Помош при упис на Машински Факултет Скопје

  • Креатор на темата Креатор на темата Кико77
  • Време на започнување Време на започнување
Член од
27 април 2023
Мислења
2
Поени од реакции
0
Здраво, деновиве многу размислувам околу запишувањето на факултет. Се одлучив за машински факултет со смер Моторни возила. Друга опција беше и нешто околу програмирање ама сепак се одлучив за ова заради љубовта кон автомобилите и страста за работење околу нив. Барам искуства и предлози за овој факултет (смер Моторни возила). Дали би ми го препорачале? На што да обрнам внимание? Дали може да се постигне ако не сум некој експерт по математика? Колку мин бодови се потребни согледувајќи ги претходните години и слично?
 
Најди работа у некој сервис како Порше или Пежо на пример, работи таму некоја година....у меѓу време почни и по дома, за некоја година напрај си една гаража и купи си алат. За времето кое ќе го поминеш на факултет ти ќе бидеш мајстор со работилница и алат. За година дена ќе почнеш да зимаш над 500 евра, ќе имаш пари и да боцнеш нешто, да искочиш у кафич.
Вака ќе трошиш пари на татко ти, ќе губиш време и ќе бидеш клошар за тоа време. На крај ќе останеш пак дудук.
 
Здраво, деновиве многу размислувам околу запишувањето на факултет. Се одлучив за машински факултет со смер Моторни возила. Друга опција беше и нешто околу програмирање ама сепак се одлучив за ова заради љубовта кон автомобилите и страста за работење околу нив. Барам искуства и предлози за овој факултет (смер Моторни возила). Дали би ми го препорачале? На што да обрнам внимание? Дали може да се постигне ако не сум некој експерт по математика? Колку мин бодови се потребни согледувајќи ги претходните години и слично?
kolku gi imalo kako tebe, mislele deka ako gi interesiraat koli, treba da se zapisat na motorni vozila.
loso razmisluvanje ti e toa.

pred treta godina nisto od kola nema da vidis. matematika, statika, kinematika, materijali i se drugo po red.
ako pomines pokraj toa se, duri vo treta / cetvrta doagjaat strucni predmeti okolu koli.
ne mora da si ekspert za matematika, ama mora da razbiras. i matematika i drugite predmeti,
80% se baziraat na presmetki i simulacii.

smerot e dobar, profesorite se korektni, imaat dobri laboratorii, ima dobra perspektiva.
okolu zapisuvanje (barem jas koga studirav pred nekoi 10 godini) ima dosta slobodni mesta na masinski,
ne bi trebalo da imas problem za zapisuvanje.

ima tema masinski fakultet, najdi ja i razgledaj ja,
ne mora za sekoe prasanje posebna tema da se otvara.
 
безперспективно ти е ова овде, можеш само на технички преглед да работиш со овој факс. Башка што ќе те утепаат со математики, знам едно двајца што биле на овој факс, едниот 10+ години другиот 8 им требаа да завршат.
 
безперспективно ти е ова овде, можеш само на технички преглед да работиш со овој факс. Башка што ќе те утепаат со математики, знам едно двајца што биле на овој факс, едниот 10+ години другиот 8 им требаа да завршат.
Па ја не гледам ништо лошо во работење на технички. Реално напрај математика колку возила минуваат годинишно низ нив, и на какви се начини можат да заработат. Кога сме кај работа со овој смер друга опција се пример овластените сервиси на Порше, Тојота, Волксваген, продажни салони, центир за дијагностика и сл. А за познаниците што завршиле со 8/10+ години не им е никој крив освен самите тие. Како што познаваш ти такви што го завршиле факултет за 10 години така има некои (повеќето) кои го завршуваат до 5 год максимум а има и некои кои го завршуваат и за помалце од тој период.
Автоматски споено мислење:

Најди работа у некој сервис како Порше или Пежо на пример, работи таму некоја година....у меѓу време почни и по дома, за некоја година напрај си една гаража и купи си алат. За времето кое ќе го поминеш на факултет ти ќе бидеш мајстор со работилница и алат. За година дена ќе почнеш да зимаш над 500 евра, ќе имаш пари и да боцнеш нешто, да искочиш у кафич.
Вака ќе трошиш пари на татко ти, ќе губиш време и ќе бидеш клошар за тоа време. На крај ќе останеш пак дудук.
Ти го почитувам мислењето и предлогот али штом сум одлучил претходно да завршам факултет оваа опција не ми е у игра. Така за секој факултет се збори. Не иди факултет, џабе ти се поминати 4-5 години, започни нешто сам, вака онака. Поминатите години на факс не се за џабе и не е само знаењето (колку толку) што ќе го добиеш на крајот. Познанства, промена на средина, учење на работа со луѓе или во група, добивање нови идеи и ред други работи.
 
Последно уредено:
Ти го почитувам мислењето и предлогот али штом сум одлучил претходно да завршам факултет оваа опција не ми е у игра. Така за секој факултет се збори. Не иди факултет, џабе ти се поминати 4-5 години, започни нешто сам, вака онака. Поминатите години на факс не се за џабе и не е само знаењето (колку толку) што ќе го добиеш на крајот. Познанства, промена на средина, учење на работа со луѓе или во група, добивање нови идеи и ред други работи.
Со среќа другарче ако си одлучил така. И ако веќе го правиш ова седи учи и не губи време, квадрати кубови никако. Ако си многу работлив и упорен ќе успееш, тоа е сигурно така. А ако видиш у првата година дека не иде батали на време и напрај како ти зборам....да се надеваме дека ќе оди глатко.
 
Па ја не гледам ништо лошо во работење на технички. Реално напрај математика колку возила минуваат годинишно низ нив, и на какви се начини можат да заработат. Кога сме кај работа со овој смер друга опција се пример овластените сервиси на Порше, Тојота, Волксваген, продажни салони, центир за дијагностика и сл. А за познаниците што завршиле со 8/10+ години не им е никој крив освен самите тие. Како што познаваш ти такви што го завршиле факултет за 10 години така има некои (повеќето) кои го завршуваат до 5 год максимум а има и некои кои го завршуваат и за помалце од тој период.
Автоматски споено мислење:


Ти го почитувам мислењето и предлогот али штом сум одлучил претходно да завршам факултет оваа опција не ми е у игра. Така за секој факултет се збори. Не иди факултет, џабе ти се поминати 4-5 години, започни нешто сам, вака онака. Поминатите години на факс не се за џабе и не е само знаењето (колку толку) што ќе го добиеш на крајот. Познанства, промена на средина, учење на работа со луѓе или во група, добивање нови идеи и ред други работи.
ne slusaj bos muabeti za 8-10 godini studii. tocno e deka ima takvi primeri, ama povekjeto od moja generacija bea zavrseni vo rok 4-5 godini.
ako si redoven na predavanja, imas dobar odnos so kolegi od grupa (da imas koj da ti pomogne koga kje zaglavis negde), da si korekten so pretpostavenite
(profesori i asistenti, da ne glumis ludilo i da baras pravda bezveze), mozes da si zavrsis na vreme i bez pogolemi teskotii.
 
Па ја не гледам ништо лошо во работење на технички. Реално напрај математика колку возила минуваат годинишно низ нив, и на какви се начини можат да заработат. Кога сме кај работа со овој смер друга опција се пример овластените сервиси на Порше, Тојота, Волксваген, продажни салони, центир за дијагностика и сл. А за познаниците што завршиле со 8/10+ години не им е никој крив освен самите тие. Како што познаваш ти такви што го завршиле факултет за 10 години така има некои (повеќето) кои го завршуваат до 5 год максимум а има и некои кои го завршуваат и за помалце од тој период.
Автоматски споено мислење:


Ти го почитувам мислењето и предлогот али штом сум одлучил претходно да завршам факултет оваа опција не ми е у игра. Така за секој факултет се збори. Не иди факултет, џабе ти се поминати 4-5 години, започни нешто сам, вака онака. Поминатите години на факс не се за џабе и не е само знаењето (колку толку) што ќе го добиеш на крајот. Познанства, промена на средина, учење на работа со луѓе или во група, добивање нови идеи и ред други работи.

што ќе работиш у сервиси, таму им требаат техничари и механичари, не инженери кои не знаат ништо повеќе од тоа математиката. Ако стварно те интересираат моторни возила уште кога ќе завршиш средно ќе бараш некој сервис да станеш чирак и да учиш занатот, а не да учиш 4 години формули и глупости кои нема да ти требаат за ништо.
 
kolku gi imalo kako tebe, mislele deka ako gi interesiraat koli, treba da se zapisat na motorni vozila.
loso razmisluvanje ti e toa.

pred treta godina nisto od kola nema da vidis. matematika, statika, kinematika, materijali i se drugo po red.
ako pomines pokraj toa se, duri vo treta / cetvrta doagjaat strucni predmeti okolu koli.
ne mora da si ekspert za matematika, ama mora da razbiras. i matematika i drugite predmeti,
80% se baziraat na presmetki i simulacii.

smerot e dobar, profesorite se korektni, imaat dobri laboratorii, ima dobra perspektiva.
okolu zapisuvanje (barem jas koga studirav pred nekoi 10 godini) ima dosta slobodni mesta na masinski,
ne bi trebalo da imas problem za zapisuvanje.

ima tema masinski fakultet, najdi ja i razgledaj ja,
ne mora za sekoe prasanje posebna tema da se otvara.
Кажи ми , ама реално . Ќе има повеќе потенцијал како механичар преку занает учење со работење во гаража или преку Машински Факултет оти ќе губи на почеток 3 години додека учи реално за сто се запишал .

Син сум на механичар кој е самоук и работи во ЈСП, исто е лимар и фарбар на коли самоук и имаме гаража дома сервис приватен . Препоставуваш дека пракса е боље од факс и диплома ,јас сум за таа мисла оти и го живеам тоа и дишам .
 
Кажи ми , ама реално . Ќе има повеќе потенцијал како механичар преку занает учење со работење во гаража или преку Машински Факултет оти ќе губи на почеток 3 години додека учи реално за сто се запишал .

Син сум на механичар кој е самоук и работи во ЈСП, исто е лимар и фарбар на коли самоук и имаме гаража дома сервис приватен . Препоставуваш дека пракса е боље од факс и диплома ,јас сум за таа мисла оти и го живеам тоа и дишам .
bidejki kaj nas pretezno se raboti popravki / servisi, za mkd realno povekje rabota ima kako tehnicar / zanaet.

ima dosta rabota i za masinski inzeneri, posebno so vozila smer. mehanizacija na gradezni kompanii, stranski fabriki vo avto industrija, nekoi od salonite koi se ovlasteni serviseri itn.

na fakultet ucis logika na nestata, se da bide objasneto niz matematika, pravila i principi, kaj zanaet e oti taka rekol majstorot. plus, se povekje koli se so elektroniki, za koi sfrj majstorite ne znaat nisto. i dvete opcii si imaat plus i minus, sekoj treba da si go odbere svojot pat.
 
Смерот „Моторни возила“ е добар има солидна програма и одлични професори. Меѓутоа овој смер е погрешно сфатен. Овде не се учи за автомеханичар, рели возач, дизајнирање на автомобили (ектериер), тјунирање на мотори и сл.

На овој смер (во 3-та и 4-та година!) се изучува градбата на системите кај моторните возила, пресметки на системите, анализи на динамичките карактеристики на возилата и автоматизација на системите, проучување на стандардите под кои подлегаат возилата и сл. Иако фокусот е ставен на возилата, сепак целата материја која се проучува важи и општо во машинството. Пример менувачите во автомобилите и редукторите кај индустриските машини во основа се иста работа, па некој кој проучувал менувачи во автомобил не би имал проблем со индустриски редуктори.

Јас лично имам завршено на овој смер, но никогаш не сум работел во автомобилската индустрија, туку работам во индустријата за челик. На смерот добив одлична основна врз која продолжив да се надградувам. Машинството е професија во која човек мора постојано да се надградува и 4-те години на факултет претставуваат основа врз која се гради целиот живот.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom