Некој, идеја од што жоже да е таа бела скрама (мала количина) по зидовите во посудата за антифриз?
Благодарам
Не смее да има бел талог по зидовите...........да не те плашам, мразам да го кажам ова.....но реално може да е дихтунг на глава.
Доколку на шипка и капаче за сипање уље......немаш бел талог.....можно е да е пробиен каналот во главата......па уљето да оди во антифризот.......и таму да се таложи.....тоа е обратна варијанта на првата, која е почеста......односно антифриз да оди кај уљето.
Велиш дека ти го вратиле стариот антифриз......грешка. Си штедел на ситно.
Можно е, реално е можно поради немарност на сервисерите да го собрале стариот антифриз.......во некоја прљава канта.....каде што имало остатоци од уље па да се измешало таму со нечисотиите од уље........и да ти го вратиле во мотор антифризот извалкан со уље........и ете ти проблем......ете ти бел талог во казанчето за антифриз......а на колата не и е ништо.....а да изгледа како да меша.
Прва алтернатива......прегледај дали во самиот антифриз има уље, имало-немало.....смени го антифризот ОДМА......испери го убаво казанчето за антифриз.....да се отстрани талогот.......прати состојба понатаму, дали ќе се ствара нов талог.
Ако се ствара пак бел талог, ќе има и уље во антифризот.....ќе можеш и да го видиш (како зејтин кога ќе истуриш во вода)........тогаш ќе да е отиден дихтунгот на глава.......отварање, рамнење, хидротест, проверка/промена на гумици.....итн. Во случај да е пукната главата.......проблем.
Мењај антифриз одма......обавезно испери посуда од талог.......ако не знаеш сам оди на мајстор нека ти го средат ова. После прати состојба........не смее да има талог.
Цревата меќи ли се, нека работи моторот да загрее........стискај ги цревата, треба да бидат релативно меќи......никако подуени.
После убаво загреан мотор.......изгаси, почекај малце да се подолади......одврти го капачето на посудата и види дали има голем притисок......не треба да има. Пази многу да не се изгориш........ако не е во ред, може да ти извира антифризот надвор од посуда..........ако не знаеш сам да го направиш и овој тест......мајстор нека го направи.
На отворено капаче.......моторот работи........загрева се повеќе и повеќе......гледај внатре дали фрла меури, дали клокоти..........ако клокоти со крупни меури......тоа се издувни гасови......истите ствараат поголем, неправилен притисок во системот за ладење.
Има повеќе начини за да се утврди.......оди на мајстор, ако не се разбираш воопшто во механика.
Како и да е......прво оди на лесна варијанта.......СМЕНИ АНТИФРИЗ И ИСПЕРИ ПОСУДА ОД ТАЛОГ!