ИТ фирми и пракси во Скопје

  • Креатор на темата Креатор на темата StaticStupid
  • Време на започнување Време на започнување
А кој спомна дете од факултет?

Сега навлегуваме во терминологија што е клиент, а не е тоа поентата. Имам директна комуникација со тој што креира requirements.
Па и тоа спаѓа во онбординг на нов човек. Или еве, нов човек со искуство, што не се снаоѓа на проектот. Нели е 3 пати потешко да му направиш девелопмент план и да го сапортираш од дома?

Баш тоа е поентата. Директна комуникација со тој што креира requirements мора да имаш. Тој е дел од тимот. Груминг е тимска активност по дефиниција, и многу полесно се прави кога си во канцеларија и може да користиш борд. Тие requirements тимот може да ги прифати, одбие, или врати на дообјаснување. Не разбирам како тоа го стави како плус на работењето од дома.
 
Па и тоа спаѓа во онбординг на нов човек. Или еве, нов човек со искуство, што не се снаоѓа на проектот. Нели е 3 пати потешко да му направиш девелопмент план и да го сапортираш од дома?

Баш тоа е поентата. Директна комуникација со тој што креира requirements мора да имаш. Тој е дел од тимот. Груминг е тимска активност по дефиниција, и многу полесно се прави кога си во канцеларија и може да користиш борд. Тие requirements тимот може да ги прифати, одбие, или врати на дообјаснување. Не разбирам како тоа го стави како плус на работењето од дома.
Пријателе не знам во која фирма работиш, ама мене во живот никој не ми направил девелопмент план. А сум работел за сериозни фирми. Во една фирма немав онбординг туку првиот тикет ми беше training ticket каде имав конкретна задача која опфаќаше интеракција со сите модули на кодот со цел подобро запознавање. :)

Пак не во мојот случај. Иако не можам да кажам дека сум немал директна комуникација и кога сум работел од канцеларии, најчесто тоа го правел човек кој уште на почеток од проектот му била дадена таа задача или пак постоел customer support кој бил задолжен за комуникација со клиенти (под ова мислам бизнис клиенти не end user).
 
Мислам дека дискусијата за тоа дали фул-тајм ремоут е ок или не најмногу зависи од културата на компанијата како и од точната сфера. Работам во фирма со 270 вработени, 15 години се веќе фул-тајм ремоут, и се лидер во индустријата во Канада.
 
Пријателе не знам во која фирма работиш, ама мене во живот никој не ми направил девелопмент план. А сум работел за сериозни фирми. Во една фирма немав онбординг туку првиот тикет ми беше training ticket каде имав конкретна задача која опфаќаше интеракција со сите модули на кодот со цел подобро запознавање. :)

Пак не во мојот случај. Иако не можам да кажам дека сум немал директна комуникација и кога сум работел од канцеларии, најчесто тоа го правел човек кој уште на почеток од проектот му била дадена таа задача или пак постоел customer support кој бил задолжен за комуникација со клиенти (под ова мислам бизнис клиенти не end user).
Сум работел фриленс, сум работел аутсорсинг и косорсинг во фирма, сум работел и инхаус. Ако фирмата што инвестира во тебе како ресурс, не ти направи девелопмент план, за да знае како ќе те искористи најдобро, како може да речеш дека е сериозна побогу?

Веројатно зависи од начинот на кој монетаризирате. Ако се имате обврзано дека обем Х ќе го испорачате до датум Y, тогаш веројатно моделот што го имате е најдобар. Иако од мое искуство, кога тимот не знае што гради, за кого гради, кој и како ќе го користи, не добива секојдневен фидбек за продуктот и не го чувствува за свој, туку го гледа како таскови на борд, не може да излезе добар краен производ.
Мислам дека дискусијата за тоа дали фул-тајм ремоут е ок или не најмногу зависи од културата на компанијата како и од точната сфера. Работам во фирма со 270 вработени, 15 години се веќе фул-тајм ремоут, и се лидер во индустријата во Канада.
Првичниот момент беше фриленс. Ама да, може да се согласам дека зависи од културата на фирмата. Е сега, во Македонија 90% од фирмите само изнајмуваат ресурси на трети фирми, и тоа фул тајм римоут во продуктна фирма, станува класичен фриленс во сервисна.
 
Првичниот момент беше фриленс. Ама да, може да се согласам дека зависи од културата на фирмата. Е сега, во Македонија 90% од фирмите само изнајмуваат ресурси на трети фирми, и тоа фул тајм римоут во продуктна фирма, станува класичен фриленс во сервисна.
Хм не знам, но еве од личен пример зборувам. Се ни е in-house: customer support, tech support, marketing, development, sales, systems, и имаме 0 outsourcing. Но, се работи во дефинирани смени, т.е. тоа што работиш од дома не значи дека кога сакаш можеш да се вклучиш и да работиш, без разлика на department-от.
 
Неблагодарно е да се зема генерално решение дали е едното или другото подобро.
Мене лично ми е подобро римоут, со колегата со кој сме во тим имаме завршено околу 25% повеќе работа во последните 7 месеци откако работиме римоут, во однос на тоа што имавме кога сме биле во канцеларија. Не дека таму не се работело, но вака заглавувавме почесто без проблем (го нема тој притисок и нервоза кога доаѓа 4-5 часот како кога си таму), нема да ти се обеси некој на биро и да ти бара нешто набрзина, нема џамче муабет да помине некој и да ти одземе внимание и тн.

Од друга страна во други сектори и тимови имаше голем пад на ефективноста особено луѓе кои имаат деца, кога имавме со нив заеднички состаноци/таскови дури и да ти се одмили работата, назад пискаат деца, овие не можат да се сконцентрираат, па со препрашување на пола збор, па не можел да одговори или да се уклучи во толку саат оти требало да му покаже на детето или да направи ручек и тн.

Исто лошо беше за почетниците, реално многу повеќе ќе научат ако се заедно со искусните членови, вака ако имам време ќе се уклучам да му покажам, ако не ќе си чека да се ослободам, секако не ми е примарна задача да го обучувам, а ако сме на работа практиката беше да седнат на соседното биро и да ме следи што правам и ако заглави да ме праша веднаш.

Не е паметно да се откажат целосно канцелариите, можеби е паметно да се има динамично место на седење, т.е ако има 20 вработени да се има 7-8 места на работа фул опремени со докинг стејшн и монитори и кога ќе дојдеш кое е слободно на тоа седнуваш и обавезно да се има сали за состаноци.
 
Неблагодарно е да се зема генерално решение дали е едното или другото подобро.
Мене лично ми е подобро римоут, со колегата со кој сме во тим имаме завршено околу 25% повеќе работа во последните 7 месеци откако работиме римоут, во однос на тоа што имавме кога сме биле во канцеларија. Не дека таму не се работело, но вака заглавувавме почесто без проблем (го нема тој притисок и нервоза кога доаѓа 4-5 часот како кога си таму), нема да ти се обеси некој на биро и да ти бара нешто набрзина, нема џамче муабет да помине некој и да ти одземе внимание и тн.

Од друга страна во други сектори и тимови имаше голем пад на ефективноста особено луѓе кои имаат деца, кога имавме со нив заеднички состаноци/таскови дури и да ти се одмили работата, назад пискаат деца, овие не можат да се сконцентрираат, па со препрашување на пола збор, па не можел да одговори или да се уклучи во толку саат оти требало да му покаже на детето или да направи ручек и тн.

Исто лошо беше за почетниците, реално многу повеќе ќе научат ако се заедно со искусните членови, вака ако имам време ќе се уклучам да му покажам, ако не ќе си чека да се ослободам, секако не ми е примарна задача да го обучувам, а ако сме на работа практиката беше да седнат на соседното биро и да ме следи што правам и ако заглави да ме праша веднаш.

Не е паметно да се откажат целосно канцелариите, можеби е паметно да се има динамично место на седење, т.е ако има 20 вработени да се има 7-8 места на работа фул опремени со докинг стејшн и монитори и кога ќе дојдеш кое е слободно на тоа седнуваш и обавезно да се има сали за состаноци.
Можеби е привлечно за помлади луѓе(навикнати на интернет социјализација), и ок е работа од дома. Но во моментот кога ќе почнат обрврски, како што кажуваш домата се претвара во хаос.
 
Можеби е привлечно за помлади луѓе(навикнати на интернет социјализација), и ок е работа од дома. Но во моментот кога ќе почнат обрврски, како што кажуваш домата се претвара во хаос.
Да се согласувам тоа и пишав, за мене ова е подобра опција оти можам да се изолирам апсолутно без да ми пречи некој околу мене, ама колегиве што се со дечиња маки мачат секојдневно.
 
Мислење и малце повеќе детали за пракса/работа во iborn? Гледам многу често имаат огласи за пракса.
 
Мислење и малце повеќе детали за пракса/работа во iborn? Гледам многу често имаат огласи за пракса.

Они со .нет работат мислам, ако имаш познавање од тие технологии аплицирај. Иако мене никогаш не ме влечело .нет, иако ми е многу лесно да работам со C#. Поинтуитивен јазик е од јаваскрипт каде каде, лесен за учење и све. Кој сака да учи ц шарп би му го препорачал каналов, можда е малце споро али навлага до детали типчето.
 
Ни јас не преферирам .NET, така да не би. Изгледа кај нас со .NET i php има најмногу позиции, како што спомна некој во претходните постови :(... Благодарам на одговорот :)
 
Ни јас не преферирам .NET, така да не би. Изгледа кај нас со .NET i php има најмногу позиции, како што спомна некој во претходните постови :(... Благодарам на одговорот :)
Што преферираш?
 
JavaScript development
Тогаш развивај се во фронт-енд профил, не знам колку опции за фул стек јаваскрипт има во државава, ама мислам дека не се многу. И дополнително поднаучи и тајпскрипт.
 
Благодарам за советот. Инаку да, баш тоа и го правам, најголем фокус имам на JavaScript(React), имам искуство и со TypeSctipt, т.е скоро почнав да го работам. Перфекционист сум и во врска со User Interface и responsive дизајн, интуитивен сум доста при пишување на функции за перформанс на сајтот, знам да работам со API дата, апдејт на стејт, ги поднаучив и работам Hooks итн, така да мислам дека дефинитивно фронт-енд ми е најдобра опција. Почнав нешто и фриленс деновиве.

Btw некој да ми даде совет колкава сума е "нормална" да се наплати на македонски клиент за multipage веб страна којашто не е целосно статична, туку едно 60%?
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom