Италијански производ: убаво изгледа со одличен дизајн, на прв поглед изгледа квалитетно и солидно. НО на некој ситен а КРУЦИЈАЛЕН детал имаат штедено и го имаат заебано цел комплетен производ. Јбг.Za Giulietta dali se pokazani dobri ili imaat ista maana kako svoite prethodnici(156 159 147 i sl. ) ?
Јас возам Џулиета 2013та 2.0 170кс. За година дена поминав 7200км и освен редовен сервис, ништо немам дополнително сменето.Za Giulietta dali se pokazani dobri ili imaat ista maana kako svoite prethodnici(156 159 147 i sl. ) ?
2.0 140 ks bi zemal ama samo neznam dali trpat mapiranje/ cipuvanje za stage 1 ???Јас возам Џулиета 2013та 2.0 170кс. За година дена поминав 7200км и освен редовен сервис, ништо немам дополнително сменето.
Следно треба да сменам моторче за двозонска клима, фабричка мана се и кај сите се крши граничникот и едната страна дува обратно од другата. Малку е pain in the ass за мењање, треба таблата да се извади цела затоа што нема пристап. Се комплет, со се моторчињата кошта 250 евра. Предница не страда како кај 147 ( пред неа имав 147). Рачунај ако ја земеш верзијата со 170 или 175 коња одржувањето е доста поскапо од помалите мотори и троши околу 9.5 на 100 во град без старт/стоп.
Јас ја возам на 18ки бандажи и низ нашиве патишта не е сјајно од аспект на удобност али страшно изгледа.
Ако те интересира нешто повеќе слободно прашувај
Многу ме интересира што е круцијалниот дел на кој Алфа штедела а Опел го има имплементирано ?
Не знам како се со цени по нашиве огласи, али ако си сигурен дека ќе правиш ремап, одма купи ја верзијата со 170кс и вози ја сток.Јас прашував за мојата и ми рекоа дека може ремап без никаков проблем, само што како се повеќе ја возам, така сфаќам дека нема потреба од ремап, освен за потрошувачката2.0 140 ks bi zemal ama samo neznam dali trpat mapiranje/ cipuvanje za stage 1 ???
I sigurno ne bi gi vozel so 18 na nasi patista, duri i 17 da se bi stavil 215 50 17 (i letni i zimski) . fala na info
Ne e samo za potrosuvackata, tuku i za registracija i sl. Za taa kola 140 ks se odlicni a ne pa povekje.Не знам како се со цени по нашиве огласи, али ако си сигурен дека ќе правиш ремап, одма купи ја верзијата со 170кс и вози ја сток.Јас прашував за мојата и ми рекоа дека може ремап без никаков проблем, само што како се повеќе ја возам, така сфаќам дека нема потреба од ремап, освен за потрошувачката
Зимските ми се 17ки и супер е на нив
било кое да ставиш ќе ти троши, таков е моторот, кај повеќето мотори и нормално е да троши литро на 10к па и помалце. Посебно со таа километража ако е над 150кПрепорака на уље за алфа 159 1.9 150кс ? Кога ја зедов ставив валволине 5-30, некаде на 10к километри троши околу 1 литро уље, сега го извадив дпф и ремап и направиа, па се мислам следното ставање дали да биди 5-40 или 10-40, па и подебело уље ако го мава значи моторот е за отварање.
Стави Selenia 5W40 (тоа уље е за твојата), ако и со тоа ти троши прејди на 10W40. Ќе видиш, зависи во каква состојба е моторот.Препорака на уље за алфа 159 1.9 150кс ? Кога ја зедов ставив валволине 5-30, некаде на 10к километри троши околу 1 литро уље, сега го извадив дпф и ремап и направиа, па се мислам следното ставање дали да биди 5-40 или 10-40, па и подебело уље ако го мава значи моторот е за отварање.
Mobil 5/30 za dpf. Iako e izvaden dpf, si stavas isto maslo 5/30 za dpf.Препорака на уље за алфа 159 1.9 150кс ? Кога ја зедов ставив валволине 5-30, некаде на 10к километри троши околу 1 литро уље, сега го извадив дпф и ремап и направиа, па се мислам следното ставање дали да биди 5-40 или 10-40, па и подебело уље ако го мава значи моторот е за отварање.
Na tvoe mesto bi zel corsa D 1.3 90ks.Што мислите за Mazda 2 за почетник, дали е скапа за одржување?