Darling
High Value
Таман работа, ја тебе на игнор те немам ставено а не па да те мразам.Ти не си Исус па да лечиш луѓе. Прочитај се во врска со приказната, Исус не мразел луѓе. <3
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Забелешка: This feature may not be available in some browsers.
Таман работа, ја тебе на игнор те немам ставено а не па да те мразам.Ти не си Исус па да лечиш луѓе. Прочитај се во врска со приказната, Исус не мразел луѓе. <3
Ако му се исплати, ако подмири се, реновира може да продаде, но ако му е единствено живеалиште што ќе му е долгот ако нема доволно сретства, затвор ќе јаде за туѓ долг.Covek nasleduva stan kukja vo koj prethodnite gazdi i parketot go izvadile, ne pak drugo. Smetki neplateni so godini, struja isklucena, voda ....
Ke mu trebaat pari da ja donesi vo nekoj red, kolku tolku da se zivee vo nea ili ne ?
За лични инвестиции секој си има своја преференца.
За градежни активности од држава која има можеби најмногу градежни фејлови од 90тите наваму зборуваме тука.
Ако сите имаат скептицизам со право за вртоглаво брзите згради што никнуваат низ Скопје, нема логика зошто па се има доверба во кинеските инфраструктури, само оти била Кина не бил западот.
Се работи за идни поколенија кои треба да ја наследат оваа земја и што заслужуваат подобро од неквалитетно (читај опасно) изградени објекти.
Значи во пократки црти дискутиравме со Менетил за ова, сигурно идеш од некоја страна поназад.Кинезите за една година завршуваат повеќе градежни проекти одколку ЕУ за последните 10 години ако не и далеку повеќе. Буквално нема никаква споредба. Во последните 10 години, Кина има изградено 45 000 км брза пруга. Цела Европа има вкупно 200 000 км пруга од каков било тип. Во моментов градат:
Мислам да се дискутира капацитетот на Кина за завршување на градежни проекти е смешно, навистина смешно. Мислам дури и држави што немаат ниту 1% од капацитетот на Кина како Русија изградија нови автопат и пруга од Ростов до Крим за време на војна.
- 28-33 Нуклеарни централи
- 95 GW Термо-централи
- Само во 2024 изградиле 14 GW Хидро-централи
- 1 000 000 км патишта од кој 150 000 км автопат.
- 960 000 мостови за моторни возила
- 30 000 мостови за железница
Нашиот проблем е дека се краде без усул и дека државата ни ја водат комплетни идиоти.
Значи во пократки црти дискутиравме со Менетил за ова, сигурно идеш од некоја страна поназад.
Не е импресивно ако по некое време се распадне ко картон во вода макар и 500 објекти за 1 недела да направат.

Ne mora da izlistas, niso ne praime so toa. Ako vise ubeduvas za nekakov niven nekvalitet, da sporedime procent na urnati mostovi, ili nekoj takov parametar. Drzavi so ne mozhat da izgradat nisto, ne mozhe da se sporeduvaat so zemji sto imaat iljadnici.Не можам да ти помогнам ако мислиш дека разговараш со ЧетГПТ и очекуваш да ти ги излистам сите до еден.
![]()
Би било поразително тогаш за Кина, фактот што мостови стари 1000 години можат да го надживеат најновиот нивен мост.Ne mora da izlistas, niso ne praime so toa. Ako vise ubeduvas za nekakov niven nekvalitet, da sporedime procent na urnati mostovi, ili nekoj takov parametar. Drzavi so ne mozhat da izgradat nisto, ne mozhe da se sporeduvaat so zemji sto imaat iljadnici.
Vadenje od gz muabetiБи било поразително тогаш за Кина, фактот што мостови стари 1000 години можат да го надживеат најновиот нивен мост.
Кинезите за една година завршуваат повеќе градежни проекти одколку ЕУ за последните 10 години. Буквално нема никаква споредба. Во последните 10 години, Кина има изградено 45 000 км брза пруга. Цела Европа има вкупно 200 000 км пруга од каков било тип. Во моментов градат:
Во последните 10 години изградиле:
- 28-33 Нуклеарни централи
- 95 GW Термо-централи
- Само во 2024 изградиле 14 GW Хидро-централи
- 1 000 000 км патишта од кој 150 000 км автопат
- 960 000 мостови за моторни возила
- 30 000 мостови за железница
Мислам да се дискутира капацитетот на Кина за завршување на градежни проекти е смешно, навистина смешно.
Нашиот проблем е дека се краде без усул и дека државата ни ја водат шибицари.
OkVadenje od gz muabeti
Никој не го негира тоа, но зошто овде не го завршија проектот на време по договорената цена?
Би било поразително тогаш за Кина, фактот што мостови стари 1000 години можат да го надживеат најновиот нивен мост.
Една слика - 1000 зборови:Кинезите за една година завршуваат повеќе градежни проекти одколку ЕУ за последните 10 години. Буквално нема никаква споредба. Во последните 10 години, Кина има изградено 45 000 км брза пруга. Цела Европа има вкупно 200 000 км пруга од каков било тип. Во моментов градат:
Во последните 10 години изградиле:
- 28-33 Нуклеарни централи
- 95 GW Термо-централи
- Само во 2024 изградиле 14 GW Хидро-централи
- 1 000 000 км патишта од кој 150 000 км автопат
- 960 000 мостови за моторни возила
- 30 000 мостови за железница
Мислам да се дискутира капацитетот на Кина за завршување на градежни проекти е смешно, навистина смешно.
Нашиот проблем е дека се краде без усул и дека државата ни ја водат шибицари.
Една слика - 1000 зборови:
![]()
