Lycamobile Македонија

  • Креатор на темата Креатор на темата Apple
  • Време на започнување Време на започнување
@ts01
Дали би можел да ми одговориш и разјасниш;
1. Имам активен пакет супер 200 на 12 месеци, почетен датум кога го имам активирано не се сеќавам, а ниту на профилната страна, ниту на апликацијата не можам да најдам. Како и каде до тој податок.
2. Пред малку добив известување од банка дека успешно сум платил 200 денари кон лајка, што лично јас не ја направив таа трансакција. Зачувани ми се две дебитни картички. Автоматско надополнување е исклучено, уклучено е авт.обновување на пакет, кое што мора да е така.

Се сомневам дека е истечен периодот на пакетот, но како можат да повлечат средства за кои не сум дал согласност( погоре пишав ав.надополнување НЕ е активно).
Пробав да ги избришам двете карички, не можам. Не сум циган за 200 ден, баш напротив во план бев и сум да го активирам лајка мега пакетот...но довербата е разнишана па ќе морам да ги бришам картичките. До овој момент никаков проблем не сум имал, а сум презадоволен од услугата.
Благодарам.
 
@ts01
Дали би можел да ми одговориш и разјасниш;
1. Имам активен пакет супер 200 на 12 месеци, почетен датум кога го имам активирано не се сеќавам, а ниту на профилната страна, ниту на апликацијата не можам да најдам. Како и каде до тој податок.
2. Пред малку добив известување од банка дека успешно сум платил 200 денари кон лајка, што лично јас не ја направив таа трансакција. Зачувани ми се две дебитни картички. Автоматско надополнување е исклучено, уклучено е авт.обновување на пакет, кое што мора да е така.

Се сомневам дека е истечен периодот на пакетот, но како можат да повлечат средства за кои не сум дал согласност( погоре пишав ав.надополнување НЕ е активно).
Пробав да ги избришам двете карички, не можам. Не сум циган за 200 ден, баш напротив во план бев и сум да го активирам лајка мега пакетот...но довербата е разнишана па ќе морам да ги бришам картичките. До овој момент никаков проблем не сум имал, а сум презадоволен од услугата.
Благодарам.
Paketite long term veke pominaat godina dena aktivnost, odnosno od 08.11.2021,taka da ako si vo prvite veke ti se pominati 360denovi,avtomatskata obnova e zadolzitelna, na paketite3/6/12 se obnovuva sam za redovna cena 200mkd, stom inicijalniot period pomine...
Ti edinstveno si trebal dase javis 1212 i da si prasas do koga e aktiven paketot 12m, a potoa da si isklucel avto Obnova so *190#send potoa 1.!
Jas veke go napraviv toa na site 3 brojcijna, bidejki ke aktiviram mega, nisto ni se prodolzi ni pari se povlekuvaat,
Za da izbrises kartickite isto javi se 1212 i kartickite pred tebe i ke gi izbrises...
Cela situacija so site operatori e sto ne citame sitni bukvi i ne citame do kraj....
Sega bidejke veke se Reobnovil so standardna cena 30denovi,mavni mu *190# send potoa 1,i koga ke zavrsi paketot pustisi sto sakas, mozes pak super 200-12m,mozes drugo....
 

Attachments

  • Screenshot_20221110_085255.jpg
    Screenshot_20221110_085255.jpg
    140,9 KB · Прегледи: 25
Последно уредено:
Paketite long term veke pominaat godina dena aktivnost, odnosno od 08.11.2021,taka da ako si vo prvite veke ti se pominati 360denovi,avtomatskata obnova e zadolzitelna, na paketite3/6/12 se obnovuva sam za redovna cena 200mkd, stom inicijalniot period pomine...
Ti edinstveno si trebal dase javis 1212 i da si prasas do koga e aktiven paketot 12m, a potoa da si isklucel avto Obnova so *190#send potoa 1.!
Jas veke go napraviv toa na site 3 brojcijna, bidejki ke aktiviram mega, nisto ni se prodolzi ni pari se povlekuvaat,
Za da izbrises kartickite isto javi se 1212 i kartickite pred tebe i ke gi izbrises...
Cela situacija so site operatori e sto ne citame sitni bukvi i ne citame do kraj....
Sega bidejke veke se Reobnovil so standardna cena 30denovi,mavni mu *190# send potoa 1,i koga ke zavrsi paketot pustisi sto sakas, mozes pak super 200-12m,mozes drugo....
Поедноставно е и за нас и за нив на долгиве пакети да го пишува почетниот датум...
Сега ќе си го користам пакетов шо си го ,,платив,, :Dна месец дена, само ја исклучив ав.обнова, па потоа активирам лајка мега.
Забуната дојде поради тоа што кога го активирав пакетот на 12м, ав.обнова ја вклучив(така пишува подолу во објаснувањето на пакетот со помали букви) што јас погрешно ја протолкував. Мислев дека без тоа нема да се активира месец за месец. Сега во разговор со оператер ми кажа, дека пакетот на долг рок може и без ав.обнова да си функционира цело време.
 
Поедноставно е и за нас и за нив на долгиве пакети да го пишува почетниот датум...
Сега ќе си го користам пакетов шо си го ,,платив,, :Dна месец дена, само ја исклучив ав.обнова, па потоа активирам лајка мега.
Забуната дојде поради тоа што кога го активирав пакетот на 12м, ав.обнова ја вклучив(така пишува подолу во објаснувањето на пакетот со помали букви) што јас погрешно ја протолкував. Мислев дека без тоа нема да се активира месец за месец. Сега во разговор со оператер ми кажа, дека пакетот на долг рок може и без ав.обнова да си функционира цело време.
E taka, ti paketot i taka go plajkas odnapred 3/6/12m,ako sakas i posle toa da go koristis, toa e avtomatska obnova...
Inaku da dobro e da napravat Update na app, da pisuva od/do koga e aktiven paketot, bidejki sega pisuva samo koga e obnovata i uste kolku gb imas...
 
E taka, ti paketot i taka go plajkas odnapred 3/6/12m,ako sakas i posle toa da go koristis, toa e avtomatska obnova...
Inaku da dobro e da napravat Update na app, da pisuva od/do koga e aktiven paketot, bidejki sega pisuva samo koga e obnovata i uste kolku gb imas...
Па не само тоа, можат ав.обнова да ја корегираат. Ако на профилот имаш доволно средства да повлекуваат, ако немаш никако од картичка. За директ од картичка си има ав.надополнување. Исто така сега мене 12м пакетот ми измина, а на апликацијата покажува супер 200 12м, а всушност користам месечен пакет. Завршија тие 12м тргни ги, дај ми инфо дека користам месечен. Ај јас се снајдов, во ред, брат ми и сопругата негова исто користат ваков пакет, а тие се тотални нубови за вакви работи. Треба да се ангажирам и таму. Ситни работи се за корекција, а многу ќе помогнат. И да 1212 може опција директно преку некој број(нула пример) да се поврзеш со оператор, не преку тајна врата :D
 
Па не само тоа, можат ав.обнова да ја корегираат. Ако на профилот имаш доволно средства да повлекуваат, ако немаш никако од картичка. За директ од картичка си има ав.надополнување. Исто така сега мене 12м пакетот ми измина, а на апликацијата покажува супер 200 12м, а всушност користам месечен пакет. Завршија тие 12м тргни ги, дај ми инфо дека користам месечен. Ај јас се снајдов, во ред, брат ми и сопругата негова исто користат ваков пакет, а тие се тотални нубови за вакви работи. Треба да се ангажирам и таму. Ситни работи се за корекција, а многу ќе помогнат. И да 1212 може опција директно преку некој број(нула пример) да се поврзеш со оператор, не преку тајна врата :D
Druze zatoa e virtuelen opetator, i 90% rabotute si gi pravis sam i online... A za zbonejne
1212 potoa 1 pa 8 pa 1
 
Моментално имаат проблем со техничката поддршка,никој не се јавува на 1212.Башка и имаат проблем со страницата за ресетирање на лозинката бидејки не можам да се логирам.Ако го внесам мојот број после 38 без 9тогаш ми вика дека сум ставил прогрешен датум на раѓање а ако после 38 ставам 9 па префикс и број тогаш ми дава порака дека сум внел невалиден број.Ми истекуваат 12 месеци околу 20 декември и сакам да видам дали е автоматската обнова исклучена а и да ги избришам податоците од картичката за да не ми земе автоматски 200 денари кога ќе ми истече годишниов пакет.
 
Последно уредено:
за прв пат и јас да ги пофалам,
Screenshot_20221111-193216_LycaMobile.jpg

конечно ја ставија во функција опцијата за бришење на (по грешка или намерно) зачувана картичка
 
Моментално имаат проблем со техничката поддршка,никој не се јавува на 1212.Башка и имаат проблем со страницата за ресетирање на лозинката бидејки не можам да се логирам.Ако го внесам мојот број после 38 без 9тогаш ми вика дека сум ставил прогрешен датум на раѓање а ако после 38 ставам 9 па префикс и број тогаш ми дава порака дека сум внел невалиден број.Ми истекуваат 12 месеци околу 20 декември и сакам да видам дали е автоматската обнова исклучена а и да ги избришам податоците од картичката за да не ми земе автоматски 200 денари кога ќе ми истече годишниов пакет.
stom si okolu 20.12,sega pretposleden mesec tie odnosno 11ti mesec posle obnovata za 12mesec....
Mavni mu *190# call potoa 1,
Ova za deaktivacija na avtomatska obnova, inaku paketite na 3/6/12m,i bez auto obnova si funkcioniraat, bidejki tie i taka unapred ti se kupeni pa sistemot sekoi 30dena ti Re aktivira...
 
stom si okolu 20.12,sega pretposleden mesec tie odnosno 11ti mesec posle obnovata za 12mesec....
Mavni mu *190# call potoa 1,
Ova za deaktivacija na avtomatska obnova, inaku paketite na 3/6/12m,i bez auto obnova si funkcioniraat, bidejki tie i taka unapred ti se kupeni pa sistemot sekoi 30dena ti Re aktivira...
Го направив тоа со *190# call и 1 и кога вторпат укуцав *190# ми дава порака Your request has been cancelled.You may have only one Lycamobile Favourites at any one time.
 
Denes obnoven novi 12m super200, na portiran br, od a1.!
 

Attachments

  • Screenshot_20221112_171714.jpg
    Screenshot_20221112_171714.jpg
    137,1 KB · Прегледи: 31
  • Screenshot_20221112_171632.jpg
    Screenshot_20221112_171632.jpg
    159,4 KB · Прегледи: 31
So najava preku web, so userr br, i pass, ako odis na zaboravena lozinka 2nedeli kazuva pogresen datum, pa ke treba ponedelnik na 1212,da ti pustat reset ke ti stigni pass po sms, potoa smenisi pass sto sakas ti...
Знам дека на web имаат проблем и затоа те прашав бидејки не можам да ја ресетирам лозинката а околу 17 часот во петокот на 1212 никој не се јави после 5 или 6 повици со чекање од 5,6 минути.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom