Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Забелешка: This feature may not be available in some browsers.
Ај вака бидејќи се треба да ви сее нацрта... во Македонија се слават крстни слави, не селски или куќни или не знам што, има како што рече цело село да слави слава, но тоа не е селска туку крсна, рецимо баш во мојот пример од селото од каде што потекнувам 90 посто од куќите слават Ѓурѓовдан, мојата фамилија славиј Петковдан... за именден точно но тоа е бугарски обичај, впрочеем по тоа ги и разликувале срби од бугари.Да со доаѓањето на србите во МКД во дел има слави, но повеќето се селски а не куќни, друго во Македонија се слават имендени и тоа го има само кај нас, го нема никаде на друго место.
Абе ајде, како на пример?Во поглед на Бугарија и културата, реалноста поради која они и така се поставуваат кон нас е што цела бугарска култура потекнува од Македонија, речиси се што е за нив значајно доаѓа од тука, затоа нема што да инвестираат кога тука им доаѓа културата.
Повторно мешаш баби и жаби, једина дозволена и признаена со ферман од султанот е Егзархијата, а се под покровителство на Русија... висока политика ама тоа или не сакаш да го сфатиш или не можеш... по аналогија имаш денеска слична ситуација дури и бетер, имено имаш расколничка МПЦ формирана од комуњари, која што е регистрирана и дозволена без никаква репресија од државата, додекаа за разлика од неа имаш канонска ПОА, која оваа држава ниту сака да ја регистрира, плус врши репресија врз свештениците... и сега како верска организација атаа функционира по станови и куќи и има и верници редовно одржуваат литургијаа, но 90% од православното нааселение оди во МПЦ прво раади неинформирност, друго луѓето викаат црква е црква не ме занима политика и остали зааебанци, треттите пак и немаат појма дека МПЦ е неканонска секта.Повторно ја сервираш лагата дека единствена црква дозволена е Егзархијата, ете јас ти потенцирам пак сум потомок на луѓе кои не биле дел од таа црква значи моите биле Цариградска Патријаршија (како би биле дел од таа црква ако е само Егзархијата дозволена), во моја Струмица имаш и Унијати, римокатолици, протестанти, значи дозволени цркви имаш многу, тоа што никој немал никаков интерес за српската е друга работа.
Во Македониј имааш многу пред тоа буна за директно приклучување кон српска држава, и тоа во 1878 годинаа, а во која буна учествувал и свештеник како главен организатор, која буна резултирала со ослободувањее на Куманово, Кратово и Крива Паланка на 4 месеци пред загушувањето од Турците... и што правиме сега.Во Скопје имало буна и барање на егзархиска црква, Кукуш исто, зошто немало ниту една побуна во Македонија за да влезе српската црква кај нас ?
Првпут слушам, а во исто време ги имаш Довезенски и Петко Илиќ Муса и ред други... па сега ти види на кого биле баастион, плус на тоа додади го и буната од 1878.Куманово е бастион на антисрпската борба се до 1945 , па најактивните контрачетници против Србите ги имаш во Куманово на чело со Крсто Лазаров Коњушки, војвода и за време на Илинденското востание и на контрачетниците 1944, убиен од партизаните без суд 1945 заедно уште со други 50тина дејци на ВМРО.
Не знам за кое нвоо село збориш бидејќи има милион нови села во МК, но крсната слава е поширок поим... дури и фамилиите се распознавале ко од каде е и која крсна слава слави, тоа ти е подлабок народен обичај вкоренет во свеста на наародот, за тие мартинки не сум чул да фамилиите се препознаваат по нив... споредуваш баби и жаби.Во Ново Село и валандовско има Срби, први носат мартинки , дали по дифолт по твоето за славите кој прави се Срби, нив тоа ги прави Бугари, бидејќи носат мартинки а ги имат запоставено куќните слави ?
како на пример? егзархискиот плебесцит?.. даај не ме смеј демек луѓето тогаш сами се изјаснувале за егзархија... чудно е кај вас бугарашите како се што е српско е незначајно и неважно, демек кумановскиот устанак и брсјачата буна се неважни, демек црквите и манастирите се неважни, обичаитее како што е славата исто така неважнаа, крале марко исто така неважен, четниците исто така неважни иако се родеени тука, еден бугарски значаен комита нема... важно е само егзархискиот плебесцит кој како единствеена дозволена црква од султанот под влијание на русите е важен, демек го претставувате како демократски референдум...
Ај вака бидејќи се треба да ви сее нацрта... во Македонија се слават крстни слави, не селски или куќни или не знам што, има како што рече цело село да слави слава, но тоа не е селска туку крсна, рецимо баш во мојот пример од селото од каде што потекнувам 90 посто од куќите слават Ѓурѓовдан, мојата фамилија славиј Петковдан... за именден точно но тоа е бугарски обичај, впрочеем по тоа ги и разликувале срби од бугари.
Абе ајде, како на пример?
Повторно мешаш баби и жаби, једина дозволена и признаена со ферман од султанот е Егзархијата, а се под покровителство на Русија... висока политика ама тоа или не сакаш да го сфатиш или не можеш... по аналогија имаш денеска слична ситуација дури и бетер, имено имаш расколничка МПЦ формирана од комуњари, која што е регистрирана и дозволена без никаква репресија од државата, додекаа за разлика од неа имаш канонска ПОА, која оваа држава ниту сака да ја регистрира, плус врши репресија врз свештениците... и сега како верска организација атаа функционира по станови и куќи и има и верници редовно одржуваат литургијаа, но 90% од православното нааселение оди во МПЦ прво раади неинформирност, друго луѓето викаат црква е црква не ме занима политика и остали зааебанци, треттите пак и немаат појма дека МПЦ е неканонска секта.
Во Македониј имааш многу пред тоа буна за директно приклучување кон српска држава, и тоа во 1878 годинаа, а во која буна учествувал и свештеник како главен организатор, која буна резултирала со ослободувањее на Куманово, Кратово и Крива Паланка на 4 месеци пред загушувањето од Турците... и што правиме сега.
Првпут слушам, а во исто време ги имаш Довезенски и Петко Илиќ Муса и ред други... па сега ти види на кого биле баастион, плус на тоа додади го и буната од 1878.
Не знам за кое нвоо село збориш бидејќи има милион нови села во МК, но крсната слава е поширок поим... дури и фамилиите се распознавале ко од каде е и која крсна слава слави, тоа ти е подлабок народен обичај вкоренет во свеста на наародот, за тие мартинки не сум чул да фамилиите се препознаваат по нив... споредуваш баби и жаби.
Ауф баш Куманово го погоди, што направиле тие од Ѓорче Петров па до Петар Поп Арсов за ослободување, како за илустрација баш во Кумановската каза се прогласува слободна територија на 4 месеци, со потпис на стотици граѓани и печат ако добро памтам на 150 најугледни фамилији со кои потписи и печати се бара директно до Берлински конгрес приклучување на оваа територија кон Србија, а како резултат на Договорот од Сан Стефано... и сега ке баема тука колку луѓе ке лицитирамо неосновано со илјадиници луѓе, а конкретно што направиле и кои им биле барањата нема да ги повржуваме со нивната етничка припаднос... потоа ја имаш и Брсјачката Буна, имаш толку четници кои можеш баш да ги повржуваш од Куманово па до Охрид, на тоа додади ги и народните обичаи, културното наследство и треба да ти биднат јасни тие работи... а ако ти е цел да омаловажуваш и да се правиш дека нешто како крсна слава не е битно, нешто како сеќжавање на Краљевиќ Марко и Обилиќ не е битно, археолошките споменици како не битни ( уостало бугарските се минимални), онда ти не сакаш да сфатиш туку си тераш своја агенда.Како на пример пантеонот на револуционери и целат
За твојата криволева теорија да има смисла, треба да игнорираме цел пантеон на десетици илјади револуционери, војводи, комити, ајдути, распространети меѓу 4 генерации, од Куманово до Солун, од Дебар до Пирин, натурално, во време на пробудување на етничка припадност како концепт, од кои 90% се директно во нивни зборови декларирани како бугари, и активно работат за или припојување кон Бугарија, или правење на држава со доминантен бугарски елемент.
Кога ќе ја земиш историјата во вториот дел на 19ти, првиот дел на 20ти век, и сите деситици илјади ликови, на целокупната географска територија на македонија, таа е до толку неотуѓливо бугарска што ја прави цела оваа конверзација абсурдна.
И еве си ти, македонците мочале налево како србите, џвакале мастика со отворена уста како србите, и кивале по три пати како шумадијците, абсурд.
Кои анегдоти, кажав нешто што не е така?Повторно и повторно се држиш генерално на анегдоти, проевеличување/разобличување на изолирани случаи, и давање акцент на наследство оставено од туѓи владетели.
само што шпанците не зборат арапски.Според тебе Шпанците се Араби и Мури затоа што има џамии во Шпанија.
твоите лавина на ликови баш конкретно ништо немаат направено.И на крај имаш дрскост да игнорираш и негираш целата неоспорлива лавина на ликови кои ги прават твоите анегдоти да изгледаат на пичкин дим.
Па не знам чему ово ниподаштавање на се што се поврзува со српство, величење на минорни бугарски ствари... а около колонизаторите, точно кој знае од каде не донел краљ, но проблемот заа тебе е што од селото од каде што ми е потекло се спомнуваат срби уште од 1313 година па по твоја логика сигурно краљ не донел од пичке си материне на оваа територија само не Караѓорѓе, веќ Милутин.Јас немам агенда, но ти очевидно имаш некој личен интерес, најверојатно да си оправдваш дека си производ на насилни колонизатори, донесени како насилни волци да го изменат етничкиот облик на населението.
Да беа па бугари, ке имаше некое културно наследство... а каде и да одиш сее Српска, Грчка и Турска заоставштина.Да беа македонците срби, немаше да мора да ги носат твоите колонизаторски предци во Македонија.
Именден Бугарски обичај...од кај ти е таа глупост? Именден слават и протестанти во Шведска и католици во Шпанија. Селски боксерски национализам и тешка неукост.Ај вака бидејќи се треба да ви сее нацрта... во Македонија се слават крстни слави, не селски или куќни или не знам што, има како што рече цело село да слави слава, но тоа не е селска туку крсна, рецимо баш во мојот пример од селото од каде што потекнувам 90 посто од куќите слават Ѓурѓовдан, мојата фамилија славиј Петковдан... за именден точно но тоа е бугарски обичај, впрочеем по тоа ги и разликувале срби од бугари.
Абе ајде, како на пример?
Повторно мешаш баби и жаби, једина дозволена и признаена со ферман од султанот е Егзархијата, а се под покровителство на Русија... висока политика ама тоа или не сакаш да го сфатиш или не можеш... по аналогија имаш денеска слична ситуација дури и бетер, имено имаш расколничка МПЦ формирана од комуњари, која што е регистрирана и дозволена без никаква репресија од државата, додекаа за разлика од неа имаш канонска ПОА, која оваа држава ниту сака да ја регистрира, плус врши репресија врз свештениците... и сега како верска организација атаа функционира по станови и куќи и има и верници редовно одржуваат литургијаа, но 90% од православното нааселение оди во МПЦ прво раади неинформирност, друго луѓето викаат црква е црква не ме занима политика и остали зааебанци, треттите пак и немаат појма дека МПЦ е неканонска секта.
Во Македониј имааш многу пред тоа буна за директно приклучување кон српска држава, и тоа во 1878 годинаа, а во која буна учествувал и свештеник како главен организатор, која буна резултирала со ослободувањее на Куманово, Кратово и Крива Паланка на 4 месеци пред загушувањето од Турците... и што правиме сега.
Првпут слушам, а во исто време ги имаш Довезенски и Петко Илиќ Муса и ред други... па сега ти види на кого биле баастион, плус на тоа додади го и буната од 1878.
Не знам за кое нвоо село збориш бидејќи има милион нови села во МК, но крсната слава е поширок поим... дури и фамилиите се распознавале ко од каде е и која крсна слава слави, тоа ти е подлабок народен обичај вкоренет во свеста на наародот, за тие мартинки не сум чул да фамилиите се препознаваат по нив... споредуваш баби и жаби.
Што го прашуваш?Именден Бугарски обичај...од кај ти е таа глупост?