Авио компании

Член од
3 јануари 2006
Мислења
1.200
Поени од реакции
10
Андроник напиша:
Шала на страна, не треба да се секираш. Оваа несреќа е прва оваа година со фатални последици (кај цивилниот транспорт). Ако направиш една математика, само над Америка дневно има преку 50к летови, останатиот свет сигурно 2 пати повеќе. Пресметај, 1 авион подели го со 100.000 летови x 150 денови која бројка ќе ја добиеш. Ова и го прави авио транспортот најсигурен. Делта и ЈАТ секојдневно имаат линии, не треба воопшто да се секираш.
E od taa strana nikoash neam kledano, vidish? :) Stvarno fala ne da me uteshi...jas i taka si imam strav od avioni i sekoj pat koa letam po eden leksilium i me nema cel let spijam :) Sea bar mozham da se relaksiram
 
Член од
17 март 2005
Мислења
11.493
Поени од реакции
1.584
Shala na strana, no JAT ne e ona shto beshe -- relativno dobra kompanija -- i e vo kriza. Vo JAT sega ima pretezhno partiski kadri koi vo sushtina go unishtuvaat JAT i go pravat nekonkurenten. Pari nema, avionite im se stari, a ne sum siguren kolku dobro gi odrzhuvaat. So meseci se zboruva JAT da iznajmi eden, a potoa i dva B-767 za da pochnat letovi za SAD i/ili Kanada.

Vo JAT ima dve strui vo koja prevagnuva "amerikanskata" nad 'kanadskata" i koja gleda dobra zarabotuvacka. No prasanje e dali Amerika kje i dade na Srbija kategorija 1 - koja Srbija mora da ja ima za da leta vo SAD. Starite piloti nas JAT se mnogu dobri, a tvrdat deka pratile nekolku mladi na obuka za B767 (shto ne veruvam).

Ne bi se sekiral, no ne bi ni letal so JAT ako ne moram.
 
Член од
23 март 2005
Мислења
284
Поени од реакции
2
А зошто не направиш конекција од Западна Европа со некоја друга авио компанија што лета директно до Скопје? Вака ќе слетуваш во Белград и потоа до Скопје.
 
Член од
3 јануари 2006
Мислења
1.200
Поени од реакции
10
ja kupiv kartata vekje, a i samo takva opcija beshe. imashe let preku cirih pa skopje ali trebashe da menjavam pa avion tuka vo amerika i mnogu da chekam.
abe samo mi trebashe reosiguruvanje deka jat e dobra kolku tolku, poshto iskreno nervoza me fakja koa letam so balkanskite avioni. a znam deka sto posto od belgrad do skopje ke bide nekoj so 2 sedishta na perki, tezhok 200 kila...ali aj...
 

A__

Супер модератор
Член од
16 март 2005
Мислења
4.546
Поени од реакции
7.251
Misirkov напиша:
Shala na strana, no JAT ne e ona shto beshe -- relativno dobra kompanija -- i e vo kriza. Vo JAT sega ima pretezhno partiski kadri koi vo sushtina go unishtuvaat JAT i go pravat nekonkurenten. Pari nema, avionite im se stari, a ne sum siguren kolku dobro gi odrzhuvaat. So meseci se zboruva JAT da iznajmi eden, a potoa i dva B-767 za da pochnat letovi za SAD i/ili Kanada.

Vo JAT ima dve strui vo koja prevagnuva "amerikanskata" nad 'kanadskata" i koja gleda dobra zarabotuvacka. No prasanje e dali Amerika kje i dade na Srbija kategorija 1 - koja Srbija mora da ja ima za da leta vo SAD. Starite piloti nas JAT se mnogu dobri, a tvrdat deka pratile nekolku mladi na obuka za B767 (shto ne veruvam).

Ne bi se sekiral, no ne bi ni letal so JAT ako ne moram.
Сето ова е потполно точно и го читав некаде порано (веројатно исто од тебе Мисирков на некоја друга тема).

The company had plans to restart long-haul operations to North America (New York, Toronto, Montreal and Chicago) in June 2005 with two Boeing 767-200ER aircraft that it had planned to lease, but these plans have been postponed and changed. Jat Airways now plans to receive its Boeing 767s in early 2006. Flights to New York from Jat Airways have been cancelled because USA did not move Jat to "Category 1" agreements that are needed for the permission to fly in US territory. Recently, Jat Airways cancelled its lease for 2 Boeing 767s due to the cancelling of flying to the USA. However it will work with another airline (most likely Uzbekistan Airways or Turkish Airlines) to start flights to the US through Belgrade.

BeBe11 напиша:
ja kupiv kartata vekje, a i samo takva opcija beshe. imashe let preku cirih pa skopje ali trebashe da menjavam pa avion tuka vo amerika i mnogu da chekam.
abe samo mi trebashe reosiguruvanje deka jat e dobra kolku tolku, poshto iskreno nervoza me fakja koa letam so balkanskite avioni. a znam deka sto posto od belgrad do skopje ke bide nekoj so 2 sedishta na perki, tezhok 200 kila...ali aj...
Bebe11, еве ти го превозот Белград-Скопје :nesvest: (иако долу пишува 737, обично овие ги возат за Скопје и Охрид)



И јас исто како и Мисирков, не би летал со ЈАТ освен ако не морам. Додуше, не гледам никаква разлика меѓу МАТ и ЈАТ, освен ЈАТ што се помоќни финансиски и со флотата, а МАТ се држи блиска до една структура, па така опстојува. И башка, држи монопол.

А инаку, ЈАТ поседува 10 Боинг 737-300 (од кои 2 се изнајмени на МАТ, овие сега што летаат), 2 Боинг 737-400 и 4 ATR-72 (овој горе на сликата) и 1 DC-9 кој не може да лета. Инаку Bebe11, види само денес колку летови имаше ЈАТ:

Полетувања од Белград

JU132 BELGRADE - MOSCOW Boeing 737-300 07.05.2006
Scheduled departure Actual departure Scheduled arrival Actual arrival Status
12:50 12:50 17:40 17:46 Landed

JU380 BELGRADE - STOCKHOLM Boeing 737-300 07.05.2006
Scheduled departure Actual departure Scheduled arrival Actual arrival Status
13:55 14:05 16:40 16:48 Landed

JU242 BELGRADE - PARIS Boeing 737-400 07.05.2006
Scheduled departure Actual departure Scheduled arrival Actual arrival Status
14:00 14:00 16:35 16:45 Landed

JU360 BELGRADE - DUSSELDORF Boeing 737-300 07.05.2006
Scheduled departure Actual departure Scheduled arrival Actual arrival Status
14:20 14:20 16:30 16:25 Landed

JU354 BELGRADE - BERLIN Boeing 737-300 07.05.2006
Scheduled departure Actual departure Scheduled arrival Actual arrival Status
15:00 15:00 16:50 16:50 Landed

JU342 BELGRADE - MUNICH ATR 72 07.05.2006
Scheduled departure Actual departure Scheduled arrival Actual arrival Status
15:10 15:10 17:20 17:16 Landed

JU330 BELGRADE - ZURICH Boeing 737-400 07.05.2006
Scheduled departure Actual departure Scheduled arrival Actual arrival Status
15:20 15:20 17:10 17:13 Landed

JU312 BELGRADE - VIENNA ATR 72 07.05.2006
Scheduled departure Actual departure Scheduled arrival Actual arrival Status
16:55 17:10 18:25 18:28 Landed

JU678 BELGRADE - TIVAT ATR 72 07.05.2006
Scheduled departure Actual departure Scheduled arrival Actual arrival Status
17:20 17:20 18:25 18:20 Landed

JU404 BELGRADE - ROME Boeing 737-300 07.05.2006
Scheduled departure Actual departure Scheduled arrival Actual arrival Status
17:20 17:20 18:55 18:45 Landed

JU070 BELGRADE - LARNACA Boeing 737-300 07.05.2006
Scheduled departure Actual departure Scheduled arrival Expected arrival Status
18:25 18:25 21:55 21:55 On Time

JU070 BELGRADE - TEL AVIV Boeing 737-300 07.05.2006
Scheduled departure Actual departure Scheduled arrival Expected arrival Status
18:25 18:25 00:05 00:05 On Time

JU664 BELGRADE - PODGORICA Boeing 737-300 07.05.2006
Scheduled departure Expected departure Scheduled arrival Expected arrival Status
20:10 - 21:00 - -

JU668 BELGRADE - PODGORICA ATR 72 07.05.2006
Scheduled departure Expected departure Scheduled arrival Expected arrival Status
20:50 - 21:50 - -

JU108 BELGRADE - SARAJEVO ATR 72 07.05.2006
Scheduled departure Expected departure Scheduled arrival Expected arrival Status
20:55 - 21:40 - -

JU412 BELGRADE - TIRANA ATR 72 07.05.2006
Scheduled departure Expected departure Scheduled arrival Expected arrival Status
21:25 - 22:35 - -

JU114 BELGRADE - SKOPJE Boeing 737-300 07.05.2006
Scheduled departure Expected departure Scheduled arrival Expected arrival Status
21:30 - 22:25 - -

JU088 BELGRADE - BEIRUT Boeing 737-300 07.05.2006
Scheduled departure Expected departure Scheduled arrival Expected arrival Status
21:35 - 01:15 - -

JU088 BELGRADE - DUBAI Boeing 737-300 07.05.2006
Scheduled departure Expected departure Scheduled arrival Expected arrival Status
21:35 - 05:25 - -

JU440 BELGRADE - CAIRO Boeing 737-400 07.05.2006
Scheduled departure Expected departure Scheduled arrival Expected arrival Status
22:50 - 02:45 - -

JU680 BELGRADE - TIVAT Boeing 737-300 08.05.2006
Scheduled departure Expected departure Scheduled arrival Expected arrival Status
07:30 - 08:25 - -

JU404 BELGRADE - ROME Boeing 737-300 08.05.2006
Scheduled departure Expected departure Scheduled arrival Expected arrival Status
07:30 - 09:00 - -

JU662 BELGRADE - PODGORICA ATR 72 08.05.2006
Scheduled departure Expected departure Scheduled arrival Expected arrival Status
07:40 - 08:40 - -

JU438 BELGRADE - ATHENS Boeing 737-300 08.05.2006
Scheduled departure Expected departure Scheduled arrival Expected arrival Status
07:45 - 10:20 - -

JU272 BELGRADE - AMSTERDAM Boeing 737-400 08.05.2006
Scheduled departure Expected departure Scheduled arrival Expected arrival Status
08:05 - 10:35 - -

JU240 BELGRADE - PARIS Boeing 737-400 08.05.2006
Scheduled departure Expected departure Scheduled arrival Expected arrival Status
08:10 - 10:45 - -

Пристигнувања во Белград

JU347 STUTTGART - BELGRADE ATR 72 07.05.2006
Scheduled departure Actual departure Scheduled arrival Actual arrival Status
12:15 12:10 14:35 14:29 Landed

JU685 TIVAT - BELGRADE ATR 72 07.05.2006
Scheduled departure Actual departure Scheduled arrival Actual arrival Status
14:20 14:30 15:25 15:31 Landed

JU351 FRANKFURT/MAIN - BELGRADE Boeing 737-300 07.05.2006
Scheduled departure Actual departure Scheduled arrival Actual arrival Status
14:50 14:50 16:40 16:39 Landed

JU211 LONDON - BELGRADE Boeing 737-300 07.05.2006
Scheduled departure Actual departure Scheduled arrival Actual arrival Status
13:40 13:40 17:20 17:35 Landed

JU361 DUSSELDORF - BELGRADE Boeing 737-300 07.05.2006
Scheduled departure Actual departure Scheduled arrival Expected arrival Status
17:20 17:25 19:20 19:25 Delayed 5 min

JU355 BERLIN - BELGRADE Boeing 737-300 07.05.2006
Scheduled departure Actual departure Scheduled arrival Expected arrival Status
17:40 17:35 19:20 19:20 On Time

JU133 MOSCOW - BELGRADE Boeing 737-300 07.05.2006
Scheduled departure Actual departure Scheduled arrival Expected arrival Status
18:30 18:29 19:25 19:25 On Time

JU331 ZURICH - BELGRADE Boeing 737-400 07.05.2006
Scheduled departure Actual departure Scheduled arrival Expected arrival Status
18:00 17:58 19:35 19:35 On Time

JU243 PARIS - BELGRADE Boeing 737-400 07.05.2006
Scheduled departure Actual departure Scheduled arrival Expected arrival Status
17:25 17:40 19:40 19:55 Delayed 15 min

JU381 STOCKHOLM - BELGRADE Boeing 737-300 07.05.2006
Scheduled departure Actual departure Scheduled arrival Expected arrival Status
17:30 17:38 20:05 20:13 Delayed 8 min

JU343 MUNICH - BELGRADE ATR 72 07.05.2006
Scheduled departure Actual departure Scheduled arrival Expected arrival Status
18:10 18:10 20:10 20:10 On Time

JU679 TIVAT - BELGRADE ATR 72 07.05.2006
Scheduled departure Expected departure Scheduled arrival Expected arrival Status
19:00 - 20:05 - No info

JU313 VIENNA - BELGRADE ATR 72 07.05.2006
Scheduled departure Expected departure Scheduled arrival Expected arrival Status
19:20 - 20:40 - -

JU405 ROME - BELGRADE Boeing 737-300 07.05.2006
Scheduled departure Expected departure Scheduled arrival Expected arrival Status
19:45 - 21:15 - -

JU665 PODGORICA - BELGRADE Boeing 737-300 07.05.2006
Scheduled departure Expected departure Scheduled arrival Expected arrival Status
21:50 - 22:35 - -

JU071 TEL AVIV - BELGRADE Boeing 737-300 08.05.2006
Scheduled departure Expected departure Scheduled arrival Expected arrival Status
01:05 - 04:35 - -

JU071 LARNACA - BELGRADE Boeing 737-300 08.05.2006
Scheduled departure Expected departure Scheduled arrival Expected arrival Status
02:55 - 04:35 - -

JU441 CAIRO - BELGRADE Boeing 737-400 08.05.2006
Scheduled departure Expected departure Scheduled arrival Expected arrival Status
03:35 - 05:35 - -

JU115 SKOPJE - BELGRADE Boeing 737-300 08.05.2006
Scheduled departure Expected departure Scheduled arrival Expected arrival Status
06:00 - 06:50 - -

JU413 TIRANA - BELGRADE ATR 72 08.05.2006
Scheduled departure Expected departure Scheduled arrival Expected arrival Status
06:05 - 07:10 - -

JU109 SARAJEVO - BELGRADE ATR 72 08.05.2006
Scheduled departure Expected departure Scheduled arrival Expected arrival Status
06:30 - 07:15 - -

JU661 PODGORICA - BELGRADE ATR 72 08.05.2006
Scheduled departure Expected departure Scheduled arrival Expected arrival Status
06:20 - 07:20 - -
 
Член од
17 март 2005
Мислења
11.493
Поени од реакции
1.584
Bebe11: avionite ne pagjaat tuku taka, sami od sebe. Problemite nastanuvaat kako splet na golem broj okolnosti. Vo najgolem broj slucai - chovechkiot faktor e prichinata, a pred se odrzhuvanjeto na avionot, kontrolata na letanje, pilotite, i pak odrzhuvanjeto.....najmalku mehanikata.

Odrzhuvanjeto zavisi pred se od finansiskite mozhnosti na edna kompanija, dali "krati" za da zashtedi ili zaraboti pari, i voopshto dali ima profesionalen odnos (koj pak se odrazuva na pilotite, tehnicarite, itn).

Da patuvash so avion e najbezbedno! Tochno e shto veli Andronik, deka sekoj den ima 150+ iljadi letovi bez problem! No dobro e chovek da se informira za da gi izbegne onie porizichni kompanii i letovi.

- Eve primer na srekjen splet na okolnosti:

Pred nekolku godini, eden Airbus 300 na TRANSAT sleta uspeshno na ostrovite vo Portugalija otkako poslednite 150 km gi preleta kako edrilica zoshto kretenite ne mu turile dovolno gorivo za da go zavrshi letot. Vo situacijata mozhelo se da se sluchi nad Atlantikot, no ete so iskusni piloti mozhe da se edri dosta dolgo.

- Eve primer za nesrekjen splet na okolnosti:

Vo 1989, nad Sioux City na avionot DC-10 mu eksplodiral motorot na opashkata vo let (mene lichno mi se ima slucheno ova!!!! Do den denes ne letam so DC10 ili MD11 - avioni so motor na opashkata). Pri toa, ostanatite dva motora ostanale ispravni do kraj, no i pokraj toa shto se sosema dovolni za da leta avionot, ne pomognale da ne dojde do katastrofa bidejkji vo eksplozijata e onesposoben kompletniot hidraulichen sistem za upravuvanje...

Ne se sekiraj, se kje bide vo red!
 
Член од
23 март 2005
Мислења
284
Поени од реакции
2
Јас никогаш не би седнал во кршот што го вози Јат на релацијата Белград-Скопје.
Бебе а од каде во Америка полетуваш? Јас кога гледав имаше многу летови за Европа со добри конекции за Скопје. Мат лета со подобри авиони на западно-европските релации.
 

A__

Супер модератор
Член од
16 март 2005
Мислења
4.546
Поени од реакции
7.251
Misirkov напиша:
Pred nekolku godini, eden Airbus 300 na TRANSAT sleta uspeshno na ostrovite vo Portugalija otkako poslednite 150 km gi preleta kako edrilica zoshto kretenite ne mu turile dovolno gorivo za da go zavrshi letot. Vo situacijata mozhelo se da se sluchi nad Atlantikot, no ete so iskusni piloti mozhe da se edri dosta dolgo.
Или како што ги нарекуваат во овие моменти, најскапите/најтешките/најголемите едрилици на светот. Постои уште еден случај со Ер Канада 767 кој поради немање доволно гориво слета на напуштена писта во Манитоба. На летање од 12 илјади метри, двата мотори на боингот откажале. Причината, недоволно гориво. Зошто? Овој 767 бил прв во Ер Канада кој мерел во килограми, а сите останати во фунти. Пилотите користеле единечна конверзија од 1.77 фунти / со литри. Меѓутоа, правилниот фактор на конверзија е .8 килограми/фунти. Откако направиле погрешна проценка, добиле бројка од 20,400 и ја внесле во онборд компјутерот. Со ова, компјутерот сметал дека има 20,400 килограми гориво, потполно доволни за летот. А всушност имале само 9144 килограми (20,160 фунти), премалку за предвидениот лет.

Инаку оваа е доста позната несреќа, и од Март 2006 истиот 767 на Ер Канада почна да лета под името Gimli Glider (името на пистата е Гимли) и еве го:



Misirkov напиша:
Eve primer za nesrekjen splet na okolnosti:

Vo 1989, nad Sioux City na avionot DC-10 mu eksplodiral motorot na opashkata vo let (mene lichno mi se ima slucheno ova!!! Do den denes ne letam so DC10 ili MD11 - avioni so motori n opashkata). Pri toa, ostanatite dva motora ostanale ispravni do kraj, no i pokraj toa shto se sosema dovolni za da leta avionot, ne pomognale bidejkji vo eksplozijata e onesposoben kompletniot hidraulichen sistem za upravuvanje...
Неможам ни да замислам како Мисирков се чувствувал во тие моменти!

Причината на оваа несреќа беше старо парче метал оставено незаменето од Американ Ерлајнс. Во еден момент пукнало, и освен моторот на опашката ја уништил и опашката заедно со целиот хидрауличен (управувачки) систем. Среќна околност е што случајно на летот се нашол инструктор на DC-10 кој доста им помогнал на пилотите. Од 296 патници 111 погинаа. Останатите 185 се спасија само поради способноста на екипажот и инструкторот, буквално неуправувачки авион да го донесат толку блиску на писта. Еден куп пилоти од најразлични рангови (од најмлади до највозрасни) го пробале симулаторот на АА 232 и никој не успеал да го донесе до писта, сите урнале уште во висок воздух.

Слична на оваа, е несреќата близу Багдад, кога терористи пред новинари испукаа проектил на Ербас А300-600 и го погодија на левото крило. Управувањето било сведено на најможен минимум, само со контролирање на потисокот на моторите, зголемена сила кја левиот мотор авионот лета десно и обратно. Екипажот (турци мислам дека беа пилотите) успеаа да го вратат и да слетаат на пистата. Тоа е единствена случка каде на тој начин е слетан авион со толкава сигурност (иако завршија после пистата и во минско поле, но сепак излегоа живи).

NASA (не сум сигурен, мислам дека беше NASA) разви програма која компјутерски ги контролира моторите со што дозволува контролирање на авионот и кога не работат главните управувачи. Мислам дека се викаше PCA Propulsion Controlled Aircrafts. Слетувањето со ваков систем не беше ништо различно од најнормално слетување! Меѓутоа ФАА го одби овој проект како прескап и неисплатлив. Изгледа малку им беа 300 патници од Siox City + 520 луѓе од Japan Air 123. (Математиката погоре, пресметајте х години и ќе добиете една многу мала бројка, која нажалост е занемарлива за нив).
 
Член од
17 март 2005
Мислења
11.493
Поени од реакции
1.584
Андроник напиша:
Неможам ни да замислам како Мисирков се чувствувал во тие моменти!
So neverojatno istencheni setila -- kako nikogash drugpat vo zhivotot! Mozokot neverojatno brzo pochnuva da raboti. Naednash primetiv tocki vo dalechinata koi drug pat ne bi mozhel da gi vidam. Ili pak insekt vo let i kako gi mrda kriljata. Baknezhot na taa do mene (nepoznata) shto se zboguvashe i me zagrli deluvashe bash "vrelo". Mnogu brzo ti se odmotuvaat misli od zhivotot, no istovremeno i mislish shto treba da pravish.

Mi pomogna toa shto nemashe panika, no sepak ischekuvanjeto e najlosha rabota. A nemashe panika verojatno bidejkji 90% od patnicite bea strogo religiozni katolici i pochaa da pejat tivko, znachi popot gi vodeshe, a tie bea vo trans.

Ova se sluchi vednash po preletuvanjto nad Irska, taman nad okeanot -- znachi losho mesto za prinudno sletuvanje. Ne znam dali ste gledale snimki od avioni shtoo pagjaat vo voda, no krilata i samiot trup se krshat kako da se od karton (vo zavisnost od agolot se razbira), a mene bash ne mi se plivashe vo studena voda toj den.

Prichinata ne beshe zaboraveno parche metal (kako vo sluchajot shto go opisha Andronik), tuku puknuvanje na edna "shtucna" vo motorot.

Pak kje recam - srekjen splet na okolnosti! A pilotot - Gospod da go blagoslovi! Go barav pred godina dena, chisto onaka da mu se zablagodaram, ne mozam da go najdam!


Pozdrav,

Андроник напиша:
Слична на оваа, е несреќата близу Багдад, кога терористи пред новинари испукаа проектил на Ербас А300-600 и го погодија на левото крило. ...
Bebe11: ushet ednash da kazham - NE SE SEKIRAJ! Srekjen pat i ti pozheluvam "High Fly and Blue Sky!"

Eve video od edno "interesno" sletuvanje za zez:

http://www.ezprezzo.com/videoclips/plane_landing.html ;-)))
 
Член од
6 февруари 2005
Мислења
9.722
Поени од реакции
248
На Тулуз Блањак, аеродром којшто беше искористен за проба на летовите на Конкордот, ни се има ”сомлено” гулаб во едниот мотор ама уште немаше дадено контролорот команда за летање. Пилотот ги исклучи сите мотори и само се префрливме во друг авион....со два часа задоцнување. :pos: :pos: :pos:

Мамата, ќе и ојдев курбан. :ija:
 

A__

Супер модератор
Член од
16 март 2005
Мислења
4.546
Поени од реакции
7.251
Ова е стварно е добар пилот.

Misirkov напиша:
Videte sletuvacnje na B747 so neverojato jak bochen veter:

http://www.planetvids.com/html/747-Stunt-Pilot.html
Овие пак се снимани некаде во Бразил, сеуште ги носат боите на Боинг, и се во тест фаза на ветрови со 777 и 747SP (Special Performance)

http://video.google.com/videoplay?docid=-2498234148335857479&q=crosswind&pl=true

P.S. Музиката е фантастична и тоа како се совпаѓа со видеото!
 

Kangaroo

Spirit of Australia
Член од
11 мај 2006
Мислења
60
Поени од реакции
1
fsreplay напиша:
So koi kompanii ste letale do sega? Kakvi iskustva imate so niv(domasnata i stranskite)? Dali ste zadovolni so toa sto go nudat? Sto mislite za cenite na letovite? Koja kompanija vi ostavila najdobar vpecatok?
Gi ima polno , najmnogu go koristam Qantas.

Za Hrana ke gi pofalam Swiss Air
za usluga Singapore Airlines, edno vreme bea najdobri pa i uste moze da se kazi deka se
Cathay Pacific , najdobra kompanija za 2005 bea proglaseni, raka mu podavam, novite Airbus A340 vejke ke pocnaa da gi koristat za Evropa preku Amserdam i Rim
Korean Air, nekoj spomna necinat, greska ste, jas licno bev prezadovolen, ma da nemaat PCTV pred sekoe sediste , no usluga fenomenalna imaat, aerodromot vo Incheon ludnica e ..
Australian Airlines - celi avioni se econommy class , letaat so Boeing 767 super se opremeni, i sekako vasiot holiday zapocnuva od prviot cekor koga ke stapnete vo avion
Austrian Airlines - nemam se uste koristeno, mojata familija najmnogu gi koristat niv poradi najbrzata konekcija od Australia do Makedonija za okolu 20 casa, vikaat zadovolni se, Boeing 777-200 so real camera pred sekoje sediste
Japan Airlines , ubava tehnologija imaat za vreme na letot , dobri igrii imaat , avionite vejke mu se stari i koga se preminuva nad filipinite , mnogu tresat, turbolencii postojano ima, ama dobro gi pominuva, so toie avioni vejke povejke od 20 god letaat na ista relacija od Narta za Aus
Mat - se uste ne sum gi probal
Croatia Airways - dobri
Olympic Airways - dobro bese sto za prekuokeanski letovi dozvoluvaa 30kg za economy class , na zalost vejke ne letaat
na relacija Athenes - Sydney prezedoa od Gulf Air so Aibus A340-300 preku Bahrein, samo se imama kaceno vo toj avion , navidum ubavo lici , no letano so niv ne
Emirates , dolgo vreme go drzea rekordot za najdobra kompanija i uste ke gi falam , Boeing 777-300 i Airbus A340-300 mu se odlicno opremeni, usluga fenomenalna, zatoa kartite se poskapi
British Airways , ne isto nivo so Qanats gi stavam
Fin Air (od Finland) , malce me nerviraat so MD 11 uste letaat za Azija, a inaku uslugata e sredno nivo, stari avioni
Malaysia Airways , ne daj boze da se vozite samo so nivnite Boeing 777 , ednas gi probav vise nikogas vo nivni Boeing 777, konfiguracijata mu e 2-5-2 , ne daj boze da vi se padne sediste kako mene sto imav sredina nekade bese , osobeno na leto od Amsterdam za Kuala Lumpur , 12 casa ke crvosate :) , usluga sredna, avioni postari se uste ne dovolno opremeni da gi zadovolat patnicite
Thay Airways , hranata ubava e , MD 11 se uste ne e opremen so PCTV, Boeing 747-400 nema isto taka PCTV , samo Airbus A340-500 se celosno opremeni za na relacija Bankog - Zurich (letaat sekoj den), hranata ubava e , avionot preubav
Air New Zealand...

ne mi teknuva za drugi...ma da site se dobri vo svoja smisla na zborot
ne gi preporacal i nikogas ne sum se vozel : Aeroflot so TU154 , vnimavajte leta na realcija Belgrade ; Sophia - Moscow , a ostanatite avioni na Aeroflot se dobri , samo ne se kacuvajte vo TU 154 serijata
 
Член од
17 март 2005
Мислења
11.493
Поени од реакции
1.584
Kangaroo:

- interesno velish Malayisan bile zanikade (B777). Jas sepak bi gi stavil vo listata na podobrite avio kompanii denes, barem svojski se trudat da ne padnat kako evropskite.

Shto se odnesuva do Korean - bez razlika na dobrata usluga, kaj mene tie se staveni na crna lista zaradi golemiot broj padovi na avioni i incidenti - koga samo Gospod gi spasil!

Jas zaboraviv da ja spomenam Croatian, sosema OK, pristojna usluga, dobar let (samo na mn. golema visina letaat), nadprosechni stjuardesi, se na se poprijatno od Adria. Me zagrizhuva deka Ryan Air pokraj site falbi i mediski marketing e oceneta kako rizichna kompanija od mnogu piloti.

Pokraj grckoto gjubre Olympic, da dodadam deka i turskite ne se bash za falenje.

Znachi i ti se slozhivash deka Cathay Pacific vodi! ;-) Mnogu bi sakal da letam so taa kompanija, epten sum ljubopiten da vidam kakvo kje bide toa iskustvo.
 

Kangaroo

Spirit of Australia
Член од
11 мај 2006
Мислења
60
Поени од реакции
1
Misirkov, jas ne gi "ponizuvam " Malaysian Airlines, kompanijata e super, edinstevno ne mi se svijgaat nivnite Boeing 777 , kako sto kazav konfiguracijata e 2-5-2 na sedistata, a ostanatite Boeing 777 na primer Singapore Airlines , Thai Airways , Japan Air, Korean, Air France ,United, British, Austrian .... site imaat konfiguracja na sedistata 3-3-3 , da ti kazam Za Malaysian stavam (-) minus samo zaradi toa, ne se izdruva veruvaj mi, prvin psihicki a posle fizicki, hranata ok e.

Se soglasuvam za Koren , da imaat polno avioni izgubeno, i eden kako sto se sejkavam mislam nekoj mu go raspuka srede let na relacija Incheon - New York (ako sum greska popravime, ne sum siguren mnogu )...ama i stara mu e flotata mnogu, treba da ja podnovat.

Rayan Air pred nekoj 30 dena po greska sletal na voen aerodrom.... wtf ne mi se veruvase, kako moze pilotot da neznae deka sletuava na voen aerodrom??!?!?!?! Ne se sejkavam koja bese relacijata no bese od UK za Italija , ili Germanija - Italija , posle koga sletal jas neznam so koje lice kazal na patnicite deka sletale na pogresen aerodrom, imaat li tie kontakti so control tower ili si sletuvaat po tamine t.e. nivno.

A za Catahy Pacific veruvaj mi, mozebi se poskapi, ama sega cenite mu se izednaceni na site skoro isto +-50$, AKo nekogas patot te nanese za Azija , da ne mu se mislis Cathay Pacific ili Singapore Airlines , ma da ja preporacuvam Cathay Pacific

Turcite nikogas ne sum odel so niv, imam sansa i gi otkazav, od ednostavna pricina na redovna linija Singapore - Istanbul letaat so Airbus A340-300 ne pojdov so niv deka nemaat PCTV na sedistata. Ama i kartite im se dosta poskapi , neznam zosto ama za tie pari bolje Singapore Airlines nego turcite.

Sega Singapore Airlines zapocnuva da leta na relacija Singapore- Milano- Barcelona , 3 pati nedelno, so Boeing 777. Sto mislis dali ke e profitbilnaa taa linija?
 

Kajgana Shop

На врв Bottom