Па ама пример имаш луѓе што никад нема да купат Шаоми зашто пак на крај кога ќе ги ставиш хед-ту-хед Ајфонот го јаде у добар дел сегменти флегшипо на Шаоми.
Ајде здравје, ќе бидне интересно да искочат со нешто квалитетно на пазар, но според мене не туку така можеш да се натпреваруваш со компании што се векови у индустријата.
Они може да навлезат у тие понискобуџетните сегменти ама за да биднат премиум ќе им треба многу. Еве ги Волво едвај се протна таму, Форд, Пежо и Рено имаат сите добри флегшип автомобили Мондео, 508, Талисман и пак не се у премиум сегментот, заебан пазар е европскиот посебно за автомобили. Ама што викаат србиве живи били па видели
друже, ти врска немаш ко што делува си нашол овде да коментираш. Мислиш ти е исто да одржуваш БМВ, Мерцедес и Ауди со некоја послаба марка. Све на тие коли кошта многу повеќе од обични модели. Дури и ауди и фолцваген делат делови, па деловите за ауди иако имаат ист број коштаат многу повеќе.
Тоа треба да си ептен шапшал да мислиш дека све е исто. Настрана тоа што имаат многу покомплексни процедури за сервис и кога ќе дојде време да менуваш нешто знае и цел мотор да искача надвор од кола.
Pred 2-3 meseci na audi a4 b8.5 menjav retrovizor, samo ogledaloto. Zvonam u diler mi kazuvaat 90 funti(vrednost na cela kola sea e okolu 2000funti). Bas mu kazav na tel deka ogledaloto e poskapo od cela kola i mi vika za ponovite modeli e i do 400-500 funti samo za ogledaloto. Si vikam aj ne vredi ke kupam za 18 funti od ibej. Traese 2 meseci i se odlepi. Na kraj otidov u Audi diler i go plativ 90 funti i bar ke trae 10 godini.
Jas dvete audi gi nosam ili kaj ovlasten ili kaj specijalist za ovie marki, skapo e, ali si znaev za toa uste pred da gi kupam.
Kadaif misli ustedil u MK a za troa vozduh mu naplatile 1000den
Zato ko ke si idite vo mk ke si pojdite vo autolider i ke si zemite duplo poevtini delovi a kvalitetni. Za limaria ima da ja sredat vo mk kako fabrika. Ne sekogas skapoto e kvaiitetno.
друже, ти врска немаш ко што делува си нашол овде да коментираш. Мислиш ти е исто да одржуваш БМВ, Мерцедес и Ауди со некоја послаба марка. Све на тие коли кошта многу повеќе од обични модели. Дури и ауди и фолцваген делат делови, па деловите за ауди иако имаат ист број коштаат многу повеќе.
Тоа треба да си ептен шапшал да мислиш дека све е исто. Настрана тоа што имаат многу покомплексни процедури за сервис и кога ќе дојде време да менуваш нешто знае и цел мотор да искача надвор од кола.
брат, имате предрасуди и вашите мислења немаат некоја поткрепа.
Башка што овој викса ми го спомнува Волво. Па Волво го поседуваат кинези. Што даље од тоа?
Ок друже ние имаме предрасуди ама ти имаш кристална кугла.
Имаш право а волво а шаоми исти курац, уф да бе заборавив истиот Кинез има 10% и у мерцедес се е тоа исто кинеско срање
Кога јас можам да бидам сериозен, се очекува и другата страна да биде сериозна! Ти ако под луксузен сегмент подразбираш клиентот да е шупелка. Тогаш проблемот може да ти лежи во лошите прашкасти материи.
проблемот со овластените е што освен со софтверите кога треба да инсталираат нов сензор или компјутерска единица не се ништо подобри од обичните гаражи. Еден овластен сервис на опел за малку да ми ја уништи климата со тоа што заборавил да го извади воздухот од климата барајќи лекажа. Друг пат не можеше да го реши софтверскиот проблем кој со менувањето на акумулаторот после една недела се среди. Ако имаш толку добро искуство со нив пеким.
Немаме исти погледи за гаранции и слично веројатно ради различни искуства, јас до сега дум немал проблем со овластен сервис (мада у Шведска овластен сервис не е само тој што е на брендот туку има и големи севиси што имаат лиценца само што цената ми е горе доле иста)
али колку и да имам различни погледи и искуства од тебе се сложувам дека братот Рон ги има апла згрешено печурките
Брат, сите технологии што ги развива Волво ги користат и кинезите. Тоа сакам да ти кажам.
Иначе за кинеските коли ќе биде исто така како што зборевте за телефоните, до вчера беше кинезарија, сега едно Шаоми кошта колку еден ајфон, и замисли ги продава телефоните по таа цена.
Има потреба уште да дискутираме успеа да израмниш пробивање на пазар на телефони со пазар на возила
Што е следно друже дека биткоин се пробил на пазарот во Македонија побрзо од леб на жито лукс или?
Ќе може да споделиш малку повеќе за ова споделување на технологија што волво ја има со Кинезиве би сакал да слушнам малку повеќе за тоа
Очигледно си страшно добро информиран со инсајдерски информации
Кинезите имаат многу паметен бизнис модел, купуваат удел или откупуваат цели компании и го користат сиот know how после да прават свои производи кои се еднакво добри па дури и подобри.
Тоа што инвестирале пред 5-10 години сега е реалност, и допрва ќе гледате како кинезите ќе доминираат и во авто индустријата глобално, поготово кога се работи за електрични возила.
Производите се тука и се спремни. Фали уште стигмата да се изгуби, тоа е следната фаза.
Кинезите имаат многу паметен бизнис модел, купуваат удел или откупуваат цели компании и го користат сиот know how после да прават свои производи кои се еднакво добри па дури и подобри.
Тоа што инвестирале пред 5-10 години сега е реалност, и допрва ќе гледате како кинезите ќе доминираат и во авто индустријата глобално, поготово кога се работи за електрични возила.
Производите се тука и се спремни. Фали уште стигмата да се изгуби, тоа е следната фаза.
Друже зашто не идеш у темата за најекономично затоплување да ги образоваш луѓето за кинеската технологија. Верувај екипата на ГРЕЕ ќе биде пресреќна да има ваков експерт како тебе
еве јас не можам да разберам како Македонија со вакви експерти не може да просперира
Гарант нас системот не ебе
Друже зашто не идеш у темата за најекономично затоплување да ги образоваш луѓето за кинеската технологија. Верувај екипата на ГРЕЕ ќе биде пресреќна да има ваков експерт како тебе
еве јас не можам да разберам како Македонија со вакви експерти не може да просперира
Гарант нас системот не ебе
ја ти ја кажувам реалноста, тоа е дека кинезите гризаат да станат глобални играчи и во оваа индустрија и дека прават солидни производи. Одамна помина таа приказна дека кинеско срање е тоа не чини.
Ок друже јас сум глупав и затоа те молам образложи каде грешам и зашто си во право.
ама не до рекла кажала муабети со факти
слушнав за промена на менувач на кинескиве модели само задна лева гума требало да се балансира и се решавал проблемот
Ок друже ние имаме предрасуди ама ти имаш кристална кугла.
Имаш право а волво а шаоми исти курац, уф да бе заборавив истиот Кинез има 10% и у мерцедес се е тоа исто кинеско срање
Немаме исти погледи за гаранции и слично веројатно ради различни искуства, јас до сега дум немал проблем со овластен сервис (мада у Шведска овластен сервис не е само тој што е на брендот туку има и големи севиси што имаат лиценца само што цената ми е горе доле иста)
али колку и да имам различни погледи и искуства од тебе се сложувам дека братот Рон ги има апла згрешено печурките
Со тие имам најлошо искуство. Очигледно си од некоја година две во Шведска. Има време па ќе се увериш, јас ја поминав таа фаза со овластениве. No more!
Кинезите имаат многу паметен бизнис модел, купуваат удел или откупуваат цели компании и го користат сиот know how после да прават свои производи кои се еднакво добри па дури и подобри.
Тоа што инвестирале пред 5-10 години сега е реалност, и допрва ќе гледате како кинезите ќе доминираат и во авто индустријата глобално, поготово кога се работи за електрични возила.
Производите се тука и се спремни. Фали уште стигмата да се изгуби, тоа е следната фаза.
ја ти ја кажувам реалноста, тоа е дека кинезите гризаат да станат глобални играчи и во оваа индустрија и дека прават солидни производи. Одамна помина таа приказна дека кинеско срање е тоа не чини.
А јас ти кажувам дека немаш допирна точка со реалноста.
ќе се обидам од почеток најпросто што можам. И не не викам дека кинеските возила не се добри само кажувам дека не се ЕФТИНИ како што мислиш
Очигледно немаш никаква претстава за регулативите на авто пазарот во европа. Познавањето на пресметка на данок наместо непозната ти е 3ти извод на функција
Ама затоа си убеден дека дамо ти си во право
си Видел кинески бренд кој се очекува да се продава во УСА за 30000$ што значи дека и во Европа би имал слична цена ако барем 30% од возилото е произведено во европа. Овие што ги збориш немаат производствен погон тука, тоа автоматски им додава дополнителен данок плус данокот на додадена вредност значи колата дојде лабаво до 40000€ сакал ти да го прифатиш тоа или не. И да не се лажеме дека резервните делови ќе ти бидат безпари, за ауди/бмв и остали што ги спомна имаш афтермаркет делови од најмалку 5 други реномирани компании па имаш избор, кај овие на почеток ќе имаш 0 афтермаркет произведувачи и ќе мораш да одиш со ОЕМ што ќе ти биде ѓавол ипол
Според последните бројки кои ги имаме (ах да заборавив да ти кажам немам познавања за мотор со вантрешно согорување и како се рамни глава ама тоа не ме спречува да работам во авто индустријата, уште побитно тие Кинезите што се техночошкиот врв ме плаќаат значи не ми се непознати) во кина постојат повеќе од 900 производители (најчесто на електрични возила) од нив на европскиот пазар се присутни 3-5 кои биле сериозни и извадиле сертификати (истите тие коштаат повеќе одколку да купиш бмв/мерцедес/волво/ауди)
Се ова накратко:
немаат сервисери
Немаат резервни делови
Поскапи се уште на старт при купување
и кажи ми како е ова атрактивна понуда?
и зашто нели се што има волво имаат Кинезите, од технологијата што е вградена во волво ех90 ако не си запознаен е промовирано пред неколку месеци делумен пристап има само полстар 3 моделот (ако си слушнал за полстар), ниту еден друг произведувач кој е под geely нема пристап до технологијата ниту во ЕУ ниту во Америка ниту во Кина
од друга тема каде си етаблиран фанбој на шаоми да те потсетам дека и хуавеи правеше страшни телефони ама ете тие регулативи кои упорно се обидувам да ти ги објаснам ги уништија
Со тие имам најлошо искуство. Очигледно си од некоја година две во Шведска. Има време па ќе се увериш, јас ја поминав таа фаза со овластениве. No more!
Не сум роден у Шведска немај гајле ама сум доста повеќе од година две, секој со својата среќа друже, док ми е нова колата и под гаранција ќе си терам по прописи за моја сигурност до сега ниту гаранција ниту осигурување ме изневерило а кога ќе се случи тоа може ќе почнам да размислувам како тебе
Zato ko ke si idite vo mk ke si pojdite vo autolider i ke si zemite duplo poevtini delovi a kvalitetni. Za limaria ima da ja sredat vo mk kako fabrika. Ne sekogas skapoto e kvaiitetno.
Во МКД на паркинг ми ја оштетија вратата на совозачот за оправка ми бараа 700€ во Скопје, едниот беше сервис Ја-Ја другиот не се сеќавам.
Каросериските оштетувања ми се на товар на компанијата која ми ја продава колата за првите 3години (таква е регулативата во Шведска и важи од денот на прва регистрација)
Зашто сервисите се надвор од ЕУ оправка тоа не ми беше признаена, назад во Шведска франшиза тоа која јас ја платив беше 200€ а остатокот колку и да бил си го плати осигурувањето
Така што не секогаш средувањето и правењето фабрика во МКД е најефтино
А јас ти кажувам дека немаш допирна точка со реалноста.
ќе се обидам од почеток најпросто што можам. И не не викам дека кинеските возила не се добри само кажувам дека не се ЕФТИНИ како што мислиш
Очигледно немаш никаква претстава за регулативите на авто пазарот во европа. Познавањето на пресметка на данок наместо непозната ти е 3ти извод на функција
Ама затоа си убеден дека дамо ти си во право
си Видел кинески бренд кој се очекува да се продава во УСА за 30000$ што значи дека и во Европа би имал слична цена ако барем 30% од возилото е произведено во европа. Овие што ги збориш немаат производствен погон тука, тоа автоматски им додава дополнителен данок плус данокот на додадена вредност значи колата дојде лабаво до 40000€ сакал ти да го прифатиш тоа или не. И да не се лажеме дека резервните делови ќе ти бидат безпари, за ауди/бмв и остали што ги спомна имаш афтермаркет делови од најмалку 5 други реномирани компании па имаш избор, кај овие на почеток ќе имаш 0 афтермаркет произведувачи и ќе мораш да одиш со ОЕМ што ќе ти биде ѓавол ипол
Според последните бројки кои ги имаме (ах да заборавив да ти кажам немам познавања за мотор со вантрешно согорување и како се рамни глава ама тоа не ме спречува да работам во авто индустријата, уште побитно тие Кинезите што се техночошкиот врв ме плаќаат значи не ми се непознати) во кина постојат повеќе од 900 производители (најчесто на електрични возила) од нив на европскиот пазар се присутни 3-5 кои биле сериозни и извадиле сертификати (истите тие коштаат повеќе одколку да купиш бмв/мерцедес/волво/ауди)
Се ова накратко:
немаат сервисери
Немаат резервни делови
Поскапи се уште на старт при купување
и кажи ми како е ова атрактивна понуда?
и зашто нели се што има волво имаат Кинезите, од технологијата што е вградена во волво ех90 ако не си запознаен е промовирано пред неколку месеци делумен пристап има само полстар 3 моделот (ако си слушнал за полстар), ниту еден друг произведувач кој е под geely нема пристап до технологијата ниту во ЕУ ниту во Америка ниту во Кина
од друга тема каде си етаблиран фанбој на шаоми да те потсетам дека и хуавеи правеше страшни телефони ама ете тие регулативи кои упорно се обидувам да ти ги објаснам ги уништија
Автоматски споено мислење:
Не сум роден у Шведска немај гајле ама сум доста повеќе од година две, секој со својата среќа друже, док ми е нова колата и под гаранција ќе си терам по прописи за моја сигурност до сега ниту гаранција ниту осигурување ме изневерило а кога ќе се случи тоа може ќе почнам да размислувам како тебе
Автоматски споено мислење:
Во МКД на паркинг ми ја оштетија вратата на совозачот за оправка ми бараа 700€ во Скопје, едниот беше сервис Ја-Ја другиот не се сеќавам.
Каросериските оштетувања ми се на товар на компанијата која ми ја продава колата за првите 3години (таква е регулативата во Шведска и важи од денот на прва регистрација)
Зашто сервисите се надвор од ЕУ оправка тоа не ми беше признаена, назад во Шведска франшиза тоа која јас ја платив беше 200€ а остатокот колку и да бил си го плати осигурувањето
Така што не секогаш средувањето и правењето фабрика во МКД е најефтино
А јас ти кажувам дека немаш допирна точка со реалноста.
ќе се обидам од почеток најпросто што можам. И не не викам дека кинеските возила не се добри само кажувам дека не се ЕФТИНИ како што мислиш
Очигледно немаш никаква претстава за регулативите на авто пазарот во европа. Познавањето на пресметка на данок наместо непозната ти е 3ти извод на функција
Ама затоа си убеден дека дамо ти си во право
си Видел кинески бренд кој се очекува да се продава во УСА за 30000$ што значи дека и во Европа би имал слична цена ако барем 30% од возилото е произведено во европа. Овие што ги збориш немаат производствен погон тука, тоа автоматски им додава дополнителен данок плус данокот на додадена вредност значи колата дојде лабаво до 40000€ сакал ти да го прифатиш тоа или не. И да не се лажеме дека резервните делови ќе ти бидат безпари, за ауди/бмв и остали што ги спомна имаш афтермаркет делови од најмалку 5 други реномирани компании па имаш избор, кај овие на почеток ќе имаш 0 афтермаркет произведувачи и ќе мораш да одиш со ОЕМ што ќе ти биде ѓавол ипол
Според последните бројки кои ги имаме (ах да заборавив да ти кажам немам познавања за мотор со вантрешно согорување и како се рамни глава ама тоа не ме спречува да работам во авто индустријата, уште побитно тие Кинезите што се техночошкиот врв ме плаќаат значи не ми се непознати) во кина постојат повеќе од 900 производители (најчесто на електрични возила) од нив на европскиот пазар се присутни 3-5 кои биле сериозни и извадиле сертификати (истите тие коштаат повеќе одколку да купиш бмв/мерцедес/волво/ауди)
Се ова накратко:
немаат сервисери
Немаат резервни делови
Поскапи се уште на старт при купување
и кажи ми како е ова атрактивна понуда?
и зашто нели се што има волво имаат Кинезите, од технологијата што е вградена во волво ех90 ако не си запознаен е промовирано пред неколку месеци делумен пристап има само полстар 3 моделот (ако си слушнал за полстар), ниту еден друг произведувач кој е под geely нема пристап до технологијата ниту во ЕУ ниту во Америка ниту во Кина
од друга тема каде си етаблиран фанбој на шаоми да те потсетам дека и хуавеи правеше страшни телефони ама ете тие регулативи кои упорно се обидувам да ти ги објаснам ги уништија
Автоматски споено мислење:
Не сум роден у Шведска немај гајле ама сум доста повеќе од година две, секој со својата среќа друже, док ми е нова колата и под гаранција ќе си терам по прописи за моја сигурност до сега ниту гаранција ниту осигурување ме изневерило а кога ќе се случи тоа може ќе почнам да размислувам како тебе
Автоматски споено мислење:
Во МКД на паркинг ми ја оштетија вратата на совозачот за оправка ми бараа 700€ во Скопје, едниот беше сервис Ја-Ја другиот не се сеќавам.
Каросериските оштетувања ми се на товар на компанијата која ми ја продава колата за првите 3години (таква е регулативата во Шведска и важи од денот на прва регистрација)
Зашто сервисите се надвор од ЕУ оправка тоа не ми беше признаена, назад во Шведска франшиза тоа која јас ја платив беше 200€ а остатокот колку и да бил си го плати осигурувањето
Така што не секогаш средувањето и правењето фабрика во МКД е најефтино
Не се брукај те молам. Не вреди човек ни да се замара да те цитира реално, реков, со дудуци зборам. Не знам по која багатела очекуваш нешто да добиеш мислејќи дека е кинеско срање.
Штетата да ја поправат тука по пресметката беше 900€, франшизата за штета на паркинг кога оштетеното возило не е во движеше е 200€ по закон тука и не може пониско од тоа.
колата е лично моја, не е никаков лизинг.
Кога купуваш нова кола во Шведска од денот на прва регистрација па во следните 3 години за оштетување во сообраќајка (само на моето возило) е обврска на компанијата која ми го продава возилото.
Слободно можеш да си најдеш информации за vagnskadegaranti
Не се брукај те молам. Не вреди човек ни да се замара да те цитира реално, реков, со дудуци зборам. Не знам по која багатела очекуваш нешто да добиеш мислејќи дека е кинеско срање.
Оваа страница користи колачиња за персонализирање на содржината. Со продолжување на користењето, се согласувате со нашата политика за користење колачиња.