Енергетска криза во Европа

Член од
17 август 2011
Мислења
10.316
Поени од реакции
18.399
А зашто би немало активен доток? Лнг терминалите ќе си работат како и до сега . Резервата си е резерва.
 

Vanlok

deus ex machina
Член од
30 мај 2009
Мислења
26.147
Поени од реакции
34.677
Ќе ги приклучат лнг терминалите на цевките од гасоводите? :eek:
 

Toma

Корона стронг
Член од
22 април 2014
Мислења
4.177
Поени од реакции
3.426
Ќе ги приклучат лнг терминалите на цевките од гасоводите? :eek:
А каде мислеш дека оди гасот од ЛНГ терминалите?
течниот гас кој е стечнет поради што се компресира многу и го поедноставува транспортот, го загреваат и станува гас и се пушта во истиот гасовот,
ако не разбираш, од гасна агрегатна состојба го претвараат во течна, па потоа пак во гасна, нешто како што водата на 100 степени оди во пареа, ваму кај гасот тоа е минус 160.
 

Vanlok

deus ex machina
Член од
30 мај 2009
Мислења
26.147
Поени од реакции
34.677
А каде мислеш дека оди гасот од ЛНГ терминалите?
течниот гас кој е стечнет поради што се компресира многу и го поедноставува транспортот, го загреваат и станува гас и се пушта во истиот гасовот,
ако не разбираш, од гасна агрегатна состојба го претвараат во течна, па потоа пак во гасна, нешто како што водата на 100 степени оди во пареа, ваму кај гасот тоа е минус 160.
Да не се навредиш ама не ми објаснувај физика од основно училиште. :)
Објасни ми како ќе обезбедат постојан проток низ цевкетина со дијаметар oд метар и нешто, 24/7 ќе се редат танкери? Од Русија притисокот од изворот самиот ја работи работата. Овде како технички ќе решат транспорт на толкави ххххх тони на гас низ цевковод. Плус Германија нема ЛНГ терминал, ќе го изградат на Балтикот наместо на Северно Море па ќе ги возат танкерите низ теснецот уште стотици километри... Ама да, ич да не бараме логика кога можеа да се откажат од евтин гас од гасовод - тогаш се е можно, може и секакви акробации да прават.

Мене ме интересира дали технички е можно ЛНГ да траспортираат преку гасоводите (нормално не течен, туку во гасна агрегатна состојба). Мислам дека не е можно, вака лаички размислувано.


течниот гас кој е стечнет поради што се компресира многу и го поедноставува транспортот,
Транспорт на течен гас е најскап траспорт на енергенси. Требаат специјализирани танкери кои гасот 24/7 го држат доволно ладен (на многу ниски температури) и под голем притисок, доволно за да биде во течна состојба. Да, волуменот е така помал но крајните трошоци се од магнитуди повеќе отколку преку гасовод кој е еднократен трошок кој потоа со години се експлоатира (или барем додека Америте не ти го уништат).
 

Vanlok

deus ex machina
Член од
30 мај 2009
Мислења
26.147
Поени од реакции
34.677
А зашто би немало активен доток? Лнг терминалите ќе си работат како и до сега . Резервата си е резерва.





U.S. LNG Cannot Replace The Russian Natural Gas That Europe Has Lost


Europe has relied on U.S. LNG imports to offset the loss of Russian gas, with nearly 70% of U.S. LNG exports heading to Europe in September.
  • In the long term, Europe will have to find other sources of natural gas as its inventories are likely to drain over the upcoming winter.
  • Ultimately, Europe will have to reduce demand for natural gas going forward as there is very little available supply left.

Europe cannot rely solely on imports of U.S. LNG to offset the pipeline gas supply it will have lost from Russia when it starts rebuilding inventories after the end of this winter, according to BloombergNEF.
So far this year, American LNG has been crucial in meeting demand in Europe, which is scrambling for gas supply and willing to pay up for spot deliveries, outbidding most of Asia.
The United States is shipping record volumes of LNG to Europe to help EU allies and nearly 70% of all American LNG exports were headed to Europe in September, according to Refinitiv Eikon data cited by Reuters.

The year-on-year increase is not sufficient to offset a total cut in Russian piped supply with under half of these volumes met by LNG increases,” BNEF analyst Arun Toora said.
“The good news is that Russia looks close to having played its last card in terms of gas leverage over Europe. However Europe’s challenges will not disappear with the daffodils next spring,” London-based consultancy Timera Energy said in a winter gas market outlook at the beginning of October.

Without most of the Russian gas supply, Europe will likely need to offset around 40 bcm of additional lost Russian flows next year. LNG alone cannot meet this volume, considering a lack of new global liquefaction capacity in the short-term, including in the U.S., limited further demand elasticity in Asia, and European regasification capacity constraints. Therefore, European demand will need to fall, Timera Energy said.
 

Сталкерот

Резидентен космонаут
Член од
5 јуни 2012
Мислења
5.762
Поени од реакции
7.594

BASF se seli vo kina. preku kur im e od germanija.
Европа, не исклучиво Германија. Забавен раст на приходи и покачени цени на гасот во регионот се пресудни за одлуката. Скоро сигурно промената ќе биде постојана.
 
Член од
14 ноември 2013
Мислења
7.318
Поени од реакции
23.048
Блумберг вели дека Финска се соочува да има има недостаток на струја.


FgTV1oAXEAMHONp.jpeg
 
Член од
17 август 2011
Мислења
10.316
Поени од реакции
18.399
Да не се навредиш ама не ми објаснувај физика од основно училиште. :)
Објасни ми како ќе обезбедат постојан проток низ цевкетина со дијаметар oд метар и нешто, 24/7 ќе се редат танкери? Од Русија притисокот од изворот самиот ја работи работата. Овде како технички ќе решат транспорт на толкави ххххх тони на гас низ цевковод. Плус Германија нема ЛНГ терминал, ќе го изградат на Балтикот наместо на Северно Море па ќе ги возат танкерите низ теснецот уште стотици километри... Ама да, ич да не бараме логика кога можеа да се откажат од евтин гас од гасовод - тогаш се е можно, може и секакви акробации да прават.

Мене ме интересира дали технички е можно ЛНГ да траспортираат преку гасоводите (нормално не течен, туку во гасна агрегатна состојба). Мислам дека не е можно, вака лаички размислувано.



Транспорт на течен гас е најскап траспорт на енергенси. Требаат специјализирани танкери кои гасот 24/7 го држат доволно ладен (на многу ниски температури) и под голем притисок, доволно за да биде во течна состојба. Да, волуменот е така помал но крајните трошоци се од магнитуди повеќе отколку преку гасовод кој е еднократен трошок кој потоа со години се експлоатира (или барем додека Америте не ти го уништат).
Лнг се транспортира преку гасоводите. Стига исто како нормален гас.
Тоа со дијаметарот на цевката е најмал проблем, се компресира, декомпресира и тн.
Колку што знам проблем е дополнувањето на резервата следна година. Инаку таа не е џабе, ќе се користи. Секоја година се спушта до одреден процент.
 
Член од
16 октомври 2020
Мислења
2.626
Поени од реакции
5.558
Европа, не исклучиво Германија. Забавен раст на приходи и покачени цени на гасот во регионот се пресудни за одлуката. Скоро сигурно промената ќе биде постојана.
А во Кина фабриките и останатите претпријатија користат во голема количина увезен руски енергенс.
:kuracc: :kuracc::kuracc::kuracc::kuracc::kuracc::kuracc::kuracc:
 

Vanlok

deus ex machina
Член од
30 мај 2009
Мислења
26.147
Поени од реакции
34.677
Лнг се транспортира преку гасоводите. Стига исто како нормален гас.
Тоа со дијаметарот на цевката е најмал проблем, се компресира, декомпресира и тн.
Колку што знам проблем е дополнувањето на резервата следна година. Инаку таа не е џабе, ќе се користи. Секоја година се спушта до одреден процент.
За резервите - што ќе прават со процентот на вода што се абсорбира преку подземните резервоари, нешто не претставува проблем кога има голем проток (од гасовод). Што кога со недели/месеци нема проток, во складираниот гас се абсорбирала голема количина вода/влага, наеднаш доаѓаат релативно помали количини на гас (од ЛНГ танкер). Дали целиот тој систем на резервоари со таква големина е смислен за мал спорадичен доток на гас од ЛНГ танкери?

Што ќе биде зимата со ниските температури, без постојан проток на тони и кубни тони гас со константна температура која овозможува работите да функционираат без проблеми. Дали ти значи нешто „methane hydrates“?


Најпосле тоа се технички проблеми, што правиме со фактичкиот недостаток на доволно гас според потребите со оглед на многу намалената достапна понуда на ЛНГ (и недостапноста на природен гас од Русија)? Како што одат работите, затварањето на фабриките и индустријата од „времено“ ќе стане трајно „решение“.
 

Toma

Корона стронг
Член од
22 април 2014
Мислења
4.177
Поени од реакции
3.426
Да не се навредиш ама не ми објаснувај физика од основно училиште. :)
Објасни ми како ќе обезбедат постојан проток низ цевкетина со дијаметар oд метар и нешто, 24/7 ќе се редат танкери? Од Русија притисокот од изворот самиот ја работи работата. Овде како технички ќе решат транспорт на толкави ххххх тони на гас низ цевковод. Плус Германија нема ЛНГ терминал, ќе го изградат на Балтикот наместо на Северно Море па ќе ги возат танкерите низ теснецот уште стотици километри... Ама да, ич да не бараме логика кога можеа да се откажат од евтин гас од гасовод - тогаш се е можно, може и секакви акробации да прават.

Мене ме интересира дали технички е можно ЛНГ да траспортираат преку гасоводите (нормално не течен, туку во гасна агрегатна состојба). Мислам дека не е можно, вака лаички размислувано.



Транспорт на течен гас е најскап траспорт на енергенси. Требаат специјализирани танкери кои гасот 24/7 го држат доволно ладен (на многу ниски температури) и под голем притисок, доволно за да биде во течна состојба. Да, волуменот е така помал но крајните трошоци се од магнитуди повеќе отколку преку гасовод кој е еднократен трошок кој потоа со години се експлоатира (или барем додека Америте не ти го уништат).
Едно рекламно видео од кинезите, нема да видеш нешто посебно ама ќе го прочиташ ова
On November 10, Q-Max Al Mafyar, the world's largest #LNG carrier, smoothly docked and unloaded at Sinopec's LNG terminal in #Tianjin, it is also the 100th LNG ship unloaded at the terminal this year. As China's first and only domestic LNG terminal with completely independent intellectual property rights, the terminal has operated safely and effectively since the start of 2020. This successful unloading not only tested the terminal's navigability and docking technology, but also shows that the unloading and storage capabilities have reached a new level.
Смо 100 брода за 300+ денови, ете толку е отприлика капацитетот на некој терминал.

Нема што да се коментира кога се знае дека ЛНГ-то е многу поскапо.

Но незнам како не можеш да си замислиш дека истиот тој гас може да оди по истите цевки по кој доваѓа и другиот гас (пр. рускиот, алжирскиот, норвешкиот), Германија може да ги корисит капацитетите на Холандија и Полска ако се слободни, всушност проблемот не е терминалот, туку цената.
 

Vanlok

deus ex machina
Член од
30 мај 2009
Мислења
26.147
Поени од реакции
34.677
всушност проблемот не е терминалот, туку цената.
Ова ми е една поентите, дека цената е покачена меѓу другото (всушност баш најмногу) и затоа што понудата е намалена. Без да навлегуваме зошто понудата е намалена, ваљда им е јасно на сите што ја следат дискусијава макар површно.

Смо 100 брода за 300+ денови, ете толку е отприлика капацитетот на некој терминал.
Кинескиот one of a kind заштитен-со-патенти-и-интелекткуални-права терминал. Не „некој“ терминал. Таков нема Германија. Всушност никаков нема Германија.

Но незнам како не можеш да си замислиш дека истиот тој гас може да оди по истите цевки по кој доваѓа и другиот гас (пр. рускиот, алжирскиот, норвешкиот), Германија може да ги корисит капацитетите на Холандија и Полска ако се слободни,
Во моментов гасоводите Северен тек 1 и 2 се уништени, нема гас во нив. ОК? До тука сме јасни? Сега треба (теоретски) Германија да го запечати копнениот дел и да почне да пумпа гасифициран ЛНГ во копнениот дел од гасоводите. Кога ќе ги наполни, ќе може да почне да добива гас на другиот крај од цевките.

Арно ама Русија им наплатуваше по испорачан кубен метар гас - испорачан во Германија на излез од славина. САД им наплаќа по кубен метар ставен во танкер. Ако ме разбираш што сакам да кажам, е дека Германија на свој трошок ќе треба да си наполни цевките, и делот во цевките нема да биде достапен ако не се „тураат“ нови количини гас од ЛНГ.

На страна проблемите со досега впиените количини вода во гасот во подземните резервоари. На страна проблемите со ладното и можните појави на “methane hydrates” (огромни проблеми, ако се деси ова).

Третина од ова ако испадне вака (не знам сигурно дали е вака), тогаш ќе има јаки циркузи во Германија (и во ЕУ). Мислам секако веќе има циркузи, ама ова ќе бидат баш јаки јаки циркузи.
 

Toma

Корона стронг
Член од
22 април 2014
Мислења
4.177
Поени од реакции
3.426
Ова ми е една поентите, дека цената е покачена меѓу другото (всушност баш најмногу) и затоа што понудата е намалена. Без да навлегуваме зошто понудата е намалена, ваљда им е јасно на сите што ја следат дискусијава макар површно.


Кинескиот one of a kind заштитен-со-патенти-и-интелекткуални-права терминал. Не „некој“ терминал. Таков нема Германија. Всушност никаков нема Германија.


Во моментов гасоводите Северен тек 1 и 2 се уништени, нема гас во нив. ОК? До тука сме јасни? Сега треба (теоретски) Германија да го запечати копнениот дел и да почне да пумпа гасифициран ЛНГ во копнениот дел од гасоводите. Кога ќе ги наполни, ќе може да почне да добива гас на другиот крај од цевките.

Арно ама Русија им наплатуваше по испорачан кубен метар гас - испорачан во Германија на излез од славина. САД им наплаќа по кубен метар ставен во танкер. Ако ме разбираш што сакам да кажам, е дека Германија на свој трошок ќе треба да си наполни цевките, и делот во цевките нема да биде достапен ако не се „тураат“ нови количини гас од ЛНГ.

На страна проблемите со досега впиените количини вода во гасот во подземните резервоари. На страна проблемите со ладното и можните појави на “methane hydrates” (огромни проблеми, ако се деси ова).

Третина од ова ако испадне вака (не знам сигурно дали е вака), тогаш ќе има јаки циркузи во Германија (и во ЕУ). Мислам секако веќе има циркузи, ама ова ќе бидат баш јаки јаки циркузи.
Тоа знаеме како и што ќе се наплаќа, ама работата што ти многу се секираш како ќе се одвивала веќе постои во Јапонија и Ј. Кореја, двете се со 100% ЛНГ, па и еден куп земји во Европа имаат ЛНГ терминали, па Турција која е поврзана со цефка со Русија, Азербеџан и Иран купува гас од Катар, Алжир... да не мислеш дека и го носат во кофи, како функционира таму така ќе биде и во Германија, само пак ќе повторам цената е проблемот.
 
Член од
14 август 2006
Мислења
45.261
Поени од реакции
84.356
KСА личи дека постапува про-руски сега, но всушност они си ги гледаат своите интереси, во контекст на нивната инвазија врз Јемен.
 

Kajgana Shop

На врв Bottom