Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Кај мене така правеше на 1.9 ради филтрите за воздух и нафта, иако беа сменети пред 10-11 месеци, т.е. нецела година

Голема шанса има и ЕГР вентилот да ти е запушен, а ако го немаш блокирано те чека ччистење на цела усисна грана
Сега правев мал сервис пред 5 дена, после кој како малку да е подобро но не како шо беше, најголем проблем гледам ви потрошувачката, од 5,3 градска сега е 6,7!!!
Автоматски споено мислење:

Napravi diagnostika prvo. Dizni ne se sigurno a toj majstoro od maticen odpisigo. Ili DPF ili egr. Toe najcest problem. Mozno e i MAF senzor ama za da se znaj odi prvo diagnostika. Pisi od koj grad si ke te upatime kaj nekoj dobar.
Од Битола. Тоа дпф или егр се смета за скапа поправка или?
 
Сега правев мал сервис пред 5 дена, после кој како малку да е подобро но не како шо беше, најголем проблем гледам ви потрошувачката, од 5,3 градска сега е 6,7!!!
Автоматски споено мислење:


Од Битола. Тоа дпф или егр се смета за скапа поправка или?
Ne e bas skapa ama ednas plajkas i za stalno si rajat.
Screenshot_2023-08-18-17-28-43-060_com.google.android.dialer.jpg
Barajgo za dijagnostika dobar e. Se naojga gore dovlezik kaj josifov na prvata krivina levo.
Vrtis levo i na edno 30 metra odma desno po zemjeno pattce tuka prat diagnostika. Tuka e i veleso mehanicaro. Na lice mesto mozat vo eden den da isklucat se i rajat si. Racunaj 100 evra se nase e.
 
Сега правев мал сервис пред 5 дена, после кој како малку да е подобро но не како шо беше, најголем проблем гледам ви потрошувачката, од 5,3 градска сега е 6,7!!!
Автоматски споено мислење:


Од Битола. Тоа дпф или егр се смета за скапа поправка или?
Jas iskrsiv i iskluciv dpf i egr, vekje 2 godini teram bez problem. 100 evra isklucuvanje na pcm
 
Ne e bas skapa ama ednas plajkas i za stalno si rajat.
Прегледај го приврзокот 388047
Barajgo za dijagnostika dobar e. Se naojga gore dovlezik kaj josifov na prvata krivina levo.
Vrtis levo i na edno 30 metra odma desno po zemjeno pattce tuka prat diagnostika. Tuka e i veleso mehanicaro. Na lice mesto mozat vo eden den da isklucat se i rajat si. Racunaj 100 evra se nase e.
Што е дпф и егр?
Имам слушнато дека дпф е за прочистување на уздувните гасови или грешам.
Што им е точно функцијата?
Дали се поправаат и како би и се понашала колата без нив?
Тие влијаат на потрошувачката на гориво?
 
DPF
Што е дпф и егр?
Имам слушнато дека дпф е за прочистување на уздувните гасови или грешам.
Што им е точно функцијата?
Дали се поправаат и како би и се понашала колата без нив?
Тие влијаат на потрошувачката на гориво?
DPF e diesel particulate filter,filter za namaluvanje na Co2 cesticki,izduvni gasovi
a EGR e exhaust gas recirculation fakticki gi preravotuva izduvnite gasovi ama so tek na vreme se zatnuvat i mora promena ili gasenje. Da kupis nov dpf e nad 1000 evra a mov egr e 200 evra minium. Zato najisplatlivo e gasenje i rajat si.
Na dpf iamas dve sondi,ednata idi od katrerot za maslo a drugata e od rezervarot za nafta. Koga ke.se zatni dpf,avtomacki ecu kompjuterot pusta gorivo i maslo i pravi smesa za da go izgori garezot i tuka se zgolemuva potrosnja na gorivo. Ako e mnogu zatnat,nemozi da napravi regeneracija i celata smesa mesavina na maslo i nafta se vrajka vo karterot.
 
Што е дпф и егр?
Имам слушнато дека дпф е за прочистување на уздувните гасови или грешам.
Што им е точно функцијата?
Дали се поправаат и како би и се понашала колата без нив?
Тие влијаат на потрошувачката на гориво?
-DPF е како лонец од ауспухот, само што пречистува издувни гасови. Нешто како јак филтер

-EGR е вентил, Е сега замилси вака- на ауспухот странично му бушиш дупка и заваруваш цевка. После цевката ставаш вентил/славина како од чешма. На мали обртаи и низ град оваа чешма е отворена и дел од чадот оди дирекно во усисната грана, т.е. таму каде влегува воздухот низ филтерот за воздух иод таму оди во клиповите

Така во комората за согоревање дел има чист воздух а дел чад , и тоа црн. целта е кога не ти треба голема снага на моторот(во град и на семафори) наместо воздух/кислород се внесува чад, а со тоа помалку кислород=помалку оксиди кои се штетни

Е сега...од црниот чад што се враќа назад....се затестува цел усисен систем и моторот не влечи
 
Што би било подобро,т.е. попаметно да се репарира старата турбина или половна да купам..нова нејќам да давам пари..Алфа 147?
 
Што би било подобро,т.е. попаметно да се репарира старата турбина или половна да купам..нова нејќам да давам пари..Алфа 147?
репарација кај некој што дава гаранција. Половна може ако сакаш поевтино да поминеш.
 
Што би било подобро,т.е. попаметно да се репарира старата турбина или половна да купам..нова нејќам да давам пари..Алфа 147?
Repariranje so hybrid kuleri. Dobivas mnogu pojke snaga i pogolema trajnost.
 
DPF

DPF e diesel particulate filter,filter za namaluvanje na Co2 cesticki,izduvni gasovi
a EGR e exhaust gas recirculation fakticki gi preravotuva izduvnite gasovi ama so tek na vreme se zatnuvat i mora promena ili gasenje. Da kupis nov dpf e nad 1000 evra a mov egr e 200 evra minium. Zato najisplatlivo e gasenje i rajat si.
Na dpf iamas dve sondi,ednata idi od katrerot za maslo a drugata e od rezervarot za nafta. Koga ke.se zatni dpf,avtomacki ecu kompjuterot pusta gorivo i maslo i pravi smesa za da go izgori garezot i tuka se zgolemuva potrosnja na gorivo. Ako e mnogu zatnat,nemozi da napravi regeneracija i celata smesa mesavina na maslo i nafta se vrajka vo karterot.
Зарем гори масло во филтерот кога прави регенерација? Ако е така тогаш колата да ти гори пола литар на година би било во ред?
 
Imaat smesa tecnost servisive za cistenje na dpf. Mojot bese 100% zapusen, ne mozea so 3 litra solna kiselina da go iscistat. Otidov u opel auto cem tetovo za 3 saati go iscistija. Nikako ne go secite / frlajte ne bidete glupi. Ne e skapo cistenjeto.

Sent from my phone using Tapatalk
 
DPF се вади и машински се чисти. ЕГР исто се чисти. Највеќе мислат дека ќе ги тргнат проблемите од глава со вадење, но најчесто пун е и усисот со карбон. Тие клапни што отвараат и затвараат, све е тоа запечено. Еве пример слика.

BMW-N47-Engine-intake-valve-and-port-walnut-cleaning-07.jpg
 
DPF

DPF e diesel particulate filter,filter za namaluvanje na Co2 cesticki,izduvni gasovi
a EGR e exhaust gas recirculation fakticki gi preravotuva izduvnite gasovi ama so tek na vreme se zatnuvat i mora promena ili gasenje. Da kupis nov dpf e nad 1000 evra a mov egr e 200 evra minium. Zato najisplatlivo e gasenje i rajat si.
Na dpf iamas dve sondi,ednata idi od katrerot za maslo a drugata e od rezervarot za nafta. Koga ke.se zatni dpf,avtomacki ecu kompjuterot pusta gorivo i maslo i pravi smesa za da go izgori garezot i tuka se zgolemuva potrosnja na gorivo. Ako e mnogu zatnat,nemozi da napravi regeneracija i celata smesa mesavina na maslo i nafta se vrajka vo karterot.
Дали дијагностока точно ќе кажи 100 % што е проблемот, дали е до нив, според симптомите вие типувате на дпф и егр?
Ако ги исклучам Што ќе се случува со колата, ќе троши исто и дали ќе чади или исто ќе се понаша, имам читано дека во Србија не поминуваат технички ако немаат дпф, можеби и кај нас ќе дојди ова?
Дали ако се исклучат можи пак да се вратат по потреба?
Дали можи да се изврши некое генерално прочистување или со тек на време пак ќе се затни!!!
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom