Трансформација на Света Софија во џамија

  • Креатор на темата Креатор на темата Darling
  • Време на започнување Време на започнување
И сега може да се влезе но без кондури сепак религиски објект е не е трговски центар.
Ова е максимално контрадикторно со историјата. Ако знаеш било што за било што поврзано со религиозни објекти ..имале улога се од
-бункери
-болници
-банки
-политички и комерцијални форуми
-социјални клубови
-судови
-тврдини
-финарии(и др) освен во исламскиот свет
-услужни дејности
На едуардо доле целта му е дека е политчка изјава...а тоа е дека целата напорна работа на ататурк ја фрла во вода
 
Ова е максимално контрадикторно со историјата. Ако знаеш било што за било што поврзано со религиозни објекти ..имале улога се од
-бункери
-болници
-банки
-политички и комерцијални форуми
-социјални клубови
-судови
-тврдини
-финарии(и др) освен во исламскиот свет
-услужни дејности
На едуардо доле целта му е дека е политчка изјава...а тоа е дека целата напорна работа на ататурк ја фрла во вода

Шо е поентата треба да ги користиме денес храмовите како судски институции/инквизација или како бункери ,писоари и сл?
Каква врска треба да има денешнината сo тоа што у антика римјаните храмот на соломон го направиле писоарник или што у среден век црквата била судска институција?
Како било одреден период у антика или среден век и за што некогаш се користеле религиозни храмови е минато свршено.
Живееме во сегашност не у минато време,религиозен објект се знае каква фукција треба да има.

За Едуардо нема шо да се филозофира овака онака,не смее да му писнат ни Грчка ни Бугарија ниту некој друг уште помалку да се занашаат со команди што и како Турска внатрешно смее или не смее ова или оноа.
 
Се утепавте од кукање,објектот сега има суштествената цел наменски како што и била целта,
има практична цел за народот да си иде на религиски ритуали молитви.



Капиталистичка гледано боље е да се продаваат карти за влез и да се прави пари,
но целта не била таа кога се градел објетот,целта била од практичен карактер народот да има место каде ке извршува религиски ритуали молитви,што значи имала повисока духовна цел..
И сега може да се влезе но без кондури сепак религиски објект е не е трговски центар.

Ako bila celta da se vrati objektot za taa namena za koja e napravena, togas denes ke bese pak Hristijanska crkva a ne dzamija. Znaci toa ne e celta. Posto bese musej, ok e da se zema pari za vleznici. Ne e toa kapitalizam tuku veruvam deka parite odat za objektot za oddrzuvanje sto sigurno e dosta skapo. Znaci namenski se koristi a ne samo za profit.
 
Ako bila celta da se vrati objektot za taa namena za koja e napravena, togas denes ke bese pak Hristijanska crkva a ne dzamija. Znaci toa ne e celta. Posto bese musej, ok e da se zema pari za vleznici. Ne e toa kapitalizam tuku veruvam deka parite odat za objektot za oddrzuvanje sto sigurno e dosta skapo. Znaci namenski se koristi a ne samo za profit.
Тој објект се наога во некој простор,у случајов во земја со 85%+ муслимани.
Секоја земја има свој суверенитет и право да владее и носи одлуки во полза на нејзиниот народ, а дали на некој странец турист од страна не му се свигаат тие одлуки и дали ги оправдува правилни/неправилни биле е неважно.

За полесно да сватиш дека истово ова може се стави во обратен контекст пример е црквата св.никола у топанско/север,каква практична и оправдана цел има тој објект црква на тоа место во опкружување на повеке муслиманско население кога живо пиле не се појавува во таа црква?
Ниту на големи верски празници двајца без тројца посетеност,
целиот објект е налик напуштен концентрационен логор опкружен со огромна ограда,
освен за празници никад не е отворена вратата под катанец е,жива душа нема.
Тоа на жива црква личи или гробишта?
Оправдана цел таа црква на таа локација нема.
На тоа место е потребен религиозен објект џамија од практични причини бидејки таму е потребна за мнозинство муслимански население кој живее во тој реон.
Во тој предел на Скопје имаш св.Горги,св.Никола,св.Јован,св Наум,Пресвета Богородица и ред други цркви,
колку џамии има во сооднос во истиот регион?
На овој вид на религиски објекти треба да се гледа од објективна практична гледана точка од аспект на потреба на лугето кои се во одредена околина.
 
Во тој предел на Скопје имаш св.Горги,св.Никола,св.Јован,св Наум,Пресвета Богородица и ред други цркви,
колку џамии има во сооднос во истиот регион?
На овој вид на религиски објекти треба да се гледа од објективна практична гледана точка од аспект на потреба на лугето кои се во одредена околина.
Тие цркви таму што се, сега се споменик на едно дамнешно време кога етно - религиската состојба во општината била сосема спротивна од моменталнава. Тие цркви таму сега може да бидат доказ кога некој од 25,17% ќе спомне дека е автохтонен.
 
Тие цркви таму што се, сега се споменик на едно дамнешно време кога етно - религиската состојба во општината била сосема спротивна од моменталнава. Тие цркви таму сега може да бидат доказ кога некој од 25,17% ќе спомне дека е автохтонен.

Какво дамнешно време не зезај,до пред 50/60 години после чаир било ниви си саделе зеленчуци таму лугето,за какви цркви од дамнешно време дискутираш?
На местото каде што сега е црквата св.Никола пред 20 години беше дел полјана дел див паркинг.Не шири лаги ке поверува некој стари цркви имало.
Црквите во тој предел нит се од некакво дамнешно време нит имаат суштински корисна цел за народот таму.
 
Какво дамнешно време не зезај,до пред 50/60 години после чаир било ниви си саделе зеленчуци таму лугето,за какви цркви од дамнешно време дискутираш?
На местото каде што сега е црквата св.Никола пред 20 години беше дел полјана дел див паркинг.Не шири лаги ке поверува некој стари цркви имало.
Црквите во тој предел нит се од некакво дамнешно време нит имаат суштински корисна цел за народот таму.
Св. Ѓорѓи е изградена и осветена 1927 год. На нивите пред 60 години што биле каде што се саделе зеленчуците, сега е населено пола Косово и цела погранична зона кон Косово.

Суштинска цел секако дека немаат кога целосно е сменета етно - религиската структура на населението.
 
Се води некоја битка од страна на патријаршијата и „султанот“ околу Аја Софиа или останува џамија?
Камо. Таа гнасна гркоманска секта припаѓа у најтемна рупа/
 
Последно уредено:
Какво дамнешно време не зезај,до пред 50/60 години после чаир било ниви си саделе зеленчуци таму лугето,за какви цркви од дамнешно време дискутираш?
На местото каде што сега е црквата св.Никола пред 20 години беше дел полјана дел див паркинг.Не шири лаги ке поверува некој стари цркви имало.
Црквите во тој предел нит се од некакво дамнешно време нит имаат суштински корисна цел за народот таму.
...под секоја изградена џамија има темели од црква,
 
...под секоја изградена џамија има темели од црква,
Трескавец мислам дека е изграден врз антички храм на божицата Артемида ( и камените блокови од храмот се искористени во изградба на манастирот).
Не знам од каде води потекло тоа „преземање“ на местата на обожување на старите во однос на новите верувања...
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom