Vanlok
deus ex machina
- Член од
- 30 мај 2009
- Мислења
- 25.800
- Поени од реакции
- 34.052
Тоа се тие „edge case случаи“ каде од обичен судар, наместо понекоја модрица се добиваат јагленисани лешови. Во секунда се развиваат неверојатно високи температури, буквално немаш време да излезеш надовор. Доволно е физичко пробивање на некоја од келиите, или дури и само краток контакт некаде пред заштитата (или нејзино откажување).
Едноставно таква е технологијата на батериите. Мене ми е шубе на пријатели кога им давам лампи со литиум-јонски батерии, и реално не знам за кој тоа таквата заштеда во пари (во однос на возење на дизел/бензин) или помало загадување, е доволен мотив за да седи над куп такви батерии... И каква „заштеда“ кога аутата се достапни само затоа што се субвенционирани со пари од народот. Додека самите батерии чинат $5,000 до $20,000 и замисли треба да ги менуваш секоја 5-та 6-та година. И пак одново секоја 5-та 6-та година. Колку гориво трошиш за тоа време?? Дали е макар дел од тие пари?
Мислам еј, $5,000 до $20,000 за менување батерии?
Па овде луѓето најчесто бараат кола од $5,000 или нешто поскапа. Цела кола, не да ги даваат тие пари секои неколку години. Затоа го прашав каде живее, со овој стандард овде секако не е разумен концептот. Не дека и на запад е разумно, посебно кога ќе оди во меинстрим.
И замисли возиш малку подалеку, на пример до Хрватска... Па зарем на секои пар часови, ќе застанува пар часови да ги полниш батериите. Ни инфраструктура има, ни ништо. Не за џабе се тие купишта слики како влечат со себе дизел генератори на подолги патувања со нивите електрични аутомобили. Чиста идиотштина.
Некогаш ќе се деси оваа смена на парадигма, ама не сега туку со некоја следна генерација на подобри технологии. Кога мотивот ќе биде практичен и исплатлив, а не политички.
Едноставно таква е технологијата на батериите. Мене ми е шубе на пријатели кога им давам лампи со литиум-јонски батерии, и реално не знам за кој тоа таквата заштеда во пари (во однос на возење на дизел/бензин) или помало загадување, е доволен мотив за да седи над куп такви батерии... И каква „заштеда“ кога аутата се достапни само затоа што се субвенционирани со пари од народот. Додека самите батерии чинат $5,000 до $20,000 и замисли треба да ги менуваш секоја 5-та 6-та година. И пак одново секоја 5-та 6-та година. Колку гориво трошиш за тоа време?? Дали е макар дел од тие пари?
Мислам еј, $5,000 до $20,000 за менување батерии?
Па овде луѓето најчесто бараат кола од $5,000 или нешто поскапа. Цела кола, не да ги даваат тие пари секои неколку години. Затоа го прашав каде живее, со овој стандард овде секако не е разумен концептот. Не дека и на запад е разумно, посебно кога ќе оди во меинстрим.
И замисли возиш малку подалеку, на пример до Хрватска... Па зарем на секои пар часови, ќе застанува пар часови да ги полниш батериите. Ни инфраструктура има, ни ништо. Не за џабе се тие купишта слики како влечат со себе дизел генератори на подолги патувања со нивите електрични аутомобили. Чиста идиотштина.
Некогаш ќе се деси оваа смена на парадигма, ама не сега туку со некоја следна генерација на подобри технологии. Кога мотивот ќе биде практичен и исплатлив, а не политички.