Држи вода за Цитроен, од секогаш биле познати како коли со проблеми со електриката.Шансата било кое возило старо една две години да се запали и да изгори само од себе е екстремно мала....многу поверојатно е дека е запалено намерно. Е сега што нема истрага како што треба кај нас е друга работа. Затоа само каско златно...доволно е една будала со шише бензин за да ти појдат десетици илјади евра во неповрат.
Гориво можело да има, баш над левата задна е вратичката на резервоарот, па ако скоро било ставано на бензинска и обилно полиено и крилото и гумата (а знаат тоа да направат), тогаш малку фали некој во близина да фрли цигара и сл. Сепак. шансите се мали, треба ептем се да се совпадне.Имам цитроен со години, знам многу со цитроен и тоа кршеви а не ново возило па на никој не му се запалила колата сама од себе...плус јасно се гледа на сликите во овој случај дека натурена е задната гума со бензин и запалена...колите во 99.9 % се палат сами кај моторот. Никоја не се пали на задната гума.
Никаква струја нема тука ниту пак гориво.
Иначе како инфо....барем во последниве 20 години алектричната инсталација на колите се прави со облога од пластика која не гори. Во случај на усвитување на жиците од голема струја, пластиката ќе се зацрнува и ќе се топи, но нема да се појави пламен(освен ако во близина нема лесно запалив материјал како гориво/маст)Имам цитроен со години, знам многу со цитроен и тоа кршеви а не ново возило па на никој не му се запалила колата сама од себе...плус јасно се гледа на сликите во овој случај дека натурена е задната гума со бензин и запалена...колите во 99.9 % се палат сами кај моторот. Никоја не се пали на задната гума.
Никаква струја нема тука ниту пак гориво.
Дечки мислење/искуство/совет?
Опел зафира дизел 1.9CDTI 120конски сили од 2008г. со 320 000 (реални километри) *нерегистриран и требаат табли* или Цитроен Ц4 Гранд Пикасо бензин/плин 1.6VTI 120конски сили од 2008 со 240 000km (реални километри) *направен сервис комлет* регистриран и со зелен картон 6.2024.
Па ве замолувам за совет помеѓу тие 2 автомовили (околу 3000 евра се и двата).
Знам друже плус и 30 години и повеќе цела инсталација на колите е преку осигурачи, тие макси што ги викаат по 80, 100, 150 ампера па не знам каков и да има спој ќе изгори овој осигурач и нема да настане пожар. Единствено кабелот што оди до алнасер и алтернатор е директ на акумулатор. Се друго е преку осигурач.Иначе како инфо....барем во последниве 20 години алектричната инсталација на колите се прави со облога од пластика која не гори. Во случај на усвитување на жиците од голема струја, пластиката ќе се зацрнува и ќе се топи, но нема да се појави пламен(освен ако во близина нема лесно запалив материјал како гориво/маст)
Citroenot sprema zafirata e nula. Ali podobra varijanta ti e citroenot poso sprema cenata zafirata e popara a tie koli se izgor za odrzuvanje. Citroenot VTI motor smrt nema i trpi visoki km taka da citroenot. Zafira zdrava mnogu tesko se naojga i najcesto se umreni od tovaranje i vozennje a dobra zafira ispod 4500 tesko da najdis. Tie po 3000 evra se kanti.Дечки мислење/искуство/совет?
Опел зафира дизел 1.9CDTI 120конски сили од 2008г. со 320 000 (реални километри) *нерегистриран и требаат табли* или Цитроен Ц4 Гранд Пикасо бензин/плин 1.6VTI 120конски сили од 2008 со 240 000km (реални километри) *направен сервис комлет* регистриран и со зелен картон 6.2024.
Па ве замолувам за совет помеѓу тие 2 автомовили (околу 3000 евра се и двата).
Плинот не е воопшто лош за бензинскиот мотор, напротив, барем така велат најголем дел од стручњаците. Зошто? Прво, плинот согорува многу почисто и скоро да не прави талози и гареж, второ и најважно-минимално го расипува уљето поради согорувањето без остаток така да моторот работи со уље во добра кондиција скоро па до неговата замена. Мала мана на плинот е што во цилиндрите развива за 100-150 степени повисока температура, но точно се знае кои мотори се со поосетливи вентили и кај кои не се препорачува плин (најчесто некои од јапонците). А добар дел од нашите мајстори не го сакаат плинот затоа што не го познаваат, па треба да те упатат на друг мајстор.Ако можеш најди Гранд Пикасо ама со дизел...240 000 км наводно реални па и плин ти е еднакво на мачка во вреќа. Јас искрено бензинец не би гледал со над 150 000 км поминати, па каков сака нека е. Ако има плин уште еден минус е, а не плус.
Ако си за нешто постаро Xsara Picasso 2.0 HDI нема смрт, нема дпф, има фиксен замаец...и многу имаат 500 000 км свртено без проблем.
Автоматски споено мислење:
Знам друже плус и 30 години и повеќе цела инсталација на колите е преку осигурачи, тие макси што ги викаат по 80, 100, 150 ампера па не знам каков и да има спој ќе изгори овој осигурач и нема да настане пожар. Единствено кабелот што оди до алнасер и алтернатор е директ на акумулатор. Се друго е преку осигурач.
E toa e najgolemiot problem vo MK!Само треба да се избегнуваат приучени мајстори за монтажа и одржување на плинот, што е општо правило за било што , но барем кај плинот се знаат добрите.
1. Da ti ebam toa ovlastenite majstori!Прегледај го приврзокот 391298
2021 пролет ја купувам колата
2021 зимо некаде, се јава грешкава (светат ABS и ESP, а извичникот трепка) - ја гасат преку комп. и тера цела година.
2022 светнува истата грешка, пробаа да ја гасат, се гаси, крева колата над 20 и се пали пак. Тера цела година така сега со светнато.
(Секоја недела минувам по оштетен регионален пат со доста дупки барем 2 пати, па можно е некое кабле да е размрдано?)
Исто паралелно со проблемот, пред две недели открив дека глицерин нема во резервоарчето. Му ставив, цело тубе го собра и уште собираше. Сега треба скоро скроз да стиснам на кочницата па да закочи. Може да е поврзан проблемот?
Или ако не, што е ова и каде да го барам чарето. Од кај што сумниеден мајстор не сака да го провери, "презафатени се" па одбивааt посериозни работи. Инаку ја сервисирам во овластен, па не знам зошто не открија ништо таму на сервис.
Се работи за Audi A3 2009 facelift моделот.
Greskata na slikata moze da bide od mnogu raboti, ne samo od ona sho mehanicarov podolu te sovetuval.Прегледај го приврзокот 391298
2021 пролет ја купувам колата
2021 зимо некаде, се јава грешкава (светат ABS и ESP, а извичникот трепка) - ја гасат преку комп. и тера цела година.
2022 светнува истата грешка, пробаа да ја гасат, се гаси, крева колата над 20 и се пали пак. Тера цела година така сега со светнато.
(Секоја недела минувам по оштетен регионален пат со доста дупки барем 2 пати, па можно е некое кабле да е размрдано?)
Исто паралелно со проблемот, пред две недели открив дека глицерин нема во резервоарчето. Му ставив, цело тубе го собра и уште собираше. Сега треба скоро скроз да стиснам на кочницата па да закочи. Може да е поврзан проблемот?
Или ако не, што е ова и каде да го барам чарето. Од кај што сумниеден мајстор не сака да го провери, "презафатени се" па одбиваат посериозни работи. Инаку ја сервисирам во овластен, па не знам зошто не открија ништо таму на сервис.
Се работи за Audi A3 2009 facelift моделот.