За да биде поново ти треба помала кола, ама има и нешто поголемо се најдува...цитроен ц5, ц5 х7, може алфа ромео брера за тие пари, ако си за сув тојота рав 4 камен за тие пари ќе најдеш, има многу опции за тие пари, се зависи каква кола ти треба и колку минеш годишно, на отворено повеќе, низ град итн.
Помало количе скоро ново за тие пари ќе најдеш. Нешто од типот на мерцедес, ауди и пасат, тешко, се сомневам дека ќе најдеш нешто со помалку од 300 000 км за тие пари. Ако сакаш таква кола поарно чувај си го бмв-то него да го продадеш па да доведуваш друга кола во ред...
Во овие 20 години возам исклучиво бензин итоа било јапонско, имам две Мазди. Атмосферциве се едноставни мотори обичен прост мотор и не сум имал скапи проблеми и поправки. Е сега, ми се јави желба за прв пат германска кола да пробам, дизел, станува збор за BMW 118d 122ks M47 дизел. Е сега единствено нешто што ме предомислува е тоа што дизелскиве агрегати се комплицирани, масни, и кај да е можи ќе треба да се менува нешто како замаец, турбо, дизни, диференцијал, итн како ланец, па се затнал дпф ова она, оти сепак оваа кола е стара 18-19години и со преку 200.250+.000 километри и тие скапи делови итоа добро го олеснуваат џебот, ова е случај само кај дизеливе кај сите брендови без разлика германско, италијан, јапан со тие по масни делови кои ги има. Не дека и на бензинскиве агрегати т.е јапонциве/корејциве нема поправки, ама овие масни делови ги нема, мал сервис обично и голем само, турбо, замаец, дпф аут не постои.. Загреан сум итоа многу за BMW-во кец, ама ради овие Х причини се попишманувам а и плус сите овие странски стручњаци викаат во овие 5-6 години и да не се зема возила со внатрешно согорување ради наплив на електрификација особено ако влезат Кинезиве на европско тло па да напраат бум како со телефониве.. Додуша Македонија е далеку далеку од тоа. Мислење/совети? Инаку вторава Мазда пред 3 месеци ја земав.
Во овие 20 години возам исклучиво бензин итоа било јапонско, имам две Мазди. Атмосферциве се едноставни мотори обичен прост мотор и не сум имал скапи проблеми и поправки. Е сега, ми се јави желба за прв пат германска кола да пробам, дизел, станува збор за BMW 118d 122ks M47 дизел. Е сега единствено нешто што ме предомислува е тоа што дизелскиве агрегати се комплицирани, масни, и кај да е можи ќе треба да се менува нешто како замаец, турбо, дизни, диференцијал, итн како ланец, па се затнал дпф ова она, оти сепак оваа кола е стара 18-19години и со преку 200.250+.000 километри и тие скапи делови итоа добро го олеснуваат џебот, ова е случај само кај дизеливе кај сите брендови без разлика германско, италијан, јапан со тие по масни делови кои ги има. Не дека и на бензинскиве агрегати т.е јапонциве/корејциве нема поправки, ама овие масни делови ги нема, мал сервис обично и голем само, турбо, замаец, дпф аут не постои.. Загреан сум итоа многу за BMW-во кец, ама ради овие Х причини се попишманувам а и плус сите овие странски стручњаци викаат во овие 5-6 години и да не се зема возила со внатрешно согорување ради наплив на електрификација особено ако влезат Кинезиве на европско тло па да напраат бум како со телефониве.. Додуша Македонија е далеку далеку од тоа. Мислење/совети? Инаку вторава Мазда пред 3 месеци ја земав.
Од цела БМВ гама ништо не ми прави ќеф, само кецов, странично има некои посебни линии кој ги нема ни еден хечбек ниту седан ниту СУВ/Кросовер а колава е стара 20години. За мои потреби, хечбек доволно мие.
Во овие 20 години возам исклучиво бензин итоа било јапонско, имам две Мазди. Атмосферциве се едноставни мотори обичен прост мотор и не сум имал скапи проблеми и поправки. Е сега, ми се јави желба за прв пат германска кола да пробам, дизел, станува збор за BMW 118d 122ks M47 дизел. Е сега единствено нешто што ме предомислува е тоа што дизелскиве агрегати се комплицирани, масни, и кај да е можи ќе треба да се менува нешто како замаец, турбо, дизни, диференцијал, итн како ланец, па се затнал дпф ова она, оти сепак оваа кола е стара 18-19години и со преку 200.250+.000 километри и тие скапи делови итоа добро го олеснуваат џебот, ова е случај само кај дизеливе кај сите брендови без разлика германско, италијан, јапан со тие по масни делови кои ги има. Не дека и на бензинскиве агрегати т.е јапонциве/корејциве нема поправки, ама овие масни делови ги нема, мал сервис обично и голем само, турбо, замаец, дпф аут не постои.. Загреан сум итоа многу за BMW-во кец, ама ради овие Х причини се попишманувам а и плус сите овие странски стручњаци викаат во овие 5-6 години и да не се зема возила со внатрешно согорување ради наплив на електрификација особено ако влезат Кинезиве на европско тло па да напраат бум како со телефониве.. Додуша Македонија е далеку далеку од тоа. Мислење/совети? Инаку вторава Мазда пред 3 месеци ја земав.
Друже биди сигурен дека кинески коли нема да бидат популарни уште долго време во европа...а за прашањето многу имаш предрасуди, се зависи како е оджавана колата, е сеа бемве да најдеш одржавано тешко, ретко има такви на продажба.
Али ако е одржавано дизел дупло повеќе поминува километри бензинец со слична снага...
Проблемот со повеќето бемвиња е што ја увезол еден,ја возел до даске, со минимум одржавање, послем ја продал на друг таков, па тој на трет, итн. и накрај ти треба 3000 евра да вложиш во колата за во ред да ја доведеш...слично е и со ауди и мерцедес...едвај 10 % од таквите коли ако се одржавани по пропис во мк, се тие крпење или игнорирање на проблеми дур почне да не пали колата или сл. па тек тогаш се бара мајстор.
Во овие 20 години возам исклучиво бензин итоа било јапонско, имам две Мазди. Атмосферциве се едноставни мотори обичен прост мотор и не сум имал скапи проблеми и поправки. Е сега, ми се јави желба за прв пат германска кола да пробам, дизел, станува збор за BMW 118d 122ks M47 дизел. Е сега единствено нешто што ме предомислува е тоа што дизелскиве агрегати се комплицирани, масни, и кај да е можи ќе треба да се менува нешто како замаец, турбо, дизни, диференцијал, итн како ланец, па се затнал дпф ова она, оти сепак оваа кола е стара 18-19години и со преку 200.250+.000 километри и тие скапи делови итоа добро го олеснуваат џебот, ова е случај само кај дизеливе кај сите брендови без разлика германско, италијан, јапан со тие по масни делови кои ги има. Не дека и на бензинскиве агрегати т.е јапонциве/корејциве нема поправки, ама овие масни делови ги нема, мал сервис обично и голем само, турбо, замаец, дпф аут не постои.. Загреан сум итоа многу за BMW-во кец, ама ради овие Х причини се попишманувам а и плус сите овие странски стручњаци викаат во овие 5-6 години и да не се зема возила со внатрешно согорување ради наплив на електрификација особено ако влезат Кинезиве на европско тло па да напраат бум како со телефониве.. Додуша Македонија е далеку далеку од тоа. Мислење/совети? Инаку вторава Мазда пред 3 месеци ја земав.
Има веќе доста електрични кинески возила влезени во Европа, само што не се од типот на Шаоми него се повеќе како ајФон Про Макс у цената
По тоа какви цени имаат некој од нив поефтино е да купиш електрично бмв него Кинезиве
Во овие 20 години возам исклучиво бензин итоа било јапонско, имам две Мазди. Атмосферциве се едноставни мотори обичен прост мотор и не сум имал скапи проблеми и поправки. Е сега, ми се јави желба за прв пат германска кола да пробам, дизел, станува збор за BMW 118d 122ks M47 дизел. Е сега единствено нешто што ме предомислува е тоа што дизелскиве агрегати се комплицирани, масни, и кај да е можи ќе треба да се менува нешто како замаец, турбо, дизни, диференцијал, итн како ланец, па се затнал дпф ова она, оти сепак оваа кола е стара 18-19години и со преку 200.250+.000 километри и тие скапи делови итоа добро го олеснуваат џебот, ова е случај само кај дизеливе кај сите брендови без разлика германско, италијан, јапан со тие по масни делови кои ги има. Не дека и на бензинскиве агрегати т.е јапонциве/корејциве нема поправки, ама овие масни делови ги нема, мал сервис обично и голем само, турбо, замаец, дпф аут не постои.. Загреан сум итоа многу за BMW-во кец, ама ради овие Х причини се попишманувам а и плус сите овие странски стручњаци викаат во овие 5-6 години и да не се зема возила со внатрешно согорување ради наплив на електрификација особено ако влезат Кинезиве на европско тло па да напраат бум како со телефониве.. Додуша Македонија е далеку далеку од тоа. Мислење/совети? Инаку вторава Мазда пред 3 месеци ја земав.
Мислиш дека е можна барем 50% електрификација кај автомобилите за едно 10 години? Јас мислам дека за 30 години е можна, ама сега за сега за 10 години нема ниту можност, ниту пари, ниту пак ресурси.
Мислиш дека е можна барем 50% електрификација кај автомобилите за едно 10 години? Јас мислам дека за 30 години е можна, ама сега за сега за 10 години нема ниту можност, ниту пари, ниту пак ресурси.
Мислиш дека е можна барем 50% електрификација кај автомобилите за едно 10 години? Јас мислам дека за 30 години е можна, ама сега за сега за 10 години нема ниту можност, ниту пари, ниту пак ресурси.
За тие што плаќаат warranty низ Европа/Америка/Австралија да можна е
За тие што купуваат коа ќе заврши warranty ќе треба малку појќе
За Македонија малу појќе појќе
Друже биди сигурен дека кинески коли нема да бидат популарни уште долго време во европа...а за прашањето многу имаш предрасуди, се зависи како е оджавана колата, е сеа бемве да најдеш одржавано тешко, ретко има такви на продажба.
Али ако е одржавано дизел дупло повеќе поминува километри бензинец со слична снага...
Проблемот со повеќето бемвиња е што ја увезол еден,ја возел до даске, со минимум одржавање, послем ја продал на друг таков, па тој на трет, итн. и накрај ти треба 3000 евра да вложиш во колата за во ред да ја доведеш...слично е и со ауди и мерцедес...едвај 10 % од таквите коли ако се одржавани по пропис во мк, се тие крпење или игнорирање на проблеми дур почне да не пали колата или сл. па тек тогаш се бара мајстор.
Во Европа може нема да има наплив на кинески возила, точно, оти ЕУ си ја штити нивната европска индустрија. Но кинезите сепак се оние кои се фактор број 1 моментално од технолошки аспект за иднинава со електрификацијава. Можда Кинески брендови нема да има многу за продажба, но затоа тие кинески брендови им продаваат технологии, батерии на европскиве производители. 20% имаат акции во Дајмлер-Бенц Мерцедес еве. Волво го купија 100%, еве и британски MG итн.. BYD пример, кој е високо технолошки напредна компанија во поглед на електрификацијава и BAIC се едни од играчите . Скоро сите европски производители имаат потпишано договори за добавување на батерии и делови од Азија, најмногу Кина. И сега, со внатрешно согорување, овие делови, таблети, инструменти, технологии скоро сите компоненти се со потекло од Кина. Макрон денеска во Пекинг вели дека не треба да се загрози партнерството со Кина оти ЕУ е најзависна од Кина. Тоа тие ЕУ ја штити нашава европска индустрија, тие затоа и на јапонците му воведоја порано големи провизии за извоз-увоз на возила со странско потекло па ги примораа јапонците и корејците да отворат фабрики на европско тло и Тојота, Хонда да ти ја продаваат како Европски производ, парата врти, капитализам, извозот увозот со "Made In EU", отварање работни места итн..
Иначе за БМВ-то да, затоа и се мислам.. Сите возила кај нас се такви, маста им е изваена, од првиот што ја купил па до последниот, и за да ја донесеш во ред ќе се истрошиш, тоа тие морфииев закон. Некој пред тебе се изнавозил, и тебе ти доаѓа да ја испоправиш и средиш цела кола и на крај ќе се умориш од тие проблеми и ќе ја продајш напраена пак на некој да се изнавози.. Во секој случај, јас сум задоволен од Маздиве, ама БмВ-во прави ќеф, ќе видиме..
Јапонците и Корејците улагаат у евтин ентериер,каросерија и подвозје,а екстремно квалитетни мотори и мењачи.За квалитет рамни им нема, али шармот што го има рецимо денешново bmw x3,уште 100 модели да извадат у таа класа Јапонците и Корејците нема да го постигнат.Друг муабет се Немачките аута.
Автоматски споено мислење:
Еден познаник после 4 Тојоти се одлучи за Пасат.Година дена стар од Порше го зема уште под гаранција втората година му скрши мењач на обиколница.Се уби од пцуење вика кај се чуло Тојота стара 3 години мењач да скрши бе еј
Јапонците и Корејците улагаат у евтин ентериер,каросерија и подвозје,а екстремно квалитетни мотори и мењачи.За квалитет рамни им нема, али шармот што го има рецимо денешново bmw x3,уште 100 модели да извадат у таа класа Јапонците и Корејците нема да го постигнат.Друг муабет се Немачките аута.
Автоматски споено мислење:
Еден познаник после 4 Тојоти се одлучи за Пасат.Година дена стар од Порше го зема уште под гаранција втората година му скрши мењач на обиколница.Се уби од пцуење вика кај се чуло Тојота стара 3 години мењач да скрши бе еј
Тоа е факт дека јапонците и корејците вложуваат повеќе во механичкиот дел, додуша таа технологија е 100% проверена особено за атмосферските бензиски агрегати а и би рекол и застарена затоа и трае со векови, побрзо ќе умри сопственикот не дај боже него ли мотор на Тојота пример, нее ништо комплицирано освен 4 клипен мотор со свеќици и мењач, нема ништо комплицирано, а германциве си експерементираат со нови мотори. TSI до сега имал 4-5 интеракции, почнаа со 1.2 па 1.4 па видоја дека не штима па 1.5 1.0, за разлика од овие кои со години нудат еден ист проверен мотор и само го надоградуваат, пример Тојота 1.8 2.0 1.6 и сега го заменија тој 1.6 со 1.5 истиот мотор е само намемет за глобално ниво. И плус, моторите, мењачите и хибридите ги произвдедуваат во погонот во Полска што нема никаква разлика во квалитетот измеѓу производството во Полска и Јапан. Поминуваат доста километри без посериозни проблеми, исто и Корола, ЦХ-Р кои се произведуваат во Турција. Хонда кога го изваде овај 1.0 турбо зафркна малце работа ама го средија. Германците се ориентирани кон масивност, луксуз, ама во последниве години и корејците и јапонците не заостануваат, Лексус итоа како се носи рамо до рамо со Мерцедес, Ауди, БМВ Џенесиз исто, Мазда се поблиску до премиум, сите европски дизајнери од БМВ, Алфа, ФауВе преминаа во Хјундаи/КИА како Питер Шрејер, Карим Хабиб, Пиере Леклер, Лук Донкенлов, а порано беше и Томас Биркле. Кога го претставија Хјундаи И30 втора генерација, на саемот дури тогашниот извршен директор на ФауВе т.е Фолксваген, Мартин Винтеркорн влезе во колава и остана воодушевен од квалитетот и рече: Како го прават ова, ние не можеме, БМВ не можат. Хјундаи и КИА дури имаат и развојно технолошки институт во Германија и возилата инжињерите ги прават по барање на европските купувачи. Новиве Хјундаи и КИА возила не заостануваат зад другиве како порано, итоа за помала цена добиваш повеќе, проверен квалитет а и сега имаат доста привлелен и модерен дизајн. Во Европа повеќе се ориентираат кон овие возила, него ли кон Голф кој кошта 35.000 евра со основно ниво опрема а за тие пари ќе земи КИА Спортаж или Тусон. Дури и кај нас по улициве има доста нови возила од салон од оваа програма, особено КИА Спортаж. Јас мислам дека во денешно време сите производители се на едно исто ниво и не заостануваат еден позади друг, само кај нас е се уште тоа германците да го држат пазарот, еве возам јапонци а сепак БМВ ми прај ќеф пример, како да ние врежено во ДНКата нас европјаниве тоа особено ние балканциве што се палиме а за разлика од светов Америка, Австралија, Азија, Африка по она прашумине и пустините само Тојота си бичи, . А квалитетот им е многу механички послаб за разлика од пред 30години на сите производители особено па на германциве, ете на пријателот твој мењачот му заминал. А и факт е дека денешниве коли се повеќе интернационални, делови, компоненти сето произведено надвор од матична земја, кај нас во МК се произведуваат вентилатори за БМВ, инсталација за Ауди и КИА, ама не треба да има разлика и пропуст во производството оти работникот е работник, битно е тие инжињерите колку им фаќа ментето и математиката и колку си ја знаат работата а и битно е што се монтира и каков квалитет имаат тие материјалите што им се даваат да се монтираат. Еве Тојота Корола Седан доаѓа од погонот во Турција ама е најквалитетно возило во свет.
Оваа страница користи колачиња за персонализирање на содржината. Со продолжување на користењето, се согласувате со нашата политика за користење колачиња.