Земај 1.9 со 150 коњи, нема проблем со клапните а ако сакаш се средува и тоа.
Тој со 120 коњи е преслаб, а и овој со 150 не е кизнај шо, брза е колата ама за да качи брзина и треба време, сепак голема тежина е.
Немој да гледаш германско, голф 5 или ауди а3 од таа генерација нема добра во МК во моментов, сите се шинати од возење, пасатите се по 500 000 км сите, алфа ќе најдеш со помала километража дури да е и 2.4 јтд
Автоматски споено мислење:
Друже исто е...мултиџет е common rail, исто ко што е HDi, и DCI кај рено.
Ви благодарам за советите останува да ги убедам татко ми и другарите поради тоа што освен голф и пасат боља кола не постои за нив, мене ми се досадни секојдневни коли, и тие се расипуваат колку и алфата имам еден другар со пасат му гаси сред вожња турбото и не влече како што треба го изедов со цитроен 1.4 бензин , 159ка ако е од човек што ја одржувал редовно треба да биде добро количе
Широк ти е ценовниот ранг, ако ти треба ефтино одржување и мала потрошувачка гледај мала градска кола со мал дизел мотор, како пежо 207 1.4 хди или некој фиат со 1.3 мултиџет.
Со бензин нема како да бидеш испод 9 - 10 л, на сто бензин во град, а тоа не е мала потрошувачка особено ако возиш многу.
Ви благодарам за советите останува да ги убедам татко ми и другарите поради тоа што освен голф и пасат боља кола не постои за нив, мене ми се досадни секојдневни коли, и тие се расипуваат колку и алфата имам еден другар со пасат му гаси сред вожња турбото и не влече како што треба го изедов со цитроен 1.4 бензин , 159ка ако е од човек што ја одржувал редовно треба да биде добро количе
Ви благодарам за советите останува да ги убедам татко ми и другарите поради тоа што освен голф и пасат боља кола не постои за нив, мене ми се досадни секојдневни коли, и тие се расипуваат колку и алфата имам еден другар со пасат му гаси сред вожња турбото и не влече како што треба го изедов со цитроен 1.4 бензин , 159ка ако е од човек што ја одржувал редовно треба да биде добро количе
А мора да биде седан ??? 159-ката ми е и на мене у срце од како излезе , а јас тогаш бев средно школо , ама не најдов ниедна 150 кс да ми ја фати око ... Но во тој ценовен ранг топло препорачувам Хонда Сивик или Акорд ако веќе сакаш лимузина ... Го имам сивикот и единствена замерка имам на крутата амортизација , друго ништооо ...
Широк ти е ценовниот ранг, ако ти треба ефтино одржување и мала потрошувачка гледај мала градска кола со мал дизел мотор, како пежо 207 1.4 хди или некој фиат со 1.3 мултиџет.
Со бензин нема како да бидеш испод 9 - 10 л, на сто бензин во град, а тоа не е мала потрошувачка особено ако возиш многу.
Автоматски споено мислење:
Нема што да ги убедуваш другарите...татко ти ај убеди го ако тој ги дава парите за колата.
Се плаши поради скапите делови и лошиот глас што ги бие, за пари јас сакам сам да си платам ама ми е страв да не стои у двор покварена да не викаат не слушаш ништо
А мора да биде седан ??? 159-ката ми е и на мене у срце од како излезе , а јас тогаш бев средно школо , ама не најдов ниедна 150 кс да ми ја фати око ... Но во тој ценовен ранг топло препорачувам Хонда Сивик или Акорд ако веќе сакаш лимузина ... Го имам сивикот и единствена замерка имам на крутата амортизација , друго ништооо ...
Барам исклучиво седан брат, а хонда знам дека нудат квалитет ама изгледот не ме привлекува за ценовен ранг алфата е доста поевтина за 3-4к ќе најдам некоја ама оджувањето е доста скапо
Се плаши поради скапите делови и лошиот глас што ги бие, за пари јас сакам сам да си платам ама ми е страв да не стои у двор покварена да не викаат не слушаш ништо
Друже јас возам ксара и ако споредуваш со нејзе одржавањето ќе ти биде поскапо со алфата, сепак една класа погоре е колата, дали пасат или алфа тука е негде со одржување. Е сеа алфа ќе најдеш позачувана него пасат. Кој зема пасат дизел за уживање во возење или затоа што дизајнот го бендисал?
VW и дизајн, небо и земја.
Појди со некој што се разбира или со механичар, види основните работи,турбо, замаец, предница, ако е горе долу ОК земај и не се мисли. Нема теорија дека ќе нема ништо за менување сепак е половна кола, ама барем да нема очевидни, скапи дефекти.
Друже јас возам ксара и ако споредуваш со нејзе одржавањето ќе ти биде поскапо со алфата, сепак една класа погоре е колата, дали пасат или алфа тука е негде со одржување. Е сеа алфа ќе најдеш позачувана него пасат. Кој зема пасат дизел за уживање во возење или затоа што дизајнот го бендисал?
VW и дизајн, небо и земја.
Појди со некој што се разбира или со механичар, види основните работи,турбо, замаец, предница, ако е горе долу ОК земај и не се мисли. Нема теорија дека ќе нема ништо за менување сепак е половна кола, ама барем да нема очевидни, скапи дефекти.
И јас исто ја возам ксарата од татко ми во 10 години 200 евра не сме вложиле во неа по погодено количе здравје, е сеа алфа дизел си има повеќе вложување ама пасатот има повеќе простор и е фамилијарна кола и 159 е класа голема фамилијарна ама повеќе личи на момачки ауто, како што гледам по огласи ретко ги има а поради короната не ми се оди до Германија да си донесам некоја, затоа и ми е страв ретки коли се затоа имаат скапи делови, фолксваген ги има во преку една куќа затоа имаат поевтини делови, а и сите се утепани од возење на еден пријател тетин му зема пасат 6ка после 2 недели го скрши мењачот па го смени моторот така да за мене лично фолксваген не е ништо подобар од алфата а на изглед е лепотица за пасатот
Волво ц30 2007-2011 , немам начекано кај нас да се продава ни приватно ни на плац...
Го гледам на мобиле.де и таму можи да се кажи дека поретко го има. Доминиараат дизел моторите со 1.6 и 110кс , бензин мн ретко да се начека.
Дилемата ми е еднистевно цената, која ми е чудно висока за годината на производство (2011та е редизјан и скоро иста цена има со тој од 2007ма)
Со ок километража од 100-160 000км почетната цена се движи од 4000е па нагоре + да ја донесиш МК и сите пропратни документи доаѓа 6000+ евра,
Дали вреди со оглед на тоа дека во таа цена тука се најдува голф 6, ауди а3 и слични коли во таа класа и година 2010+
Секој совет е добродојден
Друже теоретска шанса нема дизел кола од 2007 или 2010 да има 160 000 км...не знам кај гледаш ама колите од 2017 имаат по 150 000 км. Никој горе не ти купува дизел за да се фали пред комшии...купуваат за да ги шинат од возење.
Дури и за бензинец од 2007, 160 000 км е многу мала бројка.
Друже теоретска шанса нема дизел кола од 2007 или 2010 да има 160 000 км...не знам кај гледаш ама колите од 2017 имаат по 150 000 км. Никој горе не ти купува дизел за да се фали пред комшии...купуваат за да ги шинат од возење.
Дури и за бензинец од 2007, 160 000 км е многу мала бројка.
Има коли со реални км. Мојата шо ја зедов има точни км пошто го извадивме компјутерот и преку шал табла ја проверивме на оп ком. ниту еден параметар небеше сменат и кажа точно 169,000. Зеде колега мој бмв 318д 2005 увоз германиа точно месец пред јас да земам кола и кјанего беа променети параметрите на компјутерот и покажа 70,000 км вратени. Толку успеале.
Има друже се наоѓа , поготово ако е мала кола и им била втора кола за носење деца у школо и тркалање локално до супермаркети ... Но за тоа треба да одиш да ја најдеш и да му ја земеш на некој буквално од дома од пред врата , но за тоа нема поврат на ддв и затоа нашиве “прекупци” не купуваат такви коли , туку само од фирми / плацеви , а по плацеви тешко се наоѓа таква ...
Има друже се наоѓа , поготово ако е мала кола и им била втора кола за носење деца у школо и тркалање локално до супермаркети ... Но за тоа треба да одиш да ја најдеш и да му ја земеш на некој буквално од дома од пред врата , но за тоа нема поврат на ддв и затоа нашиве “прекупци” не купуваат такви коли , туку само од фирми / плацеви , а по плацеви тешко се наоѓа таква ...
зашто шансите се 0% ме заинтригира и побарав да видам што има на продажба во моментов критериуми ми беа:
Дизел, 2003 до 2008 и максимум 150000км, вика 245 возила ама сосе пикап, комбенца камиончиња и слично (значи барем 100 коли има). Цени од 2000 до 15000 евра нели зависи и што кола е. Така што сигурно се наоѓа кола, ама не по плацевите на препродавачи што ги намениле возилата исклучиво за извоз.
Барем овдека во Шведска секој знае колку ми има потрошено мојата кола, ако ја имаш регистрацијата тие основни податоци се проверуваат (и не може да ја врати зашто ако ја врати како ќе апдејтира базата на полиција од каде што читаат осигурителните компании а се прават записи секогаш кога одиш на технички)
Да нема таму да ми пишува колку е удирана и што треба да и се смени ама барем основните податоци кога била на технички, до кога и е валиден, на кој технички колку км имала, колку данок треба да платам годишно за неа и слични податоци се јавни
Оваа страница користи колачиња за персонализирање на содржината. Со продолжување на користењето, се согласувате со нашата политика за користење колачиња.