123000 km izminato mislam deka bese, uvezeno od ch.Само ако има добра сервисна историја и има мала километража, испод 150 000. Над ова не ти се исплаќа да земаш бензинец зошто повеќето помали бензиски мотори накај 200 000 се за ремонт.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Забелешка: This feature may not be available in some browsers.
123000 km izminato mislam deka bese, uvezeno od ch.Само ако има добра сервисна историја и има мала километража, испод 150 000. Над ова не ти се исплаќа да земаш бензинец зошто повеќето помали бензиски мотори накај 200 000 се за ремонт.
8L gradЗдраво дали знаете колкава е потрошувачката на гориво на Сеат Толедо 1.9 110кс дизел 2001год?
Од препродавачи ако е , не се надевај на релни 123.000 … + 100.000 стави му … Земи си бензинец , па сам стави си плин …123000 km izminato mislam deka bese, uvezeno od ch.
123000 km izminato mislam deka bese, uvezeno od ch.
Провери напон на акумулаторот, обично кога е пред умирање акумулаторот се дешаваат вакви новогодишни елки на дашбордот.Случајно некој од форумов да не знае да ме посоветува за следниов проблем:
Голф 6 2.0 тди се си беше океј и пред околу помалце од 1 недела почнав у возење да слушам некој звук од моторот како да е цело време пуштен вентилаторот, некакво такво зуење. Коа ќе возам со брзина поголема од 40 почнувам да го слушам зуечкиов звук, веќе на 60 почнува да се слуша посилно работење на моторот, а на 100ка ептен се слуша силно работење на моторот. Силново работење вади сличен звук како турбото да работи. Звуков како што можев да приметам се слуша само од внатре, мада не можам да слушнам убаво како се слуша од надвор при вакви брзини. На дашбордот не ми покажува никаква грешка во моторот, т.е. не ми покажува било каква грешка.
Денес на враќање од работа се си океј (океј у смисла се слушаше истиот звук при брзина поголема од 40 и 60, ама немаше ништо друго), ама кога застанав да полнам гориво, на тргање од бензиска на дашбордот ми се појави грешка за сијаличките, ма буквално за сите сијалички (фарови, жмигавци, таблици, штопови, рикверц, вупно 22 грешки за сијалички). Ја изгасив и ја упалив колата ама истите грешки ми ги покажа. Индикаторот за жмигавци на дашбордот почна многу побрзо да ми трепка, а кога дојдов дома приметив на пример дека сијаличките за жмигавците работат ама на пример на левата страна трепка само таа на ретровизорот додека другите светат постојано, а на десната страна трепкаат само тие на ретровизорот и позади, а на фарот свети постојано.
Мислите дека може ова нешто до електрониката да е се, у смисла да има некаков спој па затоа и наеднаш сеа ми се јавија грешкиве за сијалички, а и турбото да се уклучува на моторот или може да е нешто друго?
Закажав за во среда секако на мајстор да ја носам, ама секој совет/информација е добредојдена.
Sent from my SM-G991B using Tapatalk
Grande punto 1.4 8vВо план сум да набавам автомобил до кај 3000 евра - поефтино секако за да останат пари за прв сервис, сакам да биде со плин зашто дизели не сакам. Имав порано и мајката ми се исплака по него. Може некој совет?
ExcideПредлог добар акумулатор?
Air Praxis бришачи, дали се солидни?
Ме интересира дали 1.7 cdti со 110кс е добар мотор кај астриве Ј серија, некако доста гломазни ми изгледаат.
Air Praxis бришачи, дали се солидни?
+Две години ги користам солидени се, не вадат звуци, а и најефтини беа, колата не е гаражирана, наредно пак такви би зел не ми се даваат пари за скапи бришачи.Air Praxis бришачи, дали се солидни?
Не се гломазни, проблемот е што имаат помало кривење на точковите на пун замотан волан, па паркирањето е за нијанса потешко него ли да паркираш една мерцедес ц класа од 2017 година. Иначе моторот е топ, а во МК можеш партикел филтерот да го извадиш пошто ако ја возиш градска само ќе ти прави проблеми. Тој мотор минува и пола милион километри без проблеми.Ме интересира дали 1.7 cdti со 110кс е добар мотор кај астриве Ј серија, некако доста гломазни ми изгледаат.
Во Кичево во еден маркет покрај магистрала има брисачи Мишелин...не сум ги пробал но би требало да се квалитетни