- Член од
- 14 август 2018
- Мислења
- 5.556
- Поени од реакции
- 12.746
Ова што го напиша важи генерално и за сите производители воопшто!Zabava traje kad god pogledam nesto ovde
Gree fama i dalje traje.
Da se razumemo...
Gree je veliki proizvodjac klima, dosta veliki. Kod Gree menadzera u Kini je moguce dobiti sve. Apsolutno sve. Ako ti odgovara da nabavna bude 70$/kom i to je moguce. Stanjice i smanjiti sve, samo da prodaju. Zalepice sta god hocete na plastici. Napisace sta god zelite u specifikaciji. A ako imas para i takav poslovni rezon, pa trazis malo bolji kvalitet, napakovace i no name uredjaj, koji je i jeftiniji i bolji od onog sa nalepnicom Gree. Normalno, u granicama njihove sposobnosti. Kada se pregovara kod njih cak ni bitna kolicina narucenih uredjaja, vec samo cista neto zarada, Ako je za ukupno 100$ veca ukupna zarada na 4x vecu kolicinu, gledace to da uzmu. Trenutna takva poslovna politika, gde se u proizvodnji svastari na 1000 strana-bez precizne koncepcije, takodje radi i neki besomucni agresivni zbunjujuci marketing, i sve to samo radi sto veceg profita, normalno je da rezultuje cesto losim , zbunjujucim, proizvodima. Sa milion oznaka za iste ili razlicite modele. Sa cudnim radom, sa dosta reklamacija. Sa netacnim ili tesko proverljivim specifikacijama. Sa nedovoljno testiranim proizvodima, a pustenim u prodaju...itd itd
Koliko znam, jedna ekipa sa Balkana je isla tamo predprosle godine na malo duze vreme, jedan od njih je dobar prijatelj mog pobratima (koji nadrlja sa onim Hansolom). On mu je sve ovo i preneo tada.
Na koju stranu ce sve to da ode, videce se.
I ne bi se uopste ni ja zamarao sa svim ovim, da ne naleteh na one nesrecne Muse kod cerke.![]()
Првата реченица дека ќе договорат и 4х количина за 100$ профит, јас ќе ја поправам и ќе речам дека за 4х количина фирмата е спремна да работи и со уште понизок профит(дампинг се вика тоа), затоа што многу е полесно и поисплатливо да зголемиш веќе постоечко производство отколку да го намалиш истото! Во екстремни случаи, фирми се спремни да работат и со загуба доколку тоа значи дека на (краток)рок ќе успеат да ја истиснат конкуренцијата, па потоа како монопол ќе надоместат за загубата.
Другиот дел се однесува на тоа каков свет станавме!? А тоа е некоја гадна комбинација од империјализам со ефтин конзумеризам во кој луѓето се среќни само доколку можат да купуваат, најчесто непотребни ствари!
А и оние ствари кои можеме да ги наречеме потребни(релативен поим), се дизајнирани и направени да траат кратко и да биде потребна нивна замена што почесто! И пак се враќаме на почетокот, потреба за купување.
Така да муабетот за квалитет, заведувачки маркетинг и се останато не можеме да му го препишеме само на Грее кога сите компании на светов се такви.



