А каде мислеш дека оди гасот од ЛНГ терминалите?Ќе ги приклучат лнг терминалите на цевките од гасоводите?
Да не се навредиш ама не ми објаснувај физика од основно училиште.А каде мислеш дека оди гасот од ЛНГ терминалите?
течниот гас кој е стечнет поради што се компресира многу и го поедноставува транспортот, го загреваат и станува гас и се пушта во истиот гасовот,
ако не разбираш, од гасна агрегатна состојба го претвараат во течна, па потоа пак во гасна, нешто како што водата на 100 степени оди во пареа, ваму кај гасот тоа е минус 160.
Транспорт на течен гас е најскап траспорт на енергенси. Требаат специјализирани танкери кои гасот 24/7 го држат доволно ладен (на многу ниски температури) и под голем притисок, доволно за да биде во течна состојба. Да, волуменот е така помал но крајните трошоци се од магнитуди повеќе отколку преку гасовод кој е еднократен трошок кој потоа со години се експлоатира (или барем додека Америте не ти го уништат).течниот гас кој е стечнет поради што се компресира многу и го поедноставува транспортот,
А зашто би немало активен доток? Лнг терминалите ќе си работат како и до сега . Резервата си е резерва.
Европа, не исклучиво Германија. Забавен раст на приходи и покачени цени на гасот во регионот се пресудни за одлуката. Скоро сигурно промената ќе биде постојана.
BASF se seli vo kina. preku kur im e od germanija.
Лнг се транспортира преку гасоводите. Стига исто како нормален гас.Да не се навредиш ама не ми објаснувај физика од основно училиште.
Објасни ми како ќе обезбедат постојан проток низ цевкетина со дијаметар oд метар и нешто, 24/7 ќе се редат танкери? Од Русија притисокот од изворот самиот ја работи работата. Овде како технички ќе решат транспорт на толкави ххххх тони на гас низ цевковод. Плус Германија нема ЛНГ терминал, ќе го изградат на Балтикот наместо на Северно Море па ќе ги возат танкерите низ теснецот уште стотици километри... Ама да, ич да не бараме логика кога можеа да се откажат од евтин гас од гасовод - тогаш се е можно, може и секакви акробации да прават.
Мене ме интересира дали технички е можно ЛНГ да траспортираат преку гасоводите (нормално не течен, туку во гасна агрегатна состојба). Мислам дека не е можно, вака лаички размислувано.
Транспорт на течен гас е најскап траспорт на енергенси. Требаат специјализирани танкери кои гасот 24/7 го држат доволно ладен (на многу ниски температури) и под голем притисок, доволно за да биде во течна состојба. Да, волуменот е така помал но крајните трошоци се од магнитуди повеќе отколку преку гасовод кој е еднократен трошок кој потоа со години се експлоатира (или барем додека Америте не ти го уништат).
А во Кина фабриките и останатите претпријатија користат во голема количина увезен руски енергенс.Европа, не исклучиво Германија. Забавен раст на приходи и покачени цени на гасот во регионот се пресудни за одлуката. Скоро сигурно промената ќе биде постојана.
За резервите - што ќе прават со процентот на вода што се абсорбира преку подземните резервоари, нешто не претставува проблем кога има голем проток (од гасовод). Што кога со недели/месеци нема проток, во складираниот гас се абсорбирала голема количина вода/влага, наеднаш доаѓаат релативно помали количини на гас (од ЛНГ танкер). Дали целиот тој систем на резервоари со таква големина е смислен за мал спорадичен доток на гас од ЛНГ танкери?Лнг се транспортира преку гасоводите. Стига исто како нормален гас.
Тоа со дијаметарот на цевката е најмал проблем, се компресира, декомпресира и тн.
Колку што знам проблем е дополнувањето на резервата следна година. Инаку таа не е џабе, ќе се користи. Секоја година се спушта до одреден процент.
Едно рекламно видео од кинезите, нема да видеш нешто посебно ама ќе го прочиташ оваДа не се навредиш ама не ми објаснувај физика од основно училиште.
Објасни ми како ќе обезбедат постојан проток низ цевкетина со дијаметар oд метар и нешто, 24/7 ќе се редат танкери? Од Русија притисокот од изворот самиот ја работи работата. Овде како технички ќе решат транспорт на толкави ххххх тони на гас низ цевковод. Плус Германија нема ЛНГ терминал, ќе го изградат на Балтикот наместо на Северно Море па ќе ги возат танкерите низ теснецот уште стотици километри... Ама да, ич да не бараме логика кога можеа да се откажат од евтин гас од гасовод - тогаш се е можно, може и секакви акробации да прават.
Мене ме интересира дали технички е можно ЛНГ да траспортираат преку гасоводите (нормално не течен, туку во гасна агрегатна состојба). Мислам дека не е можно, вака лаички размислувано.
Транспорт на течен гас е најскап траспорт на енергенси. Требаат специјализирани танкери кои гасот 24/7 го држат доволно ладен (на многу ниски температури) и под голем притисок, доволно за да биде во течна состојба. Да, волуменот е така помал но крајните трошоци се од магнитуди повеќе отколку преку гасовод кој е еднократен трошок кој потоа со години се експлоатира (или барем додека Америте не ти го уништат).
Смо 100 брода за 300+ денови, ете толку е отприлика капацитетот на некој терминал.On November 10, Q-Max Al Mafyar, the world's largest #LNG carrier, smoothly docked and unloaded at Sinopec's LNG terminal in #Tianjin, it is also the 100th LNG ship unloaded at the terminal this year. As China's first and only domestic LNG terminal with completely independent intellectual property rights, the terminal has operated safely and effectively since the start of 2020. This successful unloading not only tested the terminal's navigability and docking technology, but also shows that the unloading and storage capabilities have reached a new level.
Ова ми е една поентите, дека цената е покачена меѓу другото (всушност баш најмногу) и затоа што понудата е намалена. Без да навлегуваме зошто понудата е намалена, ваљда им е јасно на сите што ја следат дискусијава макар површно.всушност проблемот не е терминалот, туку цената.
Кинескиот one of a kind заштитен-со-патенти-и-интелекткуални-права терминал. Не „некој“ терминал. Таков нема Германија. Всушност никаков нема Германија.Смо 100 брода за 300+ денови, ете толку е отприлика капацитетот на некој терминал.
Во моментов гасоводите Северен тек 1 и 2 се уништени, нема гас во нив. ОК? До тука сме јасни? Сега треба (теоретски) Германија да го запечати копнениот дел и да почне да пумпа гасифициран ЛНГ во копнениот дел од гасоводите. Кога ќе ги наполни, ќе може да почне да добива гас на другиот крај од цевките.Но незнам како не можеш да си замислиш дека истиот тој гас може да оди по истите цевки по кој доваѓа и другиот гас (пр. рускиот, алжирскиот, норвешкиот), Германија може да ги корисит капацитетите на Холандија и Полска ако се слободни,
Тоа знаеме како и што ќе се наплаќа, ама работата што ти многу се секираш како ќе се одвивала веќе постои во Јапонија и Ј. Кореја, двете се со 100% ЛНГ, па и еден куп земји во Европа имаат ЛНГ терминали, па Турција која е поврзана со цефка со Русија, Азербеџан и Иран купува гас од Катар, Алжир... да не мислеш дека и го носат во кофи, како функционира таму така ќе биде и во Германија, само пак ќе повторам цената е проблемот.Ова ми е една поентите, дека цената е покачена меѓу другото (всушност баш најмногу) и затоа што понудата е намалена. Без да навлегуваме зошто понудата е намалена, ваљда им е јасно на сите што ја следат дискусијава макар површно.
Кинескиот one of a kind заштитен-со-патенти-и-интелекткуални-права терминал. Не „некој“ терминал. Таков нема Германија. Всушност никаков нема Германија.
Во моментов гасоводите Северен тек 1 и 2 се уништени, нема гас во нив. ОК? До тука сме јасни? Сега треба (теоретски) Германија да го запечати копнениот дел и да почне да пумпа гасифициран ЛНГ во копнениот дел од гасоводите. Кога ќе ги наполни, ќе може да почне да добива гас на другиот крај од цевките.
Арно ама Русија им наплатуваше по испорачан кубен метар гас - испорачан во Германија на излез од славина. САД им наплаќа по кубен метар ставен во танкер. Ако ме разбираш што сакам да кажам, е дека Германија на свој трошок ќе треба да си наполни цевките, и делот во цевките нема да биде достапен ако не се „тураат“ нови количини гас од ЛНГ.
На страна проблемите со досега впиените количини вода во гасот во подземните резервоари. На страна проблемите со ладното и можните појави на “methane hydrates” (огромни проблеми, ако се деси ова).
Третина од ова ако испадне вака (не знам сигурно дали е вака), тогаш ќе има јаки циркузи во Германија (и во ЕУ). Мислам секако веќе има циркузи, ама ова ќе бидат баш јаки јаки циркузи.