Војната на патиштата

  • Креатор на темата Креатор на темата Supervisor
  • Време на започнување Време на започнување

... што мислите кој е тука во право?
Тука мислам дека жената е во право заради тоа што нејзината лента е слободна. Овие другите се тие што треба да застанат позади колите на другата лента и да почекаат да помине жената, ама очигледно не им се чека и им се брза.

Инаку сум се нашла во вакви ситуации мал милион пати, во улога на жената, и реално што ќе земам да се објаснувам со некој неандерталец се тргам јас настрана.

Еднаш ептен ме изнервира еден и сакаше да ме удри со колата, и тогаш ме фати инат и не се тргнав затоа што се понашаше како луд.

Многу се нервирам кога има некакво нетрпение кај учесниците во сообраќајот.
 
Го разбирам човекот. Преку к. ни иде на многумина и... Некад ќе пукне филмот. Па сеедно што не е во ред така. Пошто луѓето сите идат по линија на помал отпор. Или прво некој искористил коруптивни методи да добие дозвола да гради зграда на место каде се предвидени куќи - и на уличката наместо 7 има 47 аута. И паркираат каде стигнат. Не можеш детето да го прошеташ со количка, ма нема една кола каде да помине а не две коли да се разминат.

Едностано не е нормално онаму онака да се паркираат. Ама некој што е гласан и избран за да ги решава проблемите: Не си ја работи работата. Се толерираат секакви срања и ретардации. И после на некој му пукнал филмот. Епа ќе му пукне... Ама џабе, пошто ќе стават камери и ќе го фатат, и после пак по старо.



Треба како во некои посредени држави што се работите: Сакаш да поседуваш кола? Значи не да возиш, туку да поседуваш кола? ОК, ама покрај возачка дозвола ти треба и доказ за поседување на паркинг место. Крај на приказната.

Не може бре во фамилија да има 2-4 аутомобили, и сите паркирани на улица. Па уште и хаварисани аута се толерираат, со децении стојат паркирани.
Кај нас на паркингот пред зграда 20 % се хаварисани возила.Некои од нив се 15 години на паркингот.Не знам шо им е поентата на сопственициве.Повеќето од нив се на свои 70-80 години.По се изгледа за инает ги оставаат.
 
Сејфсити изгледа не фаќа паркирани возила, стотици и стотици со неисправни штопови или задни светла, стотици кои застануваат сред раскрсница кога е гужва итн итн.
За сигурен град, посебно важи за булеварите (па и за другите улици), не се паркинзи. Не може бе сервисна улица близу градинка да изиграва паркинг од двете страни само затоа што градоначалниците давале и давале кај стигнат места за згради. Или ограничување на 30 има 20 метри после градинка, наместо пред градинка. Земја будалија.
За сигурен град, не само зелен бран туку комплетна сигнализација треба да се смени. Добар дел од пешачките семафори или зебрите немаат никаква функција. Во рок од 50м три или 4 +1 пешачки има пред ГТЦ. Копчињата на семафорите не работат. Пешачкиот пред рекорд може исто да се избрише, има 2 раскрсници на 100-200 метри од него.
Ако се вклучи зелено на семафор кај црвен крст за од рампа налево кон рекорд, мора тој кај градска за икс секунди исто да се отвори зелено. Инаку вакви застои постојано ќе гледаме (и осеќаме на наш грб). Има многу што да се преправа од ова кое е останато од екс Ју сообраќајот.
На страна осветленоста на улиците е ко да си у Мариово. Прашање е сакаме сејф или фејк сејф.
Нешто многу те погоди ова сејф сити па не знаеш што збориш.
Пешачкиот на рекорд да се избрише? На најголемата пешачка зона во државата ти ќе го тргнеш пешачкиот. Дај Партизанска да ја тргнеме оти колите на 500 метри подоле ја имаат Илинденска..
Или па пешачките кај ГТЦ. Во тој дел имаш Кеј, Холидеј Ин, ГТЦ, градска болница, жена парк и сега новите кули. Пред мостот имаш министерства, црква. После семафорот имаш зелен пазар и собрание. Најфреквентен дел од градот, врие од пешаци и очекуваш ти да поминеш со еден пешачки. Ти треба да си свесен кога тргаш по таа улица со кола што те чека.

Најголем проблем на градов е што за да отидеш од исток кон запад или обратно, ти треба да поминеш низ централно градско подрачје. Пешаците и пешачките не ти се криви за тоа.
 
Нешто многу те погоди ова сејф сити па не знаеш што збориш.
Пешачкиот на рекорд да се избрише? На најголемата пешачка зона во државата ти ќе го тргнеш пешачкиот. Дај Партизанска да ја тргнеме оти колите на 500 метри подоле ја имаат Илинденска..
Или па пешачките кај ГТЦ. Во тој дел имаш Кеј, Холидеј Ин, ГТЦ, градска болница, жена парк и сега новите кули. Пред мостот имаш министерства, црква. После семафорот имаш зелен пазар и собрание. Најфреквентен дел од градот, врие од пешаци и очекуваш ти да поминеш со еден пешачки. Ти треба да си свесен кога тргаш по таа улица со кола што те чека.

Најголем проблем на градов е што за да отидеш од исток кон запад или обратно, ти треба да поминеш низ централно градско подрачје. Пешаците и пешачките не ти се криви за тоа.
Ако нешто не е во ред, нормално дека ќе те погоди и тебе.
Пешачкиот кај Рекорд стои на 50м до пешачките кај Плоштад Слобода и ул Македонија. Таму се прават огромни колони ради тоа.
Пешачките кај ГТЦ на 150м се 4.
Баш затоа што е нејфреквентен дел, се создаваат колони возила од една до друга раскрсница. Што е глупост.
Најголем проблем на градов е што за да отидеш од исток кон запад или обратно, ти треба да поминеш низ централно градско подрачје. Пешаците и пешачките не ти се криви за тоа.
нормално, кога нема автобуси, секој иоле нормален треба да го погоди...нормален. Саат време пред некој ден чекаа Аеродром 5ка. Единствен главен град без нормален јавен превоз. И зашто мене би ми било проблем наместо кај Работнички или баш кај Градска (20м од раскрсница), да ја поминам улицата на раскрсницата или на едниот пешачки кај ГТЦ. Зашто им се четири освен за да се прави хаос.
Најголем проблем на градов е што за да отидеш од исток кон запад или обратно, ти треба да поминеш низ централно градско
Според твојава уврнута логика, не мораш. Може да одиш по обиколница.

А што прајме со паркираните возила по улици и булевари кај што е забрането и застанување камоли паркирање, тебе не ти сметаат? Од 3 влагаш во 2, од две влагаш у една лента. Или мерак ти е да те заебаваат тие кај Силбо, кај Буњаковец, кај Симпо, кај ...не е ли тоа прекршок за Сејф Сити? 200 евра чини таков прекршок.
Пред мостот имаш министерства, црква. После семафорот имаш зелен пазар и собрание.
епа кога зборевме дека не треба се да се концентрира у строг центар, не бе, арно беше.
 
Сејфсити изгледа не фаќа паркирани возила, стотици и стотици со неисправни штопови или задни светла, стотици кои застануваат сред раскрсница кога е гужва итн итн.
За сигурен град, посебно важи за булеварите (па и за другите улици), не се паркинзи. Не може бе сервисна улица близу градинка да изиграва паркинг од двете страни само затоа што градоначалниците давале и давале кај стигнат места за згради. Или ограничување на 30 има 20 метри после градинка, наместо пред градинка. Земја будалија.
За сигурен град, не само зелен бран туку комплетна сигнализација треба да се смени. Добар дел од пешачките семафори или зебрите немаат никаква функција. Во рок од 50м три или 4 +1 пешачки има пред ГТЦ. Копчињата на семафорите не работат. Пешачкиот пред рекорд може исто да се избрише, има 2 раскрсници на 100-200 метри од него.
Ако се вклучи зелено на семафор кај црвен крст за од рампа налево кон рекорд, мора тој кај градска за икс секунди исто да се отвори зелено. Инаку вакви застои постојано ќе гледаме (и осеќаме на наш грб). Има многу што да се преправа од ова кое е останато од екс Ју сообраќајот.
На страна осветленоста на улиците е ко да си у Мариово. Прашање е сакаме сејф или фејк сејф.
Јас мислам дека Сејф Сити е запрен, помина тест период, колите пак одат на Червено, мува не ги лазе...чекаат ИЗГЛАСУВАЊЕ во Собрание...пратениците пак бараат да бидат над законот, исто и јади те и многу други...
 
Ако нешто не е во ред, нормално дека ќе те погоди и тебе.
Пешачкиот кај Рекорд стои на 50м до пешачките кај Плоштад Слобода и ул Македонија. Таму се прават огромни колони ради тоа.
Пешачките кај ГТЦ на 150м се 4.
Баш затоа што е нејфреквентен дел, се создаваат колони возила од една до друга раскрсница. Што е глупост.

нормално, кога нема автобуси, секој иоле нормален треба да го погоди...нормален. Саат време пред некој ден чекаа Аеродром 5ка. Единствен главен град без нормален јавен превоз. И зашто мене би ми било проблем наместо кај Работнички или баш кај Градска (20м од раскрсница), да ја поминам улицата на раскрсницата или на едниот пешачки кај ГТЦ. Зашто им се четири освен за да се прави хаос.

Според твојава уврнута логика, не мораш. Може да одиш по обиколница.

А што прајме со паркираните возила по улици и булевари кај што е забрането и застанување камоли паркирање, тебе не ти сметаат? Од 3 влагаш во 2, од две влагаш у една лента. Или мерак ти е да те заебаваат тие кај Силбо, кај Буњаковец, кај Симпо, кај ...не е ли тоа прекршок за Сејф Сити? 200 евра чини таков прекршок.

епа кога зборевме дека не треба се да се концентрира у строг центар, не бе, арно беше.
Ти мислиш на пешачкиот што е кај таксистите, кај Бејкинг Бред? Ако е за тој се слагам, непотребен е. Јас разбрав тој што ја поврзува улица Македонија.
Да има добра конекција од Исток кон Запад оваа улица рекорд треба да биде стриктно за автобуси само или голема пешачка зона. Ама живееме во Скопје и нормално не се размислувало на тоа однапред..

За овие кај ГТЦ имаш на кеј, нормално е тука да има, пешачка зона плус мост. Па имаш два за ГТЦ, ама реално се 5метри оддалечени и можеш да ги рачунаш како еден поголем, и потребен е еден оти е трговски и станица за автобуси. И после имаш кај Градска, што е нормално да има.

Ова со четирите жмигавци е само немање свест за околина и за други. За ти да не идеш од паркинг до некоја продавница ќе си паркираш на булевар на 5-10мин, ќе си завршиш работа и ќе си се вратиш во кола. Гајле ти е дали притоа си го закочил цел сообраќај.
Вчера кај Тобако Томи во Кисела вода, си застана една жена со четири на пешачкиот и си влезе да пазари. Блокираше и коли и пешаци. Хаос направи, ама гајле и е, она своето си го завршила.
 

гужва, Зоил
Screenshot-2024-09-02-at-08.29.55___max_839_560.jpg

гужва, без функционален семафор, Саем
Автоматски споено мислење:

Јас мислам дека Сејф Сити е запрен, помина тест период, колите пак одат на Червено, мува не ги лазе...чекаат ИЗГЛАСУВАЊЕ во Собрание...пратениците пак бараат да бидат над законот, исто и јади те и многу други...
абе не ми пречи сејф, ако е стварно за сејф. Кој ги казнил физички или опомена преку Сејф паркираните коли од Буњаковец до Сити Мол на Партизанска? Или возила кои стојат на раскрсница иако не можат да ја поминат? И тоа е казниво.
Има сигнализација од кога бевме со нормален јавен превоз и упола население и згради. На семафорите копчиња не работат.
Не може да добиеш 10 м3/сек вода од цевка со пропуст од 3/м3 во секунда. Постојат сообраќајни инжењери што треба ова да го преосмислат према условите. Порано, на времето се мереше и број на возила по раскрсници. Тоа е, секој требаше да си ја работи работата. Ама секогаш лични интереси и партии се побитни. Имаш градинка и школо, си ставил знак после градинката на 20 метри. За што ти е тоа ограничување ако пред градинка не ставиш знак и ограничување.
едноставно е, да се направи од стручните одделенија ревизија на цела сообр. инфраструктура.
 
Последно уредено:
А што прајме со паркираните возила по улици и булевари кај што е забрането и застанување камоли паркирање, тебе не ти сметаат? Од 3 влагаш во 2, од две влагаш у една лента. Или мерак ти е да те заебаваат тие кај Силбо, кај Буњаковец, кај Симпо, кај ...не е ли тоа прекршок за Сејф Сити? 200 евра чини таков прекршок.
Тешка идиотштина е тоа. И тука повеќе мислам на толерирањето и дозволувањето, отколку на имбецилите кои паркираат на булевари.

Ќе си рече човек сега им е мајката да стиснат за сите идиотски работи во сообраќајот, никој нема да се буни, повеќето ќе навиваат. Дека џандарите сообраќјци сега имаат повеќе време да се занимаваат со овие аспекти на идиотштината... Ама не. Мрзливите гомнари не им се замара. Може некогаш во Недела ќе соберат со пајаци десетна такви паркирани - во Недела кога на никој не сметаат пошто нема гужви, ама во Недела ќе лапнат неделна дневница. Скоро колку празнично.

Ги заболе кypот нив за подобрување на сообраќајот.
Кабуки театар за ретардирани.
Автоматски споено мислење:

Ова со четирите жмигавци е само немање свест за околина и за други. За ти да не идеш од паркинг до некоја продавница ќе си паркираш на булевар на 5-10мин, ќе си завршиш работа и ќе си се вратиш во кола. Гајле ти е дали притоа си го закочил цел сообраќај.
Вчера кај Тобако Томи во Кисела вода, си застана една жена со четири на пешачкиот и си влезе да пазари. Блокираше и коли и пешаци. Хаос направи, ама гајле и е, она своето си го завршила.
Што воопшто дискутираме?
Дали има ретардирани имбецили оперирани од осет, емпатија и морал?

Абе не е проблемот до нив. Не е проблемот до ретардираните имбецили оперирани од осет, емпатија и морал.


Проблемот е до неспроведувањето на законите. Проблемот е до самата држава во која сеедно кој е на власт, функциите ги спроведуваат клептократи оперирани од морал и чуство на должност и праведност. Проблемот е и до гласачите кои се проста раја и не разбираат што значи гласањето во поим. Проблемот е и до општествено уредување и наводната „демократија“ што е систем кој не е можен со проста и неписмена раја.
 
Кај нас на паркингот пред зграда 20 % се хаварисани возила.Некои од нив се 15 години на паркингот.Не знам шо им е поентата на сопственициве.Повеќето од нив се на свои 70-80 години.По се изгледа за инает ги оставаат.
Тоа покажува колку е дисфункционална државава.
Ништо не ги чини да донесат регулатива дека нерегистрирано возило не смее да се паркира на јавен паркинг. Буквално можат во било кое време со минимални правни припреми да доденсат таква регулатива. Но не го прават тоа зошто? Заради честа дијагноза овде: Кypoболие. Kypот ги боли и немаат никаква намера да се замараат.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom