Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Ja ne kupuvam na lizing, iako tuka e normalno da se kupuva na lizing. Imam mnogu kolegi koi zimaat na lizing so vklucen maintenance za da ne se zamaraat so nisto za kolata i sekoi 2-3 godini zimaat nova kola.
U princip ako sakas da vozis nova kola sekoi 2-3 godini i napravis matematika kolku ke ja kupis i potrosis u povekjeto slucai ke ti ispadne poeftino na lizing.

Ako kupuvas samo polovni koli i ne planiras novo vozilo da kupis togas lizing ne e za tebe.

Inace normalno deka dilerite treba da ziveat inace ke nema koj da ti prodade kola. Tvojot poloven mercedes i opel prvo dosle od kaj diler.
Точно дека дошле од дилер кој 50% од цената ја има наплатено од некоја шупелка за едно 40 000 километри.

Денес дилерите се тргнати од производителите од играта :)
 
А како е процесот на лизинг во мк? Како оди процедурата. Често се спомнува купување на коли на лизинг....
 
А како е процесот на лизинг во мк? Како оди процедурата. Често се спомнува купување на коли на лизинг....

Ako imas Firma e vo red.
Ako kupuvas privatno, zaboraj i kupi si polovna za parite sto mozhis da si gi dazvolis.
 
Глобализмот си го направи своето.
Според вас, битно лие домашното производство, има ли разлика во квалитетот?
Пример, купуваш Тојота - колата е произведена во Турција, Англија, Франција, Чешка и моторите и хибридите во Полска. Компоненти и делови стигаат најчесто од домашните добавувачи од Азија и Јапонија пример.

Вгор пример, купуваш ФауВе Голф, произведен во Германија. Моторот во Германија, менувачите во Аргентина и Чешка, инсталацијата во Македонија. Или пак Порше произведено во Словачка.

Дали според вас е битно домашното производство, има разлика во квалитетот? Сакам да купам пример Тојота и очекувам да е во Јапонија, а таа доаѓа од Турција итн. Или купувам Голф, доаѓа од Германија ама носи делови од Уганда и Нигерија.

Речиси и да нема "чистокрвна" кола, некако субјективно мие, за разлика од пред 30-40години. Некои викаат дека нема врска каде е произведена, некои викаат дека има итоа како. А еве Тојота се произведува ширум светот и пак е најквалитетна, а Голф во Волфсбург Германија ама па го нема тој ранк. Зошто е ова вака со странсково производство.? Ако е јапонска нека биде јапонско, а не турско, или германско а тоа од маџарска иди Аудито.

И според вас, кои се најдобри, јапонците или германците? Прашувам само за овие, оти најзастапени се и најмногу се сведува светот на нив кога бира кола. Пример турско-англиска Тојота која е најквалитетен бренд, Хонда Сивик од Англија или германски Голф кој не го поседува тој ранк на Reliability и 90% на него од делови, компоненти е произведено надвор од Дојчланд.
 
Последно уредено:
Купи си Бемве или Мерцедес и кур да не те боли кај е склапана и кај се деловите произведени
 
Купи си Бемве или Мерцедес и кур да не те боли кај е склапана и кај се деловите произведени
Па и со нив е иста работа, глобализам.
Mercedes CLA ти иди од Маџарска со Рено мотор. Тие Mercedes SUV и БМВ сето од Америка. Во Костал Охрид се произведувале делови за Мерцедес. Во Кромберг Битола/Скопје инсталации, во Прилеп Гентерм вентилатори, волани, итоа за БМВ 7 серија :eek: Комплет инсталација за Ауди А4, А6, А5 итн.
 
Па и со нив е иста работа, глобализам.
Mercedes CLA ти иди од Маџарска со Рено мотор. Тие Mercedes SUV и БМВ сето од Америка. Во Костал Охрид се произведувале делови за Мерцедес. Во Кромберг Битола/Скопје инсталации, во Прилеп Гентерм вентилатори, волани, итоа за БМВ 7 серија :eek: Комплет инсталација за Ауди А4, А6, А5 итн.
Тоа и ти кажувам,штом купиш таква кола кур да не те боли од каде и како е.
 
Тоа и ти кажувам,штом купиш таква кола кур да не те боли од каде и како е.
Богами во право си, глобализмот си го прај своето. За сега возам две Мазди, една постара една понова, двете произведени во Јапонија ама под директива на Ford :cautious: Оти тие беа заедно, отвараш моторчето, Мазда мотор ама лиено во ливниците на Форд и си пишува FoMoCo, исто и кочници, држач на мотор итн. Глобализмов го унапреди капитализмот на макс.
 
Глобализмот си го направи своето.
Според вас, битно лие домашното производство, има ли разлика во квалитетот?
Пример, купуваш Тојота - колата е произведена во Турција, Англија, Франција, Чешка и моторите и хибридите во Полска. Компоненти и делови стигаат најчесто од домашните добавувачи од Азија и Јапонија пример.

Вгор пример, купуваш ФауВе Голф, произведен во Германија. Моторот во Германија, менувачите во Аргентина и Чешка, инсталацијата во Македонија. Или пак Порше произведено во Словачка.

Дали според вас е битно домашното производство, има разлика во квалитетот? Сакам да купам пример Тојота и очекувам да е во Јапонија, а таа доаѓа од Турција итн. Или купувам Голф, доаѓа од Германија ама носи делови од Уганда и Нигерија.

Речиси и да нема "чистокрвна" кола, некако субјективно мие, за разлика од пред 30-40години. Некои викаат дека нема врска каде е произведена, некои викаат дека има итоа како. А еве Тојота се произведува ширум светот и пак е најквалитетна, а Голф во Волфсбург Германија ама па го нема тој ранк. Зошто е ова вака со странсково производство.? Ако е јапонска нека биде јапонско, а не турско, или германско а тоа од маџарска иди Аудито.

И според вас, кои се најдобри, јапонците или германците? Прашувам само за овие, оти најзастапени се и најмногу се сведува светот на нив кога бира кола. Пример турско-англиска Тојота која е најквалитетен бренд, Хонда Сивик од Англија или германски Голф кој не го поседува тој ранк на Reliability и 90% на него од делови, компоненти е произведено надвор од Дојчланд.
Сигурно си слушнал за кромберг и шуберт. Ви мк има две фабрики за производство на кабли за ауди а4 б9 и мерцедес ВС20 и ВС 30 и исто така истата фабрика во германиа прави кабли за порше и за ауди А8. Зошто ние во мк не правиме кабел за порше? :icon_mrgr: Аудито кошта 30,000 евра и моторо се склопува во унгарија и ѓерманија(одредени модели) а поршето копшта над 60,000, евра. Тое тој муабет,колку пари толку квалитет.
Фиат линеа и опел астра д. Линеата е правена во турција а опелот иди од германиа(само шасија) моторот за двете коли е ист од иста фабрика (италија) со ист квалитет,делови и снага на мотор. Линеата каросериски ќе тера 10години а опелот 20 години.
Истото е со хонда.
Е сега шое поарно јапан или герман. Герман полесно е за делој да најдиш но за квалитет нормалмо јапан. За помека вожња герман. Сепак јас би одел на јапонско,барем не корозирва како голфчето со 105кс.
 
Богами во право си, глобализмот си го прај своето. За сега возам две Мазди, една постара една понова, двете произведени во Јапонија ама под директива на Ford :cautious: Оти тие беа заедно, отвараш моторчето, Мазда мотор ама лиено во ливниците на Форд и си пишува FoMoCo, исто и кочници, држач на мотор итн. Глобализмов го унапреди капитализмот на макс.
Abe ne e bitno kade se delovite praveni bitna e Finalnata kontrola.
A Mercedes i slicni sigurno ne ostavaat nisto na slucajnost.
 
Сигурно си слушнал за кромберг и шуберт. Ви мк има две фабрики за производство на кабли за ауди а4 б9 и мерцедес ВС20 и ВС 30 и исто така истата фабрика во германиа прави кабли за порше и за ауди А8. Зошто ние во мк не правиме кабел за порше? :icon_mrgr: Аудито кошта 30,000 евра и моторо се склопува во унгарија и ѓерманија(одредени модели) а поршето копшта над 60,000, евра. Тое тој муабет,колку пари толку квалитет.
Фиат линеа и опел астра д. Линеата е правена во турција а опелот иди од германиа(само шасија) моторот за двете коли е ист од иста фабрика (италија) со ист квалитет,делови и снага на мотор. Линеата каросериски ќе тера 10години а опелот 20 години.
Истото е со хонда.
Е сега шое поарно јапан или герман. Герман полесно е за делој да најдиш но за квалитет нормалмо јапан. За помека вожња герман. Сепак јас би одел на јапонско,барем не корозирва како голфчето со 105кс.
Знам хаха, ама баш тоа е и поентата. И автобусиве, МАН, Неоплан сите ги преместија во Турција и од таму идат а врват милиони километри. Еве Тојота Корола седан и CH-R исто од Турција и пак е најквалитетно возило. Ама на делојте им пишува пример Денсо Јапан.
А Порше, еве каблите во Германија ама го произведуваат во Словачка хаха. А Ауди инсталација еве од Македонија, Кромберх има и во Србија, итн, а колава произведена во Германија.

Муабетот мие до пред 30-40 години скоро сите беа и идеа од домашните земји, делови, компоненти од домашни добавувачи, а сега сето странско кај што е ефтина работната сила и само шибај за поефтино. Иначе се најдуваат делови и за Јапан, нее како порано, па сеа Тојота тие Made in EU xaxa.
 
Знам хаха, ама баш тоа е и поентата. И автобусиве, МАН, Неоплан сите ги преместија во Турција и од таму идат а врват милиони километри. Еве Тојота Корола седан и CH-R исто од Турција и пак е најквалитетно возило.
А Порше, еве каблите во Германија ама го произведуваат во Словачка хаха. А Ауди инсталација еве од Македонија, Кромберх има и во Србија, итн, а колава произведена во Германија.

Муабетот мие до пред 30-40 години скоро сите беа и идеа од домашните земји, делови, компоненти од домашни добавувачи, а сега сето странско кај што е ефтина работната сила и само шибај за поефтино. Иначе се најдуваат делови и за Јапан, нее како порано, па сеа Тојота тие Made in EU xaxa.
Тешко време дојде. Купуваш возило од куп пари а праено во визба :pos:
Ако си зс половна кола да немаш проблеми
-Хонда сивик 2.2дизел и рајат. Ни ланец да тропа ни подвозје да правиш.
Ако си за нова кола овие сузукито витара хибрид добри ти се. Или хонда сивик1.5гди мак петрол. Се чека 3 месеци за испорака.
Хаос е со коливе. Сеа овие електричните до охрид да појдиш и за назад идење тешко.
 
да не е тоа уште би возеле Голф 2. Германецот сигурно нема попаметна работа па инсталации ќе прави. Си наоѓа добавувач, му дава по кој проспект да работи и го зема готовиот производ после и го транспортира до производна лента.
 
да не е тоа уште би возеле Голф 2. Германецот сигурно нема попаметна работа па инсталации ќе прави. Си наоѓа добавувач, му дава по кој проспект да работи и го зема готовиот производ после и го транспортира до производна лента.
То да но квалитетот не е ист. Многу рекламации ни идат од шпанија за недоклаени пластики,поминат кабел со скината жица на тест табла,обратно ставени стеги,покус сноб на кабел веќе поставен во комбето. Абе оти вака кабело,не е допраен...Абе шо ги ебаш нека помини денот и да зејме плата...Бмв ради тие причини од МК го повлечи проектот и го преместија во холандија.
Во другите држави како гермамија,франциа,италија се се прави машински но тие коли се поскапи а овие позабаталените еве вака србија,мк,албанија,бугарија....
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom