Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Да ми препорачате каде да ја однесам колата за фарбање и монтирање браник и пропратни делови?
 
Za Giulietta dali se pokazani dobri ili imaat ista maana kako svoite prethodnici(156 159 147 i sl. ) ?
 
Za Giulietta dali se pokazani dobri ili imaat ista maana kako svoite prethodnici(156 159 147 i sl. ) ?
Италијански производ: убаво изгледа со одличен дизајн, на прв поглед изгледа квалитетно и солидно. НО на некој ситен а КРУЦИЈАЛЕН детал имаат штедено и го имаат заебано цел комплетен производ. Јбг.

Тоа ти е како во еден цел котел со војнички грав, на крај да ставиш 5 ml мочка.
 
Za Giulietta dali se pokazani dobri ili imaat ista maana kako svoite prethodnici(156 159 147 i sl. ) ?

Јас возам Џулиета 2013та 2.0 170кс. За година дена поминав 7200км и освен редовен сервис, ништо немам дополнително сменето.
Следно треба да сменам моторче за двозонска клима, фабричка мана се и кај сите се крши граничникот и едната страна дува обратно од другата. Малку е pain in the ass за мењање, треба таблата да се извади цела затоа што нема пристап. Се комплет, со се моторчињата кошта 250 евра. Предница не страда како кај 147 ( пред неа имав 147). Рачунај ако ја земеш верзијата со 170 или 175 коња одржувањето е доста поскапо од помалите мотори и троши околу 9.5 на 100 во град без старт/стоп.
Јас ја возам на 18ки бандажи и низ нашиве патишта не е сјајно од аспект на удобност али страшно изгледа.
Ако те интересира нешто повеќе слободно прашувај

Многу ме интересира што е круцијалниот дел на кој Алфа штедела а Опел го има имплементирано ?
 
Јас возам Џулиета 2013та 2.0 170кс. За година дена поминав 7200км и освен редовен сервис, ништо немам дополнително сменето.
Следно треба да сменам моторче за двозонска клима, фабричка мана се и кај сите се крши граничникот и едната страна дува обратно од другата. Малку е pain in the ass за мењање, треба таблата да се извади цела затоа што нема пристап. Се комплет, со се моторчињата кошта 250 евра. Предница не страда како кај 147 ( пред неа имав 147). Рачунај ако ја земеш верзијата со 170 или 175 коња одржувањето е доста поскапо од помалите мотори и троши околу 9.5 на 100 во град без старт/стоп.
Јас ја возам на 18ки бандажи и низ нашиве патишта не е сјајно од аспект на удобност али страшно изгледа.
Ако те интересира нешто повеќе слободно прашувај

Многу ме интересира што е круцијалниот дел на кој Алфа штедела а Опел го има имплементирано ?
2.0 140 ks bi zemal ama samo neznam dali trpat mapiranje/ cipuvanje za stage 1 ???
I sigurno ne bi gi vozel so 18 na nasi patista, duri i 17 da se bi stavil 215 50 17 (i letni i zimski) . fala na info
 
2.0 140 ks bi zemal ama samo neznam dali trpat mapiranje/ cipuvanje za stage 1 ???
I sigurno ne bi gi vozel so 18 na nasi patista, duri i 17 da se bi stavil 215 50 17 (i letni i zimski) . fala na info

Не знам како се со цени по нашиве огласи, али ако си сигурен дека ќе правиш ремап, одма купи ја верзијата со 170кс и вози ја сток.Јас прашував за мојата и ми рекоа дека може ремап без никаков проблем, само што како се повеќе ја возам, така сфаќам дека нема потреба од ремап, освен за потрошувачката :)
Зимските ми се 17ки и супер е на нив :)
 
Не знам како се со цени по нашиве огласи, али ако си сигурен дека ќе правиш ремап, одма купи ја верзијата со 170кс и вози ја сток.Јас прашував за мојата и ми рекоа дека може ремап без никаков проблем, само што како се повеќе ја возам, така сфаќам дека нема потреба од ремап, освен за потрошувачката :)
Зимските ми се 17ки и супер е на нив :)
Ne e samo za potrosuvackata, tuku i za registracija i sl. Za taa kola 140 ks se odlicni a ne pa povekje.
 
Препорака на уље за алфа 159 1.9 150кс ? Кога ја зедов ставив валволине 5-30, некаде на 10к километри троши околу 1 литро уље, сега го извадив дпф и ремап и направиа, па се мислам следното ставање дали да биди 5-40 или 10-40, па и подебело уље ако го мава значи моторот е за отварање.
 
Препорака на уље за алфа 159 1.9 150кс ? Кога ја зедов ставив валволине 5-30, некаде на 10к километри троши околу 1 литро уље, сега го извадив дпф и ремап и направиа, па се мислам следното ставање дали да биди 5-40 или 10-40, па и подебело уље ако го мава значи моторот е за отварање.

било кое да ставиш ќе ти троши, таков е моторот, кај повеќето мотори и нормално е да троши литро на 10к па и помалце. Посебно со таа километража ако е над 150к
 
Препорака на уље за алфа 159 1.9 150кс ? Кога ја зедов ставив валволине 5-30, некаде на 10к километри троши околу 1 литро уље, сега го извадив дпф и ремап и направиа, па се мислам следното ставање дали да биди 5-40 или 10-40, па и подебело уље ако го мава значи моторот е за отварање.
Стави Selenia 5W40 (тоа уље е за твојата), ако и со тоа ти троши прејди на 10W40. Ќе видиш, зависи во каква состојба е моторот.

Ако е доста извозена не е лошо да сипеш едно адитивче Liqui Moly MoS2 (одма после промена на уљето на загреан мотор, отвори, сипи, затвори капаче и продолжи да возиш уште за да се размеша убаво со уљето), претежно помага во вакви и слични ситуации, штета нема.
 
Последно уредено:
Препорака на уље за алфа 159 1.9 150кс ? Кога ја зедов ставив валволине 5-30, некаде на 10к километри троши околу 1 литро уље, сега го извадив дпф и ремап и направиа, па се мислам следното ставање дали да биди 5-40 или 10-40, па и подебело уље ако го мава значи моторот е за отварање.
Mobil 5/30 za dpf. Iako e izvaden dpf, si stavas isto maslo 5/30 za dpf.
Ti trosela maslo poso dpf pravel regeneracia celo vreme i Sega sondite se izvaden i Nema da imas potrosnja na maslo. Isto taka selenia ti e dobro maslo ali Mobil si e vrv.
 
Na tvoe mesto bi zel corsa D 1.3 90ks.
Mazdulevo ne e loso i ne e skapo za odrzuvanje no mnogu skapuva odozdola i na pragovi.
 
Iskustvo nekoj so Elf masla? Imam nissan qashkai 1.5dci 2009. prethodno staviv castrol ulje, ama ne sum ic zadovolen od nego. SE mislam pomegju elf 5w40 i liqui molly 5w40. sekako liqui molly treba da e pokvalitetno, no Elf e francusko a DCI e francuski motor sepak pa vikam toa da ne e presudno i da odgovara poveke. iskustva ako moze ?
Pozdrav
 
Здраво батки сакам да прашам околу искуство со авто банда плус од кисела вода или слични да препорачате. Сакам да земам поскапа половна кола до кај 30-32000 евра но не со над 100000км и да е минимум 2017та. Кое искуство го имате со горенаведениве или да препорачате некој шо работи релативно добро и чесно затоа што сепак се многу пари за стара кола! Или сепак за таа пара да се зема покомерцијално а ново? Досега сум купувал само ново но сметам дека многу пари се губат при препродажба а не сакам да возам иста кола повеќе од 3-4 год. Фала
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom