Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

argenthessis

Highflyer
Член од
9 јуни 2011
Мислења
1.612
Поени од реакции
2.133
Секаде има далавери...особено ако има балканци или турци смешано...дека се одговара се одговара ама не значи дека не се прават. Тоа што е кола од Швајцарија ништо посебно не значи, во многу држави враќање на километри се смета за еден вид измама законски ама џабе пак се тера истата песна.
 

^^GoRiLLaZ^^

Happiness...?
Член од
25 јануари 2007
Мислења
5.760
Поени од реакции
8.016
Dali istoto vazi i za vozila vo CH Shvajcarija? Koga velam "VO" znavi voziloto tamu vo swiss se pravat isto dalaveri oti kako sto mi kazuvale za vrakjanje KM tamu se goni krivicno !?
Има, еве јас сум изненаден искрено. Пред 6 месеци другар зема Skoda Fabia 2001 година, со 124.000 km, ја зема од близок роднина со швајцарски табли. Ја царинеше и све. Интересното е што истиот тој роднина, ја земал од швајцарац, и тоа на швајцарски табли пред неколку години.

И пред неколку дена, кога другарот се расчепка низ колата... со документацииве што останале, најде документ (со истата шашија) дека маслото било променето на 127.000 km во 2011 година. А он ја купи од роднината во 2020 на 124.000 km :pos:

Неговиот роднина ги нема променето km, тој таму исто ја возаше во Швајцарија со CH табли. Очигледно тој швајцарецот правел некој мучки и успеал да ги врати km, а како го направил ова кога минува низ технички и еден куп закони, кујзнае. Сигурно бил политичар :icon_lol:
 
Член од
26 октомври 2016
Мислења
2.029
Поени од реакции
1.521
car vertical e odlicno resenie za proverka. Steta so prijatelov ne mi ja dava obd2 i op com. Odma kazuva kolku km ima i koga e vrajkana. Astrata so ja zede bratmi od nas coek na gjomiti, gi vratia km od 344,000 na 170,000. Na op com svesta ni se zede ko vidovme.
 
Член од
27 мај 2016
Мислења
366
Поени од реакции
144
car vertical e odlicno resenie za proverka. Steta so prijatelov ne mi ja dava obd2 i op com. Odma kazuva kolku km ima i koga e vrajkana. Astrata so ja zede bratmi od nas coek na gjomiti, gi vratia km od 344,000 na 170,000. Na op com svesta ni se zede ko vidovme.
A pa mene na toa car vertical nisto ne mi pokaza....
 

argenthessis

Highflyer
Член од
9 јуни 2011
Мислења
1.612
Поени од реакции
2.133
Car vertical e ок само за понови коли, значи од 2010 навака, за постари коли многу ретко има инфо, Исто како што рече galaxys поназад може сам да ја сервисираш колата и да поминеш 300 000 км, па да ја вратиш на 150 000 км пред да ја носиш на технички првпат.

Такви нешта никогаш не може да се откријат освен ако не ти каже газдата. :pos:
 
Последно уредено:
Член од
25 март 2013
Мислења
235
Поени од реакции
141

Екстра цена за кеш.
 

Vladimkd

Né giusto né sbagliato, conta solo il risultato!
Член од
16 февруари 2021
Мислења
43
Поени од реакции
100
Го поминав патувањето без проблем. Сменив семеринг на брегаста, ребраст ремен, водна пумпа и затегнувач.
Проблемот со истекување на масло е решен.
Од тогаш до денес поминав 750км при што денеска забележав внатре во посудата за антифриз бели ронки (како скрама, простете но како бели мрсули) по зидовите на внатрешноста која не е потопена со антифриз. Антифризот е чист, поради таа причина и не го променија мајсторите односно го вратија назад истиот.
Колата работи одлично во секој поглед, не губи никаква течност.
Што би можело да биде тоа по зидовите на посудата? Се работи за неколку налепени да ги наречам мрсулчиња.
 

Vladimkd

Né giusto né sbagliato, conta solo il risultato!
Член од
16 февруари 2021
Мислења
43
Поени од реакции
100
Некој, идеја од што жоже да е таа бела скрама (мала количина) по зидовите во посудата за антифриз?
Благодарам
 

TrendS

Work Smart, Not Hard
Член од
14 декември 2018
Мислења
4.419
Поени од реакции
30.015
Некој, идеја од што жоже да е таа бела скрама (мала количина) по зидовите во посудата за антифриз?
Благодарам
Не смее да има бел талог по зидовите...........да не те плашам, мразам да го кажам ова.....но реално може да е дихтунг на глава.
Доколку на шипка и капаче за сипање уље......немаш бел талог.....можно е да е пробиен каналот во главата......па уљето да оди во антифризот.......и таму да се таложи.....тоа е обратна варијанта на првата, која е почеста......односно антифриз да оди кај уљето.

Велиш дека ти го вратиле стариот антифриз......грешка. Си штедел на ситно.
Можно е, реално е можно поради немарност на сервисерите да го собрале стариот антифриз.......во некоја прљава канта.....каде што имало остатоци од уље па да се измешало таму со нечисотиите од уље........и да ти го вратиле во мотор антифризот извалкан со уље........и ете ти проблем......ете ти бел талог во казанчето за антифриз......а на колата не и е ништо.....а да изгледа како да меша.

Прва алтернатива......прегледај дали во самиот антифриз има уље, имало-немало.....смени го антифризот ОДМА......испери го убаво казанчето за антифриз.....да се отстрани талогот.......прати состојба понатаму, дали ќе се ствара нов талог.
Ако се ствара пак бел талог, ќе има и уље во антифризот.....ќе можеш и да го видиш (како зејтин кога ќе истуриш во вода)........тогаш ќе да е отиден дихтунгот на глава.......отварање, рамнење, хидротест, проверка/промена на гумици.....итн. Во случај да е пукната главата.......проблем.

Мењај антифриз одма......обавезно испери посуда од талог.......ако не знаеш сам оди на мајстор нека ти го средат ова. После прати состојба........не смее да има талог.

Цревата меќи ли се, нека работи моторот да загрее........стискај ги цревата, треба да бидат релативно меќи......никако подуени.
После убаво загреан мотор.......изгаси, почекај малце да се подолади......одврти го капачето на посудата и види дали има голем притисок......не треба да има. Пази многу да не се изгориш........ако не е во ред, може да ти извира антифризот надвор од посуда..........ако не знаеш сам да го направиш и овој тест......мајстор нека го направи.
На отворено капаче.......моторот работи........загрева се повеќе и повеќе......гледај внатре дали фрла меури, дали клокоти..........ако клокоти со крупни меури......тоа се издувни гасови......истите ствараат поголем, неправилен притисок во системот за ладење.
Има повеќе начини за да се утврди.......оди на мајстор, ако не се разбираш воопшто во механика.

Како и да е......прво оди на лесна варијанта.......СМЕНИ АНТИФРИЗ И ИСПЕРИ ПОСУДА ОД ТАЛОГ!
 

Vladimkd

Né giusto né sbagliato, conta solo il risultato!
Член од
16 февруари 2021
Мислења
43
Поени од реакции
100
Не смее да има бел талог по зидовите...........да не те плашам, мразам да го кажам ова.....но реално може да е дихтунг на глава.
Доколку на шипка и капаче за сипање уље......немаш бел талог.....можно е да е пробиен каналот во главата......па уљето да оди во антифризот.......и таму да се таложи.....тоа е обратна варијанта на првата, која е почеста......односно антифриз да оди кај уљето.

Велиш дека ти го вратиле стариот антифриз......грешка. Си штедел на ситно.
Можно е, реално е можно поради немарност на сервисерите да го собрале стариот антифриз.......во некоја прљава канта.....каде што имало остатоци од уље па да се измешало таму со нечисотиите од уље........и да ти го вратиле во мотор антифризот извалкан со уље........и ете ти проблем......ете ти бел талог во казанчето за антифриз......а на колата не и е ништо.....а да изгледа како да меша.

Прва алтернатива......прегледај дали во самиот антифриз има уље, имало-немало.....смени го антифризот ОДМА......испери го убаво казанчето за антифриз.....да се отстрани талогот.......прати состојба понатаму, дали ќе се ствара нов талог.
Ако се ствара пак бел талог, ќе има и уље во антифризот.....ќе можеш и да го видиш (како зејтин кога ќе истуриш во вода)........тогаш ќе да е отиден дихтунгот на глава.......отварање, рамнење, хидротест, проверка/промена на гумици.....итн. Во случај да е пукната главата.......проблем.

Мењај антифриз одма......обавезно испери посуда од талог.......ако не знаеш сам оди на мајстор нека ти го средат ова. После прати состојба........не смее да има талог.

Цревата меќи ли се, нека работи моторот да загрее........стискај ги цревата, треба да бидат релативно меќи......никако подуени.
После убаво загреан мотор.......изгаси, почекај малце да се подолади......одврти го капачето на посудата и види дали има голем притисок......не треба да има. Пази многу да не се изгориш........ако не е во ред, може да ти извира антифризот надвор од посуда..........ако не знаеш сам да го направиш и овој тест......мајстор нека го направи.
На отворено капаче.......моторот работи........загрева се повеќе и повеќе......гледај внатре дали фрла меури, дали клокоти..........ако клокоти со крупни меури......тоа се издувни гасови......истите ствараат поголем, неправилен притисок во системот за ладење.
Има повеќе начини за да се утврди.......оди на мајстор, ако не се разбираш воопшто во механика.

Како и да е......прво оди на лесна варијанта.......СМЕНИ АНТИФРИЗ И ИСПЕРИ ПОСУДА ОД ТАЛОГ!
Благодарам многу.
Штотуку бев во сервис, ги направија сите испитувања и главата на моторот е во ред, така ми потврдија во сервис. Истовремено ми потврдија дека не е присутно масло во антифризот.
Ми образложија дека како што рековте антифризот бил многу валкан и непроменет долго време при што настанало пенење и поради тоа се створила бела скрама по зидовите на посудата за антифриз.
Го исчистија целиот систем со некое средство и ми ставија нов антифриз.
 

TrendS

Work Smart, Not Hard
Член од
14 декември 2018
Мислења
4.419
Поени од реакции
30.015
Благодарам многу.
Штотуку бев во сервис, ги направија сите испитувања и главата на моторот е во ред, така ми потврдија во сервис. Истовремено ми потврдија дека не е присутно масло во антифризот.
Ми образложија дека како што рековте антифризот бил многу валкан и непроменет долго време при што настанало пенење и поради тоа се створила бела скрама по зидовите на посудата за антифриз.
Го исчистија целиот систем со некое средство и ми ставија нов антифриз.
Да си жив и здрав! ......и мене натака ме водеше логиката......кога кажа дека ти го вратиле стариот прљав антифриз.
......патем, си погодил добар/чесен мајстор......што не сакал да те мафта......обично за да земат пари, претжно по дифолт одма за вакво нешто лажат дека е дихтунгот на глава пробиен.......а не е.
Има доста преваранти, со лопата да ги ринеш.......но пак ќе кажам си имал среќа, си бил кај прав мајстор.
 

Vladimkd

Né giusto né sbagliato, conta solo il risultato!
Член од
16 февруари 2021
Мислења
43
Поени од реакции
100
Да си жив и здрав! ......и мене натака ме водеше логиката......кога кажа дека ти го вратиле стариот прљав антифриз.
......патем, си погодил добар/чесен мајстор......што не сакал да те мафта......обично за да земат пари, претжно по дифолт одма за вакво нешто лажат дека е дихтунгот на глава пробиен.......а не е.
Има доста преваранти, со лопата да ги ринеш.......но пак ќе кажам си имал среќа, си бил кај прав мајстор.
Во сервис во Рим доколку излажат, строго одговараат пред закон. Јас тука живеам. :)
 
Член од
17 декември 2007
Мислења
111
Поени од реакции
20
класичен пример за прснат блок...кој нема шанси да се залепи и израмни на тој начин. највероватно пушта на тоа место...но ако несакаш да ризикуваш , вади ја главата и види во каква состојба е дихтонот на тоа место

ако под или над него на тоа место има траги од издувни гасови.....барај чаре на друг начин

на Тв сум гледал дека ги наваруваат...но тешко кај нас
само да споделам што испадна на крајот. Откако сите мајстори кренаа раце, проверивме на интернет, и дознавме дека има два модели од овој тип на мотор, а модеот на мојот мотор треба да има еден, а не два термостати. Го извадивме механичкиот, и количето си се врати во нормала, не грее, има парно, стига вода до расплињача, плинот си функционира. Е сега, логичкото прашање е зошто до сега имал два термостати. И уште еден проблем, сега на надолнина температурата знае да падне до 80 степени, што не беше случај претходно кога си држеше константно 90 степени
 
Член од
19 јуни 2018
Мислења
47
Поени од реакции
3
Ако имам возило на свое име а сум почетник колку се давачките за регистрација, слушав за почетници имало давачки плус или до колку години не знам точно?
 
Член од
11 април 2012
Мислења
4.644
Поени од реакции
5.356
Ако не се лажам до 25-26 години беше, е колку беше разликата да ме убиеш не знам
 

Kajgana Shop

На врв Bottom