Политички случувања во Македонија - Генерална дискусија

  • Креатор на темата Креатор на темата Bitcoin
  • Време на започнување Време на започнување

Дали очекувате дека новата власт и новата Претседателка ќе го ревидираат Преспанскиот договор?


  • Вкупно гласачи
    291
  • Гласањето е завршено на .
Ти не си Исус па да лечиш луѓе. Прочитај се во врска со приказната, Исус не мразел луѓе. <3
Таман работа, ја тебе на игнор те немам ставено а не па да те мразам.
 
Covek nasleduva stan kukja vo koj prethodnite gazdi i parketot go izvadile, ne pak drugo. Smetki neplateni so godini, struja isklucena, voda ....
Ke mu trebaat pari da ja donesi vo nekoj red, kolku tolku da se zivee vo nea ili ne ?
Ако му се исплати, ако подмири се, реновира може да продаде, но ако му е единствено живеалиште што ќе му е долгот ако нема доволно сретства, затвор ќе јаде за туѓ долг.
 
За лични инвестиции секој си има своја преференца.
За градежни активности од држава која има можеби најмногу градежни фејлови од 90тите наваму зборуваме тука.
Ако сите имаат скептицизам со право за вртоглаво брзите згради што никнуваат низ Скопје, нема логика зошто па се има доверба во кинеските инфраструктури, само оти била Кина не бил западот.
Се работи за идни поколенија кои треба да ја наследат оваа земја и што заслужуваат подобро од неквалитетно (читај опасно) изградени објекти.

Кинезите за една година завршуваат повеќе градежни проекти одколку ЕУ за последните 10 години. Буквално нема никаква споредба. Во последните 10 години, Кина има изградено 45 000 км брза пруга. Цела Европа има вкупно 200 000 км пруга од каков било тип. Во моментов градат:
  1. 28-33 Нуклеарни централи
  2. 95 GW Термо-централи
  3. Само во 2024 изградиле 14 GW Хидро-централи
Во последните 10 години изградиле:
  • 1 000 000 км патишта од кој 150 000 км автопат
  • 960 000 мостови за моторни возила
  • 30 000 мостови за железница

Мислам да се дискутира капацитетот на Кина за завршување на градежни проекти е смешно, навистина смешно.

Нашиот проблем е дека се краде без усул и дека државата ни ја водат шибицари.
 
Последно уредено:
Кинезите за една година завршуваат повеќе градежни проекти одколку ЕУ за последните 10 години ако не и далеку повеќе. Буквално нема никаква споредба. Во последните 10 години, Кина има изградено 45 000 км брза пруга. Цела Европа има вкупно 200 000 км пруга од каков било тип. Во моментов градат:
  1. 28-33 Нуклеарни централи
  2. 95 GW Термо-централи
  3. Само во 2024 изградиле 14 GW Хидро-централи
  4. 1 000 000 км патишта од кој 150 000 км автопат.
  5. 960 000 мостови за моторни возила
  6. 30 000 мостови за железница
Мислам да се дискутира капацитетот на Кина за завршување на градежни проекти е смешно, навистина смешно. Мислам дури и држави што немаат ниту 1% од капацитетот на Кина како Русија изградија нови автопат и пруга од Ростов до Крим за време на војна.

Нашиот проблем е дека се краде без усул и дека државата ни ја водат комплетни идиоти.
Значи во пократки црти дискутиравме со Менетил за ова, сигурно идеш од некоја страна поназад.
Не е импресивно ако по некое време се распадне ко картон во вода макар и 500 објекти за 1 недела да направат.
 
Значи во пократки црти дискутиравме со Менетил за ова, сигурно идеш од некоја страна поназад.
Не е импресивно ако по некое време се распадне ко картон во вода макар и 500 објекти за 1 недела да направат.

Ама немаш такви примери. Ако имаше проблеми со квалитетот како што се инсинуира, каде се тогаш сите железнички несреќи? Каде се сите катастрофи во хидро-централи, во термо-централи, во нуклеаарни централи. Тоа видеото од свлечиштето што го руши мостот, во истиот момент Кина гради десетици такви мостови. Да несреќи се случуваат од време на време и тоа е неизбежно. Али со оглед на обемот со кој се гради во Кина ако имаше каква било поголема одстапка во квалитетот, бројот на несреќи ќе беше далеку далеку повоочлив.
 
Сите open source LLMs се кинески, сите висококвалитетни производи нудени од западни брендови се Made in China, на прсти се бројат ствари што не се произведени во Кина. Тоа што ве дерат со цени x10 од тоа што треба да бидат и вие го сметате за нормално пошто се поскапело е друг проблем за разгледување.
 
Не можам да ти помогнам ако мислиш дека разговараш со ЧетГПТ и очекуваш да ти ги излистам сите до еден.
:toe:
 
Не можам да ти помогнам ако мислиш дека разговараш со ЧетГПТ и очекуваш да ти ги излистам сите до еден.
:toe:
Ne mora da izlistas, niso ne praime so toa. Ako vise ubeduvas za nekakov niven nekvalitet, da sporedime procent na urnati mostovi, ili nekoj takov parametar. Drzavi so ne mozhat da izgradat nisto, ne mozhe da se sporeduvaat so zemji sto imaat iljadnici.
 
Ne mora da izlistas, niso ne praime so toa. Ako vise ubeduvas za nekakov niven nekvalitet, da sporedime procent na urnati mostovi, ili nekoj takov parametar. Drzavi so ne mozhat da izgradat nisto, ne mozhe da se sporeduvaat so zemji sto imaat iljadnici.
Би било поразително тогаш за Кина, фактот што мостови стари 1000 години можат да го надживеат најновиот нивен мост.
 
Кинезите за една година завршуваат повеќе градежни проекти одколку ЕУ за последните 10 години. Буквално нема никаква споредба. Во последните 10 години, Кина има изградено 45 000 км брза пруга. Цела Европа има вкупно 200 000 км пруга од каков било тип. Во моментов градат:
  1. 28-33 Нуклеарни централи
  2. 95 GW Термо-централи
  3. Само во 2024 изградиле 14 GW Хидро-централи
Во последните 10 години изградиле:
  • 1 000 000 км патишта од кој 150 000 км автопат
  • 960 000 мостови за моторни возила
  • 30 000 мостови за железница

Мислам да се дискутира капацитетот на Кина за завршување на градежни проекти е смешно, навистина смешно.

Нашиот проблем е дека се краде без усул и дека државата ни ја водат шибицари.

Никој не го негира тоа, но зошто овде не го завршија проектот на време по договорената цена?
 
Никој не го негира тоа, но зошто овде не го завршија проектот на време по договорената цена?

Веќе посочив-очајано лоша проектна документација, според која се врши договарање на градежните работи. Цените во градежништвото не се догми и се релативни, зависно од тоа колку е квалитетна проектната документација, поточно делот предмер-претсметка од истата.
Автоматски споено мислење:

Би било поразително тогаш за Кина, фактот што мостови стари 1000 години можат да го надживеат најновиот нивен мост.

Мостовите стари 1000 (и кусур) години се градени со природни материјали, кај кои се користени основни геометриски (и трајни) облици, со релативно мала носивост, за разлика од модерните мостовски решенија, кои премостуваат големи распони, кои се сложени градби, кои совладуваат големи носивости и кои имаат однапред предвиден рок на траење.
 
Последно уредено:
Кинезите за една година завршуваат повеќе градежни проекти одколку ЕУ за последните 10 години. Буквално нема никаква споредба. Во последните 10 години, Кина има изградено 45 000 км брза пруга. Цела Европа има вкупно 200 000 км пруга од каков било тип. Во моментов градат:
  1. 28-33 Нуклеарни централи
  2. 95 GW Термо-централи
  3. Само во 2024 изградиле 14 GW Хидро-централи
Во последните 10 години изградиле:
  • 1 000 000 км патишта од кој 150 000 км автопат
  • 960 000 мостови за моторни возила
  • 30 000 мостови за железница

Мислам да се дискутира капацитетот на Кина за завршување на градежни проекти е смешно, навистина смешно.

Нашиот проблем е дека се краде без усул и дека државата ни ја водат шибицари.
Една слика - 1000 зборови:

o8iql8yiz7r91.png
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom