Сега гледам овоа процентиве биле обратно сметани, моја грешка. Еве визуелно. Муабетот ми беше дека фабричкиот тинт е некаде до кај 80%, па ако ставиш фолии многу лесно можеш да го надминеш максималното дозволено.
Сега гледам овоа процентиве биле обратно сметани, моја грешка. Еве визуелно. Муабетот ми беше дека фабричкиот тинт е некаде до кај 80%, па ако ставиш фолии многу лесно можеш да го надминеш максималното дозволено.
Значи според ова на шофершајбна до 25% затемнување, возачко и совозачко до 30% затемнување (ова во случај кога би немало никакво фабричко затемнување кај предните стакла) и на задните кој колку сака.
прашај на технички најубаво да ти мерат колку е фабричкото затемнување, и тој што ти ги лепи фолиите да провери, ако не ти се легитимни нема да ти ги атестираат, џабе ќе си даваш пари.
Го барав членот во законикот, се отепав и не го најдов.
Значи според ова на шофершајбна до 25% затемнување, возачко и совозачко до 30% затемнување (ова во случај кога би немало никакво фабричко затемнување кај предните стакла) и на задните кој колку сака.
Го барав членот во законикот, се отепав и не го најдов.
Значи според ова на шофершајбна до 25% затемнување, возачко и совозачко до 30% затемнување (ова во случај кога би немало никакво фабричко затемнување кај предните стакла) и на задните кој колку сака.
Друже ретко која од колите нема фабричко затемнување на стакла...освен ако не е лада или застава.
Дури и ако изгледа дека нема, ако земеш да мериш сигурно има 10 - 20 %.
Инаку гледај да ставиш фолии кои намалуваат топлотно зрачење од сонцето, зошто стварно помага за во лето и колата полесно се лади кога ќе пуштиш клима. За колку темни мање више...али ако ставиш доволно темни за да е очигледно дека имаш фолија, верувај на секоја контрола ќе те запираат џандарите само за да видат дали имаш атест.
Дури и да имаш, не вреди замарањето...значи стави некој минимално темни но кој штитат од топлината на сонцето.
Друже ретко која од колите нема фабричко затемнување на стакла...освен ако не е лада или застава.
Дури и ако изгледа дека нема, ако земеш да мериш сигурно има 10 - 20 %.
Инаку гледај да ставиш фолии кои намалуваат топлотно зрачење од сонцето, зошто стварно помага за во лето и колата полесно се лади кога ќе пуштиш клима. За колку темни мање више...али ако ставиш доволно темни за да е очигледно дека имаш фолија, верувај на секоја контрола ќе те запираат џандарите само за да видат дали имаш атест.
Дури и да имаш, не вреди замарањето...значи стави некој минимално темни но кој штитат од топлината на сонцето.
Ми понудија двослојна или шестслојна карбонизирана. 20% мислам ќе брка работа.
Гледав јас по интернетов за керамичка фолија, што ако не се загледаш не се познава дека има и штити многу добро од сонцето ама е доста поскапа а и не најдов мајстор што става таква околинава.
Совет треба. Да не отварам тема ќе пробам прво овде.
Значи ми треба предлог за најгастербајтерска кола...
Критерими кои треба да ги исполнува:
-издржливост... Да може да ја терам Гданск Скопје без да ми се расипува неколку пати годишно.
-брзина... Да е комотно 180 на аутопутеви и да кочи кога треба да платам друмарина... Рутата Гданск Скопје во 12 сати на една нога да оди...
-Гастербајтерски дизајн... Нешто како Голф размислувам... Може и Алфа... Ама некако не ги знам моделите. Така да секој предлог е добредојден, може и со слики, ако не ќе ги гуглам
-цена/// не преголема
-стара нова сеедно
-да пасова Славија од Џеј внатре на максимум.
-Да и се бендисува на Марија да мојме да ја возиме...
Автоматски споено мислење:
И две поважни прашања.
1. Колку коњи ми требаат да ја терам комотно на аутопут долги релации...
2. Зашто новиве коли некако малку коњи имаат... По 150 претежно се само, а стари модели и по преку 250 се?
За тоа што бараш ти треба поголема кола и тоа дизел...поголема ради удобност и подобро лежење на пат а дизел заради потрошувачка и возење со големи брзини на автопат...со бензин ако возиш толку брзо запни си приколка-цистерна со гориво зошто ќе ти треба.
Добра опција би ти било нешто како алфа 159 2.4 јтд...150 или 200 коњи зависи која верзија...ама доволни се и двете. Ауди или пасат 2.5 тди немој воопшто да гледаш зошто нема да најдеш некое испод 500 000 км. Алфа може да најдеш зачувана доста...цитроен ц5 со 2.2 хди или 3.0 в6 дизел тие одлична кола за долги патувања исто.
А нели му е побитно да е удобна и да има мала потрошувачка, отколку да може да дигне 180?
Имам пријател што вози неколку пати во годината од Брно до Скопје, тој има меган дизел, Го зеде со 70 000, последно кога се видовме беше преку 220 000. Французите се удобни за долги релации, ти го кажувам ова од искуство бидејќи долго време возев меган, а ако се погоди моторот немаат мака да истераат и преку 300к.
На старт ги земаш поефтино, само види си дали имаш сервиси, и дали има копија делови наместо оригинал француски. Шансите да погодиш загрешена од старт ти се слични како со Алфа.
150 konji ti se povekje od dovolno. Za dolgi relacii odi na minimum 2l motor.
Jas so audi a4 so 143konji nekolku godini po red vozam od Anglija do Mk. Okolu 2500km u eden pravec. Potrosuvacka ako vozis po limit okolu 5 litri, ako vozis 180-200 okolu 6-7 litri. Nikogas ne me ostavilo na pat a sekoja godina si plakjam european breakdown, ali bolje da platam i da ne se rasipe otkolku da ne platam i da se rasipe.
Фала за одговорите дечки... Значи да сумираме за ова што барам ако добро разбрав, дизел да е , да нема премногу километри, некаде 140 коња....
Возам дизел пежо со 75 коња ама ништо, не го бива, дури да земе залет ќе заврни...
Засега се мислам меѓу опел инсигниа или голф да земам? на старо, разбира се...
Фала за одговорите дечки... Значи да сумираме за ова што барам ако добро разбрав, дизел да е , да нема премногу километри, некаде 140 коња....
Возам дизел пежо со 75 коња ама ништо, не го бива, дури да земе залет ќе заврни...
Засега се мислам меѓу опел инсигниа или голф да земам? на старо, разбира се...
Друже не кажуваш до колку пари . Голф имаш од кец до седмица половен , со цена од 500 до 20.000 евра … Според мене хечбек за долги патишта од иљдници км на еднаш и брзини од 180+ км/ч не е … Мало , лесно , послаба звучна изолација и слично … За тоа си треба лимузина … Ако ценовниот ранг ти е некаде околу 10.000 евра , топла препорака од мене да побараш Хонда Акорд 2.2 дизел 150 кс од 2009-10 до 2014та год … Моторот ни мал ни голем , колата и повеќе од комотна , потрошувачка одлична , а за квалитет и издржливост на Хонда нема да збориме …
Фала за одговорите дечки... Значи да сумираме за ова што барам ако добро разбрав, дизел да е , да нема премногу километри, некаде 140 коња....
Возам дизел пежо со 75 коња ама ништо, не го бива, дури да земе залет ќе заврни...
Засега се мислам меѓу опел инсигниа или голф да земам? на старо, разбира се...
Акордот што ти го препорачаа е одличен, само провери цени на одржување.
Други јапонци за гледање: Toyota Camry, Toyota Corolla. Километри крепат и двете, мала потрошувачка особено хибридите, за брзина не се за трки, но сосема доволни за лимитациите каде што ќе возиш.
Само провери ги како одат со цена на одржување, што има на продажба, и точно кој мотор е најсоодветен за тебе.
Кај мене тука ги има на секој чекор, и ги дупат за Убер/Диди, имаш и со повеќе од пола милион километри на возила под 15 години.
Camry мене ми е во план за наредна кола, здравје за за 1-2 години од сега, само новите модели.
2.0 мотор ти е доволно за да истераш до таму горе (1,700км) се разбира дизел да е и со шест брзини. Е сега 180 да возиш константно не верувам дека можеш од МКД граница нагоре оти радар/престретнувач не ти бега а верувам знаеш како иде тоа хехе.
2.0 ХДИ пежо 508/ цитроен ц5-2.2 хди се доволни од кај французите.
2.0 2.2 д4д исто кај тојота не ти е лошо.
Опелот ИНСИГНИА 2.0 цдти со 131-160КС ја фалат е многу стабилна,комфортна и слично.
Мазда 6 2009-2012 година со 2.2 мотор 163КС лимо-караван ти е добро солидна понуда за крузање.
Оваа страница користи колачиња за персонализирање на содржината. Со продолжување на користењето, се согласувате со нашата политика за користење колачиња.