... во согласност со член 75-ѓ од Изборниот законик и обврската за транспарентно и непристрасно известување во текот на изборниот процес, официјалниот Ценовник за платено политичко рекламирање (ППР) кој ќе важи за Локални избори 2025 година.
Прегледај го приврзокот 457871
...значи средствата за рекламирање на сите партии во изборнава кампања не се лични партиски и од самите членови, туку од државниот буџет кој го полниме сите ние граѓани,
Прегледај го приврзокот 457872
... парични средства за да секој ден ни ја потечат главата правејќе не' малоумни дека сите ние немаме став и сопствено мислење и не знаеме за кого ќе гласаме или нема ич да гласаме, па тие со ова рекламна кампања, што по билборди, што по рекламен флаер и друг материјал во вид на пенкала, запалка, капа, маица, ќе не насочат за кого да гласаме.
...уште да ги најдам вкупните парични износи што секоја политичка партија или независен кандидат ги добиваат подеднакво зацртано со закон т.е. Изборниот законик, или народски кажано со наши перја се китат партиите пред нас која е поподобна да ја одбереме!
...во тој Изборен законик треба да се воведе многу важен член за сите кои учествуваат во изборната кампања со државни средства- буџетот на сите граѓани, све што ветуваат дека ќе го направат во својот мандат со закон да се утврди и доколку не го исполни ветувањето да одговара и кривично, да ги врати парите што ги добил, а не го остварил ветеното од таа изборна кампања и целосно да се острани од политичката сцена.
...е тогаш да ги видам, дали ќе кажуваат само Ќе...ќе...ќе ...ќе!