Turi i pepel na kola sho od plac ke ode pravo kaj mehanicar.Друже ако колата е стварно здрава, не треба да те одврати тоа со кумплунг сет...многу поважно е колата да нема свртено 500 000 км или да не била претходно замотана околу некоја бандера.
Не си играј со таа кола ... лош мотор за одржавање скапи и ретки деловиУвозна е да за Мазда 3 се работи 2006та дизел, 600евра е видов замаецот
Барај друга кола, може да излеже дека не е до замаецот. Дека треба нов мењач например или ред други сензори, заебанции кои бараат расклопување на цел мотор.Епа не знам кои делови спаѓаат под цел сет , некој ако знае да каже би било супер
Не е проблемот у слипинг клач. Клачот или е здрав или е заебан, не може да биде едно време добар после да "оздрави". Има проблеми у некој лептир за воздух најверојатно не толку мобилен од некој гареж и плус неефективната варијабилна пумпа на маслото.Turi i pepel na kola sho od plac ke ode pravo kaj mehanicar.
Inace ne kaza @BONDEK sto konkretno zeza.
Ja primer na mojata , 2-3 godini od koa ja kupiv pocnav da imam slipping clutch(obrtomer krevase ali ne zabrzuvase u visoki brzini pri naglo davanje gas), ali iam napraeno nad 60 iljadi km od togas i 3 pati od Anglija do Mk i nazad vozeno so takov kumplung. Mada cudno ali od lani vekje ne prai taka. Znam deka kaj i da e ke otide ali ne mi se isplati da menjam dodeka ne rikne skroz. A i sekako treba da zimam druga kola godinava.
Ne sum smenil nisto drugo pred da prestane da pravi taka, da bilo blokiran leptir ke isfrle kod odma. Edno nesto so bese blokirano od garez e throttle body i odma svetna check engine sijalicata i si imase kod, ali toa bese smeneto pred nekoj mesec.Барај друга кола, може да излеже дека не е до замаецот. Дека треба нов мењач например или ред други сензори, заебанции кои бараат расклопување на цел мотор.
Автоматски споено мислење:
Не е проблемот у слипинг клач. Клачот или е здрав или е заебан, не може да биде едно време добар после да "оздрави". Има проблеми у некој лептир за воздух најверојатно не толку мобилен од некој гареж и плус неефективната варијабилна пумпа на маслото.
Друже ова не е застава да се заебе кумплуг на тие километри и после сам да се "иструга" мазниот дел. Тоа е тоа што ти велам дека проблемот бил во издувниот систем. Се ти е тоа trothle body, лептири и остало поврзано. Лептирот варијабилно се отвара, некогаш повеќе некогаш помалку и кога се прави гареж се заебуваат параметрите на цел систем за воздух и гасови па најчесто исфрла код "заебанција во издувниот систем". Не можеш на кодовите да се ослонуваш дека ќе ти кажат кој дел е зезнат. Но менувањето на trothle body е најефтината и најлесната варијанта .Ne sum smenil nisto drugo pred da prestane da pravi taka, da bilo blokiran leptir ke isfrle kod odma. Edno nesto so bese blokirano od garez e throttle body i odma svetna check engine sijalicata i si imase kod, ali toa bese smeneto pred nekoj mesec.
Inace greska si, moze da "ozdravi" so toa sto moze da imalo nekoj izgoren mazen del na lamelata kade ne fakja ubavo, toj del se istrugal so tek na vreme i pak pocnal da fakja. I sum 100% siguren deka bese slipping clutch.
Znaci ni imalo kod ni nisto koa pocna da pravi taka, ni imalo kod koa prestana. Ako nesto imalo garez i ne zatvaralo tia garez nema da iscezne preku nok. Ako bil leptir ke pravese taka u site brzini i sekogas a ne samo u 4ta i 5ta pri naglo davanje gas i toa ne sekogas tuku epten random. Bas poso ne e zastava odma pojavuva kod deka ima problemi pogotovo ako e nesto so izduvni gasovi ili vozduh.Друже ова не е застава да се заебе кумплуг на тие километри и после сам да се "иструга" мазниот дел. Тоа е тоа што ти велам дека проблемот бил во издувниот систем. Се ти е тоа trothle body, лептири и остало поврзано. Лептирот варијабилно се отвара, некогаш повеќе некогаш помалку и кога се прави гареж се заебуваат параметрите на цел систем за воздух и гасови па најчесто исфрла код "заебанција во издувниот систем". Не можеш на кодовите да се ослонуваш дека ќе ти кажат кој дел е зезнат. Но менувањето на trothle body е најефтината и најлесната варијанта .
Си имал среќа дека се средило само со менувањето на АГР вентилот што излегува дека и затоа така моторот се мачел.
Јасно е тоа другар, штом одиме по плацови еби му матер.Добри се...ама многу тешко дека ќе најдеш некој кој не е извозен многу...од увоз минимум 300 000 км сите имаат.
207 гледам 2007/08 годинаАко бараш 1.6 хди во поголема кола како 407 или слични, не е добар избор, зошто сепак премал е моторот за таа тежина, во 307/308 може.