Во моментов не постои технологија која може да ги замени фосилните горива. Електричните возила се добри само за во град: такси возила, доставни возила и слично т.е возила кои во текот на денот нема да мора да се полнат. Иако доколку сите возила што спаѓаат во оваа група се заменат со електрични шемата за потрошувачка на електрична енергија значително ќе се измести. Ќе има покачување на потрошувачката на електрична енергија а со тоа и на ангажираната моќност после 17 часот, кога овие возила ќе се полнат.
И тоа како има инфраструктура за полнење, има повеќе од пола век.
Особено на Запад, каде секоја бандера е надоградена со опрема за полнење.
Батериската технологија е една од најодржливите во секоја смисла.
Цената драстично и паѓа, перформансите постојано се подобруваат, лесни се за рециклирање.
Ако има некоја технологија чија иднина е светла, тогаш тоа се батериите.
Нуклеарки, ветерници и соларни централи.
Само ветерниците и соларните централи обезбедуваат енергетска независност.
Во се останато зависиш од некого, а тоа има последици. Затоа и големи вложувања во овие извори.
Како не постои?
Електричните возила се подобри во секој аспект, освен range, но и тоа не е проблем на Запад имајќи предвид дека веќе имаат развиена инфраструктура за полнење.
Со оглед на фактот дека батериската технологија напредува како технологијата за чипови, за неколку години ќе биде решено и тоа.
Нуклеарки, ветерници и соларни централи.
Само ветерниците и соларните централи обезбедуваат енергетска независност.
Во се останато зависиш од некого, а тоа има последици. Затоа и големи вложувања во овие извори.
Како што реков, цената на електричните возила е субвенционирана од даноците од луѓето (кои не возат електрични возила). Со „бесплатна“ струја полнат (бесплатна за нив, пошто ја плаќаме сите други). Сите тие кои возикаат такви аута несомнено си мислат дека се многу паметни. Но кога ќе треба да ги заменуваат ослабените откажани батерии, нешто што ќе кошта колку солиден дел од цената на самото ауто, тогаш друга ќе биде приказната. Заменските сетови батерии се и скапи, и понеквалитетни од иницијалните кои доаѓаат со аутото.
И тоа како има инфраструктура за полнење, има повеќе од пола век.
Особено на Запад, каде секоја бандера е надоградена со опрема за полнење.
Батериската технологија е една од најодржливите во секоја смисла.
Цената драстично и паѓа, перформансите постојано се подобруваат, лесни се за рециклирање.
Ако има некоја технологија чија иднина е светла, тогаш тоа се батериите.
За литиум-јонските технологија на батерии ако зборуваме, тогаш не. Не е одржлива ниту прикладна за ваква употреба. Има неколку нови концепти на батерии во најава, но сеуште ништо комерцијално употребливо... Јас колку што знам и следам, можеби има нешто ново.
Литиум-јонските батерии се скапи, и нестабилни во некои ситуации. Како што сведочиме од бројните примери на спонтано запалени електрични возила, некои и со власниците внатре. Некогаш се палат и на полнење, некогаш спонтано, а некогаш и при релативно лесни судари каде луѓето во обилно ауто би прошле и без гребаница а не јагленосани... Да не линкаме примери, истражи.
И тоа како има инфраструктура за полнење, има повеќе од пола век.
Особено на Запад, каде секоја бандера е надоградена со опрема за полнење.
Батериската технологија е една од најодржливите во секоја смисла.
Цената драстично и паѓа, перформансите постојано се подобруваат, лесни се за рециклирање.
Ако има некоја технологија чија иднина е светла, тогаш тоа се батериите.
Нуклеарки, ветерници и соларни централи.
Само ветерниците и соларните централи обезбедуваат енергетска независност.
Во се останато зависиш од некого, а тоа има последици. Затоа и големи вложувања во овие извори.
Како не постои?
Електричните возила се подобри во секој аспект, освен range, но и тоа не е проблем на Запад имајќи предвид дека веќе имаат развиена инфраструктура за полнење.
Со оглед на фактот дека батериската технологија напредува како технологијата за чипови, за неколку години ќе биде решено и тоа.
Земи користи електрично возило за товарање ќе видиме колку батеријата ќе се троши бргу. Тие магични бројки што се фалат ќе ги снема за многу кратко.
Друга работа викаш соларни панели и ветерници биле лекот. Што ако снемаш сонце и ветер? Како ќе работат.
Настрана што ветерниците бараат големо одржавање и мора да се заменат кога ќе им дојде рокот. Не се рециклираат воопшто па гледав дека ги закопувале перките.
Како што реков, цената на електричните возила е субвенционирана од даноците од луѓето (кои не возат електрични возила). Со „бесплатна“ струја полнат (бесплатна за нив, пошто ја плаќаме сите други). Сите тие кои возикаат такви аута несомнено си мислат дека се многу паметни. Но кога ќе треба да ги заменуваат ослабените откажани батерии, нешто што ќе кошта колку солиден дел од цената на самото ауто, тогаш друга ќе биде приказната. Заменските сетови батерии се и скапи, и понеквалитетни од иницијалните кои доаѓаат со аутото.
За литиум-јонските технологија на батерии ако зборуваме, тогаш не. Не е одржлива ниту прикладна за ваква употреба. Има неколку нови концепти на батерии во најава, но сеуште ништо комерцијално употребливо... Јас колку што знам и следам, можеби има нешто ново.
Литиум-јонските батерии се скапи, и нестабилни во некои ситуации. Како што сведочиме од бројните примери на спонтано запалени електрични возила, некои и со власниците внатре. Некогаш се палат и на полнење, некогаш спонтано, а некогаш и при релативно лесни судари каде луѓето во обилно ауто би прошле и без гребаница а не јагленосани... Да не линкаме примери, истражи.
Точно; „електрификацијата„ на сите возила и арчењето надеж дека „соларците„ и ветерните турбини се решението за загадувањето на атмосферата, се само уште една лага во низот од лаги кои ни се наметнуваат медиумски.
Сите слабости од наведеното се познати уште денес и бесмислено е надевањето дека во иднина, ќе бидат решнени техничките слабости од споменатите технологии.
На „Интернет„ веќе се достапни издржани коментари кои укажуваат на слабостите од „решенијата„ кои насилно ни‘ се наметнуваат...нема потреба да ги наведувам, лесно се достапни.
Можеби во иднина, но денешните побарувања се далеку поголеми од тоа што го нудат обновливите извори. Посебно во неизбежните периоди без сонце/ветер, итн.
Се согласувам. Ветерниците и соларните централи се засега релативно мал процент од вкупната годишна потрошуачка. Далеку од 9 магнитуди, но разликата е голема.
Но мора да се движи во таа насока. Кој е другиот избор? Не можеш засекогаш да зависиш од јаглен и нафта. На крајот на краиштата, тие се потрошливи (обновливоста им е екстремно бавна споредено со потрошувачката) и евентуално мора да бидат заменети. Настрана загадувањето и емитувањето на СО2, туку идат и со еден куп политички и останат багаж.
Позитивното е што фотоволтаиците и батериите се технологии кои драстично напредуваат последниве 10тина години. Цената им паѓа, ефикасноста расте.
Засега не, но за 2-3 децении имаат добар изглед да бидат доминантен извор на енергија.
Како што реков, цената на електричните возила е субвенционирана од даноците од луѓето (кои не возат електрични возила). Со „бесплатна“ струја полнат (бесплатна за нив, пошто ја плаќаме сите други). Сите тие кои возикаат такви аута несомнено си мислат дека се многу паметни. Но кога ќе треба да ги заменуваат ослабените откажани батерии, нешто што ќе кошта колку солиден дел од цената на самото ауто, тогаш друга ќе биде приказната. Заменските сетови батерии се и скапи, и понеквалитетни од иницијалните кои доаѓаат со аутото.
Од сајтот на Ексон го препиша ова?
Да знаеш колку се субвенционирани производителите на нафта не би пишувал вака. Заебанција се субвенциите за електрични автомобили споредено со субвенциите за нафта.
Периодот на директно субвенционирање на електрични возила е при крај. Побарувачката на електрични возила е во константен раст.
Секоја компанија има гаранција на батеријата онолку колку што е и просечното користење на автомобил. Тоа значи дека замената е бесплатна доколку нешто се случи со батеријата.
За литиум-јонските технологија на батерии ако зборуваме, тогаш не. Не е одржлива ниту прикладна за ваква употреба. Има неколку нови концепти на батерии во најава, но сеуште ништо комерцијално употребливо... Јас колку што знам и следам, можеби има нешто ново.
Баш напротив. Литиумските батерии се технологијата што има најголем напредок последниве 10тина години.
Цената е намалена неколку пати, енергијата по килограм зголемена неколкукратно.
Литиум-јонските батерии се скапи, и нестабилни во некои ситуации. Како што сведочиме од бројните примери на спонтано запалени електрични возила, некои и со власниците внатре. Некогаш се палат и на полнење, некогаш спонтано, а некогаш и при релативно лесни судари каде луѓето во обилно ауто би прошле и без гребаница а не јагленосани... Да не линкаме примери, истражи.
Contrary to common disinformation about electric vehicles, data from the Swedish Civil Contingencies Agency (MSB) has shown that EVs are 20 times less likely to catch fire than petrol and diesel cars.
Gas vs. electric car fires comparison show insurance rates of $120/month for gas cars and $100/month for electric cars. Compare car fire stats to find the best choice.
www.autoinsuranceez.com
Електричните возила се подобри во скоро секој аспект од останатите.
Се согласувам. Ветерниците и соларните централи се засега релативно мал процент од вкупната годишна потрошуачка. Далеку од 9 магнитуди, но разликата е голема.
Но мора да се движи во таа насока. Кој е другиот избор? Не можеш засекогаш да зависиш од јаглен и нафта. На крајот на краиштата, тие се потрошливи (обновливоста им е екстремно бавна споредено со потрошувачката) и евентуално мора да бидат заменети. Настрана загадувањето и емитувањето на СО2, туку идат и со еден куп политички и останат багаж.
Позитивното е што фотоволтаиците и батериите се технологии кои драстично напредуваат последниве 10тина години. Цената им паѓа, ефикасноста расте.
Засега не, но за 2-3 децении имаат добар изглед да бидат доминантен извор на енергија.
Од сајтот на Ексон го препиша ова?
Да знаеш колку се субвенционирани производителите на нафта не би пишувал вака. Заебанција се субвенциите за електрични автомобили споредено со субвенциите за нафта.
Периодот на директно субвенционирање на електрични возила е при крај. Побарувачката на електрични возила е во константен раст.
Секоја компанија има гаранција на батеријата онолку колку што е и просечното користење на автомобил. Тоа значи дека замената е бесплатна доколку нешто се случи со батеријата.
Баш напротив. Литиумските батерии се технологијата што има најголем напредок последниве 10тина години.
Цената е намалена неколку пати, енергијата по килограм зголемена неколкукратно.
Gas vs. electric car fires comparison show insurance rates of $120/month for gas cars and $100/month for electric cars. Compare car fire stats to find the best choice.
www.autoinsuranceez.com
Електричните возила се подобри во скоро секој аспект од останатите.
Фалените обновливи извори сеуште не можат буквално ништо да заменат а не пак да обезбедат енергетска независност. Соларните панели и ветерниците се непредвидливи извори и затоа се тешки за планирање во споредба со ХЕЦ. Кај ХЕЦ согласно моменталниот капацитет на акумулацијата знаеш колку можеш енергија да испорачаш на мрежата што е добар основ за дневно планирање за разлика од горенаведените извори кои во еден момент можат да дадат 90% а во наредниот 10%. Плус не мие јасно како луѓе сеуште веруваат во приказните за CO2. Овој гас е составен дел од процесот на фотосинтеза и со негово намалување може да доведе до исчезнување на растителниот свет. Решение за CO2 е садење на повеќе дрва.
Што значи тоа „гаранција на батеријата онолку колку што е и просечното користење на автомобил“?
Три години? Пет годни? Десет?
Колку чини возилото? Ама без субвенции. Па чекај малку, ако сега и во усрани држави како оваа даваат по Х к еура субвенции за електрични аута, тогаш откаде пари за да се субвенционираат електрични аута за сите?? Сега тоа е можно, затоа што земаат од многу за да дадат на малку. Но што утре кога ќе забранат возила на фосилни горива? Кој ќе го субвенционира сето тоа?
Разбираш ваљда дека тие пари за субвенции доаѓаат од нас луѓето. Кога земаат од многумина за да дадат на малку, тогаш тоа е можно (или барем на краток рок, како што би рекла Маргарет Тачер). Но што кога ќе треба за сите? Од нас ќе дадеме за нас? Значи нема да добиеш 60-80% субвенционирано ауто, туку 60-80% поскапо ауто. И тие гаранциите за батерии, и тие ќе имаат слична судбина, ќе бидат многу поскапи а не дека и сега се евтини.
Ете бе, ајде посочи колку гаранција имаат батериите на 2-3 позастапени брендови на електрични аута. И колку чинат истите батерии да ги купиш после истекот на гаранцијата. Колку проценти ќе биде тоа од цената на возилото? Пошто ќе мора да купиш заменски батерии, или да купиш ново возило.
За контраст моето ауто е од '97-ма, and still going fine. И не го менувам за ништо.
Gas vs. electric car fires comparison show insurance rates of $120/month for gas cars and $100/month for electric cars. Compare car fire stats to find the best choice.
www.autoinsuranceez.com
Електричните возила се подобри во скоро секој аспект од останатите.
Ајде бе, во Шведска велиш?
Интересно, но јас би сакал да видам статистики од држави како Македонија, Албанија, Балкан општо, итн. Посебно од држави со потопли клими и повеќе сонце.
Обичните возила се палале?
Точно, ама писмен човек гледа на шал табла температура на ладилен флуид, прати ситуација и знаци на прегревање. Неписмени билмези? Им се палат аутата од глупости 99% од времето... Работата е дека имаш макар одредено влијание дали ќе ти се запали аутото. Ако разбираш основни работи
Кај електричните возила?
Се палат од удар, судар каде има 99.999% шанси за преживување со обично ауто - со електрично ќе погинат јагленисани за секунди без шанса за извлекување или спасување. Се палат на полнење. Се палат од прегревање на сонце. Се палат од преголемо празнење заради банален краток спој некаде во автомобилот... Сите наведени работи се моменти над кои немаш многу или ич влијание.
Да знаеш колку се субвенционирани производителите на нафта не би пишувал вака. Заебанција се субвенциите за електрични автомобили споредено со субвенциите за нафта.
Периодот на директно субвенционирање на електрични возила е при крај. Побарувачката на електрични возила е во константен раст.
Секоја компанија има гаранција на батеријата онолку колку што е и просечното користење на автомобил. Тоа значи дека замената е бесплатна доколку нешто се случи со батеријата.
Немам време да читам, она ти се амерички податоци?
Пошто нивната нафта од шкрилци е тешко субевенционирана и единствено „исплатлива“ со бесплатни субвенции од принтерот на пари на Америте. Не баш пример што сакаш да го направиш.
Се согласувам. Ветерниците и соларните централи се засега релативно мал процент од вкупната годишна потрошуачка. Далеку од 9 магнитуди, но разликата е голема.
Но мора да се движи во таа насока. Кој е другиот избор? Не можеш засекогаш да зависиш од јаглен и нафта. На крајот на краиштата, тие се потрошливи (обновливоста им е екстремно бавна споредено со потрошувачката) и евентуално мора да бидат заменети. Настрана загадувањето и емитувањето на СО2, туку идат и со еден куп политички и останат багаж.
Позитивното е што фотоволтаиците и батериите се технологии кои драстично напредуваат последниве 10тина години. Цената им паѓа, ефикасноста расте.
Засега не, но за 2-3 децении имаат добар изглед да бидат доминантен извор на енергија.
9 магнитуди е замислен коефициент кој содржи исплатливост/одржливост/стабилност/обем на произведена енергија.
Нема ништо во моментов што може да им се приближи на нуклеарките. Со оглед дека има многу можности со постоечките нуклеарки и нови типови нуклеарни реактори кој можат да го користат горовото од постоечките и да се намали потребата за складирање на нуклеарното гориво од илјадинци години на само 300 години.
Затоа ти велам во моментов ова што го правиме нема наука, туку фанатизам за 'верба' во наука која што ја злоупотребуваат корпорациите и бирократија за голема корупција.
Батеријата е осетлива на високи температури, осетлива е на ниски температури, учествува со голем процент од масата на возилото што ги прави овие возила потешки од нивните конкуренти со мотори со внатрешно согорување. Тешко може да се замени истрошена батерија на современо возило затоа што е вградена во подвозјето, што значи се возиш на темпирана бомба која вода не ја гасне.
и шо е најтрагично ние шо му кажуваме логика мисли дека работиме за Ексон Мобил ова да не потпадне човек под либтардскиве политики, ќе ти летне пилето ако почнеш да веруваш у тие глупостите шо ги сејат.
Оваа страница користи колачиња за персонализирање на содржината. Со продолжување на користењето, се согласувате со нашата политика за користење колачиња.