Интернет радио и телевизија (стримови, прашања, генерална дискусија...)

Член од
26 октомври 2019
Мислења
588
Поени од реакции
1.412
Ajde reću ti ovako. Radi se o potpuno istom serveru. Na jedan config daje ban ip poslije nekih 50 upita. Na drugi config NIKAD. Fino je kolega rekao. Svaki server je alergičan na nešto drugo. Jebg ako imaš config gdje vuće i datum rođenja vlasnika, naravno da ćeš dobit ban.
Vecini je bitnije sarenilo od funkcije:)
 
Член од
27 февруари 2017
Мислења
893
Поени од реакции
3.741
Vec smo u vise navrata zakljucili da je ovo sve skupa hobi i zajebancija, dakle, aktivnost u slobodno vrijeme, cisto da se popuni visak istog.
Osobno se bavim piskaranjem konfiga, nisu sad to neki "state of the art" konfizi kao kod nekih clanova, ja sam ipak amater.
Pokusavam ih napraviti kvazi univerzalnim ali ima toliko razlicitih pristupa svemu ovome da je potrebno uvesti odredjene varijable koje ce promjeniti ponasanje samog konfiga u ovisnosti kako server "dise", kako rece @lemi.
Znaci, svejedno treba malo ukljuciti mozak kako kaze kolega, al' dobro, ja sam amater po tom pitanju i nisam mozda kompetentan, vjerovatno su neki kolege to puno kvalitetnije i smislenije rijesili u svojim uradcima.

btw, proxy stvarno ne treba za skeniranje 99,9 % servera.
 
Член од
24 јули 2016
Мислења
2.456
Поени од реакции
4.009
Vec smo u vise navrata zakljucili da je ovo sve skupa hobi i zajebancija, dakle, aktivnost u slobodno vrijeme, cisto da se popuni visak istog.
Osobno se bavim piskaranjem konfiga, nisu sad to neki "state of the art" konfizi kao kod nekih clanova, ja sam ipak amater.
Pokusavam ih napraviti kvazi univerzalnim ali ima toliko razlicitih pristupa svemu ovome da je potrebno uvesti odredjene varijable koje ce promjeniti ponasanje samog konfiga u ovisnosti kako server "dise", kako rece @lemi.