Споредбата со Дачијата не сакам да ја правам, слабо се разбирам во аута а и не знам дали е вистина онаа „вест“ (повеќето од работите кажани од таквите како бугарот, се докажаа како тешки лаги).
Лада беше во сопственост на Рено-Нисан корпорацијата. Истите што ги поседуваат и Дачија. Па нормално е дека ќе бидат опремени да прават такви возила. И од тоа што го имам видено Лада за Рено правеа највеќе модел сличен на Дачиа Логан седанот, еден модел мислам XRAY се викаше што е нешто како поефтина верзија на Рено Каџар. Имаа и уште едно SUV али тоа беше најверојатно руски дизајн зошто личеше многу на УАЗ Патриот.
Кога почна целава војна, Рено ги продадоа Лада на градот Москва за 1 рубља, со опцијата дека во рок од 6 години да имаат право да ја купат назад компанијата ако ситуацијата се "нормализира" али што значи тоа кој знае. Градот Москва потоа ја има предадено целата компанија под контрола на некој Руски институт за автомобилски технологии ( НАМИ ) кој во моментов е во најголем дел одговорен за производство на возила за Рускиот политички врв али е генерално доста стара институција ( 1931) која на времето била одговорна за дизајн на мотори за автомобили и трактори.
И да се вратиме на тоа Бугаров што го пишал, Нормално е дека во овој момент се што ќе можат да произведат се модели кои ќе бидат базирани на Рено или поточно Дачија возила. Зошто за тоа ги имаат производствените линии и невозможно е во каков било краток рок да се дизајнираат нови модели, да се тестираат и да се реогранизира производствениот процес. Очекувам дека во следните 5-15 години ќе има најмалку еден модел кој ќе биде директен дериват на Рено-Дачиа моделите.
Од друга страна би било неуспех ако во тие 5-15 години моделите воопшто не се подобруваат и ако во следните 2-4 години не се внесе во сериско производство на барем еден Руски модел дизајниран од НАМИ. Исто така ова е златна шанса за Руската индустрија, Лада пред војнава претставувала 21% од пазарот во Русија, сега кога конкуренцијата своеволно си напуштила, имаат буквално чист простор за ширење. Главна конкуренција ќе им бидат само Кинезите.
Да дадам пример, ако утре во некаков сплет на околности се национализира Van Hool, нормално дека првите 5-10 години ќе правиме Van Hool автобуси само со нови име. Е ако во тие 10 години се што можеме е да ги правиме истите стари модели без никаков новитет и не дизајнираме ниту нешто ново што е конкурентно е тогаш ќе имаме еден огромен проблем.