Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

argenthessis

Highflyer
Член од
9 јуни 2011
Мислења
1.609
Поени од реакции
2.123
Шансата било кое возило старо една две години да се запали и да изгори само од себе е екстремно мала....многу поверојатно е дека е запалено намерно. Е сега што нема истрага како што треба кај нас е друга работа. Затоа само каско златно...доволно е една будала со шише бензин за да ти појдат десетици илјади евра во неповрат.
 
Последно уредено:
Член од
15 јуни 2013
Мислења
1.774
Поени од реакции
2.752
Шансата било кое возило старо една две години да се запали и да изгори само од себе е екстремно мала....многу поверојатно е дека е запалено намерно. Е сега што нема истрага како што треба кај нас е друга работа. Затоа само каско златно...доволно е една будала со шише бензин за да ти појдат десетици илјади евра во неповрат.
Држи вода за Цитроен, од секогаш биле познати како коли со проблеми со електриката.
 

argenthessis

Highflyer
Член од
9 јуни 2011
Мислења
1.609
Поени од реакции
2.123
Имам цитроен со години, знам многу со цитроен и тоа кршеви а не ново возило па на никој не му се запалила колата сама од себе...плус јасно се гледа на сликите во овој случај дека натурена е задната гума со бензин и запалена...колите во 99.9 % се палат сами кај моторот. Никоја не се пали на задната гума.

Никаква струја нема тука ниту пак гориво.
 
Член од
20 јануари 2023
Мислења
369
Поени од реакции
486
Имам цитроен со години, знам многу со цитроен и тоа кршеви а не ново возило па на никој не му се запалила колата сама од себе...плус јасно се гледа на сликите во овој случај дека натурена е задната гума со бензин и запалена...колите во 99.9 % се палат сами кај моторот. Никоја не се пали на задната гума.

Никаква струја нема тука ниту пак гориво.
Гориво можело да има, баш над левата задна е вратичката на резервоарот, па ако скоро било ставано на бензинска и обилно полиено и крилото и гумата (а знаат тоа да направат), тогаш малку фали некој во близина да фрли цигара и сл. Сепак. шансите се мали, треба ептем се да се совпадне.
 

Kutivce

Find Pretty Womans in your town for night
Член од
7 септември 2016
Мислења
42
Поени од реакции
13
Дечки мислење/искуство/совет?
Опел зафира дизел 1.9CDTI 120конски сили од 2008г. со 320 000 (реални километри) *нерегистриран и требаат табли* или Цитроен Ц4 Гранд Пикасо бензин/плин 1.6VTI 120конски сили од 2008 со 240 000km (реални километри) *направен сервис комлет* регистриран и со зелен картон 6.2024.
Па ве замолувам за совет помеѓу тие 2 автомовили (околу 3000 евра се и двата).
 
Член од
8 јануари 2012
Мислења
10.250
Поени од реакции
15.331
Имам цитроен со години, знам многу со цитроен и тоа кршеви а не ново возило па на никој не му се запалила колата сама од себе...плус јасно се гледа на сликите во овој случај дека натурена е задната гума со бензин и запалена...колите во 99.9 % се палат сами кај моторот. Никоја не се пали на задната гума.

Никаква струја нема тука ниту пак гориво.
Иначе како инфо....барем во последниве 20 години алектричната инсталација на колите се прави со облога од пластика која не гори. Во случај на усвитување на жиците од голема струја, пластиката ќе се зацрнува и ќе се топи, но нема да се појави пламен(освен ако во близина нема лесно запалив материјал како гориво/маст)
 

argenthessis

Highflyer
Член од
9 јуни 2011
Мислења
1.609
Поени од реакции
2.123
Дечки мислење/искуство/совет?
Опел зафира дизел 1.9CDTI 120конски сили од 2008г. со 320 000 (реални километри) *нерегистриран и требаат табли* или Цитроен Ц4 Гранд Пикасо бензин/плин 1.6VTI 120конски сили од 2008 со 240 000km (реални километри) *направен сервис комлет* регистриран и со зелен картон 6.2024.
Па ве замолувам за совет помеѓу тие 2 автомовили (околу 3000 евра се и двата).

Ако можеш најди Гранд Пикасо ама со дизел...240 000 км наводно реални па и плин ти е еднакво на мачка во вреќа. Јас искрено бензинец не би гледал со над 150 000 км поминати, па каков сака нека е. Ако има плин уште еден минус е, а не плус.

Ако си за нешто постаро Xsara Picasso 2.0 HDI нема смрт, нема дпф, има фиксен замаец...и многу имаат 500 000 км свртено без проблем.


Автоматски споено мислење:

Иначе како инфо....барем во последниве 20 години алектричната инсталација на колите се прави со облога од пластика која не гори. Во случај на усвитување на жиците од голема струја, пластиката ќе се зацрнува и ќе се топи, но нема да се појави пламен(освен ако во близина нема лесно запалив материјал како гориво/маст)
Знам друже плус и 30 години и повеќе цела инсталација на колите е преку осигурачи, тие макси што ги викаат по 80, 100, 150 ампера па не знам каков и да има спој ќе изгори овој осигурач и нема да настане пожар. Единствено кабелот што оди до алнасер и алтернатор е директ на акумулатор. Се друго е преку осигурач.
 
Последно уредено:
Член од
26 октомври 2016
Мислења
2.014
Поени од реакции
1.500
Дечки мислење/искуство/совет?
Опел зафира дизел 1.9CDTI 120конски сили од 2008г. со 320 000 (реални километри) *нерегистриран и требаат табли* или Цитроен Ц4 Гранд Пикасо бензин/плин 1.6VTI 120конски сили од 2008 со 240 000km (реални километри) *направен сервис комлет* регистриран и со зелен картон 6.2024.
Па ве замолувам за совет помеѓу тие 2 автомовили (околу 3000 евра се и двата).
Citroenot sprema zafirata e nula. Ali podobra varijanta ti e citroenot poso sprema cenata zafirata e popara a tie koli se izgor za odrzuvanje. Citroenot VTI motor smrt nema i trpi visoki km taka da citroenot. Zafira zdrava mnogu tesko se naojga i najcesto se umreni od tovaranje i vozennje a dobra zafira ispod 4500 tesko da najdis. Tie po 3000 evra se kanti.
 
Член од
20 јануари 2023
Мислења
369
Поени од реакции
486
Ако можеш најди Гранд Пикасо ама со дизел...240 000 км наводно реални па и плин ти е еднакво на мачка во вреќа. Јас искрено бензинец не би гледал со над 150 000 км поминати, па каков сака нека е. Ако има плин уште еден минус е, а не плус.

Ако си за нешто постаро Xsara Picasso 2.0 HDI нема смрт, нема дпф, има фиксен замаец...и многу имаат 500 000 км свртено без проблем.


Автоматски споено мислење:



Знам друже плус и 30 години и повеќе цела инсталација на колите е преку осигурачи, тие макси што ги викаат по 80, 100, 150 ампера па не знам каков и да има спој ќе изгори овој осигурач и нема да настане пожар. Единствено кабелот што оди до алнасер и алтернатор е директ на акумулатор. Се друго е преку осигурач.
Плинот не е воопшто лош за бензинскиот мотор, напротив, барем така велат најголем дел од стручњаците. Зошто? Прво, плинот согорува многу почисто и скоро да не прави талози и гареж, второ и најважно-минимално го расипува уљето поради согорувањето без остаток така да моторот работи со уље во добра кондиција скоро па до неговата замена. Мала мана на плинот е што во цилиндрите развива за 100-150 степени повисока температура, но точно се знае кои мотори се со поосетливи вентили и кај кои не се препорачува плин (најчесто некои од јапонците). А добар дел од нашите мајстори не го сакаат плинот затоа што не го познаваат, па треба да те упатат на друг мајстор.
Еве и лично искуство, 14 години возев (и уште понекогаш ја возам) Алфа 156 2.0 со 155 КС, чиј мотор е познат како понежен, на 70,000 и ставив плин и сега има 230,000 без никаков проблем, троши плин во грам исто ко на почетокот. Одржувањето на плинот не е скапо, едно филтерче се менува на 15,000 и уште едно на 30,000 км, а за овој период плинот имаше поправка само замена мембрана на „расплињачата“. Само треба да се избегнуваат приучени мајстори за монтажа и одржување на плинот, што е општо правило за било што :) , но барем кај плинот се знаат добрите.
 
Член од
17 ноември 2014
Мислења
4.791
Поени од реакции
7.428
Само треба да се избегнуваат приучени мајстори за монтажа и одржување на плинот, што е општо правило за било што :) , но барем кај плинот се знаат добрите.
E toa e najgolemiot problem vo MK!
SITE se priuceni i pojma od zhivotot nemaat!
Nema majstor vo MK shto znae profesionalno da namesti plin so podesuvanje na softverot na motort!
Vo najdobar slucaj mozhebi ce dobijash nekoj " standarden" Chip od Internet! Ama i toa skoro neverojatno.
Letoska vidov edna Skoda so namesten plin, kostata do nebo mi se krena! Si rekov " coekov e srejcen shto nema kade"

Inace pravilno podessuvanje kaj profi izgleda otprilika vaka


 
Последно уредено:
Член од
11 март 2023
Мислења
1.451
Поени од реакции
1.886
Screenshot_20230919-210028_Gallery.jpg
2021 пролет ја купувам колата
2021 зимо некаде, се јава грешкава (светат ABS и ESP, а извичникот трепка) - ја гасат преку комп. и тера цела година.
2022 светнува истата грешка, пробаа да ја гасат, се гаси, крева колата над 20 и се пали пак. Тера цела година така сега со светнато.

(Секоја недела минувам по оштетен регионален пат со доста дупки барем 2 пати, па можно е некое кабле да е размрдано?)

Исто паралелно со проблемот, пред две недели открив дека глицерин нема во резервоарчето. Му ставив, цело тубе го собра и уште собираше. Сега треба скоро скроз да стиснам на кочницата па да закочи. Може да е поврзан проблемот?

Или ако не, што е ова и каде да го барам чарето. Од кај што сумниеден мајстор не сака да го провери, "презафатени се" па одбиваат посериозни работи. Инаку ја сервисирам во овластен, па не знам зошто не открија ништо таму на сервис.

Се работи за Audi A3 2009 facelift моделот.
 
Член од
17 ноември 2014
Мислења
4.791
Поени од реакции
7.428
Прегледај го приврзокот 391298
2021 пролет ја купувам колата
2021 зимо некаде, се јава грешкава (светат ABS и ESP, а извичникот трепка) - ја гасат преку комп. и тера цела година.
2022 светнува истата грешка, пробаа да ја гасат, се гаси, крева колата над 20 и се пали пак. Тера цела година така сега со светнато.

(Секоја недела минувам по оштетен регионален пат со доста дупки барем 2 пати, па можно е некое кабле да е размрдано?)

Исто паралелно со проблемот, пред две недели открив дека глицерин нема во резервоарчето. Му ставив, цело тубе го собра и уште собираше. Сега треба скоро скроз да стиснам на кочницата па да закочи. Може да е поврзан проблемот?

Или ако не, што е ова и каде да го барам чарето. Од кај што сумниеден мајстор не сака да го провери, "презафатени се" па одбивааt посериозни работи. Инаку ја сервисирам во овластен, па не знам зошто не открија ништо таму на сервис.

Се работи за Audi A3 2009 facelift моделот.
1. Da ti ebam toa ovlastenite majstori!
2.Proveri si gi pod hitno kocnicite! Pred se Ispushti vozduho od sistemot AKO glicerinot bil skroz na nula vo rezervoarceto.
Rezervoarceto po pravilo se prazni koga ce se izedat plockite! Shto znaci koga ce stavish novi mora cilindarcinata da se vratat nazad i rezervoarceto pak ce se napolni(ili ce preteci ako imash premnogu tureno)
3. Greshkava na slikava znaci deka ABSot ne dobiva pravilen signal od Trkalata (Edno ili povejce) mozhi da e otiden senzorot ili ABS Prstenot, ili stekerceto da ima voda primnato ili kontaktite da se rdjosani!

Da si kaj mene ce ti go sredam za 1 Saat. A za da go sredish ti treba diagnostika so Oszilloskot merenje .
Kako mojava shto ja prodavam na forumov :vozbud: Bosch KTS 650 KTS670....

I ushte ednash pojdi kaj tie tvoite majstori i reci mu da si edbat mater i vrzimu po eden shamar!
Caos
Автоматски споено мислење:

Da se nadopolnam!
 
Последно уредено:
Член од
25 ноември 2013
Мислења
1.657
Поени од реакции
1.518
Прегледај го приврзокот 391298
2021 пролет ја купувам колата
2021 зимо некаде, се јава грешкава (светат ABS и ESP, а извичникот трепка) - ја гасат преку комп. и тера цела година.
2022 светнува истата грешка, пробаа да ја гасат, се гаси, крева колата над 20 и се пали пак. Тера цела година така сега со светнато.

(Секоја недела минувам по оштетен регионален пат со доста дупки барем 2 пати, па можно е некое кабле да е размрдано?)

Исто паралелно со проблемот, пред две недели открив дека глицерин нема во резервоарчето. Му ставив, цело тубе го собра и уште собираше. Сега треба скоро скроз да стиснам на кочницата па да закочи. Може да е поврзан проблемот?

Или ако не, што е ова и каде да го барам чарето. Од кај што сумниеден мајстор не сака да го провери, "презафатени се" па одбиваат посериозни работи. Инаку ја сервисирам во овластен, па не знам зошто не открија ништо таму на сервис.

Се работи за Audi A3 2009 facelift моделот.
Greskata na slikata moze da bide od mnogu raboti, ne samo od ona sho mehanicarov podolu te sovetuval. ;)

Moze da e mnogu ednostavno ko izgoren osigurac, a moze da e ABS modul ili pumpa.
Duri i wheel bearing ke ti ja pojave istata greska.

 

Kajgana Shop

На врв Bottom