Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Planiram dizel varijanta da idam..ne go falat 2.0d i cesto preporacuvaat 2.2 motorot.
Za 3kata neznam dali vazi istoto so motorot. Ne bi idel so motorot od pezo 1.6dizel. Pretpostavuvam motorot 2.2 150hp e soliden za toa vozilo?
А да си земеш астра ј 2.0cdti 160кс или 1.7 cdti 125ks да се изнавозиш без дефеци и без корозија.
 
Da bese 2.0 od pezo (HDI) ke bese dobar...a ne e. Bidejki toj im e najdobar motor(francuski - 2.0HDI) ....


Голема грешка си, единствен мотор од хди кој не чини е 2.7 V6. 3.0 v6 и сите други послаби се одличен избор ама ако не се хди, во маздата не знам што да ти речам барај бензинец без плин. Друга опција барај хонда или тојота.

Ако не ти е проблем потрошувачката мислам дека со чист бензин од хонда или тојота тешко може да погрешиш. Нормално ако има плин јас би прескокнал.
 
Последно уредено:
Голема грешка си, единствен мотор од хди кој не чини е 2.7 V6. 3.0 v6 и сите други послаби се одличен избор ама ако не се хди, во маздата не знам што да ти речам барај бензинец без плин. Друга опција барај хонда или тојота.

Ако не ти е проблем потрошувачката мислам дека со чист бензин од хонда или тојота тешко може да погрешиш. Нормално ако има плин јас би прескокнал.
2.0 e dobar HDI pezo motor. No na mazda 2.0 i 2.2 ne se francuski bidejki ako bea nemase da se zalat od 2.0 dizel motorot. Kaj site mehanicari i cel google velat deka 2.0 ne e pogoden motor(kvarliv e) = primer kako sto e 2.0tdi 16v kaj VW.
 
kaj 1.6 Hdi na Pezo problem e podmačkuvanjeto na motorot i turboto. Sitoto vo karterot e so sitni dupčinja i masloto teško se všmukuva posebno ako ima nečistotii vo masloto....i pomal prečnik na cevčeto za dotok na maslo vo turbinata
Nekoi ova sito go prebušuvaat so burgii so pogolem prečnik, i go menuvaat cevceto so pogolem prečnik

So ovie prepravki navodno mnogu se dobiva na izdržlivost na motorot, posebno na turboto
 
Исто се вади сито на цевката по која оди масло до турбото...ова ситото е добра замисла ама генерално пежо како и многу други претера со интервалите на замена на масло... Дизел и замена на масло на 30 000 км не оди во иста реченица.
 
Имам ауди а3 1.6 бензин/плин. Количето работеше топ, се до пред два три месеци кога почна да ми крева температура. Прво сменив термостат, па водна пумпа, па и другиот термостат на моторот, па дихтунг на глава и грана, и пак, и пак крева температура. Симптоматично е што колата во целост изгуби парно. Помисливме и на ладникот, но водата си врти низ него. Ја однесив до сега кај најмалку 5 мајстори и никако да најдиме чаре. Еден од мајсторите сумња на некои клапни на парното, друг на пукнат блок (иако колата не губи компресија) ама некако тоа не ми е за верба. Ако некој има било какво искуство, или да препорача мајстор, нека пише. Фала ви на сите однапред
 
kaj 1.6 Hdi na Pezo problem e podmačkuvanjeto na motorot i turboto. Sitoto vo karterot e so sitni dupčinja i masloto teško se všmukuva posebno ako ima nečistotii vo masloto....i pomal prečnik na cevčeto za dotok na maslo vo turbinata
Nekoi ova sito go prebušuvaat so burgii so pogolem prečnik, i go menuvaat cevceto so pogolem prečnik

So ovie prepravki navodno mnogu se dobiva na izdržlivost na motorot, posebno na turboto
Некој викаат дека 1.6 Hdi е еден од подобрите мотори на пежо. Брат ми има пежо 307со таков мотор а и неколку др луѓе што ги познавам, на сите им е репарирано турбото и менуваат мн често ујле
 
Pa toa e....motorot e Ok osve ona sto go pisav.
Treba da se napravat ovie prepravki za se nema povtorno problemi so turboto
 
Имам ауди а3 1.6 бензин/плин. Количето работеше топ, се до пред два три месеци кога почна да ми крева температура. Прво сменив термостат, па водна пумпа, па и другиот термостат на моторот, па дихтунг на глава и грана, и пак, и пак крева температура. Симптоматично е што колата во целост изгуби парно. Помисливме и на ладникот, но водата си врти низ него. Ја однесив до сега кај најмалку 5 мајстори и никако да најдиме чаре. Еден од мајсторите сумња на некои клапни на парното, друг на пукнат блок (иако колата не губи компресија) ама некако тоа не ми е за верба. Ако некој има било какво искуство, или да препорача мајстор, нека пише. Фала ви на сите однапред


Пукната е главата или моторот...главата ако си ја рамнел требало и да ја проверат дали е пукната ама може и блокот да е. Може да работи перфект ама пак да е пукнат блокот со некоја микро пукнатина колку да дува издувни гасови во антифризот...
Автоматски споено мислење:

Некој викаат дека 1.6 Hdi е еден од подобрите мотори на пежо. Брат ми има пежо 307со таков мотор а и неколку др луѓе што ги познавам, на сите им е репарирано турбото и менуваат мн често ујле


Репарирано е оти овде колите се внесуваат со 300 000 км минимум. А тие 300 000 во странство се минати со менување масло еднаш на 30 000 км, ако и толку.
 
Пукната е главата или моторот...главата ако си ја рамнел требало и да ја проверат дали е пукната ама може и блокот да е. Може да работи перфект ама пак да е пукнат блокот со некоја микро пукнатина колку да дува издувни гасови во антифризот...
Автоматски споено мислење:




Репарирано е оти овде колите се внесуваат со 300 000 км минимум. А тие 300 000 во странство се минати со менување масло еднаш на 30 000 км, ако и толку.


Главата ја ставија на скенер кога ја рамнеа, и рекоа дека е топ. На ѕидот на блокот забележав како мало ронење, убаво го потполнив со течен метал, ама не изгледаше толку сериозно
 

Attachments

  • 143480474_195506708984191_4441221707990007584_n.jpg
    143480474_195506708984191_4441221707990007584_n.jpg
    163,5 KB · Прегледи: 40
99.9 % од тоа тие проблемот...каков течен метал, теоретска шанса нема тоа да држи. Тешко е и да се завари и да држи, а па не со течен метал...
 
Изглеа сондата за кислород ми е отидена, заглавена е вредноста. Ме интересира дали нарачувал некој од ибеј, гледам ги има за 15 евра таму. Оргинал во сервис ми рекоа 100 евра, за опел корса станува збор иначе.
 
Главата ја ставија на скенер кога ја рамнеа, и рекоа дека е топ. На ѕидот на блокот забележав како мало ронење, убаво го потполнив со течен метал, ама не изгледаше толку сериозно
класичен пример за прснат блок...кој нема шанси да се залепи и израмни на тој начин. највероватно пушта на тоа место...но ако несакаш да ризикуваш , вади ја главата и види во каква состојба е дихтонот на тоа место

ако под или над него на тоа место има траги од издувни гасови.....барај чаре на друг начин

на Тв сум гледал дека ги наваруваат...но тешко кај нас
 
Opel astra kontakt davash sal tabla ne sveti nisto osven dugacki svetla a kolata si pali sto problem?
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom