Дечки, имам проблем зимава со замаглување на стаклата од автомобилот. Филтерот го менав лани ама не е до тоа. Мајсторот вика сигурно има влага колата. Гледав на интернет дека со пена за бричење да се премачкаат, краткотрајно се средува проблемот. Има некој искуство со ова?
Чоекот рече во Германија ќе го возел, на 13 години старо БМВ ако светне ламбичка, нема да може да помине на технички преглед. Што значи мора на сервис. Ако е проблем со електроника тогаш мора у овластен сервис каде поправката може да кошта и над 50% од сумата која ја дал за да го купи тоа тезгере.
БМВ купуваат "одредена" (не)иживеана раја. Така да ради задната вучна многу веројатно да било и ударено.
Дечки, имам проблем зимава со замаглување на стаклата од автомобилот. Филтерот го менав лани ама не е до тоа. Мајсторот вика сигурно има влага колата. Гледав на интернет дека со пена за бричење да се премачкаат, краткотрајно се средува проблемот. Има некој искуство со ова?
Во Македонија шалттаблата и да свети ко елка, ќе ја поминат на технички, во Германија НЕМА ШАНСИ!
Астра 1.4 бензин му е полош избор и од БМВ пошто му се заебуе дихтонот на глава.
Сега кога ќе иде на овластен во Опел и на овластен сервис на БМВ. Кај Опел ќе плати 1000 евра, додека за истиот електичен квар во БМВ ќе му бараат 4000 евра.
Јас кога барав ВМВ 3ка низ Германија 5 години старо пред 8 години, гледав неколку месеци и 70% беа ударени па репарирани (информацијата ја добивав дури кога ќе ги видев на живо)
Дечки, имам проблем зимава со замаглување на стаклата од автомобилот. Филтерот го менав лани ама не е до тоа. Мајсторот вика сигурно има влага колата. Гледав на интернет дека со пена за бричење да се премачкаат, краткотрајно се средува проблемот. Има некој искуство со ова?
Парното на циркулација ако ти е нормално дека ги магли, од дишење се прави влага ако е врнежливо имаш вода на чевли... Имаш неколку опции ако возиш на отворено нема сообраќај постави го да влечи воздух од надвор, за низ град можиш на циркулација и малку подотвори прозорец или па со клима пуштена ќе ја повлечи влагата. Исто избриши ги добро стаклата со средство за стакло.
Ако одиме согласно платежната моќ на народот, во Македонија нема подобар избор од Застава
Сите знаеме дека БМВ и Мерџо се врв во автомобилската индустрија, ама за жал рандом дефект на нив ќе кошта колку да ја ремонтираш астрата.
Апла близок роднина вози Мерцедес Е класа, пред неколку месеци менуваше перки и некое електромоторче, само деловите го коштаа околу 500 евра, плус уште 50тина работна рака. За тие пари ќе направиш голем сервис на пола од обичните возила и ќе ти останат пари за гориво, а и двете ќе те однесат помеѓу било која локација во Македонија, и се сосема доволни километражата што ја прави просечен Македонец (10-15к годишно) + за состојбата на патот.
Тука каде што сум има логика да земаш поголемо возило затоа што возиме многу километри, 30-40к просечно во една година, сакал или не се е далеку, па во секој случај земаш тоа што ќе нуди најдобар комфорт. Е проблемот е што пак нема да му видеш лезет, автопатот е 100-110 и има камери на секој чекор, па и 200 да оди возилото ќе мора да возиш како баба.
Дечки, имам проблем зимава со замаглување на стаклата од автомобилот. Филтерот го менав лани ама не е до тоа. Мајсторот вика сигурно има влага колата. Гледав на интернет дека со пена за бричење да се премачкаат, краткотрајно се средува проблемот. Има некој искуство со ова?
Земи од оние миризливи кесички од по бензиските, извади ги зрцината од внатре и во кесичката стави морска сол. После возење ставај ја близу шофершајбанта....и нема да имаш замаглени стакла
А причината за замаглување барај ја(влажни теписони од кондури, протекување на казанче па се до влегување на вода во пределот под шофершајбанта
Зависи од колата....кај Ауди на пример има еден отвор за цедење на вода од дожд некаде под механизмот на брисачите, а ако отворот се наполни со лисја, видата знае да влези во кабината
Дечки, имам проблем зимава со замаглување на стаклата од автомобилот. Филтерот го менав лани ама не е до тоа. Мајсторот вика сигурно има влага колата. Гледав на интернет дека со пена за бричење да се премачкаат, краткотрајно се средува проблемот. Има некој искуство со ова?
Друже ти кажаа можда е влажно, можда тече казанчето, а може едноставно да се погоди колата ладен моторот, ако влезат двајца тројце во колата од самото дишење маглат стаклата, треба на макс. температура да ти е парното добри 10 минути за да одмагли.
Ако одиме согласно платежната моќ на народот, во Македонија нема подобар избор од Застава
Сите знаеме дека БМВ и Мерџо се врв во автомобилската индустрија, ама за жал рандом дефект на нив ќе кошта колку да ја ремонтираш астрата.
Апла близок роднина вози Мерцедес Е класа, пред неколку месеци менуваше перки и некое електромоторче, само деловите го коштаа околу 500 евра, плус уште 50тина работна рака. За тие пари ќе направиш голем сервис на пола од обичните возила и ќе ти останат пари за гориво, а и двете ќе те однесат помеѓу било која локација во Македонија, и се сосема доволни километражата што ја прави просечен Македонец (10-15к годишно) + за состојбата на патот.
Тука каде што сум има логика да земаш поголемо возило затоа што возиме многу километри, 30-40к просечно во една година, сакал или не се е далеку, па во секој случај земаш тоа што ќе нуди најдобар комфорт. Е проблемот е што пак нема да му видеш лезет, автопатот е 100-110 и има камери на секој чекор, па и 200 да оди возилото ќе мора да возиш како баба.
Mene pred mesec dena za starata kola u Audi mi kazaa 90 funti za ogledalo. Mu vikam na toj druze cela kola vredi edvaj 2000-2500funti, nema smisla za stakloto za ogledalo da plakjam 90. Mi vika za ponovite koli ogledalo kosta i po 400-500funti. Kupiv od ebay za 18 funti.
Mene pred mesec dena za starata kola u Audi mi kazaa 90 funti za ogledalo. Mu vikam na toj druze cela kola vredi edvaj 2000-2500funti, nema smisla za stakloto za ogledalo da plakjam 90. Mi vika za ponovite koli ogledalo kosta i po 400-500funti. Kupiv od ebay za 18 funti.
Ненормално скапи знаат да бидат вакви ситници на секое возило, мене ми ги украдоа стаклата од паркинг, во мкд дури и за половни типот ми бараше по 100 евра за парче (демек како да го купувам цел ретровизор, секако немало да може да го продаде после тоа).
Јас тогаш ги зедов од тие каросерија мк или како и да се викаа во Ченто, мислам ги платив по 430 денари стакленце, со грејач и сите салтанати
Тешко да потрефиш сите овие работи за таа цена.
Ако има помалку километри, и е во таа цена, веројатно ќе биде и помал мотор или постара година
Локалниве освен VW, Fiat, Opel за друго не ги барај. Јас возев француски, имаат далеку поудобна вожња од германците, ниска потрошувачка, делови имаш се што ќе ти затреба, ниска е цената (и кога продаваш), али барем јас не успеав да најдам асален мајстор.
Инаку помал мотор, со мала потршувачка во таа цена гледај Пунто (1.3 мултиџет го возев на службена, не е тромава воопшто иако нема многу коњски сили).
Опелите, веројатно некоја Корса во таа цена (само многу од нив се со 2 врати), астрите потешко ако се зачувани, од Шкода ако налеташ на Рапид или евентуално Фабиа со апла малку километри.
Па спремен сум и да дадам повеќе ако треба, само да вреди што се вика. Најголем проблем гледам во одржувањето и мајстори што евентуално би го работеле (јбг, ќе се расипе некад). Еден куп неписмени мајстори има низ државава, што еден квар решаваат, неколку други отвараат. Затоа и поло гледав (од тоа што имам слушано, само VW знаат да ги работат изгледа, башка имаат и делови), голф и пасат не ги гледам.
За француските имам слушано дека не се баш издржливи и дека се специфични за работа, што е рецепт за катастрофа со нашиве мајстори. Инаку интересни се.
Околу астрите, другари видоа многу мака со нив (од постари до понови, лесно се квареа). Еден зема астра 2020та нова од салон, на 20.000км, смени ламела, потисна плоча, алансер и уште неколку глупости. Инаку вожњата им е одлична.
Fiat & Skoda искрено не сум ги исперцепирал многу, повторно ради мајстори и делови. Генерално на Германицве удрив акцент.
Па не се бемвињата лоши вака на лик, само не знам дали тие беа со ланче како точак шо се заебуе. Тие се, сега проверив. Бегај од тој N47 мотор. Мазда не би земал од причина што не се вози тоа овде, па може ќе имаш проблем за дел да најдеш.
Германци гледам само, VW и BMW (искуството со Опелите е крш, лесно се кварат), па изборот е стеснет. BMW искуството ми било одлично, штета што се асоцира со коментари слични на твојот.
Па спремен сум и да дадам повеќе ако треба, само да вреди што се вика. Најголем проблем гледам во одржувањето и мајстори што евентуално би го работеле (јбг, ќе се расипе некад). Еден куп неписмени мајстори има низ државава, што еден квар решаваат, неколку други отвараат. Затоа и поло гледав (од тоа што имам слушано, само VW знаат да ги работат изгледа, башка имаат и делови), голф и пасат не ги гледам.
За француските имам слушано дека не се баш издржливи и дека се специфични за работа, што е рецепт за катастрофа со нашиве мајстори. Инаку интересни се.
Околу астрите, другари видоа многу мака со нив (од постари до понови, лесно се квареа). Еден зема астра 2020та нова од салон, на 20.000км, смени ламела, потисна плоча, алансер и уште неколку глупости. Инаку вожњата им е одлична.
Fiat & Skoda искрено не сум ги исперцепирал многу, повторно ради мајстори и делови. Генерално на Германицве удрив акцент.
Околу француските, далеку од тоа дека не се издржливи, со свои очи имам видено Espace со 1 милион километри, јас бев генерално задоволен, но проблем е што тешко се наоѓаат мајстори кои разбираат што прават.
Друже како ќе ти се погоди Астра, вујко ми имаше земено класик, тој и направи околу 250к километри за 6 години, а ја зеде со 150тина илјади, освен потрошни делови немаше никаков посериозен дефект. Ја имав возено во неколку наврати и не ми се виде воопшто тромава (1.7 дизел беше таа постариот модел од 2001ва).
Инаку околу ламела/потисна зависи и како ја возиш, на VW Up колешка го имаше поебано цел мењач до 60к, ама не сакаш да знаеш како вози
Jas koga polagav na gradska( mnoguuu odamna) , polagase i nekoja ženska, vleze vo Fićoto i proba da stavi vo brzina. Grrrr menjačot....pak grrrr....i taka 2..3 minuti. Koga pojdoa site da vidat što e rabotata, taa probuvaše da stavi vo brzina bez da stisni kumplug.
ili beše pod stres...ili voopšto nemala vozeno časovi
Па спремен сум и да дадам повеќе ако треба, само да вреди што се вика. Најголем проблем гледам во одржувањето и мајстори што евентуално би го работеле (јбг, ќе се расипе некад). Еден куп неписмени мајстори има низ државава, што еден квар решаваат, неколку други отвараат. Затоа и поло гледав (од тоа што имам слушано, само VW знаат да ги работат изгледа, башка имаат и делови), голф и пасат не ги гледам.
За француските имам слушано дека не се баш издржливи и дека се специфични за работа, што е рецепт за катастрофа со нашиве мајстори. Инаку интересни се.
Околу астрите, другари видоа многу мака со нив (од постари до понови, лесно се квареа). Еден зема астра 2020та нова од салон, на 20.000км, смени ламела, потисна плоча, алансер и уште неколку глупости. Инаку вожњата им е одлична.
Fiat & Skoda искрено не сум ги исперцепирал многу, повторно ради мајстори и делови. Генерално на Германицве удрив акцент.
Автоматски споено мислење:
За маздиве прав си, јапонциве не се за да се возат тука, иако се одлични коли.
Автоматски споено мислење:
Германци гледам само, VW и BMW (искуството со Опелите е крш, лесно се кварат), па изборот е стеснет. BMW искуството ми било одлично, штета што се асоцира со коментари слични на твојот.
Друже многу оптеретен си со предрасуди...немало делови...Не сме 1994 година кога во Солун се одеше за делови. Има се, ако нема на лагер имаш да се порача и ќе ти стигне. Не сакам да рекламирам ама буквално има се од механика овдека за разумни цени:
Продавница за авто делови - Извршете нарачка на телефон: 034-528-564 или онлајн на www.autocentar.mk
www.autocentar.mk
Па краен случај имаш и eBay имаш све живо и диво за било која кола.
За мајсторите до некаде е точно ама мора да сватиш дека ако имаш 8к евра да искешираш за кола макар и половна, ќе имаш пари и да ја однесеш на добар мајстор па дури и во овластен. Не може кај мајстор Гиго у гаража да ја носиш за поевтино, а Гиго нема поправено ништо покомплицирано од Југо или Лада, не бива таа работа...си треба мајстор со дијагностика, некој што знае што прави, и да има вакви во МК ама не се евтини ко Гиго.
За француските се голема грешка дека не биле издржливи...а тоа со мајсторите е пак поврзано со ова погоре.
Jas koga polagav na gradska( mnoguuu odamna) , polagase i nekoja ženska, vleze vo Fićoto i proba da stavi vo brzina. Grrrr menjačot....pak grrrr....i taka 2..3 minuti. Koga pojdoa site da vidat što e rabotata, taa probuvaše da stavi vo brzina bez da stisni kumplug.
ili beše pod stres...ili voopšto nemala vozeno časovi
nadopolnuvanje na ova od @argenthessis, jas vozev vo skopje Mazda 3 modelot od 2006, realno kolata maka nemase i voopsto ne bese tesko za delovi naoganje.
Vo periodot dodeka jas ja imav najtesko najgolem kvar sto go imav i bese promena na benzinska pumpa (nemase u mkd, ja donesoa od solun) u cetvrtok ja odnesov na servis u sabota si ja zemav
uste se sekavam likot mi se javi druze nema u skopje pumpa ke treba od solun da naracuvame ova ona (a jas uste edvaj edna nedela bev u mkd togas)
vikam ova kojznae kolku ke trae koj ke se ebava da bara posle nekoj da ja zeme kolata i slicno on mi vika do nedela e gotova, taka sto i da treba da treba od solun da ti nosat delovi imaat razraboten lanec maka bi nemal bar za da najdes del (na novo normalno) za na staro ne znam kako bi idelo
Оваа страница користи колачиња за персонализирање на содржината. Со продолжување на користењето, се согласувате со нашата политика за користење колачиња.