Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Vectra B ima varijabilna temperatura. Normalna e taja temperatura od 85 do 90 stepeni. Na 92 otvora prva brzina, na 95 vtora i na 101 dvete perki vo vtora brzina.
Da seto to vo red drugar ..ama se slucuva cesto znaci deneska cel den da ja vozam od 82 ne mrdnuva drug den si kreva normalno temp na 90 na vozenje od 15 min...
 
Најлошо е кога некој е половично информиран или незнае да прочита убаво.....
Ги покачува вртежите од 850 на 1000 кога е во лер, а пишав јасно и читко дека DPF регенерација е процес што возачот не би требало ни да го почуствува во вожња. Во вожња пријателе, ако возиш на 2000 во 4та брзина ти незнаеш дали колата прави регенерација или не (имаш интернет може да го искористиш за да се доинформираш), а вртежот се покачува од 850 на 1000 од причина ако возиш градска трни/застани, да не го прекине туку да го забави процесот исто така и Start&Stop функцијата се гаси привремено за да не го прекине процесот.

И пак пријателе пред да се правиш паметен прочити и информирај се за твое добро. Производителот ти гарантира дека до 200 000км, DPF ќе работи "беспрекорно" а после тоа нема да филтрира честички како шо треба. Исто како и други заменски делови, така и DPF-от си има препорачлива км. после кога треба да се смени.

Едуцирај се, не е на одмет :D
Зависи за кој автомобил и модел. На астра Ј се уклучува активна регенерација која трае 5-10 минути и те информира на информационата табла да не го гасиш моторот.

Тоа на место кревање на вртежи во минута ВРСКА НЕМА со регенерација, за регенерација се потребни минимум 2500 вртежи во 3 брзина. И за регенерација е потребна висока температура, каде ќе качи со тие твои 1000 вртежи?


Тие 850 до 1100 вртежи се само зимно време на ниски температури за побрзо да достигне моторот работна температура.
 
Da seto to vo red drugar ..ama se slucuva cesto znaci deneska cel den da ja vozam od 82 ne mrdnuva drug den si kreva normalno temp na 90 na vozenje od 15 min...
Ako e pod - 0 temperaturata nadvor, celo vreme si stoj na 82. Malku da stopli nadvor pretezno denta odma se vrajka na 90. Ko ke e ladno i drzi 82srepeni zapnia malku na ugorno odma ke kreni 90. Imam momentalno vectra c 1.9cdti 88stepeni non stop stoj. 90kreva ako ja forsiram nagore. Do lani vozev vectra B dizel isto i kajmene bese, 82,85,90 stepeni temperaturata. Vozis ic ne se zamaraj. Loso e ako padni pod 80 ili kreni nad 105
 
Ako e pod - 0 temperaturata nadvor, celo vreme si stoj na 82. Malku da stopli nadvor pretezno denta odma se vrajka na 90. Ko ke e ladno i drzi 82srepeni zapnia malku na ugorno odma ke kreni 90. Imam momentalno vectra c 1.9cdti 88stepeni non stop stoj. 90kreva ako ja forsiram nagore. Do lani vozev vectra B dizel isto i kajmene bese, 82,85,90 stepeni temperaturata. Vozis ic ne se zamaraj. Loso e ako padni pod 80 ili kreni nad 105
Znaci nema maka posto vektrata ja kupiv pred 4 meseci i nz
Ako e pod - 0 temperaturata nadvor, celo vreme si stoj na 82. Malku da stopli nadvor pretezno denta odma se vrajka na 90. Ko ke e ladno i drzi 82srepeni zapnia malku na ugorno odma ke kreni 90. Imam momentalno vectra c 1.9cdti 88stepeni non stop stoj. 90kreva ako ja forsiram nagore. Do lani vozev vectra B dizel isto i kajmene bese, 82,85,90 stepeni temperaturata. Vozis ic ne se zamaraj. Loso e ako padni pod 80 ili kreni nad 105
Posto ja imam samo 4 meseci i me bunese to so temperaturata neznaev deka taka e normalno ....fala bratce na info
 
Најлошо е кога некој е половично информиран или незнае да прочита убаво.....
Ги покачува вртежите од 850 на 1000 кога е во лер, а пишав јасно и читко дека DPF регенерација е процес што возачот не би требало ни да го почуствува во вожња. Во вожња пријателе, ако возиш на 2000 во 4та брзина ти незнаеш дали колата прави регенерација или не (имаш интернет може да го искористиш за да се доинформираш), а вртежот се покачува од 850 на 1000 од причина ако возиш градска трни/застани, да не го прекине туку да го забави процесот исто така и Start&Stop функцијата се гаси привремено за да не го прекине процесот.

И пак пријателе пред да се правиш паметен прочити и информирај се за твое добро. Производителот ти гарантира дека до 200 000км, DPF ќе работи "беспрекорно" а после тоа нема да филтрира честички како шо треба. Исто како и други заменски делови, така и DPF-от си има препорачлива км. после кога треба да се смени.

Едуцирај се, не е на одмет :D
Ja sum ustvari mnogu dobro informiran. Imam 2 dizel koli i na dvete mozam da ti kazam koga pravat pasiven regen. Usput educiraj se za aktiven i pasiven regen pa ke razberis zosto na avtopat e edno, a u grad drugo.
Vrtezot go pokacuva za pobrzo da dostigne temperatura bidejki za regen ti treba visoka temperatura, i e ocigledno deka ke gi primetis samo koga kolata e u ler.

Kazi koj proizvoiditel ti garantira dpf do 200.000km ali nemoj da mi postiras informacija od forum, daj da vidime dokument od proizvoditel. Nieden proizvoditel nema da ti garantira specijalno za dpf, ke ti dadat informacija kolku otprilika bi trael, i plus ke imaat u service schedule proverka na soot level na odredena kilometraza.

Ako imas kola otvori servisna kniska i vidi kaj pise koga da menjas dpf. Nikade ne pise smeni go na 200.000km, kako sto pise smeni kais na taa i taa kilometraza.

Ke zakacam vecer slika sho pise u service schedule za dpf, ama ke si obekas deka ti ke si citas za dpf od relevantni izvori u naredni 7 dena , za da ne inatis deka davale garancija do 200k km.
Автоматски споено мислење:

Зависи за кој автомобил и модел. На астра Ј се уклучува активна регенерација која трае 5-10 минути и те информира на информационата табла да не го гасиш моторот.

Тоа на место кревање на вртежи во минута ВРСКА НЕМА со регенерација, за регенерација се потребни минимум 2500 вртежи во 3 брзина. И за регенерација е потребна висока температура, каде ќе качи со тие твои 1000 вртежи?


Тие 850 до 1100 вртежи се само зимно време на ниски температури за побрзо да достигне моторот работна температура.
I u sred leto na 30-40 stepeni druze se kacuvaat koga pravi regen, ventilator se uklucuva, motorot menja zvuk, itn.
 
Последно уредено:
Eve slika za seznajkoto @Sikimco da vidi sto kazuva Audi za DPF filtrite. Interesno e sho ne napisale da go smenis ili deka nema da raboti kako sho treba, tuku da se proveruva sekoi 30k km posle prvicniot interval koj kaj nekoi model e duri 210k km. @Sikimco aj bas pisi im da im ukazes na greskata i deka pojma nemaat.
Moj sovet do tebe: ne se pravi pameten za raboti za koi nemas fakti, tuku rekla kazala muabeti po internet.
 

Attachments

  • 20211208_200316.jpg
    20211208_200316.jpg
    1,7 MB · Прегледи: 27
Едно прапање друштво, новата корола хечбек и седан има различни понуди кја нас. Какво е вашето искуство со 1.2Т и 1.5 ???
 
Едно прапање друштво, новата корола хечбек и седан има различни понуди кја нас. Какво е вашето искуство со 1.2Т и 1.5 ???
Нова корола = нови мотори.

1.2 има помал мотор и од југо, а можда е и со три клипа од тие модерните.

Не знам колку товар ќе носи тоа магаренце?
 
Нова корола = нови мотори.

1.2 има помал мотор и од југо, а можда е и со три клипа од тие модерните.

Не знам колку товар ќе носи тоа магаренце?
Ako mu e za niz grad ke mu vrsi rabota i toa odlicna !
 
Едно прапање друштво, новата корола хечбек и седан има различни понуди кја нас. Какво е вашето искуство со 1.2Т и 1.5 ???
Немам Тојота, ама имам Хјундаи што исто има мал мотор. 1.0 џабе има 120 коња, претпоставувам дека нешто слично е и со тојотата напукана снага во мал мотор.

Да не се лажеме јас сум задоволен од колата, ама е малку трома посебно на угорници низ град. На автопат нема проблем (ниту на угорници и без проблем можеш да одржуваш брзини од 100-110), е сега не сум ја возел на стража, ама пример низ шведска, германија, чешка, словачка, маџарска, србија, полска, и делови од мкд не сум имал проблем
 
Едно прапање друштво, новата корола хечбек и седан има различни понуди кја нас. Какво е вашето искуство со 1.2Т и 1.5 ???


Поголемиот мотор само...1.2 е играчка за кола со 4,6 метра должина и 1300 кг. мин. тежина
 
Последно уредено:
Поголемиот мотор само...1.2 е играчка за кола со 4,6 метра должина и 1300 кг. мин. тежина
Логички, мал мотор напукан со турбина плус мала кубикажа со помал клип а сега почнаа и со три клипа заради стандардите против загадување.

Колку ќе издржи тој клип на таа компресија? Сигурно нема повеќе од 150 000 км
 
Издржуваат и повеќе особено јапонците ама со трошење масло и сл.

Инаку колку сакаш реди турбини, америте викаат no replacement for displacement.
 
Издржуваат и повеќе особено јапонците ама со трошење масло и сл.

Инаку колку сакаш реди турбини, америте викаат no replacement for displacement.
Epa zatoa nivniot vozen park 70% e od 3.0 motor nagore...
 
Едно прапање друштво, новата корола хечбек и седан има различни понуди кја нас. Какво е вашето искуство со 1.2Т и 1.5 ???

Иди на 1.2 турбо, овој 1.5 со три клипа е ко што гледам, 1.2 е со 4. Подобро моторче ти е 1.2.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom