Соживотот во Македонија

  • Креатор на темата Креатор на темата Macedon1um
  • Време на започнување Време на започнување
Добро јасно е тоа, и јас не би сакал мојот локал да умира заради тоа, ама дали има етичка или законска поткрепа тоа исфрлување?

Има, приватна сопственост се вика тоа и право на сопственикот да го менаџира својот дуќан на начин кој му носи профит. Нема тука рамковен (сеуште) а и да има, ќе ја лечи последицата наместо проблемот.
Значи кога би му наложиле на кафанџијата да прима 20 Албанци, едноставно останатите 80% нема да доаѓаат, што сигурно не би било случај кога од тие 20% би биле 10% жени и би се установил модел кој би ја скоцкал работава и етнички и полово. :icon_lol:
Овие суруши сакаат да имаат чајторе, ама и пички во чајторето.
 
У Прилеп сериозно си ја сфатиле работата, секоја чест. Првиот чекор е најбитен, почуствуваат ли малку слабост, готово е, после и газдите не им можат ништо. Така е по другите градови во кои се мало малцинство.
 
Добро јасно е тоа, и јас не би сакал мојот локал да умира заради тоа, ама дали има етичка или законска поткрепа тоа исфрлување?
Ако има државна и законска компензација за загубите во локалот, тогаш Ок! А се додека е оставено на преживување, секој ќе си го менаџира преживувањето на свој начин.
Не се прашуваш етички ли е дека јас не можам да си купам пиво во радиус од 10 км? Ако сакате соживот морате да ги поштувате и нашите потеби, не да се вадите на исламски закони, не сме ние С.Арабија! Абе во Шипковица во кафич пиво има, во Батинци нема :facepalm:
Некои потурчени овде, се прават поголеми турци од турците!
 
У Прилеп сериозно си ја сфатиле работата, секоја чест. Првиот чекор е најбитен, почуствуваат ли малку слабост, готово е, после и газдите не им можат ништо. Така е по другите градови во кои се мало малцинство.

Имаат карактеристични сурати, се познаваат од километар. Познавам и наши, деца од по селата, на кои што му рекле (келнерите) оти е „резервирано“. Колку сурово и да звучи, некои имаат такви карактеристични фацијални црти, ја имаат таа зажарена нота во фацата која што во комбинација со стајлингот, говорот на телото и експресиите на лицето - ги оддава. Уште една работа што ги оддава е што се движат во чопори и обично ко за тепање, со рамена благо поткренати и раце одделени од телото, во поза „каубојски двобој“, ко тазе да се излезени од теретана.

Како што пишаа погоре, ако локалите почнат да пуштаат „ваква“ клиентела, отиде курбан бизнисот. Сум бил сведок на замирање на вакви локали кои што биле оквалификувани како „сељачки“. Девојка не ти влегува во ваков локал, не ти влегува во место каде што 90% се седнати запечени „куратари“.
 
Ако има државна и законска компензација за загубите во локалот, тогаш Ок! А се додека е оставено на преживување, секој ќе си го менаџира преживувањето на свој начин.

Ова е тоа што горе-доле ДУИ го предлага. Ете ќе има компензација исплатена од буџетот кој го полни погоди кој. Оправа нешто таа компензација или само на скршеница ставаме ханзаплас.
Единствено решение е помалку ислам по дома и повеќе нусиња по кафичите. Еве по Скопје си седат мешани друштва по Рамстор и Ул. Македонија и никој не им рекол ајде сиктер. Сиктерот доаѓа кога ќе се домандалат пред врата 10 души како за на фудбал, а тоа што се албанци е само бонус тука.
 
За да не останат должни на комшиите од Битола изгледа било тоа во Прилеп ...Така се гради соживотот
Не го сфати убаво, човекот се бори за да им изградат затворен пазар, тоа шиптаp така му го рече, млад е сеуште ќе научи, си играат деца шо ќе правиш.
 
Ова е тоа што горе-доле ДУИ го предлага. Ете ќе има компензација исплатена од буџетот кој го полни погоди кој. Оправа нешто таа компензација или само на скршеница ставаме ханзаплас.
Единствено решение е помалку ислам по дома и повеќе нусиња по кафичите. Еве по Скопје си седат мешани друштва по Рамстор и Ул. Македонија и никој не им рекол ајде сиктер. Сиктерот доаѓа кога ќе се домандалат пред врата 10 души како за на фудбал, а тоа што се албанци е само бонус тука.
Тоа кој го полни буџетот си е наш проблем, наметнат додуше од горе ама НИЕ треба да си го решиме! Ниеден аљбанец нема доброволно да куца фискални и да плаќа данок, ако брат му седи дома 10 години и прима плата на заменик директор на сектор за развој :facepalm:
Додека не се појави некој мудоња и не не построи сите, на чело со браијчата од подрум, ова држава не бидуе.
 
Не го сфати убаво, човекот се бори за да им изградат затворен пазар, тоа шиптаp така му го рече, млад е сеуште ќе научи, си играат деца шо ќе правиш.
Очигледно ти не знаеш да читаш. Тоа го реков и јас, така се гради соживот, со градење на затворен пазар.
 
Последно уредено од модератор:
А што лошо праи шиптaрот? Продава зеленчук на картон пред пазарот за поевтино и без да плати чесно давачки на пазарот, делува како нелојална конкуренција. Меѓу другото и ќе те испокраде јако со штелувана вага, погрешен кусур и лажење. Слика што секаде може да се види по пазариве. Да се има после за "донации"....а тоа што ќе остаат чесни луѓе без промет - тоа не влегуе у есапот.
Денар им неам остаено на мојов пазар. Нека мрзнат. 99% од тие што го праат ова се доселеници...од Македонци тоа може само некоја пијаница или некој што доаѓа нешто од двор да распродаде.
 
Имаат карактеристични сурати, се познаваат од километар. Познавам и наши, деца од по селата, на кои што му рекле (келнерите) оти е „резервирано“. Колку сурово и да звучи, некои имаат такви карактеристични фацијални црти, ја имаат таа зажарена нота во фацата која што во комбинација со стајлингот, говорот на телото и експресиите на лицето - ги оддава. Уште една работа што ги оддава е што се движат во чопори и обично ко за тепање, со рамена благо поткренати и раце одделени од телото, во поза „каубојски двобој“, ко тазе да се излезени од теретана.

Како што пишаа погоре, ако локалите почнат да пуштаат „ваква“ клиентела, отиде курбан бизнисот. Сум бил сведок на замирање на вакви локали кои што биле оквалификувани како „сељачки“. Девојка не ти влегува во ваков локал, не ти влегува во место каде што 90% се седнати запечени „куратари“.
Селекција на врата само. Гостите ако сакаат да гледаат само еден тип на фаци само такви ќе гледаат.
 
Селекција на врата само. Гостите ако сакаат да гледаат само еден тип на фаци само такви ќе гледаат.
Па тоа и прават, ако го гледаше видеото.
Инаку гостите сакаат релаксирачка атмосфера со пријатен амбиент. Не сакаат неартикулирана багра која што урла внатре, манијачи и дофрла на се што е од женски род. Не сакаат местото да изгледа на чајџилница каде што ќе се споделуваат типови за спортска. Треба да постојат и такви места, каде што чоек на раат ќе може едно кафе да испие. Не останаа многу такви места, не останаа ни многу луѓе со кои што може да се испие кафе уз добар разговор.
Предизвик е да се одржува такво место во средина на толку големи културни контрасти, а некои културни норми треба да се подразбираат, не треба да стои упатство за однесување на врата за да знаеш дека треба да имаш барем минимум почит за интимата на луѓето кои што си ги затекнал во објектот, и со кои што во наредниот саат-два ќе го делите истиот простор.
 
Коа сме веќе кај кафичите, освен зелките, гласната музика исто така ги брка гостите. Има места кај што треба да се надвикуваш. Особено ми пречи тоа, зошто сум отишол да се напијам кафе, да се видам со пријател и да си направам муабет, а не да чекам да го испиеме кафето, да станеме да си одиме па пред испраќање да се изнамуабетиме, зошто таму не сме можеле. Ако е за така, можам и дома да пијам кафе, а надвор или по тел да направам муабет и готово, решен проблем.
Посебно комбо се зелките, гласна музика и места кај што се пуши и кај што постојано се слушаат крици на неиживеани пешлаци. Од тоа ми се кења!
 
Овие суруши сакаат да имаат чајторе, ама и пички во чајторето.
Ако си албанец, немаш девојка, имаш грда фаца, крив нос викаш може да не ти дозволат да влезеш во кафана и никому ништо?
Не сум запознаен, дали кај кафаните за лгбти не може стрејт да влегува, или и спротивно?
И црнците така не ги прифаќаа во кафана заради истата причина, ќе им ги избркат муштериите.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom