Ќе се полага државен испит во 2-ра и 4-та година (Студентски пленум)

  • Креатор на темата Атомската мравка
  • Време на започнување
D

Daedalus

Гостин
Поентата ми е дека ако се апдејташ и апгрејдаш за ствари што си ги учел прва година или втора, ондак ќе ги знаеш подобро. Зависи од студент до студент и кој што го интересира.
Ти може да си учел бејзик ствари тогаш, да си положел и послем да не си чепнал ништо од тоа, наравно дека ќе забораиш многу од работите после пар години.
Али ако те интересирало тоа што си го положил и ако понатаму на своја рука си продужил со едукација и унапредување и подобрување на основните знаења, сеа можеш да знаеш повише од тогаш.
Ти си ми интересен, поставуваш прашање, добиваш примери и одговор и ги негираш, уште од старт ја отфрлаш можноста дека може да постојат фаци кои ќе ти го побијат тоа што го кажуваш. Еве ти кажувам ЈА на пример многу од предметите кои сум ги учел у прва и втора и сум ги положил, сега ги знам подобро пошто ме интересирале. Ако сакаш може да ти го демонстрирам тој факт, не ми е пречка.
 
Член од
23 ноември 2011
Мислења
14.322
Поени од реакции
32.864
Си го покажа нивото до каде му е на овој народ уште кога го избра за втор мандат „професорот“ Иванов.
 
Член од
17 август 2011
Мислења
10.358
Поени од реакции
18.473
што се навреди бе другар толку? нереков дека финки е полесен од електро. Реков дека финки и електро ги имаат спуштено критериумите премногу за 1 година, но финки предничи, што воглавно е поради помладите професори и поголемиот број студенти.
Деца неодат на лабараториски цел семестар и после одат во 1 ден ги прават сите. Лабараториската задача ја решава 1 дете и ја предава на сите останатите да препишат. А уствари лабараториски = практична настава. Спремав деца за структ и објект. програмирање, дискретна и калкулус. И верувај незнаеш со какви шупаци се расправав. Знам многу примери да ти дадам од лично искуство со деца што врска немале па положиле и од финки и од електро. И не постои нешто како пролазна рата 15% ни на финки ни на било кој факултет во европа. Тоа сигурно го мислиш за колку луѓе положиле на колоквиуми. 60 % од запишаните мора да го положат предметот, ова професори го имаат кажувано, оти во спотивно нив ќе ги казнеле.

Нејсе, муабетов ми е: Многу студенти и малку професори=неквалитетна настава. Секаде во странство еден професор има најмногу 30 студенти (дури и помалку). Решение за ова не е предложениов закон, туку намалување на квотите и приемен испит. Или вработување на екстра професори што никогаш нема да се случи.
Но во моментов имаш за одбирање меѓу две зла: да си продолжи како што е и следната година финки да запиши 2000 студенти без дополнителни професори и да врија со студенти од економско средно или законов кој вели на секои 2 години тестирања, кој фала богу сега запишаните нема да ги фати.
Од кај ова? Незнам за твоја генерација,ама ние бевме 120 во група и од тие 30-40 дали имаат исчистено.Да го праевме муабетов пред еден месец дур ги имав резултатите од сите сесии и ќе ти ги преброев за да те демантирам.
Вас најмалце ве разбирам што го подржувате законот со цел да ограничите број на луѓе со факултетска диплома.Која е поентата?Помала конуренција?
Далеку е Македонија од секој втор има диплома,во Америка 40% од населението има факултет и глеам лошо им е.Мислиш дека некој ги контролира престижните нивни факултети на кој сите се палите а ако немаш пари нема да можеш да студираш?Само што кај нив коа ќе дипломираат знаат дека се на нула,и почнуваат да градат кариера а кај нас дипломира на бизнис администрација и се буни дека ради тоа што има многу дипломирани не може инстант шеф да стане.
Иначе за тоа дека коа ќе се вработам дека ќе треба пак да се доучуваат некој работи е нормално,никој не знае све совршено.Подобро тогаш да доучувам нешто што ми треба него сеа да учам изведувања Физика(и сам знаеш колку нема поента тоа).
 
Последно уредено:
Член од
28 мај 2008
Мислења
3.966
Поени од реакции
4.073
Од мое искуство никогаш немало проблем да се фатат препишувачите колку што било дали има желба за истото.Сум бил на испити кај исти асистенти каде кога и да дигнеш малку глава те гледаат директно во очи ,и испити ( најчесто последна сесија по не до толку важни предмети) каде си отвараат лап топ или мобилен вадат најверојатно зошто им е и сугерирано истото да го направат и освен ако не претераш со препишување ништо не ти приговараат.
Проблем никогаш нема да ги фатат препишувачите, стварно треба да си многу добар за да не те забележат, но фали мотивација на асистентите, затоа што знае дека ништо нема да смени за него ако го фати некој, може само полошо да си направи
 

Meh

Член од
15 април 2012
Мислења
1.341
Поени од реакции
2.211
“Something must be radically wrong with a culture and a civilisation when its youth begins to desert it. Youth is the natural time for revolt, for experiment, for a generous idealism that is eager for action. Any civilisation which has the wisdom of self-preservation will allow a certain margin of freedom for the expression of this youthful mood. But the plain, unpalatable fact is that in America today that margin of freedom has been reduced to the vanishing point. Rebellious youth is not wanted here. In our environment there is nothing to challenge our young men; there is no flexibility, no colour, no possibility for adventure, no chance to shape events more generously than is permitted under the rules of highly organised looting. All our institutional life combines for the common purpose of blackjacking our youth into the acceptance of the status quo; and not acceptance of it merely, but rather its glorification.”

― Harold Edmund Stearns, America And The Young Intellectual

Е, сега, сменете ја Америка со Македонија и...знаете.
 
Член од
14 август 2006
Мислења
45.354
Поени од реакции
84.577
Си го покажа нивото до каде му е на овој народ уште кога го избра за втор мандат „професорот“ Иванов.
Чим Бранко го гласаа, више не може да ме зачуди и улична џукела да биде председател.
Така да, и за ова, ќе си помине и никому ништо, само што уште една голема заебанција на студентски врат ќе остане да виси.
 

Keljav

baram zena - test kujna
Член од
8 март 2009
Мислења
1.372
Поени од реакции
310
Наведната глава сабја не сече.
 
Член од
12 мај 2014
Мислења
236
Поени од реакции
422
Чим Бранко го гласаа, више не може да ме зачуди и улична џукела да биде председател.
Така да, и за ова, ќе си помине и никому ништо, само што уште една голема заебанција на студентски врат ќе остане да виси.
Другар, зошто ти не се кандидираш за претседател или за премиер, па да те гласаме? Многу тоа сите сме паметни и силни позади монитор и кога не одлучуваме во име на друг. Еве кандидирај се и јас прв ќе го дадам гласот за тебе.
 

TheMessenger

Кодош
Член од
18 февруари 2012
Мислења
371
Поени од реакции
473
Поентата ми е дека ако се апдејташ и апгрејдаш за ствари што си ги учел прва година или втора, ондак ќе ги знаеш подобро. Зависи од студент до студент и кој што го интересира.
Ти може да си учел бејзик ствари тогаш, да си положел и послем да не си чепнал ништо од тоа, наравно дека ќе забораиш многу од работите после пар години.
Али ако те интересирало тоа што си го положил и ако понатаму на своја рука си продужил со едукација и унапредување и подобрување на основните знаења, сеа можеш да знаеш повише од тогаш.
Ти си ми интересен, поставуваш прашање, добиваш примери и одговор и ги негираш, уште од старт ја отфрлаш можноста дека може да постојат фаци кои ќе ти го побијат тоа што го кажуваш. Еве ти кажувам ЈА на пример многу од предметите кои сум ги учел у прва и втора и сум ги положил, сега ги знам подобро пошто ме интересирале. Ако сакаш може да ти го демонстрирам тој факт, не ми е пречка.
Го знаеш само она што треба, она што е најважно. А овие на тест/испит (ќе) даваат некои дефиниции кои со лупа да ги бараш, нема шанси да ги најдеш..

Безвеза пример: Се сеќаваш дека 2+2=4, ама ако ти речат да докажеш дека е така, нема баш да се сетиш како одела постапката, и како мислел Њутн кога го решавал тоа..
 
D

Daedalus

Гостин
Го знаеш само она што треба, она што е најважно. А овие на тест/испит (ќе) даваат некои дефиниции кои со лупа да ги бараш, нема шанси да ги најдеш..

Безвеза пример: Се сеќаваш дека 2+2=4, ама ако ти речат да докажеш дека е така, нема баш да се сетиш како одела постапката, и како мислел Њутн кога го решавал тоа..
Па затоа посочив на тоа дека од студент до студент е. И не реплицирав за екстерните, не ми беше поентата да кажам дека ако си добар студент ондак нема да ти сметаат екстерните туку дека ако те интересираат ствари можеш да ги памтиш и да ги знаеш подобро дури и да си ги учел пред тоа пошто он кажа дека и тие што учат многу, не се сеќаваат на ништо од прва и втора што не мора да е тачно. Ја не навлагам у тоа колку секој од студентите и што памти, што знае подобро и што заборавил скрос пошто варира.
Ја му реплицирав за тој аспект, дека постојат студенти кои учеле у прва и втора и памтат од прва и втора, дури знаат и подобро бидејќи ги интересира и константно се едуцираат. Дали истите ги интересираат одредени предмети од прва/втора, а други ги заборавиле, дали буквално ги интересира секој аспект од тоа што го учеле и напредуваат општо за све или не ги интересира ништо и све заборавиле, не навлагам. Секако дека ќе има студенти кои ќе ги положат екстерните и студенти кои ќе ги паднат поради истите причини.

Ти ако стварно си нафуран по физика и математика, у 4-та не само што ќе знаеш што е Њутнова механика која си ја учел у прва, туку ќе знаеш и зошто не е тачна во одредени услови, што е теорија на релативитет и тристо други ствари. Ако не те интересирало тоа, си го научил тогаш и нормално дека послем ќе го заборавиш.
Ја не навлагам во ниту еден момент во тоа дали е во ред да има екстерни и дали ќе даваат претенциозни дефиниции со цел да паднат повеќе студенти и да зимаат пари, а да се намали количината на дипломирани. Јасно им е на сите зошто е тоа така и со која цел го прават.
 

мкд владе

arch-enemy
Член од
21 ноември 2009
Мислења
19.353
Поени од реакции
24.043
Да,пошо по екстерново дипломата ќе вреди нешо....седи не ме знаеш. Знаеш шо треба за да вреди дипломата? Треба да ги модернизираат програмите, треба да ги намалат квотите ( упс, ама чекај, како инаку ќе земаат пари ) за да може наставата да се изведува квалитетно. Не може на предмет кој го запишале минимум 1000 студенти да има 3 професори и 3 асистенти. Тоа значи дека на едни вежби има мин. 300 студенти! Ало!!!! Па да седнеш трета клупа нема шанси ни да препишиш нешо од на табла, ни да слушниш нешто. Како ти очекуваш во вакви услови да излезе квалитетен кадар? Или еве го земам конкретно ФИНКИ, немаме зграда а секоја година трупаат по 1000+ бруцоши. Еве трета година сум по ниеден предмет немам лаб. вежби со асистент/демонстратор пошо нема простории. Наместо тоа, си ги работиме дома вежбите и ги закачуваме на онлајн системот. Чекај бе, па поинаку e да имам асистент до мене да прашам ако не ми е јасно нешто, него да се консултирам со колеги по фб и да барам решенија на интернет. Тоа ти е исто ко на медицина да немаат вежби на лешови, да им речат отворете дома интернет и гледајте си.
И после не вредела дипломата. Епа заради ова не вреди, не за друго.
Значи генерално сите сте за да се намалат квотите. Претпоставувам дека не се сметате вие во оние кои нема да ги опфати квотата? Пошто некој нема да може да се запише и тоа е добро се додека не сте вие еден од нив нели ?
Вака на сите им се дава шанса да си ја пробаат среќата, па по две години да се изретчите малце, после уште малце и ке останат таман. Сега ке има некој синови и ќерки на јаки фаци, но повеќето ке биди квалитетен кадар.
Така да вака добро е што сакате да се намалат квотите и да има помалце студенти ( или да се вработат уште еден куп професори за да на 30 студенти да има по еден до двајца професори) ама само да не сте вие . Фино фино.
Ако веќе зборуваме за фер , според мене најфер би било друго решение, едно радикално. Секако не сме богата држава која може да си дозволи многу луксузи.
Уште некаде во основно да се спроведат тајни тестови на интелигенција, по можност неколку. Децата да не се знае чие е што е( ке се смисли и тоа некако).Према нив кои се натпросечно надарени и спрема што се надарени државата да им обезбеди целосно покривање на факултетското образование ( дали тука или во странство небитно). Нека има такви преку сила 100 во една генерација на ниво на републиката. Да не заборавам после завршувањето на студиите( ако заврши или воопшто сака да оди) да е обврзан да се врати( ако нејќе нека си плати колку што треба и нетреба) и да му е обезбедено вработување на струката за која се школувал, ама не одма директор. Така малце подолу, нека покажи дека стварно вреди.
За другите не така надарените исто ако имаат желба нека си одат на приватни факултети , па кој има богати родители ок, кој не нека продава нивите ако има за продавање. Пофер од ова здравје. Чиста генетика.[DOUBLEPOST=1412544389][/DOUBLEPOST]
Се кладам, дека коа ќе донесат одлука гомна да мора се јаде, дури и тогаш ќе ја браниш владата.
Пошто кладба дека кога сум сметал дека нешто не е во ред сум ја критикувал владата?
Ако грешиш тука јавно да ми се извиниш за сите гомна што ги имаш јадено за мене, и да ти седи во потпис минимум месец дена.
Бива? Пушти виртуелна рака да маниме кладба ако ти држи газот.
 
Последно уредено:

oon

Член од
3 ноември 2008
Мислења
3.088
Поени од реакции
1.255
А дали некој знае што ќе биде со тие факултети со 3+2 ? Односно со тригодшини факултети со 180 ЕКТС ? Сите факултети не се четригодишни !!!!? Гледам дека екстерно се планира да се полага 2 и 4 та година ? А тие што ќе дипломираат во трета година ?
 
Последно уредено:
Член од
21 мај 2008
Мислења
11.031
Поени од реакции
11.667
А дали некој знае што ќе биде со тие факултети со 3+2 ? Односно со тригодшини факултети со 180 ЕКТС ? Сите факултети не се четригодишни !!!!? Затоа што гледам дека екстерно се планира да се полага 2 и 4 та година ? А тие што ќе дипломираат во трета година ?
Тоа е едно од десетиците прашања што се јавуваат.

Иначе, мирен протест треба пред Министерството без разлика дали во тој момент ќе биде или нема да биде усвоена измената на Законот. Ако веќе биде усвоена, треба да се оспори на Уставен суд, кој искрено се надевам дека ќе пресуди во корист на Уставот на Република Македонија. Освен нели, ако не се произнесе за ненадлежен...како неколку пати во минатото...

Треба да дејствуваме на време против овој закон.Според мене, прво нешто преку кое ке го изразиме нашето незадоволство се протести.Масовни,мирни протести пред министерство или влада.Потоа би можеле да собереме потписи, за законот да се разгледа пред уставен.Големи се шансите уставен да го отфрли .Ако седеме мирно и си траеме, господата без никаков проблем ќе си го усвојат законот, и после тоа нема враќање назад.
Нема потреба да се собираат потписи за тоа, секој граѓанин може да поднесе иницијатива за поведување постапка за оценка на уставноста и законитоста на актот.

„Пред Уставниот суд секој може да поднесе иницијатива за поведување постапка за оценување уставноста на закон или уставноста и законитоста на друг пропис, како и уставноста на програмите и статутите на политичките партии и здруженијата на граѓани. Поднесувањето на иницијативите не е врзано со постоењето правен интерес на подноситело“
 

oon

Член од
3 ноември 2008
Мислења
3.088
Поени од реакции
1.255
Тоа е едно од десетиците прашања што се јавуваат.

Иначе, мирен протест треба пред Министерството без разлика дали во тој момент ќе биде или нема да биде усвоена измената на Законот. Ако веќе биде усвоена, треба да се оспори на Уставен суд, кој искрено се надевам дека ќе пресуди во корист на Уставот на Република Македонија. Освен нели, ако не се произнесе за ненадлежен...како неколку пати во минатото...
Уставниот суд ништо нема да направи, исто ќе биде како лани со скандалозниот закон за државни службеници.. И тој закон беше против устав па никому ништо..
 
Член од
21 мај 2008
Мислења
11.031
Поени од реакции
11.667
Уставниот суд ништо нема да направи, исто ќе биде како лани со скандалозниот закон за државни службеници.. И тој закон беше против устав па никому ништо..
Тоа е уште пострашно него оваа планирана измена на Законот...само шестоцифрен број на луѓе на улица е лекот...
 

Kajgana Shop

На врв Bottom