Камиони

  • Креатор на темата Креатор на темата Mandrak
  • Време на започнување Време на започнување
добро е барем некој знае од прилика за што се работи...huckepack технологијата претставува превоз на приколки,полуприколки или цели камиони од едно место на друго со железница односно со ниско подни вагони...додека пак бимодалната технологија е полуприколка која самата се трансформира во вагон односно има дополнителни осовини и се прилагодува на шините...
 
KAMAЗ камионите имаат добра амортизација и се многу лековити, ако имаш камен во бубрегот повози се со КАМАЗ и знај дека ќе си излечен, од добрата амортизација веднаш ќе ти излезе каменот :pos2::pos2:.
Што се однесува до FAP-от можам да кажам дека тие камиони имаат доста квалитетен мотор кој издржува на секакви временски услови ама ако возиш FAP 14 главата ќе ти стане тапан :pos2::pos2: а и рачната треба да ја врзеш со некоја гума за да не тресе цело време додека да возиш.
Не си мајстор ако возиш SCANIA, мајстор си ако издржиш да возиш FAP 13-ка а пред тоа си возел цело време некој модерен камион :vozbud:
:pos2: Е ок де затоа не реков дека се удобни и пријатни :pos2: туку издржливи
 
Дали некој полагал за АДР-сертификат.


Тато има полагано многу одамна, а чичо мислам дека полагаше пред 2-3 год. Ако ти треба нешто кажи ќе ги прашам
 
LELEEEEEEE MASINA LUGE :) mu nema mas na DAKAR !! bravo :)

na 47 sekunda kako se isprava haha amortizerite do kraj ..
 
Последните денови некако ми тргна со IVECO камионите, денес имав можност да го тестирам најјакиот мотор на групацијата IVECO кој има 560 PS и немам зборови со кои можам да ви го опишам чуството кое го имав додека свиреше турбината со секое придавање на гас педалата.
Еве и една сликичка како изгледа IVECO CUBE верзијата од 560 PS:

ivecostraliscubee556001.jpg


Камионот го има и во друга верзија и се вика IVECO STRATOR кој исто така го видов минатата недела ама ја немав таа среќа да го пробам а и да го сликам :(. Еве како изгледа оваа верзија:

strator%20560.jpg


Наредниот пост ќе биде најверојатно за VOLVO кое треба да го тестирам во наредните неколку недели па ќе ви пишам импресии и разочарувања доколку ги има :)
 
Моќноооо!!!! Чисто информативно ако можеш да ми кажеш колку се движат цените???
 
Моќноооо!!!! Чисто информативно ако можеш да ми кажеш колку се движат цените???
STRALIS-от се движи од 80.000-85.000€ се зависи од тоа која опрема ја има а за STRATOR-от не знам цена да ти кажам, ако дознаам ќе ти кажам?
 
Последните денови некако ми тргна со IVECO камионите, денес имав можност да го тестирам најјакиот мотор на групацијата IVECO кој има 560 PS и немам зборови со кои можам да ви го опишам чуството кое го имав додека свиреше турбината со секое придавање на гас педалата.
Еве и една сликичка како изгледа IVECO CUBE верзијата од 560 PS:

ivecostraliscubee556001.jpg


Наредниот пост ќе биде најверојатно за VOLVO кое треба да го тестирам во наредните неколку недели па ќе ви пишам импресии и разочарувања доколку ги има :)

чекам импресии после тестовите на овие подоле

р620
2298731581_7993f60247.jpg


фх700
FH700_W.jpg


мислам дека погорниве,тие 560кс на ивекото, ќе ги стаат у ауспух...:vozbud::pos2:
 
STRALIS-от се движи од 80.000-85.000€ се зависи од тоа која опрема ја има а за STRATOR-от не знам цена да ти кажам, ако дознаам ќе ти кажам?

Океј е горе доле ме интересираа цените зошто немав претстава колку се движат.
 
чекам импресии после тестовите на овие подоле

р620
2298731581_7993f60247.jpg


фх700
FH700_W.jpg


мислам дека погорниве,тие 560кс на ивекото, ќе ги стаат у ауспух...:vozbud::pos2:
SCANIA R620 и не е нешто посебно и не може да му конкурира на IVECO-то ама VOLVO-то со 700PS е моќна машина која ќе го победи IVECO-то.
Немој да мислиш дека SCANIA-та е нешто посебно, има само лична кабина и ништо друго!
 
SCANIA R620 и не е нешто посебно и не може да му конкурира на IVECO-то ама VOLVO-то со 700PS е моќна машина која ќе го победи IVECO-то.
Немој да мислиш дека SCANIA-та е нешто посебно, има само лична кабина и ништо друго!


и ништо да не е сепак разликата во коњажата е голема, а Ивеково со 13 литарски мотор беше така?!
 
SCANIA R620 и не е нешто посебно и не може да му конкурира на IVECO-то ама VOLVO-то со 700PS е моќна машина која ќе го победи IVECO-то.
Немој да мислиш дека SCANIA-та е нешто посебно, има само лична кабина и ништо друго!

викаш дека сканијата не е ништо а???... Трук оф д јеар 2010 - СКАНИЈА Р серија... што друго да ти кажам... разликата во цена е очигледна, 20000 еур...

и ништо да не е сепак разликата во коњажата е голема, а Ивеково со 13 литарски мотор беше така?!

сканијата е 16000 кубика,а ивекото 13000кубика...

и како е воопшто можно со таа коњажа и кубикажа сканијата да неможе да му конкурира на ивекото??? пффффф... има ивекото да го дише чадот од ауспухот на сканијата и волвото...
 
и ништо да не е сепак разликата во коњажата е голема, а Ивеково со 13 литарски мотор беше така?!
Да, IVECO-то е со 13 литарски мотор!
Коњажата и не е пресудна за силата на моторот туку обртниот момент и извлекување на најголемата јачина на моторот во одреден број на вртежи.
Може моторот да има и 1000 коњски сили ама се е џабе ако тие коњи се чергарски :pos2: или ако се вредни како некое магаре:nesum:

donkey-pulling-cart.jpg


викаш дека сканијата не е ништо а???... Трук оф д јеар 2010 - СКАНИЈА Р серија... што друго да ти кажам... разликата во цена е очигледна, 20000 еур...
Мене ми се чини дека изборот за камион на годината е како кај нас избор за песна која ќе оди на Евровизија, кој повеќе ќе плати тој ќе биде главен батка :).
За мене Сканијата е едно големо срање од камион, штом на пат со бразди не оди право фукни му го на таков камион :pos2:
 
Мене ми се чини дека изборот за камион на годината е како кај нас избор за песна која ќе оди на Евровизија, кој повеќе ќе плати тој ќе биде главен батка :).
За мене Сканијата е едно големо срање од камион, штом на пат со бразди не оди право фукни му го на таков камион :pos2:


незнам... види во Македонија,колку фирми имаат скании,колку имаат стралиси... па фукни им го бе шефе:pos2::pos2::pos2:

а зашто цената на ново,е 20000еур разлика???
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom