Анима Мунди

C

Castiel

Гостин
Дали сакате да се формира здружение или политичка партија од луѓе, кои пред се, као минимун, не конзумираат месо ? Као Да се криминализира јадењето месо, јајца кашкавањ. Да се казнува конзумирање месо, јајца,јајца, млеко, мес..., кашкавал и останати месни и млечни производи
Ко мала нешто паднато на глава имаш или?
 
Член од
29 јуни 2014
Мислења
25.887
Поени од реакции
42.575
Дали сакате да се формира здружение или политичка партија од луѓе, кои пред се, као минимун, не конзумираат месо ? Као Да се криминализира јадењето месо, јајца кашкавањ. Да се казнува конзумирање месо, јајца,јајца, млеко, мес..., кашкавал и останати месни и млечни производи
кој ви е вас проблемот? оставете не нас да јадеме месо и да уживаме а вие глејте си тоа брокулите и други зеленила, ние не ве напаѓаме за тоа, јадете што сакате ама нас не ни се мешајте.
 

sankerce

прогресиФ
Член од
6 март 2009
Мислења
3.072
Поени од реакции
4.942
Дали сакате да се формира здружение или политичка партија од луѓе, кои пред се, као минимун, не конзумираат месо ? Као Да се криминализира јадењето месо, јајца кашкавањ. Да се казнува конзумирање месо, јајца,јајца, млеко, мес..., кашкавал и останати месни и млечни производи
Вие веќе делувате како политичка партија, а вашите следбеници како партиски потрчковци!
Уште да назначите премиер (само да не биде бабетина шо би убила 100 деца за да спаси преживар), министри и своја полиција (составена од џукели со беснила, глисти и нечипирани) и да почнете да пишуете казни на оние кои не мислат ко вас и не се веганци.
Кога веќе сте почнале со закани и навреди и "ќе бидат пуштени луѓе да ве најдат и да ве претепаат" aргументи што повеќе ни треба?
 
Член од
28 март 2006
Мислења
17.793
Поени од реакции
12.275
Со вакво размислување, вегетаријанците ќе умираа од обична кашлица и од сипаници

Possible measles drug tests well in animals
http://www.neavs.org/research/biomedical
http://www.historyofvaccines.org/content/articles/vaccine-development-testing-and-regulation
http://www.fda.gov/AboutFDA/Transparency/Basics/ucm194932.htm

In the 1880s and 1890s, Emil von Behring isolated the diphtheria toxin and demonstrated its effects in guinea pigs
In the 1940s, Jonas Salk used Rhesus monkey cross-contamination studies to isolate the three forms of the polio virus that affected hundreds of thousands yearly
In 1921, Frederick Banting tied up the pancreatic ducts of dogs, and discovered that the isolates of pancreatic secretion could be used to keep dogs with diabetes alive.
In 1960, Albert Starr pioneered heart valve replacement surgery in humans after a series of surgical advances in dogs
Throughout the 20th century, research that used live animals has led to many other medical advances and treatments for human diseases, such as: organ transplant techniques and anti-transplant rejection medications,[31][32][33][34] the heart-lung machine,[35] antibiotics like penicillin,[36] and whooping cough vaccine.[37]
Presently, animal experimentation continues to be used in research that aims to solve medical problems from Alzheimer's disease,[38] multiple sclerosis[39] spinal cord injury,[40] and many more conditions in which there is no useful in vitro model system available.
 
Последно уредено:
Член од
5 февруари 2007
Мислења
10.712
Поени од реакции
13.404
Вегани кои памет истурваФ се еквивалент на партиски полтрончиња кои за иљадарче повеќе би го продале својот братучед.
 
Член од
21 март 2013
Мислења
104
Поени од реакции
156
Дали сакате да се формира здружение или политичка партија од луѓе, кои пред се, као минимун, не конзумираат месо ? Као Да се криминализира јадењето месо, јајца кашкавањ. Да се казнува конзумирање месо, јајца,јајца, млеко, мес..., кашкавал и останати месни и млечни производи
Се глеа дека одамна си немала месо во уста. Или друга дупка. :/[DOUBLEPOST=1438447845][/DOUBLEPOST]
ИЗВИНЕТЕ ЉУДСТВО, ЗА СИТЕ ШТО НЕ ДОБИЈА ОДГОВОР ИЛИ ШТО НЕ ГИ УДОСТОЈИВ СО ДИСКУСИЈА ОКОЛУ НИВНИТЕ ПРИМЕДБИ И СУГЕСТИИ. SORRY, НЕМАМ ВРЕМЕ.

п.с.
Expand The Consciousness...
~ https://vid.me/0ZOk
Само на ова одговори ми. Зашо треба да ме боли кур за другите видови? Шо ќе добијам со тоа? Зашо да не ги експлоатирам?
 
Последно уредено:
Член од
13 јули 2015
Мислења
8
Поени од реакции
8
@sankerce @Scirea @Shady Legs @Let 3 @Curious @121314 @Rigil @IgorChete

Во нашето општество е нормално и морално прифатливо да се употребуваат животните во корист на човекот (на пр. молзните крави), да се мачат (на пр. експерименти врз животни) и да се убиваат (на пр. животни за колење).



Еволуцијата на човекот му подарила способност и средства да ги користи животните. Тоа за човекот е привилегирана и привлечна околност, бидејќи смета дека моќта на посилниот му го дава и „правото на посилниот“. На тоа „правото на посилниот“ се темели искористувањето, мачењето и убивањето на животните.

Меѓутоа, нашето општество има и едно општо прифатена елементарна карактеристика - морал - која никако не е темел на „правото на посилниот“. Вистинските морални вредности не трпат безобѕирно спроведување на волјата на посилниот, зависно од неговите лични интереси. „Правото на посилниот“ и вистинските морални вредности се спротивставени и го исклучуваат едното од другото. Како искористувањето на животните „морално“ би се легитимирало, општеството користи една посебна „етичка“ конструкција. Човекот како вид за себе тврди дека има појака „вредност“ и ги исклучува другите видови од важните етички мерила. Моќта на посилниот овозможува возвишување на сопствените „вредности“ и ги исклучува животните. Би требало по законите на логиката да се провери дали може таква посебна конструкција на искористувањето на животните да се соедини со правиот морал.

Да си замислиме дека постои некое „супер суштество“, кое е на повисок еволуциски степен од човекот. Има поголема физичка сила и значително повисока интелигенција. Да речеме дека научниците со генолошки постапки можат да го создадат. Тој вид на „супер суштество“ би бил надреден на човекот, како што човекот е надреден на животните. Би се подразбирало тој вид на „супер суштество“ себеси да се смета повреден во споредба со човекот. Исто така, моралните врдности кои важат за „супер суштествата“ не важат и за луѓето.

Дали тогаш тие „супер суштества“ би го имале „моралното“ право на посилниот...



  • да ги мачат луѓето, чувајќи ги цел живот во концентрациони логори?
  • да ги колат луѓето во кланица?
  • несопирливо да ги оплодуваат мајките како би им го краделе млекото?
  • непрекинато на мајките да им ги одземаат децата, како бебињата не би го пиеле млекото?
  • украдените деца од мајката ги убиваат и ги преработуваат во месо и колбаси?
  • ги убиваат луѓето и нивните роднини кои се под сомнение дека се заразени со „кравјо лудило“ во машини за масовно уништување?
  • ги превезуваат луѓето со денови без храна и вода?
  • ги тестираат отровите на луѓето како би се открила смртоносната доза?
  • да се слават како култура убиствените ритуали со луѓето во арените?
  • да ги изложуваат луѓето и тоа да го прикажат како зоолошка градина?
  • да ги присилуваат луѓето да изведуваат уметнички претстави и тоа да го наречат циркус?
  • да го прикажуваат ловот на луѓе како спорт или сочувување и грижа за природата?
  • да донесат Закон за заштита на луѓето за кој е прифатливо убивањето на луѓето дури и без претходно ошеметување, како нивното нездраво месо би се јадело а нивната кожа би се користела за облека?
  • да вршат експериметни врз луѓето, како би ги тестирале лековите, кои би требале да делуваат против болестите предизвикани од конзумирање на нездраво човечко месо?


Значи, сметате дека тоа би се косело со правиот морал, кога посилните и помоќните од вас „супер суштества“ така би ве третирале вас и вашите најдраги? Тие би биле токму во истата положба спрема вас, како што вие моментално сте спрема животните.

Шопенхауер рекол дека „основата на моралот треба да се бара во сочувството“. Секако вие би го барале тоа право, едно „супер суштество“, како сочувствителна единка, да постапува морално, да го чува и штити послабиот од себе, што значи вас и вашите најдраги. Ако неморално би го сметале искористувањето на човекот од помоќни животни форми, тогаш логично е да го сметате за неморално човековото искористување на животните.



Мораме да заклучиме дека ние, луѓето, сме морални тогаш кога ги штитиме животните кои ни се препуштени, т.е. кога преку нашето потрошувачко однесување, на пултот на продавницата не даваме налог за ужасното искористување на животните. Или моралните вредности важат само тогаш кога ни користат на нас и не’ штитат од моќите на посилниот?

Кога моралот зависи од личната положба на сила или слабост, тогаш тоа е лажен морал поради остварување на бруталните егоистични очекувања од беспомошните и послабите. Лажниот морал е психолошка конструкција, со која го минимализираме сопственото соучество во тие злосторства, како совеста би ни била помирна.

Каков „морал“ е тоа ако го признаваме само тогаш кога од него имаме брутално егоистична корист на сметка на послабите, а не го признаваме идентичниот морал ако самите мораме да искусиме големо страдање, искористување и смрт од страна на посилните? Тој таканаречен морал се нарекува лажен морал, неморал или морален злочин.



Јасно е и докажано дека „етичката конструкција“ која во нашето општество се практикува спрема животните, всушност го покажува несоодветниот лажен морал, како би се оправдал злочинот над послабите од нас. Затоа злочинот кој се оправдува со лажниот морал е легализиран во законите во таканаречената „заштита на животни“, како на прв поглед би биле без приговор и критика. Сега на сите им е јасно дека разоткриениот неморал го претставува темелот за искористувањето на животните.



Сега можете да одлучите: Ќе се определите за злочин над послабите конзумирајќи производи од животинско потекло под изговор на лажен морал или ќе му дадете шанса на еден вистински, непогрешлив морал во својот живот, кој ги вклучува и оние послабите?
 
Член од
2 декември 2009
Мислења
20
Поени од реакции
1
Ајде, препрочитајте ги моите постови, посетете ги линковите, одвоете од своето драгоцено време и за тоа, па пријавете се слидниот семестар.

Поздрав, секое добро и памет во глава, за промена.
 

Ilumious

Патник, педер, поет, администратор, масон
Член од
29 јануари 2007
Мислења
84.962
Поени од реакции
195.500
Ајде, препрочитајте ги моите постови, посетете ги линковите, одвоете од своето драгоцено време и за тоа, па пријавете се слидниот семестар.

Поздрав, секое добро и памет во глава, за промена.
Форум е за дискусија, не за спамање со линкови. Или ќе дискутираш или те селиме на фемина.
 
Член од
21 март 2013
Мислења
104
Поени од реакции
156
@sankerce @Scirea @Shady Legs @Let 3 @Curious @121314 @Rigil @IgorChete

Во нашето општество е нормално и морално прифатливо да се употребуваат животните во корист на човекот (на пр. молзните крави), да се мачат (на пр. експерименти врз животни) и да се убиваат (на пр. животни за колење).



Еволуцијата на човекот му подарила способност и средства да ги користи животните. Тоа за човекот е привилегирана и привлечна околност, бидејќи смета дека моќта на посилниот му го дава и „правото на посилниот“. На тоа „правото на посилниот“ се темели искористувањето, мачењето и убивањето на животните.

Меѓутоа, нашето општество има и едно општо прифатена елементарна карактеристика - морал - која никако не е темел на „правото на посилниот“. Вистинските морални вредности не трпат безобѕирно спроведување на волјата на посилниот, зависно од неговите лични интереси. „Правото на посилниот“ и вистинските морални вредности се спротивставени и го исклучуваат едното од другото. Како искористувањето на животните „морално“ би се легитимирало, општеството користи една посебна „етичка“ конструкција. Човекот како вид за себе тврди дека има појака „вредност“ и ги исклучува другите видови од важните етички мерила. Моќта на посилниот овозможува возвишување на сопствените „вредности“ и ги исклучува животните. Би требало по законите на логиката да се провери дали може таква посебна конструкција на искористувањето на животните да се соедини со правиот морал.

Да си замислиме дека постои некое „супер суштество“, кое е на повисок еволуциски степен од човекот. Има поголема физичка сила и значително повисока интелигенција. Да речеме дека научниците со генолошки постапки можат да го создадат. Тој вид на „супер суштество“ би бил надреден на човекот, како што човекот е надреден на животните. Би се подразбирало тој вид на „супер суштество“ себеси да се смета повреден во споредба со човекот. Исто така, моралните врдности кои важат за „супер суштествата“ не важат и за луѓето.

Дали тогаш тие „супер суштества“ би го имале „моралното“ право на посилниот...



  • да ги мачат луѓето, чувајќи ги цел живот во концентрациони логори?
  • да ги колат луѓето во кланица?
  • несопирливо да ги оплодуваат мајките како би им го краделе млекото?
  • непрекинато на мајките да им ги одземаат децата, како бебињата не би го пиеле млекото?
  • украдените деца од мајката ги убиваат и ги преработуваат во месо и колбаси?
  • ги убиваат луѓето и нивните роднини кои се под сомнение дека се заразени со „кравјо лудило“ во машини за масовно уништување?
  • ги превезуваат луѓето со денови без храна и вода?
  • ги тестираат отровите на луѓето како би се открила смртоносната доза?
  • да се слават како култура убиствените ритуали со луѓето во арените?
  • да ги изложуваат луѓето и тоа да го прикажат како зоолошка градина?
  • да ги присилуваат луѓето да изведуваат уметнички претстави и тоа да го наречат циркус?
  • да го прикажуваат ловот на луѓе како спорт или сочувување и грижа за природата?
  • да донесат Закон за заштита на луѓето за кој е прифатливо убивањето на луѓето дури и без претходно ошеметување, како нивното нездраво месо би се јадело а нивната кожа би се користела за облека?
  • да вршат експериметни врз луѓето, како би ги тестирале лековите, кои би требале да делуваат против болестите предизвикани од конзумирање на нездраво човечко месо?


Значи, сметате дека тоа би се косело со правиот морал, кога посилните и помоќните од вас „супер суштества“ така би ве третирале вас и вашите најдраги? Тие би биле токму во истата положба спрема вас, како што вие моментално сте спрема животните.

Шопенхауер рекол дека „основата на моралот треба да се бара во сочувството“. Секако вие би го барале тоа право, едно „супер суштество“, како сочувствителна единка, да постапува морално, да го чува и штити послабиот од себе, што значи вас и вашите најдраги. Ако неморално би го сметале искористувањето на човекот од помоќни животни форми, тогаш логично е да го сметате за неморално човековото искористување на животните.



Мораме да заклучиме дека ние, луѓето, сме морални тогаш кога ги штитиме животните кои ни се препуштени, т.е. кога преку нашето потрошувачко однесување, на пултот на продавницата не даваме налог за ужасното искористување на животните. Или моралните вредности важат само тогаш кога ни користат на нас и не’ штитат од моќите на посилниот?

Кога моралот зависи од личната положба на сила или слабост, тогаш тоа е лажен морал поради остварување на бруталните егоистични очекувања од беспомошните и послабите. Лажниот морал е психолошка конструкција, со која го минимализираме сопственото соучество во тие злосторства, како совеста би ни била помирна.

Каков „морал“ е тоа ако го признаваме само тогаш кога од него имаме брутално егоистична корист на сметка на послабите, а не го признаваме идентичниот морал ако самите мораме да искусиме големо страдање, искористување и смрт од страна на посилните? Тој таканаречен морал се нарекува лажен морал, неморал или морален злочин.



Јасно е и докажано дека „етичката конструкција“ која во нашето општество се практикува спрема животните, всушност го покажува несоодветниот лажен морал, како би се оправдал злочинот над послабите од нас. Затоа злочинот кој се оправдува со лажниот морал е легализиран во законите во таканаречената „заштита на животни“, како на прв поглед би биле без приговор и критика. Сега на сите им е јасно дека разоткриениот неморал го претставува темелот за искористувањето на животните.



Сега можете да одлучите: Ќе се определите за злочин над послабите конзумирајќи производи од животинско потекло под изговор на лажен морал или ќе му дадете шанса на еден вистински, непогрешлив морал во својот живот, кој ги вклучува и оние послабите?

Моралот е еволутивен продукт на потребата да го одржиме човештвото во живот. Целиот живот на планетава опстојува на премисата "мојот род пред се".
Ниедна секвоја нема да се мисли дали да ти ја урниса куќата кога ќе расте, ниту пак некој лав ќе се мисли дали е во ред да те јаде ако те начека гладен.
У тој поглед нема никаква потреба морално да се оправдува убивањето на животните. Пошто твојата кауза е ектензија на нашата добра волја, ништо повеќе.
Human vanity. Ние неаме никакви бенефиции од тоа.
Ти не чуваш куче за лов, чуваш ради human vanity. Тоа најмногу се забележува коа се поставуваш со доза на супериорност на база на фактот дека не јадеш производи од животни.

Шта би било кад би било. Би бил некој друг вид на местото на човекот. Така функционира животот на планетава, се што е живо во својот геном има запишано дека треба да го продолжи својот вид. Дури и по цена на експлоатација на другите видови.
 

Let 3

The Nipple Erector
Член од
13 јули 2008
Мислења
30.896
Поени од реакции
31.278
Во нашето општество е нормално и морално прифатливо да се употребуваат животните во корист на човекот (на пр. молзните крави), да се мачат (на пр. експерименти врз животни) и да се убиваат (на пр. животни за колење).
За разлика од порано човечкиот род помалце и побезболно ги искористува животните, порано транспорт,физичка работа, храна, облекување забава... било најчесто врз грб на животните, со развој на човештвото, транпортот се повеќе се базира на машини и механика, физичката работа на трактори, парни и електрични мотори, облеката и обувките на вештачки материјали. Дури и ловот кој порано беше без ограничување сега е контролиран од државата а држење на животни е регулирано во голем број на земји со стандарди и норми. Можеби еден ден ќе произведувамме и вештачко месо но за сега таа улога на животните во човечка исхрана е се уште незаменлива.
Али секако во модерните кланици тој процес е многу побезболен и побрз од колку пред век или два кога беа колени рачно бавно мачно и болно. Можеби за некоја деценија ќе постојат ласери кои моментално телето ќе го претвори и спакува во стек гулаш и чорба без и д сети нешто животинчето дека нешто и се случило. Човекот оди напред секој ден и се развиваат нови технологии и начини за работа.
 
Член од
21 март 2013
Мислења
104
Поени од реакции
156
Иам приметено дека на ваквите морони идеологиите им идат у пакет. Увек се вегетеријанци/вегани, дркаат на словенска митологија, дркаат на спиритуализам и други источњачки гомна, дркаат на "проблемот" со свеста, многу често се анархо, анти-капиталисти, друиди итн, или со еден збор, нус продукти на White Pleb Syndrome.
 

Kajgana Shop

На врв Bottom