Bez razlika. Na kraj ke zavrsi so osteten sinhron i otidena lamela. Poarno neka si go sredi problemot sto go ima otkolku da si dodade uste eden problem.
Дали некој има искуство со 2.0 TDCI моторите во Ford Focus?
Сакам да купам Focus и најдов интересен примерок со 2.0 TDCI, но сепак се ретки по огласиве, па ме интересира дали се добро покажани или да се фокусирам кон 1.6 или 1.8 TDCI?
Во потесен избор ми се Mazda 3 со 1.6 HDI мотор, Ford Focus 1.8 или 2.0 TDCi и Opel Astra 1.7 CDTi.
Кој од овие модели има најдобра завршна изработка и комфор во вожњата? Исто така кој од моделите е најлесен за одржување, односно за кој најлесно се наоѓаат резервни делови?
Во потесен избор ми се Mazda 3 со 1.6 HDI мотор, Ford Focus 1.8 или 2.0 TDCi и Opel Astra 1.7 CDTi.
Кој од овие модели има најдобра завршна изработка и комфор во вожњата? Исто така кој од моделите е најлесен за одржување, односно за кој најлесно се наоѓаат резервни делови?
Маздата ќе ја избегнеш поради второто прашање и ради лоша каросерија бидејќи многу брзо скапуваат.
Би бирал помеѓу Фокусот 2.0 ТДЦИ и Астрата и би ја одбрал Астрата бидејќи полесно се наоѓаат делови и полесна за одржување. Дури би рекол дека и на изглед, посебно интериер, изгледа многу помодерно. Фокусот никогаш не ми се свиѓал, но ова е мое лично видување и вкус, најубаво сам си процени.
Во потесен избор ми се Mazda 3 со 1.6 HDI мотор, Ford Focus 1.8 или 2.0 TDCi и Opel Astra 1.7 CDTi.
Кој од овие модели има најдобра завршна изработка и комфор во вожњата? Исто така кој од моделите е најлесен за одржување, односно за кој најлесно се наоѓаат резервни делови?
Focus-от има убедливо најдобро држење на пат и удобност...а со 2,0 тдци моторот немаш никаков проблем, бидејќи е на пежо и делови имаш насекаде.
Астрата воопшто не е поевтина и полесна за одржување а вожњата и е најлоша од сите три овдека. Маздата е со одличен квалитет но ако е верзијата со 90 коња прилично трома е. Деловите не се проблем и за мазда макар да се поскапи за нијанса.
Барај друг мењач ич не ни помислувај твојот да го правиш...само добро да се провери зошто мењачите на VW се попара, и тешко дека ќе најдеш некој кој сосем во ред, можно е пак да
"запнува’ при промена од прва во втора.
Инаку поправка на мењачот од 500 - 600 евра па нагоре...гарант ќе излезе и нешто друго за менување кога ќе се отвори (лагер, вилушка, запчаник, итн).
Focus-от има убедливо најдобро држење на пат и удобност...а со 2,0 тдци моторот немаш никаков проблем, бидејќи е на пежо и делови имаш насекаде.
Астрата воопшто не е поевтина и полесна за одржување а вожњата и е најлоша од сите три овдека. Маздата е со одличен квалитет но ако е верзијата со 90 коња прилично трома е. Деловите не се проблем и за мазда макар да се поскапи за нијанса.
Автоматски споено мислење:
Барај друг мењач ич не ни помислувај твојот да го правиш...само добро да се провери зошто мењачите на VW се попара, и тешко дека ќе најдеш некој кој сосем во ред, можно е пак да
"запнува’ при промена од прва во втора.
Инаку поправка на мењачот од 500 - 600 евра па нагоре...гарант ќе излезе и нешто друго за менување кога ќе се отвори (лагер, вилушка, запчаник, итн).
Во потесен избор ми се Mazda 3 со 1.6 HDI мотор, Ford Focus 1.8 или 2.0 TDCi и Opel Astra 1.7 CDTi.
Кој од овие модели има најдобра завршна изработка и комфор во вожњата? Исто така кој од моделите е најлесен за одржување, односно за кој најлесно се наоѓаат резервни делови?
Astra H definitivno. Fordojte i mazdite skapuvat dolu na pragoj a astrata nikogas ne skapuva H modelite. Meka voznja imas niz grad, tivok motor na otvoreno, odlicen kozen salon(gledaj da e Cosmo oprema). Fordo e postabilen vo krivina poso e i po tezok od astra. Intereseen enterier imat fordot, dobra oprema. Sepak od ovie 3 modeli astrata ti e top i lesna za odrzuvanje. Edna caura za napred 350denari. Stabilizatorite po 500denari. Kaj Mazda tesko da najdis originalni delovi.
Astra H definitivno. Fordojte i mazdite skapuvat dolu na pragoj a astrata nikogas ne skapuva H modelite. Meka voznja imas niz grad, tivok motor na otvoreno, odlicen kozen salon(gledaj da e Cosmo oprema). Fordo e postabilen vo krivina poso e i po tezok od astra. Intereseen enterier imat fordot, dobra oprema. Sepak od ovie 3 modeli astrata ti e top i lesna za odrzuvanje. Edna caura za napred 350denari. Stabilizatorite po 500denari. Kaj Mazda tesko da najdis originalni delovi.
Astra H definitivno. Fordojte i mazdite skapuvat dolu na pragoj a astrata nikogas ne skapuva H modelite. Meka voznja imas niz grad, tivok motor na otvoreno, odlicen kozen salon(gledaj da e Cosmo oprema). Fordo e postabilen vo krivina poso e i po tezok od astra. Intereseen enterier imat fordot, dobra oprema. Sepak od ovie 3 modeli astrata ti e top i lesna za odrzuvanje. Edna caura za napred 350denari. Stabilizatorite po 500denari. Kaj Mazda tesko da najdis originalni delovi.
Абе какво скапување овие во филм од 90-тите се вратени кога маздите беа полошо заштитени...јас немам видено уште мазда понова од 2002/2003 да е скапана...опели, мерцедеси е класа и пасати од 2002 скапани има со лопата да ги ринеш
Абе какво скапување овие во филм од 90-тите се вратени кога маздите беа полошо заштитени...јас немам видено уште мазда понова од 2002/2003 да е скапана...опели, мерцедеси е класа и пасати од 2002 скапани има со лопата да ги ринеш
Ти вака друже имаш загледано на пасати и мерцедеси од тие години...види кај браниците, кај крилата, долу на вратите...што фајде дека е поцинковано...слој од 0,1 милиметар тие цинкот, едно камче го гребе...друго се е прашање на квалитет на лим, некој лим и со изгребан цинк не скапува толку лесно, некој за една година дупка се отвора тука од рѓа.
Ти вака друже имаш загледано на пасати и мерцедеси од тие години...види кај браниците, кај крилата, долу на вратите...што фајде дека е поцинковано...слој од 0,1 милиметар тие цинкот, едно камче го гребе...друго се е прашање на квалитет на лим, некој лим и со изгребан цинк не скапува толку лесно, некој за една година дупка се отвора тука од рѓа.
Не знам дали тераш агенда али си пристрасен у муабетиве, Mercedes и VW беа последни да воведат поцинкован лим и тоа мислам дека го направија 2005, 06. Додека Ауди и Опел многу пред нив имаат поцинкован лим, посебно Ауди. Ја ти гарантирам дека која и да сакаш Астра Х од 2005 годиште земи и донеси, ниедна сакапана нема да најдеш освен ако не е ударана, китирана и слично.
Помалку терај со пристрасни муабети затоа што работам со коли и колку Мазди имам видено скапани, толку ни Мерцедеси немам видено, без разлика на муабетот, или биди реален и кажуј како е, или не, твое е ама не се фаќај за Пасати и Мерцедеси од години во кои НЕМААТ ПОЦИНКОВАН ЛИМ.
Кога веќе ќе збориме за источен маркет, само Хонда и Тојота, ништо друго осим ако не сака да си има главоболки и тоа е тоа. Знам дека се ложите на источен пазар марки и дека се поевтини да се земат ама осим ако не се горе споменативе марки, никад, ни на душман не би му препорачал да зима Хјундаи, Мазда, Киа и слични, можда Хјуандаи ама дефинитивно зависи од модел/годиште, мотор.
Изгледа и оваа Опел Астра Ј (2011) нема поцинкован лим, и баш ја удриле и тоа долу на вратата одвнатре, затоа вака рѓосала, ама астрите Х немале рѓа, смешки
Оваа страница користи колачиња за персонализирање на содржината. Со продолжување на користењето, се согласувате со нашата политика за користење колачиња.