Kje iskomentiram samo na delot so elektricni vozila.Па не треба многу фантазија за да се види што ќе се случува... Се и сешто ќе оданочат со „климатски/карбонски данок“, ќе испозабранат возила на фосилна горива, електричните возила ќе ги направат обврзителни/единствени, итн... И сето тоа додека се прават дека струјата еколошки се произведува (од сонце/ветер) а не од - фосилна горива.
Ќе не удрат уште повеќе по џеб, и не сме свесни колку.
Почнато е веќе, во повеќе држави во ЕУ имаат рокови (како 2030 г.) за укинување на сите возила на фосилна горива. Ќе се прелее тоа и кај нас, само поспоро. Прво ќе се радуваме на наплив на половни возила од ЕУ, но за некоја година ќе стане јасно дека истото ќе почне да се практикува и овде. Како и сите глупости што почнуваат таму западно, па доаѓаат и овде.
Користењето на јаглен може да се замени со централно греење. Многу е полесно на топлана да монтираш филтерски систем отколку на секоја куќа или може да се замени и со гас само што гасот мора да биде рускиKje iskomentiram samo na delot so elektricni vozila.
Najgolemata razlika i pridobivka od elektricni vozila e sto se namaluva lokalnoto zagaduvanje vo metropolite (gradovi nad milion ziteli).
Ako si imal moznost da prosetas zimno vreme niz gradovi vo Skandinavija, Juzna Evropa ili Azija kje ja znaes razlikata.
Delot so zabrana e proektiran generalno od tie godini 2030-2050 nekade da se zabranat novi vozila na goriva po odredeni zemji.
Pak bi trebalo da mozes da kupis polovna kola na gorivo i vo tie zemji. Plus, cesto gi pomestuvaat tie rokovi, posto ocigledno e
deka e skap proekt i treba da se ublazat posledicite od istiot.
Ako nekogas si bil Polska (posebno Krakov) kade intenzivno se koristi jaglen i vo domakjinstvata, kje gi cenis povekje
ovie novi tehnologii vo energetika. Imam problemi so sinusi, na turisticka tura niz Krakov vo Dekemvri mesec, dusha kje ispustev tamu.
Imam prijateli i poznanici, odlicno situirani, koi se preselile samo poradi zagadeniot vozduh i problemite koi nivnite deca gi imaat od toa.
Daleku e od idealno novoto, ama pomaga vo golem del so zagaduvanje na vozduhot vo naselena sredina. Za drugite aspekti,
pokomplicirani diskusii se.
Се разбира дека локалното загадување ќе биде помало, се разбираме за тоа.Kje iskomentiram samo na delot so elektricni vozila.
Najgolemata razlika i pridobivka od elektricni vozila e sto se namaluva lokalnoto zagaduvanje vo metropolite (gradovi nad milion ziteli).
Ako si imal moznost da prosetas zimno vreme niz gradovi vo Skandinavija, Juzna Evropa ili Azija kje ja znaes razlikata.
Delot so zabrana e proektiran generalno od tie godini 2030-2050 nekade da se zabranat novi vozila na goriva po odredeni zemji.
Pak bi trebalo da mozes da kupis polovna kola na gorivo i vo tie zemji. Plus, cesto gi pomestuvaat tie rokovi, posto ocigledno e
deka e skap proekt i treba da se ublazat posledicite od istiot.
Ako nekogas si bil Polska (posebno Krakov) kade intenzivno se koristi jaglen i vo domakjinstvata, kje gi cenis povekje
ovie novi tehnologii vo energetika. Imam problemi so sinusi, na turisticka tura niz Krakov vo Dekemvri mesec, dusha kje ispustev tamu.
Imam prijateli i poznanici, odlicno situirani, koi se preselile samo poradi zagadeniot vozduh i problemite koi nivnite deca gi imaat od toa.
Daleku e od idealno novoto, ama pomaga vo golem del so zagaduvanje na vozduhot vo naselena sredina. Za drugite aspekti,
pokomplicirani diskusii se.
Па не им беше лош планот, и од еколошки и од економски аспект... Ама Пакс Американа, и вазалите мора да слушаат и да одат против сопствени интереси.Користењето на јаглен може да се замени со централно греење. Многу е полесно на топлана да монтираш филтерски систем отколку на секоја куќа или може да се замени и со гас само што гасот мора да биде руски
Нај интересно е ако го погледнеш дневниот графикон на загадувањето во зимскиот период за град Скопје ќе се примети една интересна "аномалија". Загадувањето се зголемува после 22 часот и трае се до 6 часот. Во тој период ниту има сообраќај ниту некој се грее.Се разбира дека локалното загадување ќе биде помало, се разбираме за тоа.
Муабетот е дека загадувањето локално или глобално, не е причината за оваа климатска „иницијатива“.
Политичка одлука е, ама истовремено и неизводлива за денешни услови. Нема ни инфраструктура за полнење, ниту па батеријската технологија е одржлива. Сега со еднопроцентна застапеност се нефукнционални, што ќе биде кога ќе станат меинстрим? Па види ги колку се смешни, една конференција не може да направат без да влечкаат дизел генератори за „еколошките“ возила. Истите тие возила се неисплатливи без тешки субвенции даночени од нас - работниците. Работниот век на батериите? Чинењето на нивната замена?
Да ОК. Концептот е добар.
Реализацијата е далеку далеку од добра.
Целата работа е 100% политичка и наративата ќе се сврти за 180с. само ако се исполнат одредени геополитички услови. Кои нема да ги коментираме, пошто се офтопик (макар делумен).
Инаку не ми треба да одам во Полска за да знаам што е загадување, можам да се обложам без да проверам статистики дека е позагадено овде во Македонија (посебно во Скопје). Овде ќе биде посебно смешно кога ќе забранат аутомобили на фосилни горива, кога циганите горат гуми и акумулатори (и мостови), а еден од оџак од ќумбе загадува повеќе од илјадници стари автомобили (имам некаде и статистики ако баш сакаш). А одамна почнаа муабети за даночење на аута со постари еуро стандарди, во истата држава каде таксисти возат локомотиви кои без проблем поминуваат технички прегледи.
Немој да шириш ерес, нуклеарните централи произведуваат CO2 .Летаме како гуски во магла со новите технологии.
Реално ако одиме на замена сите возила на струја, само нуклеарки не спасуваат.
Не мора град, доволно е да биде облачно и струја нема да има.замисли ова ти е едниствена опција за струја и доаѓа град со големина на бејзбол и матер ебава на све, немаш струја у државата. тоа е скроз нестабилна и непредвидлива иднина што само ретарди би ја посакале.
Политичарите се само лицето. Други ја туркаат политиката и не се неписмени, туку себични, злобни, и незамисливо алчни психопати.Работата е што зелената политика ја туркаат неписмени политичари и инфлуенсери наместо научниците.