размислувања имаат за цел да укажат на важноста и влијанието на егзархискиот режим врз бугарско-македонците воопшто
5.29. одамна поминаа за младата бугарско-македонска интелигенција, како и за бугарската интелигенција воопшто
5.20. Со слична дилема се соочува и бугарско-македонската интелигенција
5.21. Сите оние кои искрено сакаат да ја зачуваат бугарско-македонската чест:

Воопшто, Петар Попарсов зборува за проблемите на македонските Бугари со бугарската влада, егзархија итн. која ја нарекува „Стамболовштина“. Ако си македонски Бугарин како мене, веројатно се работи за твоите предци, ако не, тогаш книгата воопшто не е за тебе.

6. "Ако Фердинанд ја поддржува автономијата, зашто тогаш преговара со Србија и Грција за поделба на Македонија?" - Има една многу убава книга „Балканската војна (1912-1913). Меморија и историја“ (Конкретно, сеќавањата на Гешов (дел од книгата "Балканскијат с'јуз") и Ризов). Таму се е опишано. Податоци за оваа работа има и во мемоарите на генерал Христофор Хесапчиев - прочитај ги и се ќе ти стане јасно.

7. За 1810. Ниту кажуваш кој го напишал, ниту покажуваш некој текст што можеме да го прочитаме. Не знам ни дали постои такво нешто. Во тоа време, Софија најверојатно била помала, бидејќи во 1878 година била нешто повеќе од 10.000.
Исто види картата на Димитрија Чуповски во Петроград 1913та на која азбука е запишана. И не ми одговори за изјавата на Сарафов цитирана во Македонски глас март 1913та дека сме Македонци, ни срби ни бугари
Автоматски споено мислење:

1. Секако дека имам читано за милет-системот
2. И таму нема противречност. Ова е како скопјанец да кажува: Ние ќе се го гледаме Скопје, вие си ја гледајте Северна Македонија. Ова се вика локален патриотизам.
3. Тоа може да го каже секој жител на Добруџа.
4. Има еден убав збор наречен метафора. (во врска со создавањето на бугари). Може да се види дали во делата на преродбениците имало Бугари до времето на Иван Богоров.
5. Ја прочитав Стамболовшчина веројатно пред да се родиш. Дали во него Петар Попарсов зборува за македонски Бугари



Ако имаш читано за милет системот значи се др ти е извртување на тези. Термините бугари и грци немале никакво значење освен црковна припадност на македонското население. Самиот Васил Кнчов во предговорот на неговата етнографија си признава дека тие што тој ги нарекува бугари, самите се велат Македонци. И повторно не ми одговори, зошто преговараш да делиш нешто што е твое, како што тврдите вие? Српско-бугарски и грчко-бугарски преговори за поделба на Македонија имаш уште од 1878ма год. А кога бугарите оделе во Македонија да ги одвратат од кревање востание, одговорот што го нашле било: Ние сме Македонци и советите на некој си бугарски министер немаат влијание врз нас.
 
Последно уредено:
Член од
29 март 2024
Мислења
436
Поени од реакции
842

Щипянецъ

македонски Бугарин
Член од
21 декември 2011
Мислења
1.750
Поени од реакции
835
Да, сега го најдов изворот. Барав што сакал Џон Галт да каже дека се Грци, но не можев да го најдам. Дали навистина имало многу Грци во Софија, дали се мисли дека се православни или дека се урбано население, не можев да најдам никакви информации. Во секој случај, најверојатно е една од трите.

Исто види картата на Димитрија Чуповски во Петроград 1913та на која азбука е запишана. И не ми одговори за изјавата на Сарафов цитирана во Македонски глас март 1913та дека сме Македонци, ни срби ни бугари
Автоматски споено мислење:
Картата е на историско-географскиот регион Македонија. Такви карти има и под патот и над патот.

За Сарафов: Има и други слични појави. Започнаа во времето кога беше јасно дека големите сили нема да дозволат присоединување на Македонија кон Бугарија и затоа македонските револуционери почнаа да зборуваат за сепаратизам (за што погоре зборуваше Попарсов и за кој Мисирков зборуваше и по завршувањето на Илинденско-Преображенско востание). Татарчев истото го споменува и за целта на организацијата. Подоцна, по завршувањето на Првата светска војна, се зборуваше за Независна Македонија (Тодор Александров). Интересното е што Сарафов е обвинет дека „заедно со бугарската влада инспирирале неселективна инвазија на масовни трупи во внатрешноста“ и токму Попарсов (заедно со Ѓорче Петров и Пере Тошев) ја поддржуваат одлуката за негово убиство, а пресудата ја потпиша Јане Сандански.
Автоматски споено мислење:

Спаваш ли мирно татарче? Т.е бугарофилу?
Еми дека е Гоце бугаринот?


вие и сами незнаете веќе што да промените, секоја ваша нова книга е со се повеќе изменети извртени податоци
Тој е револуционер од Македонија. Секако дека е македонскиот поглавар (Macedonian chief). Тој е и бугарски револуционер (Bulgarian revolutionaly leader), како што пишува на страниците на истиот весник, но не од географски причини.

1713246107025.png
Автоматски споено мислење:

Tesko mina doktore - Μακεδονικό Μεράκι / Σταυροδρόμι "2022" (youtube.com)
specijalno za bugarotatarsko mongolce da se poveseli malku... p.s i ovie tito gi sozdade ?
Не знам какви се овие луѓе. Но како и да се самоопределуват, јас ќе го почитувам нивното самоопределување, како што го почитувам самоопределувањето на македонските Бугари и твоето.
 
Последно уредено:
Член од
18 февруари 2024
Мислења
14
Поени од реакции
6
Да, сега го најдов изворот. Барав што сакал Џон Галт да каже дека се Грци, но не можев да го најдам. Дали навистина имало многу Грци во Софија, дали се мисли дека се православни или дека се урбано население, не можев да најдам никакви информации. Во секој случај, најверојатно е една од трите.


Картата е на историско-географскиот регион Македонија. Такви карти има и под патот и над патот.

За Сарафов: Има и други слични појави. Започнаа во времето кога беше јасно дека големите сили нема да дозволат присоединување на Македонија кон Бугарија и затоа македонските револуционери почнаа да зборуваат за сепаратизам (за што погоре зборуваше Попарсов и за кој Мисирков зборуваше и по завршувањето на Илинденско-Преображенско востание). Татарчев истото го споменува и за целта на организацијата. Подоцна, по завршувањето на Првата светска војна, се зборуваше за Независна Македонија (Тодор Александров). Интересното е што Сарафов е обвинет дека „заедно со бугарската влада инспирирале неселективна инвазија на масовни трупи во внатрешноста“ и токму Попарсов (заедно со Ѓорче Петров и Пере Тошев) ја поддржуваат одлуката за негово убиство, а пресудата ја потпиша Јане Сандански.
Автоматски споено мислење:



Тој е револуционер од Македонија. Секако дека е македонскиот поглавар (Macedonian chief). Тој е и бугарски револуционер (Bulgarian revolutionaly leader), како што пишува на страниците на истиот весник, но не од географски причини.

Прегледај го приврзокот 413209
Автоматски споено мислење:


Не знам какви се овие луѓе. Но како и да се самоопределуват, јас ќе го почитувам нивното самоопределување, како што го почитувам самоопределувањето на македонските Бугари и твоето.
Аха, значи за вас тоа грци има верско значење а само за македонските револуционери имало национално значење. Со двојни стандарди ликови не расправам веќе
 

Щипянецъ

македонски Бугарин
Член од
21 декември 2011
Мислења
1.750
Поени од реакции
835
Аха, значи за вас тоа грци има верско значење а само за македонските револуционери имало национално значење. Со двојни стандарди ликови не расправам веќе
Секој поим има свое значење. Кога има исклучок (а ова за Софија е различно од сите други извори), мора да се бара што значи поимот. Самиот факт што немало толку многу Грци во Софија покажува дека терминот „Грци“ мора да се објасни и да се најде рационално значење за него. На пример, Џером-Адолф Бланки зборува за грчки епископ во Софија и за христијанско население. Тој не спомнува Бугари во Софија, но споменува Бугари во Ниш и Видин.

Еве Стамболовштината на Петар Попарсов (која ме тераш да ја читам, а ти самиот не си ја прочитал):
"Бројот на наставници во Машката гимназија беше 24, вклучувајќи го и директорот. Од нив: 1 Чех, 1 Италијанец, 1 Турчин и 18 Бугари; последните се поделени на македонци 10 души и тракомизијци - 8; има 10 основци и средношколци, од кои тројца се македонци, а останатите седум - тракомизијци или како што ги нарекуваат кај нас - севернјаци."

Кое од горенаведените е националност/етничка група, кое географска група, според твоите ставови?
 
Последно уредено:
Член од
18 февруари 2024
Мислења
14
Поени од реакции
6
Секој поим има свое значење. Кога има исклучок (а ова за Софија е различно од сите други извори), мора да се бара што значи поимот. Самиот факт што немало толку многу Грци во Софија покажува дека терминот „Грци“ мора да се објасни и да се најде рационално значење за него. На пример, Џером-Адолф Бланки зборува за грчки епископ во Софија и за христијанско население. Тој не спомнува Бугари во Софија, но споменува Бугари во Ниш и Видин.

Еве Стамболовштината на Петар Попарсов (која ме тераш да ја читам, а ти самиот не си ја прочитал):
"Бројот на наставници во Машката гимназија беше 24, вклучувајќи го и директорот. Од нив: 1 Чех, 1 Италијанец, 1 Турчин и 18 Бугари; последните се поделени на македонци 10 души и тракомизијци - 8; има 10 основци и средношколци, од кои тројца се македонци, а останатите седум - тракомизијци или како што ги нарекуваат кај нас - севернјаци."

Кое од горенаведените е националност/етничка група, кое географска група, според твоите ставови?
Македонец ти е етничка група, тракомизиец регионална. Исто, можеш да видиш како се сите исклучени од солунската гимназија по што барале настава на македонско наречје по што бугарски не разбирале. Не се секирај ја имам читано јас стамболовштината додека истражував читав и британски дипломатски документи. Башка, ти што си по струка?
 

Щипянецъ

македонски Бугарин
Член од
21 декември 2011
Мислења
1.750
Поени од реакции
835
Македонец ти е етничка група, тракомизиец регионална. Исто, можеш да видиш како се сите исклучени од солунската гимназија по што барале настава на македонско наречје по што бугарски не разбирале. Не се секирај ја имам читано јас стамболовштината додека истражував читав и британски дипломатски документи. Башка, ти што си по струка?
Да ја беше прочитал ќе знаеше дека Петар Попарсов зборува за македонски Бугари, што според него е синоним за македонци, кои заедно со тракомизијците се од Бугарите. Читај ја "Стамболовштината" на Попарсов (во оригинал на бугарски) и пак дојди на форумот и отвори тема за тоа, да видиме до какви заклучоци си дошол. Не е важно која е мојата професија - добро го разбирам бугарскиот јазик и имам добро критичко размислување – доволно за да се разбере Попарсов.
 

Kajgana Shop

На врв Bottom