Кој се збогатувал во ЕУ од лагата за “глобално затоплување’’

Staufer

Драган Богдановски
Член од
17 јануари 2008
Мислења
16.526
Поени од реакции
22.178
А зашто им треба јаглен... Нели имаат ветерници, фотоволтаици што им ги задоволува потребите, или па малку подлажувале.

Последиците од користење јаглен, неконтролирано сечење дрвја и садење дрвја на начин кој не е според природните правила, се опасни за човекот т.е. животинскиот и растителен свет, па сега треба да одбереме змија или магаре.
Znaeme za prednostite i slabostite na sekoja tehnologija. Jaglenot pravi prasina i pri koristenje mnogu CO2 se duva vo atmosferata. Inace ako go crpis kako sto treba toa podrazbira od posle mestot da go posumis pak. Sam davas argumenti zosto treba sto pobrzo da dojdeme do situacija da najdeme drug nacin na proizvodstvo na struja. Sepak prasanje e dali moze skroz bez elektrani na jaglen, gas ili nuklearki.
 
Член од
8 февруари 2020
Мислења
5.293
Поени од реакции
7.650
Види Бафра, сето ова истово ти е дебункирано неколку страни наназад, пред некоја година.
Повторно истите работи ги верглаш. Нема да се самоцитирам, досадно е. Кој сака може само да се врати неколку страни наназад.
Ако под "дебункирано" сметаш на игнорирање научници, сведочења пред конгрес, игнорирање на побивањето на твоето тврдење дека научната заедница е сгласна, игнорирање на закони од физика, факти од геологија, во право си, јак демант.

Очигледно, чим повторно ги верглаш истите работи, немаш ништо ново научено. ;)
Научив, како не научив... од тебе научив дека сонцето и вулканите немале влијание врз температурата на планетава :pos:

Постојат луѓе како овие од Ексон што ги манипулираат податоците што ги имаат и во суштина велат дека нема глобално затоплување, и тука си ти што велиш дека глобалното затоплување е измислено од моќните за нечија корист.
Ама не сум јас што велам дека нема глобално затоплување предизвикано од СО2, троа поголема е листата на научници кои тоа го тврдат и споделуваат податоци (неизменети). Додека вашата тајфа од 2000 година трубат дека нема да знаеме што е снег, дека досега требаше глечерите на половите да се стопат, приморските градови поплавени, поларните мечки само во зоолошка ќе ги има, дека до 2020 на планетата ќе имало многу лоши услови за живот. Сега по 3пат сменија прогнозата, па до 2030 та. Е овој пат ќе излезат во право, но без разлика од луѓето што и да направат.

Ве молам усогласете се. :D
Усогласени сме. Тие сметаат дека премногу наивни и глупи луѓе живеат во споредба од пред претходно, па мора вака. Јас се согласувам, штом дозволивме толку до заглупиме, стануваме штетници, а природата сама си создава услови за прочистување.
1673877685602.png
Автоматски споено мислење:

Еве за да не се удавиме во 2030, ќе намалат 20% користење на приватни возила и спасени.

:oleee:
 
Последно уредено:

Vanlok

deus ex machina
Член од
30 мај 2009
Мислења
25.725
Поени од реакции
33.970
Член од
8 февруари 2020
Мислења
5.293
Поени од реакции
7.650

NOAA си признаа дека вршеле корекции на старите податоци, па не се баш за верување :toe:
 

Human

Explorer
Член од
10 октомври 2009
Мислења
12.395
Поени од реакции
5.021
Реприза на Ексон. Три децении подоцна.
Тие признаа дека ги игнорирале сопствените научници и истражувања.
Сега има уште некои што имаат корист, сеуште течи по некој долар од нафтата што се пресликува во кретени кои сеуште имаат корист од лажење.

Дури и артикл напишал составен од твитови. Негови. :ROFLMAO:

Барем не се крие кој му е спонзор.
 
Член од
29 јуни 2014
Мислења
25.683
Поени од реакции
42.263
Реприза на Ексон. Три децении подоцна.
Тие признаа дека ги игнорирале сопствените научници и истражувања.
Сега има уште некои што имаат корист, сеуште течи по некој долар од нафтата што се пресликува во кретени кои сеуште имаат корист од лажење.

Дури и артикл напишал составен од твитови. Негови. :ROFLMAO:

Барем не се крие кој му е спонзор.
не им треба на ексон тоа, секогаш ќе има потреба за дизел. Без разлика дали сега или за 1000 години. Ова со колите на струја е чист популизам за замајување на народот као демек се префрламе на "чиста" енергија. Индустријата, тешка машинерија, бродови, авиони, све тоа ќе продужи да работи на фосилни горива.
 

Human

Explorer
Член од
10 октомври 2009
Мислења
12.395
Поени од реакции
5.021
не им треба на ексон тоа, секогаш ќе има потреба за дизел. Без разлика дали сега или за 1000 години. Ова со колите на струја е чист популизам за замајување на народот као демек се префрламе на "чиста" енергија. Индустријата, тешка машинерија, бродови, авиони, све тоа ќе продужи да работи на фосилни горива.
Голем дел од индустријата работи исклучиво на струја, меѓутоа некои делови од транспортот нормално дека ќе останат на фосилни горива во догледна иднина. Батериите се сеуште не доволно добри да ги заменат горивата во некои сегменти од транспортот.
Дизелот кај автомобилите веќе е завршена приказна, бензинот многу наскоро. Очигледно е тука дека предноста е кај електричните возила.
 
Член од
29 јуни 2014
Мислења
25.683
Поени од реакции
42.263
Голем дел од индустријата работи исклучиво на струја, меѓутоа некои делови од транспортот нормално дека ќе останат на фосилни горива во догледна иднина. Батериите се сеуште не доволно добри да ги заменат горивата во некои сегменти од транспортот.
Дизелот кај автомобилите веќе е завршена приказна, бензинот многу наскоро. Очигледно е тука дека предноста е кај електричните возила.
баки, колите се ситинца за плебсот односно помодарите да се радуваат. Големите потрошачи ќе останат големи потрошачи.
 

Human

Explorer
Член од
10 октомври 2009
Мислења
12.395
Поени од реакции
5.021
баки, колите се ситинца за плебсот односно помодарите да се радуваат. Големите потрошачи ќе останат големи потрошачи.
50 проценти од енергијата потрошена на транспорт отпаѓа на автомобилите, како едни од најмалку ефикасните машини.
Електричните возила најмалку двојно ја подобруваат таа ефикасност.

Настрана што решаваат други крупни проблеми, како на пример зависноста од нафта, а со тоа во некои земји и политиките на истите.

.
 
Член од
29 јуни 2014
Мислења
25.683
Поени од реакции
42.263
50 проценти од енергијата потрошена на транспорт отпаѓа на автомобилите, како едни од најмалку ефикасните машини.
Електричните возила најмалку двојно ја подобруваат таа ефикасност.

Настрана што решаваат други крупни проблеми, како на пример зависноста од нафта, а со тоа во некои земји и политиките на истите.

.
еве и ова да речеме да е точно, пак останува други 50%, а тоа се многу пари. Друга работа е копањето на тие минерали за батерии. Дали тоа е sustainable? Не верувам. Иако вие зелените обожавате да го користите тој збор.

Електричните возила никогаш нема да ги заменат бензин и дизел машините. Ова е само моментален тренд кој владее како и секоја друга ретардација моментално. Али ќе се увид тоа у наредните години, да не беше тренд ова Тојота и Хонда одамна ќе се фатеа на орото, али си тераат по старо, пошто знаат дека е моментално лудило.
 

Human

Explorer
Член од
10 октомври 2009
Мислења
12.395
Поени од реакции
5.021
еве и ова да речеме да е точно, пак останува други 50%, а тоа се многу пари. Друга работа е копањето на тие минерали за батерии. Дали тоа е sustainable? Не верувам. Иако вие зелените обожавате да го користите тој збор.

Електричните возила никогаш нема да ги заменат бензин и дизел машините. Ова е само моментален тренд кој владее како и секоја друга ретардација моментално. Али ќе се увид тоа у наредните години, да не беше тренд ова Тојота и Хонда одамна ќе се фатеа на орото, али си тераат по старо, пошто знаат дека е моментално лудило.
Ах бе Рон, не се работи за зелени, жолти...
Се работи за што е подобро. Електричните возила решаваат многу проблеми со еден удар.
Нема да дишеш отрови, нема да имаш звучно загадување, нема Арапот да ти финансира џамии во населбата близу тебе, нема да зависиш дали ќе треба да дадеш петтина од платата за гориво, нема да дремиш по бензиски секои неколку дена, нема да плаќаш акцизи, нема менување масло... и ред други работи.
Настрана што моментално кај нас, возење електрично возило чини 10 пати помалку отколку се останато.

Со развојот и напредокот на батериите, електрични возила ќе стануваат само подобри. Тренд што ќе остани засекогаш.
 
Член од
29 јуни 2014
Мислења
25.683
Поени од реакции
42.263
Ах бе Рон, не се работи за зелени, жолти...
Се работи за што е подобро. Електричните возила решаваат многу проблеми со еден удар.
Нема да дишеш отрови, нема да имаш звучно загадување, нема Арапот да ти финансира џамии во населбата близу тебе, нема да зависиш дали ќе треба да дадеш петтина од платата за гориво, нема да дремиш по бензиски секои неколку дена, нема да плаќаш акцизи, нема менување масло... и ред други работи.
Настрана што моментално кај нас, возење електрично возило чини 10 пати помалку отколку се останато.

Со развојот и напредокот на батериите, електрични возила ќе стануваат само подобри. Тренд што ќе остани засекогаш.
ај размисли малце логички што би било со Европа ако на блиски исток да не се доларите од нафтата и немаат леб да јадат? Балканот па и европа ќе станат еден голем калифат. Тоа прикаските со џамиите на другому да ги продаваш.
 
Член од
8 февруари 2020
Мислења
5.293
Поени од реакции
7.650
Нема да дишеш отрови, нема да имаш звучно загадување, нема Арапот да ти финансира џамии во населбата близу тебе, нема да зависиш дали ќе треба да дадеш петтина од платата за гориво, нема да дремиш по бензиски секои неколку дена, нема да плаќаш акцизи, нема менување масло... и ред други работи.
Настрана што моментално кај нас, возење електрично возило чини 10 пати помалку отколку се останато.

Со развојот и напредокот на батериите, електрични возила ќе стануваат само подобри. Тренд што ќе остани засекогаш.
:pos:
Нема да дишеш отрови, а за да произведеш електричен автомобил колку СО2 ќе ослободиш, колкава површина од планетата треба да ја изораш за да дојдеш до ретките метали што се користат за производство на електричен автомобил, решение за рециклирање кое е, за да имаш струја за да го полниш тој автомобил колку СО2 ќе ослободиш, инфраструктура за полнење. Возењето чини поевтино ако не ги ставиш субвенциите во пресметката. Немало да плаќаш акцизи за нафтата, сигурно државниот систем нема да најде друг извор да полнат буџет :facepalm:

Во право си, со еден удар го сјебуваш народот и си уживаш во раскошот.
 

Human

Explorer
Член од
10 октомври 2009
Мислења
12.395
Поени од реакции
5.021
:pos:
Нема да дишеш отрови, а за да произведеш електричен автомобил колку СО2 ќе ослободиш, колкава површина од планетата треба да ја изораш за да дојдеш до ретките метали што се користат за производство на електричен автомобил, решение за рециклирање кое е, за да имаш струја за да го полниш тој автомобил колку СО2 ќе ослободиш, инфраструктура за полнење. Возењето чини поевтино ако не ги ставиш субвенциите во пресметката. Немало да плаќаш акцизи за нафтата, сигурно државниот систем нема да најде друг извор да полнат буџет :facepalm:

Во право си, со еден удар го сјебуваш народот и си уживаш во раскошот.
Така е, од друга страна супер е вадењето нафта. Бесконечни полиња со платформи за испумпување нафта, транспорт на истата до рафинерии, процеси што се страшно огромни потрошувачи на енергија, па од рафинеријата транспорт илјадници километри до рандом земја.
Притоа, којзнае колку пати доаѓа до излевање на истата.

Настрана фактите што и за обичен автомобил се троши горе долу истата енергија и емисија на гасови.
А да, и се финансираат диктатори кои потоа испорачуваат тероризам... најчесто.
Да, и профитот оди во мал број луѓе.
Да не заборавам, за таа нафта се водат војни каде гинат милиони, СУПЕР!

Значи имаме процес кој, ја уништува природната средина (цели брегови во Венецуела, исечени огромни шуми во Канада за обработка на нафтените песоци, бушење во океани, огромни платформи чија изградба и одржување троши енергија колку еден среден град) притоа трошејќи огромна енергија за транспорт, каде заради профитите на мал број луѓе и заради моќта, во војна туркаат цели земји каде страдаат милиони плус десетици милиони кои се директно погодени од војните.

На крајот останува нешто ситно за финансирање кретени за пропаганда како овој погоре.

Да, електричните возила се проблемот.
 

Vanlok

deus ex machina
Член од
30 мај 2009
Мислења
25.725
Поени од реакции
33.970
Јас еве многу би сакал фосилните горива некако магично да ги снема, да станат надминати како потреба... Но што ќе ги замени?

Нуклеарна енергија од фисија се надевам нема да спориме дека не е одговор. Обновливите извори се недоверливи затоа што не се достапни постојано а складирањето на енергијата е скапо и неисплатливо. Фузија е сеуште далеку, еве пред некоја недела се израдував дека овојпат е навистина најава за брејктру ама испадна дека и овојпат е само уште една најава дека напредокот е блиску. Ќе било за едно „10-ина година“ (по не знам кој пат). И нормално дека е споро, кога 95% од ресурсите одат на војни и обезбедување елитата/олигархијата да останат на врвот од хиерархијата.


Настрана што моментално кај нас, возење електрично возило чини 10 пати помалку отколку се останато.
за
Со развојот и напредокот на батериите, електрични возила ќе стануваат само подобри. Тренд што ќе остани засекогаш.
Да, ама колку чини самото ауто и колку (векови) користење ќе треба за да „заштедиш“ со штедењето?
Субвенциите кој ги плаќа за поевтино да го купиш возилото, од кај се тие пари? Електричната енергија за возење, од чии пари се плаќа за да ти биде без платно и од што извор доаѓа? РЕК Битола е чист извор на енергија?

Итн, итн. Нема ни да почнувам за литумската технологија и слабостите. Дека банален судар може да значи дека ќе изгориш за помалку од 10 секунди. Дека батериите после х години треба да се заменат а чинат колку добар дел од автомобилот. Дека дометот за возење е таков да возење надвор од град е глупав потфат, а полнењата потоа се долги и мораш да чекаш за да продолжиш да патуваш (ако најдеш каде да ги наполниш батериите).

Да супер е ако лапнеш субвенција и/или ако начекаш поволно и сочувано ауто на старо, па да го користиш како за низ град и за до работа. Ама и тоа подобро е да е хибрид а не чисто електирично ауто. Да можеш и надвор од град да искочиш без да влечеш дизел генератор во багажник... Како сиротине „еколози“ лани во Шкотска на конвенција за екологија и климатски промени десетина Тесли сите ги полнеле на дизел генератори. Или олигарсине во Давос сите со стотици приватни авиони и лимузини ќе ни прават филмови да се откажуваме од возила на бензин/дизел. Циркуз. Целата работа во моментов е една голема фарса. Дотолку да смешен е муабетов.

Можеби во иднина кога ќе развијат подобра батериска технологија. И евентуално почисти (а доверливи) извори на енергија (фузија). Ова сега е терање агенди.
 

Kajgana Shop

На врв Bottom