Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Абр праите бош-муабет што се вика … Сте се фатиле за коли кои во времето кога биле нови коштале 8-9-10 000 евра , класа на мали градски возила , во своето време најмал и најевтин модел од брендот што го претставуваат , а сакате внатре премиум материјали :pos: И крцкаат , сите крцкаат , далеку поскапи коли , кои се возени 15 години по нашиве патишта и калдрми и крцкаат и тропкаат … Помалку или повеќе зависи од тоа дали и колку често се симнувале од асфалт … Крај …
 
Откако ќе загреј колата, на поголема брзина и вртежи има некое "зуење" од сервото? Претходно не се осеќаше толку, сега е малце поинтензивно, звукот иди од воланот.

Се работи за Купер, 2005 година
 
Некој да не знае каде може да се најдат оригинални Fiat раткапни? Фала однапред.
 
Откако ќе загреј колата, на поголема брзина и вртежи има некое "зуење" од сервото? Претходно не се осеќаше толку, сега е малце поинтензивно, звукот иди од воланот.

Се работи за Купер, 2005 година
Сервото? Да не е турбото?
 
Сервото ќе да е.
Како што пиша горниот и јас мислам до турбото е,а сервото ќе зуе кога ќе вртиш лево десно а не право. Првин види АТФ масло за серво каква е состојбата и каишот со серво пумпа истото

Sent from my SM-N986U using Tapatalk
 
Колата 1.4 HDI протресува значително кога се гаси моторот.

Нема замаец, дали може да е проблем EGR вентилот?
 
Mi se javuva depollution system faulty na peugeot 207 1.6, 120 konja motor benzinec. Dali nekoj znae kako da se resi rabotava posto ova ko sto gledam e globalen problem na pezo
 
Mi se javuva depollution system faulty na peugeot 207 1.6, 120 konja motor benzinec. Dali nekoj znae kako da se resi rabotava posto ova ko sto gledam e globalen problem na pezo
Освен ако не губиш на моќ, не се решава, едноставно таква појава, ја има - ја нема, ќе се појави, ќе го снема. До квалитетот на гориво е, ништо неможеш да смениш, плус ова им е фабричка маана.
 
Освен ако не губиш на моќ, не се решава, едноставно таква појава, ја има - ја нема, ќе се појави, ќе го снема. До квалитетот на гориво е, ништо неможеш да смениш, плус ова им е фабричка маана.
Pa premnogu ne gubi na mok pak e startna I razviva brzina relativno brzo. Se oseka mn malku poslabo
 
Pa premnogu ne gubi na mok pak e startna I razviva brzina relativno brzo. Se oseka mn malku poslabo


Издувај ја неколку пати на обиколница. DPF филтерот се запушува од градска вожња испод 2500 обртаи дека не развиваат доволно температура издувните гасови за да си ја заврши работата како што треба.

Стави ја во 5-та/6-та и држи ја над 3000 обртаи. Ако не е скроз отиден dpf-oт ќе се отпуши и би требало да се изгуби индикаторот (зависи од колата, треба да ја избришеш грешката и да видиш дали пак ќе се појави). Ако не, вадење DPF и на чистење.
 
Издувај ја неколку пати на обиколница. DPF филтерот се запушува од градска вожња испод 2500 обртаи дека не развиваат доволно температура издувните гасови за да си ја заврши работата како што треба.

Стави ја во 5-та/6-та и држи ја над 3000 обртаи. Ако не е скроз отиден dpf-oт ќе се отпуши и би требало да се изгуби индикаторот (зависи од колата, треба да ја избришеш грешката и да видиш дали пак ќе се појави). Ако не, вадење DPF и на чистење.
Benzinec e, automatic so 4 stepena na brzina. Inace greskata se javuva I po brisenje. I so obrtaite isto, izudavana e pogotovo nakaj ohrid na ugornica do 4000 ja vozam vo treta.
Menuvav sonda u euroimpex Ali dzabe pak se javue. Neznam sea toa EGR dali da se smeni da ne e toa rabotava koj znae :)
 
Benzinec e, automatic so 4 stepena na brzina. Inace greskata se javuva I po brisenje. I so obrtaite isto, izudavana e pogotovo nakaj ohrid na ugornica do 4000 ja vozam vo treta.
Menuvav sonda u euroimpex Ali dzabe pak se javue. Neznam sea toa EGR dali da se smeni da ne e toa rabotava koj znae :)
Najubavo na dijagnostika da se vide koj kod go dava. Stom e benzinec moze catalytic converter ti e blokiran.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom