Lycamobile Македонија

Член од
29 август 2008
Мислења
5.797
Поени од реакции
4.245
Капак на ова со немањево мрежа деновиве, јас од пред 15-тина дена веќе не добивам СМС-и со ОТП кодови од Комерцијална банка и од Payoneer. Со години никаков проблем, си доаѓаа нон-стоп, од пред 15-тина дена веќе не стигаат. Што е пострашно, се препишувам на мејл со Лајка веќе 10 дена - никој ништо не му чуе, како навиени повторуваат едни исти копи-пејст излитени бескорисни реченици, без никаква помош и никако да се отстрани проблемот. Ужас!
Prijavete povejke korisnici za Otp, i za kasnejne na obicni sms, vo London ne vo skopje, budejki anglicanite vikaat samo ti prijavuvas, a balkanski mentalitet, e cekame nestoto samo da se napravi.....
i jas ispajgam budala i samo kako jas da se zalam ....a ima +50 000 sim...
complaints@lycamobile.co.uk
Vo email pisete koj vie brojot i koja banka i deka ne stiga Otp....
Posle prijavata sledniot den mi stignaa 15~17sms odednas/sto napravija reset li nesto drugo ,ne znam....
Автоматски споено мислење:

Ете ја класичата македонска кардинална грешка - не, само ако се јавиме сите што имаме проблеми ќе го решат проблемот! А, не ако не се јавиме и се откажеме! Тогаш никогаш нема да го решат.

Земи мејлот/телефонот и пријави.

Проста логика - како поинаку они самите да знаат воопшто дека Петко, Станко и уште 328 луѓе имаат проблем и не добиваат ОТП СМС!? На сон да им се јави?
Dodeka sum vrajkal na post veke si pisuval, i jas istoto velam.....inaku jas izleguvam budala i deka samo moite 4 broevi imaat problem so sms-kasnejne i Otp sto koga/kako stiga....
 
Член од
6 август 2014
Мислења
43
Поени од реакции
44
Тоа е тоа ts01!

Фала за сугестијата за пишување во Англија. Веднаш пишувам!
 
Член од
29 август 2008
Мислења
5.797
Поени од реакции
4.245
Тоа е тоа ts01!

Фала за сугестијата за пишување во Англија. Веднаш пишувам!
Uste nesto sto otkriv, na 079 br,stiga otp(ne sekogas od 10sms 6~7 stasuvaat),od komercijalna na / 075,portiran na lyca ne stasuva.....i 2te sim se aktivni vo telefonot....
Pa vo banka azuriravme 079,br, samo poradi plajkajneto....
 

Mr.Deni

Животна грешка си ми ти...
Член од
4 мај 2007
Мислења
3.546
Поени од реакции
2.736
Пратено мејл и од моја страна па ке видиме дали ке има некој промени во иднина.
 
Член од
6 август 2014
Мислења
43
Поени од реакции
44
Uste nesto sto otkriv, na 079 br,stiga otp(ne sekogas od 10sms 6~7 stasuvaat),od komercijalna na / 075,portiran na lyca ne stasuva.....i 2te sim se aktivni vo telefonot....
Pa vo banka azuriravme 079,br, samo poradi plajkajneto....
Ооооф, каша-попара... ужас! :(

Пратено мејл и од моја страна па ке видиме дали ке има некој промени во иднина.
Одлично! Ајде и сите други што имате ист проблем! А сигурно нѐ има доста.
 
Член од
29 август 2008
Мислења
5.797
Поени од реакции
4.245
Ооооф, каша-попара... ужас! :(



Одлично! Ајде и сите други што имате ист проблем! А сигурно нѐ има доста.
Golema kasa i golema popara, ovoj problem go imase 2016/7 na vlez na Lyca tuka vo Mk, so viber, Whatsapp,fb,google i dr,servisi kade najava i registracija stigase na broj ili so sms ili so povik...posle dolgo prijavuvajne na problemot go resija, e sega so bankive e izgleda istata pesna/so toa sto isprateniot sms- Otp, zalutuva na relacija Banka> aek>a1>lyca sim ...a pogolema e verojatnosta da idi do porting centarot za Mnp,i tuka da ostanuva....ova info mi e od pred max, 2god so poranesen vraboten vo A1.
 
Член од
6 август 2014
Мислења
43
Поени од реакции
44
Така, така беше.

Затоа, колку повеќе од нас пријавиме и кај нас и во Англија, толку е поверојатно да го решат воопшто и побргу.
 
Член од
29 август 2008
Мислења
5.797
Поени од реакции
4.245
Така, така беше.

Затоа, колку повеќе од нас пријавиме и кај нас и во Англија, толку е поверојатно да го решат воопшто и побргу.
Tocno taka.... a od komunikacija so prijatelot od A1, toj vikase problemot e vo (mobile switch center) nesto spomna operator donor i operator primatel (mvno)
 
Член од
6 август 2014
Мислења
43
Поени од реакции
44
А најјако ми е дека ти испраќаат СМС дека е решен проблемот, а абер нема! Ужас!

IMG_7299.PNG

Tocno taka.... a od komunikacija so prijatelot od A1, toj vikase problemot e vo (mobile switch center) nesto spomna operator donor i operator primatel (mvno)
Ма кај сака нека е проблемот, ми е гајле - нека си го решат!

Мене никако не ми е јасно како нив не ги засега дека нешто не им е во ред!? Дека некои од основните услуги, за кои впрочем воошто постојат, не им се функционални. Што е до мене, во краен случај ќе ги сменам и ќе си го решам проблемот, ама нив ќе им остане системот нефункционален! Они имаат проблем, не јас.

Стварно не ја разбирам таа ограничена македонска (не)логика! :toe:

Замисли да си бурекџилница и да продаваш бурек кој е деклариран како бурек со месо, да има цена како бурек со месо, ама да нема месо внатре!

И купувачи да ти викаат - еј, а бе купив бурек со месо, ама немаше месо внатре! Ај види, нешто не ти е во ред. Види стави месо следниот пат. ОК сега еднаш, нема проблем, ама стави месо, зашто ќе почнам да купувам преку улица, не кај тебе. И ти - никому ништо, да те боли уво! А всушност - ти немаш бурек со месо. Тој што сака бурек со месо ќе си најде преку улица, ти ќе останеш и без бурек со месо и без муштерии!
 
Последно уредено:
Член од
29 август 2008
Мислења
5.797
Поени од реакции
4.245
А најјако ми е дека ти испраќаат СМС дека е решен проблемот, а абер нема! Ужас!

Прегледај го приврзокот 378616



Ма кај сака нека е проблемот, ми е гајле - нека си го решат!

Мене никако не ми е јасно како нив не ги засега дека нешто не им е во ред!? Дека некои од основните услуги, за кои впрочем воошто постојат, не им се функционални. Што е до мене, во краен случај ќе ги сменам и ќе си го решам проблемот, ама нив ќе им остане системот нефункционален! Они имаат проблем, не јас.

Стварно не ја разбирам таа ограничена македонска (не)логика! :toe:

Замисли да си бурекџилница и да продаваш бурек кој е деклариран како бурек со месо, да има цена како бурек со месо, ама да нема месо внатре!

И купувачи да ти викаат - еј, а бе купив бурек со месо, ама немаше месо внатре! Ај види, нешто не ти е во ред. Види стави месо следниот пат. ОК сега еднаш, нема проблем, ама стави месо, зашто ќе почнам да купувам преку улица, не кај тебе. И ти - никому ништо, да те боли уво! А всушност - ти немаш бурек со месо. Тој што сака бурек со месо ќе си најде преку улица, ти ќе останеш и без бурек со месо и без муштерии!
I tocno deka ne te interesira kade e problemot,od 1212,vikaat nikoj nema prijaveno ni broj ni banka,
Na chat so drug agent isto vika nee do lyca,proveri vo banka ta, i nikoj nema prijaveno ...
 

Attachments

Член од
6 август 2014
Мислења
43
Поени од реакции
44
Тоа е, македонска мантра: „ееееј, што ќе пријавувам, многу некој ќе се замара“
Па, како да се замара ако воопшто не знае дека имаш проблем, алооо! Пријави и ќе се замара!

А, настрана па овие бескорисниве од Лајкамобајл - само тоа знаат: „аааа не, не е кај нас“ Плус, како никој нема пријавено, еве јас имам!
 
Член од
29 август 2008
Мислења
5.797
Поени од реакции
4.245
Тоа е, македонска мантра: „ееееј, што ќе пријавувам, многу некој ќе се замара“
Па, како да се замара ако воопшто не знае дека имаш проблем, алооо! Пријави и ќе се замара!

А, настрана па овие бескорисниве од Лајкамобајл - само тоа знаат: „аааа не, не е кај нас“ Плус, како никој нема пријавено, еве јас имам!
Vikaat od sabajle 3ti si sto prijavuvas za kod od banka....vednas ke reagirame i ke vidime kade e problemot....(prethodnite 10 dena nikoj ne prijavil)problem so otp od banka,
So drug sto rabotese tamu razgovarav, vika Nlb,i halk imam smetki so 079 br, nikogas do sega nema zataeno Otp, nekogas vika moze ke stigne po 1minuta,ama da ne dojde ne....
 

Attachments

Член од
6 август 2014
Мислења
43
Поени од реакции
44
Добро е што имаат тројца денес. Ајде сите да им пријават, па стварно да се зафатат да го решат. Гледате како од само тројца викаат дека одма ќе проверат, а замисли од 30...

Никој немал пријавено 10 дена - па секој ден мејл им праќам точно 10 дена! На пола и ми одговорија, како никој! Цццц!
 
Член од
29 август 2008
Мислења
5.797
Поени од реакции
4.245
Добро е што имаат тројца денес. Ајде сите да им пријават, па стварно да се зафатат да го решат. Гледате како од само тројца викаат дека одма ќе проверат, а замисли од 30...

Никој немал пријавено 10 дена - па секој ден мејл им праќам точно 10 дена! На пола и ми одговорија, како никој! Цццц!
se misli na 1212 prijava na mail,samo ako im treba dopolnitelno sliki i screenshot takvo nesto
Ovde na 1212,se sto e mail se preprajka samo London, tie mozat da resavaat, a baraat datum,tocno vreme i broj, i koja banka za da zapocnat proverki...

Jas navistina ne znam sto da vi kazam dali e seto maslo od A1, bidejki 90% od portirani broevi im bile od a1,dali i vo Aek ima nekoja precka,ili pak lycamobile ne znaat/ne mozat da go resat i samo se prefrla topkata......
Btw,koga ke se setam deka 3 nedeli imav problem so a1,isto so sms delivery i deka edvaj go resija polovicno, ne me cudi sto LycaMobile nema resenie....
No koga sekoj ke oddeli 5min, i ke prijavi e sosema drugo...imas argument plus...
 
Член од
6 август 2014
Мислења
43
Поени од реакции
44
Па и на 1212 имам пријавено. Прво таму пријавив. Само што тие на 1212 се од Марс паднати. Тие не ни разбираат што збориш, како да збориш на свахили се однесуваат. И не те ни слушаат, само како навиени повторуваат: „аааа, не, кај нас сè е во ред“
 

Kajgana Shop

На врв Bottom