Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Grande Punto 1.3 Jtdm 2011+....дали го има прочуениот по лошо М32 мотор?
Pred opelot imav punto evo 2011 1.3 euro 5, mamata mi ja rasplaka od defekti. Taa euro 5 generacija multijet motori e ogromen promasaj, blage veze nemaat so prethodnite euro 3/4 motori koi bea odlicni.
 
размислувам да купам ,,женска,, кола каде најбитна ми е потрошувачката. 0.3 литри разлика ќе ми прави голема математика и ми е битна(голема километража), па некако Покрај 147-ката и Пунто 2 Јтд кои ги имам, логично е наследникот да биди Гранде Пунто со 1.3 Јтдм
Јас имам Пунто 2 оној модел што е малку редизајн со поубави фарови. Има мотор 1.3 мултиџет. Прекрасно возило, мала потрошувачка а сепак е брзо оса.

Гранде Пунто мислам го носи истиот мотор додека Пунто Ево и Пунто над 2011 имаат 1.3 мултиџет втора генерација. Тоа е Еуро 5 со дпф

Зошто гледате потрошувачка толку до децимали? Знаеш колку работи влијаат на потрошувачка?
Колку гумите се напумпани и каква шара имаат, зимска летна?
Колку луѓе се возат и колку товар има?
Дали возиш по угорно или рамно и дали има силен ветар исто од која насока?
Надворешна температура? Топол воздух има помалку кислород па треба повеќе гориво да се добие потребната експлозивна смеса.
Дали клима имаш вклучено? Кога работи компресорот го оптеретува моторот па повеќе троши.
Колку електроника имаш вклучено? Колку повеќе струја се троши толку повеќе алтернаторот е оптеретен и го оптеретува моторот...

Затоа не ти треба толку до децимала. И какво масло во мотор користиш кој вискозитет е битно. По танко синтетичко масло помала потрошувачка...
 
Последно уредено:
Јас имам Пунто 2 оној модел што е малку редизајн со поубави фарови. Има мотор 1.3 мултиџет. Прекрасно возило, мала потрошувачка а сепак е брзо оса.

Гранде Пунто мислам го носи истиот мотор додека Пунто Ево и Пунто над 2011 имаат 1.3 мултиџет втора генерација. Тоа е Еуро 5 со дпф

Зошто гледате потрошувачка толку до децимали? Знаеш колку работи влијаат на потрошувачка?
Колку гумите се напумпани и каква шара имаат, зимска летна?
Колку луѓе се возат и колку товар има?
Дали возиш по угорно или рамно и дали има силен ветар исто од која насока?
Надворешна температура? Топол воздух има помалку кислород па треба повеќе гориво да се добие потребната експлозивна смеса.
Дали клима имаш вклучено? Кога работи компресорот го оптеретува моторот па повеќе троши.
Колку електроника имаш вклучено? Колку повеќе струја се троши толку повеќе алтернаторот е оптеретен и го оптеретува моторот...

Затоа не ти треба толку до децимала. И какво масло во мотор користиш кој вискозитет е битно. По танко синтетичко масло помала потрошувачка...
Da dodadam, najbizno e koj i kako vozi.
 
Da dodadam, najbizno e koj i kako vozi.
Тоа плус, јас возам плавно без нагли забрзувања и сопирања. Луѓето ми заспиваат при вожња. Ама ако излезам на автопат ги јадам сите заштеди :)
 
размислувам да купам ,,женска,, кола каде најбитна ми е потрошувачката. 0.3 литри разлика ќе ми прави голема математика и ми е битна(голема километража), па некако Покрај 147-ката и Пунто 2 Јтд кои ги имам, логично е наследникот да биди Гранде Пунто со 1.3 Јтдм
1.3jtd 75ks idi so fiksen zamaec, 5 brzini menjac, turbo bez varijabilna geometria, dizni najednostavni.
Potrosnja vo grad 6L otvoreno 4-4.5.
1.3jtd 90ks i 95ks 6brzini menjac idi so dvomasen zamaec,variabilna geometria,bosch oem dizni malku problematicni dokolku dojdi do repariranje. Potrosnja 7L vo grad 5.5 otvoreno. Lesno e i ima dosta snaga da povleci koga treba. Kaj dvata modeli klasika problem city servoto. Iako e so M32 menjac sepak nema mnogu N/m da ostetva lageri taka da i kaj ponoviot model menjacite se pousovrseni.
 
Зошто гледате потрошувачка толку до децимали? Знаеш колку работи влијаат на потрошувачка?

Колата ќе вози помеѓу 2800 и 2900 км месечно,или 35 000 км годишно што не е малку. разлика во потрошувачка од 0.4 би дало стотици литри (евра) разлика во гориво, а тоа е доста за еден фамилијарен буџет
 
Tie 2800 KM nema da gi vozishj za po shvalerki shto znachi tie Km ce ti donesat i prihodi !
Znachi koga rabotish mora vo cenata da si gi presmetash i tvoite troshoci!
Vtoro,
Ivo brojki Ako edna Kola troshi 5L/100Km a druga 8L/100Km razlikato vo litri e 30 Litri na 1000Km ili vkupno ca. 87 Litri za 2800Km
Shto znaci ca 110€ za cela godina a NE stotici litri/evra.

A ako sakash da zashtedish pari ne se shtedat so Litrite tuku so izborot na voziloto. Zatoa shto najdobro ti e vozilo so 110PS .
Tie se najekonomichni zatoa shto pri brzina od 80-120Km vo 5ta brzina troshat mnogu malku, mozhebi ca 4-5Litri (toa zboruvam za taa so 8L/100Km potroshuvacka)
 
Tie 2800 KM nema da gi vozishj za po shvalerki shto znachi tie Km ce ti donesat i prihodi !
Znachi koga rabotish mora vo cenata da si gi presmetash i tvoite troshoci!
Vtoro,
Ivo brojki Ako edna Kola troshi 5L/100Km a druga 8L/100Km razlikato vo litri e 30 Litri na 1000Km ili vkupno ca. 87 Litri za 2800Km
Shto znaci ca 110€ za cela godina a NE stotici litri/evra.

A ako sakash da zashtedish pari ne se shtedat so Litrite tuku so izborot na voziloto. Zatoa shto najdobro ti e vozilo so 110PS .
Tie se najekonomichni zatoa shto pri brzina od 80-120Km vo 5ta brzina troshat mnogu malku, mozhebi ca 4-5Litri (toa zboruvam za taa so 8L/100Km potroshuvacka)
Аааа чекај малку, коли ти се јака страна си ги знаеш нема збор. Ама математика изгледа не ти иде.

Ако разликата е 30л на 1000км тоа значи дека на 35000км како што пиша дека поминува годишно излегува 1050л

Ако земеме дека бензинот е 1€ за литар тоа се 1050€ годишно или претворено во МКД буџет една повеќе од солидна плата
 
Аааа чекај малку, коли ти се јака страна си ги знаеш нема збор. Ама математика изгледа не ти иде.

Ако разликата е 30л на 1000км тоа значи дека на 35000км како што пиша дека поминува годишно излегува 1050л

Ако земеме дека бензинот е 1€ за литар тоа се 1050€ годишно или претворено во МКД буџет една повеќе од солидна плата
Заборави да ги допишеш сервисните интервали односно малиот и големиот сервис на бензинецот и дизелот ради споредба и цената за истите па на крај да се направи математиката како и опцијата плин кај бензинецот па да видиме со плинскиот уред колкави се вкупните трошоци во однос на дизелот.
 
Аааа чекај малку, коли ти се јака страна си ги знаеш нема збор. Ама математика изгледа не ти иде.

Ако разликата е 30л на 1000км тоа значи дека на 35000км како што пиша дека поминува годишно излегува 1050л

Ако земеме дека бензинот е 1€ за литар тоа се 1050€ годишно или претворено во МКД буџет една повеќе од солидна плата
Se izvinuvam bev vo 2800-2900Km zagledan. Toa 35000 skorz go previdov!

Ama sepak toa e samo teorija i ne e realnosta.
Drug primer, so kolata sleguvav za Mk ca. 1500-1600Km pominav potroshuvackata beshe 5,5L
Na vrajchanje od MK na istata relacija potroshiv 8,2 L

I sega sto e problemot?

Da, tokmu taka, na vrajchanje se brzav da vlezam pred polnojch vo Avstrija i niz cela Ungarija ja gazev so 180Km a i srbija ne bev ispod 140Km/h

Taka da ako i Gjoko izberi pametno i ako vozi so USUl i taa razlika ce bidi minimalna!
I kako shto reche Audiofil , treba da bara kola so golemi Intervali, Znachi VW ili Mercedes. Za BMW ne znam Kako e so intervalite!
 
Se izvinuvam bev vo 2800-2900Km zagledan. Toa 35000 skorz go previdov!

Ama sepak toa e samo teorija i ne e realnosta.
Drug primer, so kolata sleguvav za Mk ca. 1500-1600Km pominav potroshuvackata beshe 5,5L
Na vrajchanje od MK na istata relacija potroshiv 8,2 L

I sega sto e problemot?

Da, tokmu taka, na vrajchanje se brzav da vlezam pred polnojch vo Avstrija i niz cela Ungarija ja gazev so 180Km a i srbija ne bev ispod 140Km/h

Taka da ako i Gjoko izberi pametno i ako vozi so USUl i taa razlika ce bidi minimalna!
I kako shto reche Audiofil , treba da bara kola so golemi Intervali, Znachi VW ili Mercedes. Za BMW ne znam Kako e so intervalite!
Масло и филтрите исклучиво на 10000 км треба да се менуваат а големите сервиси во кои се менуваат и останати делови зависи од типот на колата и моторот:
 
Затоа не ти треба толку до децимала. И какво масло во мотор користиш кој вискозитет е битно. По танко синтетичко масло помала потрошувачка...
Танко масло надвор од спецификации > лизгање на масло во клипот > трошење на масло > сјебување на катализатор, DPF, AdBlue
 
Масло и филтрите исклучиво на 10000 км треба да се менуваат а големите сервиси во кои се менуваат и останати делови зависи од типот на колата и моторот:
Za mojata kola a i skoro site modeli na Mercedes do Euro6 ima dva tipa na maslo
229.31 specifikacija = 15000km
229.51 specifikacija = 25000Km
Vo Vito e na 50000 Km s 229.52

Kolku shto znam VW a u Audi koj imaat Longlife Maslo odaat do 50000 Km.

Ova za Diesel vozila.
Za benzinci pojma nemam.
 
Za mojata kola a i skoro site modeli na Mercedes do Euro6 ima dva tipa na maslo
229.31 specifikacija = 15000km
229.51 specifikacija = 25000Km
Vo Vito e na 50000 Km s 229.52

Kolku shto znam VW a u Audi koj imaat Longlife Maslo odaat do 50000 Km.

Ova za Diesel vozila.
Za benzinci pojma nemam.
Ако оставиш да мењаш масло во било кој сервис во Германија, веројатноста да добиеш 229.51 е еднаква на 5%.

Секаде ставаат од најефтиното и најтенкото или најдебелото масло што може да го најдат за џабе пари а притоа го наплатуваат 3х поскапо од најскапите брендови.
 
Темата за сервиси не беше спомната од членот што бараше совет за потрошувачка, така што од секоја додатна пресметка јас се оградувам.

Иначе на темата за какво уље да се користи што форсираат сервисите во Шведска за нови возила

Поголем дел се на 15000км/1год
Опел знам сигурно дека се на 20000км/1год (од пријател што вози)

Ауди/БМВ се на 30000км/2год

Ова го буткаат и на бензинци и на дизели, не викам дека е ова добро или лошо само кажувам што буткаат како практика тука.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom